http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=OPI+Banana+bandanna&_sacat=0&_trksid=p3286.m270.l1313&_odkw=OPI+Bandana+bananna&_osacat=0&bkBtn=1quote:Op zondag 28 februari 2010 21:33 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand waar je dit lakje nog kunt krijgen? Op transdesign heb je hem niet.
8ty8 heeft hem niet, maar ik kwam idd op ebay het linkje tegen dat daph net gafquote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
head2toebeauty of 8ty8beauty al gecheckt?
Google zegt dat ie een macro stand heeft, lees het boekje eensquote:Op zondag 28 februari 2010 20:49 schreef mirannie het volgende:
[..]
heb de samsung s8300, 8 megapixel. maar heb ´m pas kort en kan er nog niet goed mee overweg
Ook niet helaas.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
head2toebeauty of 8ty8beauty al gecheckt?
Spannend!!! Tof!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tnx meiden!!
Het is gewoon bijna af
Heldin!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=OPI+Banana+bandanna&_sacat=0&_trksid=p3286.m270.l1313&_odkw=OPI+Bandana+bananna&_osacat=0&bkBtn=1
Ongeveer 9 dollar inclusief verzenden zo te zien
ah okee. Ik lig weer eens ziek in bed op mijn telefoon te fokken dus kan zelf niet zoekenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
8ty8 heeft hem niet, maar ik kwam idd op ebay het linkje tegen dat daph net gaf
Ziek is niet goedquote:Op zondag 28 februari 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okee. Ik lig weer eens ziek in bed op mijn telefoon te fokken dus kan zelf niet zoeken
Beterschapquote:Op zondag 28 februari 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okee. Ik lig weer eens ziek in bed op mijn telefoon te fokken dus kan zelf niet zoeken
nee... Het is ook al de derde keer sinds september, en ik ben normaal misschien eens in de 3 jaar ziekquote:
Ok gelukkigquote:Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoi!
Ik denk van wel.. had even gegoogeld op betalen bij Transdesign. Meisje had geschreven dat je al je informatie in moet vullen en als dan het Paypal betaalscherm komt dat je die kunt wegklikken.
Dat heb ik gedaan dus als het goed is krijg ik binnen 2 dagen een betaalverzoek en ik hoop dat het pakketje dan snel komt![]()
Bedankt dat je ernaar vraagt![]()
@ Bubsel; superleuk! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat
bij die groothandel verkopen ze alleen china glaze, die kun je dus ook daar kopenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit me trouwens even af te vragen wat wijsheid is. Als het goed is ga ik deze week nog langs de groothandel in Veldhoven (mijn vriendje is liev), maar nu dan wel of niet bestellen bij TD? Van CG staan alleen wagon trail en paper chasing op het lijstje. Twijfel, twijfel
Ja, maar daarom juistquote:Op zondag 28 februari 2010 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij die groothandel verkopen ze alleen china glaze, die kun je dus ook daar kopen
van paper chasing weet ik zeker dat ze die hebben. Wagon trail weet ik niet...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar daarom juistAls ik ze niet bestel en ze hebben die toevallig niet, dan baal ik dubbel... maar ze hebben die kleuren wel denk je?
Je kan toch ook bestellen bij TD nadat je bij de groothandel geweest bent?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar daarom juistAls ik ze niet bestel en ze hebben die toevallig niet, dan baal ik dubbel... maar ze hebben die kleuren wel denk je?
zou ik dat niet alsnog kunnen doen?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:48 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ok gelukkig
Voor de volgende keer; eerst kon de $18 verzending niet standaard gekozen worden, vandaar het wachten op het juiste totaalbedrag en anders extra kosten etc. Nu staat die echter wel al aangegeven bij de keuzes van verzenden. Als je je aan de voorwaarden houdt voor die verzending en de $18 aangevinkt hebt, dan klopt het totaalbedrag en kun je het meteen betalen via paypal. Scheelt je weer een paar dagen wachten
Ja, als ik geduld zou hebben zou dat een hele goede optie zijn. Maar je hebt eigenlijk wel gelijkquote:Op zondag 28 februari 2010 21:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je kan toch ook bestellen bij TD nadat je bij de groothandel geweest bent?.
Groene lak met witte konad/nailart (schoolbordje)quote:Op zondag 28 februari 2010 21:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wil ook wel een linkje bubsel!
Morgen mijn eerste college dit jaar. Iemand leuke ideeën voor een back to school mani?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*** The Truth Is Out There ***
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:13 schreef Krupelhintsje het volgende:Die ziet er mierzoet, maar heerlijk uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
sorryquote:Op zondag 28 februari 2010 21:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Google zegt dat ie een macro stand heeft, lees het boekje eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |