Dat!!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:24 schreef kieskleurig het volgende:
Die taart, wat mooi!! Hoe krijg je het voor elkaar
Netjes hoor! Leuk klein stashje ook!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:45 schreef Mss het volgende:
Ik ben ermee bezig!
Allereerst een foto van de huidige toestand van mijn nagels:
[ afbeelding ]
Goed zo!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:03 schreef Killer_Mom het volgende:
typo. ik bijt nu 5 maanden niet meer. en het lukt me deze keer, mijn handen zien er mooi uit.
na een levenlang knagen hoop ik dat het nog goed komt.
En wat ik merk, die nagels zijn er niet voor niets, best handig die dingen.
Donequote:Op zondag 28 februari 2010 22:23 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat durf ik zo niet te zeggen, misschien dat mensen met meer TD ervaring je daar een antwoord op kunnen geven
*edit* in je eigen post stond dit:
Do NOT Pay or Pay the correct amount: If you want to ship by Small ($18), Medium($57) or Large($65) Flat Rate Box, please send us the correct amount (you do the math) or submit the order and wait for us to make a money request to you. To avoid paypal fees. You can send money to paypal@transdesign.com or sales@transdesign.com. We'll charge you $4.00 fees if you keep on paying the amount in cart.
Dus je kunt nu het juiste bedrag via paypal overmaken naar 1 van die adressen en dan is het ook goed.
Ik heb geen idee, ik heb het hier laatst ook al gevraagd. Maar ik ben ook een ex-bijter, dus ik denk dat het daarmee te maken heeft.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:17 schreef Killer_Mom het volgende:
Mss, een vraag, , eigenlijk aan iedereen, die ongelijkheid in kleur van de aangroeiende nagels is erg lelijk, ik heb dat ook, hoe komt dat? Schraap ik ze af? maak ik ze te hard schoon?
ik heb niet alles gelezen. misschien heb ik iets gemist wat allang gepost is.
mensen met mooie nagels kunnen daar misschien iets over zeggen. ben benieuwd.
Purk je met harde dingen onder je nagels (Nagelvijl bijvoorbeeld) om ze schoon te maken?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:17 schreef Killer_Mom het volgende:
Mss, een vraag, , eigenlijk aan iedereen, die ongelijkheid in kleur van de aangroeiende nagels is erg lelijk, ik heb dat ook, hoe komt dat? Schraap ik ze af? maak ik ze te hard schoon?
Jep, met de punt van een vijl, omdat ik het met een nagelborstel niet schoon krijgquote:Op zondag 28 februari 2010 23:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Purk je met harde dingen onder je nagels (Nagelvijl bijvoorbeeld) om ze schoon te maken?
Zo ja, mee stoppen! Alleen nog met een nagelborsteltje zachtjes poetsen.
Leuke stash Mss!
Ik ben trouwens ook een ex-bijter en ik heb nergens last van.![]()
Misschien kun je iets gebruiken wat de nagels zelf wit maakt? Dus niet een wit laagje eroverheen doen maar echt de nagel zelf witter maken..quote:Op zondag 28 februari 2010 23:17 schreef Killer_Mom het volgende:
Nooit meer doen.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Jep, met de punt van een vijl, omdat ik het met een nagelborstel niet schoon krijg
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:53 schreef Mss het volgende:
Nou, mijn redelijk bescheiden stash:
Bruin, beige & goud:
[ afbeelding ]
Wit, zilver & transparant
[ afbeelding ]
Paars:
[ afbeelding ]
Rood:
[ afbeelding ]
Roze:
[ afbeelding ]
Zwart:
[ afbeelding ]
Blauw:
[ afbeelding ]
Overig:
[ afbeelding ]
Verzorging:
[ afbeelding ]
Overig spul:
[ afbeelding ]
hmm, lekkere bestellingquote:Op maandag 1 maart 2010 00:47 schreef miss--moana het volgende:
![]()
Mijn TD bestelling
![]()
![]()
CG-Golden Opportunity
CG-Lemon Fizz
CG-L8R G8R
CG-Entourage
CG-Stella
CG-Cords
CG-Let's Groove
CG-Strawberry Fields
CG-Heli-Yum
Gets, naar is dat! Ik ben altijd nog wel wakker rond dit tijdstip ;-). Nare van koorts is dat je er niet echt wat tegen kan doenquote:Op maandag 1 maart 2010 01:01 schreef Stormqueen het volgende:
Lieve stash van mss en goede bestelling van mirannie. En welkom killermom! Is er nog iemand wakker hier? Heb zo'n dikke koorts en ik kan niet slapen
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:03 schreef Killer_Mom het volgende:
typo. ik bijt nu 5 maanden niet meer. en het lukt me deze keer, mijn handen zien er mooi uit.
na een levenlang knagen hoop ik dat het nog goed komt.
En wat ik merk, die nagels zijn er niet voor niets, best handig die dingen.
ik weet het, heb eind november drie weken koorts gehadquote:Op maandag 1 maart 2010 01:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Gets, naar is dat! Ik ben altijd nog wel wakker rond dit tijdstip ;-). Nare van koorts is dat je er niet echt wat tegen kan doen, hugs!
Ja, die vind ik echt heel fijn lakken. Ik heb ze afgelopen zomer op curaçao gekocht, en toen beet ik nog, dus ik heb er maar 4 ofzo meegenomen. Achteraf gezien had ik er wel meer mee willen nemen!quote:
Dat is heel vaak bij die website, hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 21:07 schreef bibi het volgende:
Ik kwam toevallig net tegen http://www.lushiousbeauty(...)ni-setje/#more-20534
Hoezo gesponderd door onze vrienden van instantspa
Ik heb nog geen e-mail van haarquote:Op maandag 1 maart 2010 08:50 schreef MissJ het volgende:
Ik checkte net mijn email en dat was een goed begin van deze week![]()
Invoice ontvangen van TD
![]()
email terug van sparkling nails op ebay dat Nubar diamont topcoat weer leverbaar is
![]()
en dan nu: aan het werk!
wat vreemd.. wel naar goeie emailadres gemaild?quote:
Ik wil er ook echt heen.. ik denk alleen echt niet dat ik dat kan verkopen aanquote:Op maandag 1 maart 2010 09:44 schreef Loqi het volgende:
Leuke stash Mss! En yay voor alle komende bestellingen![]()
(ik ga morgen naar de groothandel in veldhoven![]()
![]()
)
Stoer! Ik donderdag, als het goed is!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:44 schreef Loqi het volgende:
Leuke stash Mss! En yay voor alle komende bestellingen![]()
(ik ga morgen naar de groothandel in veldhoven![]()
![]()
)
Beterschap koorts is zoquote:Op maandag 1 maart 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
feli aan de jarige
hier een dagje verplicht bedliggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |