waar?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:01 schreef Daph_ het volgende:
IK HEB ESSIE GREENPORT GEVONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Via iemand van MUA die 'm verkochtquote:Op zondag 28 februari 2010 15:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
waar?
Net een swatch gecheckt, mooi kleurtje hoor
Leuk is dat he, dat we zooo blij kunnen zijn als we een bepaalde nagellak hebben gevondenquote:Op zondag 28 februari 2010 15:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Via iemand van MUA die 'm verkocht![]()
Oooh zo blij
![]()
Op Amazon hebben ze 'm ook nog, maar daar rekenen ze $35 shipping
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:01 schreef Daph_ het volgende:
IK HEB ESSIE GREENPORT GEVONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
35??!! Hallo zeg, krijgt de nagellak zijn eigen stoel in het vliegtuig ofzo, die zijn gekquote:Op zondag 28 februari 2010 15:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Via iemand van MUA die 'm verkocht![]()
Oooh zo blij
![]()
Op Amazon hebben ze 'm ook nog, maar daar rekenen ze $35 shipping
Ja helemaal hysterischquote:Op zondag 28 februari 2010 15:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Leuk is dat he, dat we zooo blij kunnen zijn als we een bepaalde nagellak hebben gevonden![]()
![]()
enne tjesus wat een hoge shipping kosten zeg bij Amazon!!
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Greenport heb ik ook nog ergens liggen
Natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2010 15:28 schreef Nune het volgende:
[..]
![]()
Mocht je die ooit, ooit eens wegdoen.. Denk je dan aan mij?![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Greenport heb ik ook nog ergens liggen
Sag Harbor heb ik niet, die andere van die collectie wel. *heeft geen idee meer hoe die heet*quote:Op zondag 28 februari 2010 15:33 schreef Daph_ het volgende:Geweldig! Zo ontdek je nog eens iets
Mocht je een Sag Harbor hebben liggen waar je niks mee doet, ik ben nog op zoek naar een backupbottle
Shelter Island?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:34 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Sag Harbor heb ik niet, die andere van die collectie wel. *heeft geen idee meer hoe die heet*
ja, dat is hemquote:
I know, ik heb haar zelf ook van eBay afquote:Op zondag 28 februari 2010 15:39 schreef DeltaCephei het volgende:
Sag Harbor staat nog op eBay, btw!![]()
[..]
ja, dat is hem
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ah, een vriendin van me wil hem ook maar hij is bijna nergens te vinden! Ja, op eBay voor £12 de 2.
Iemand had hem gehaald voor me, voor 50 cent.![]()
![]()
[..]
Nope, die vriendin had GOSH gemaild, én het PR bureau in Nederland en beiden zeggen dat hij niet uit het assortiment is..![]()
http://cgi.ebay.co.uk/GOS(...)?hash=item35a734366fquote:Op zondag 28 februari 2010 15:49 schreef bibi het volgende:
[..]
Heb je een link van ebay waar ze verkocht worden, ik kan hem niet vinden.
Oh nee, wat doe je me aan?? Zo kom ik nooit door m´n wensenlijstje heenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:28 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lak vind ik echt zo![]()
![]()
![]()
Wil deze echt graag!
Het blijkt er 1 te zijn van de oude DS serie van Opi, TD heeft 'm niet meer.
Ben nu flink aan het googlen, maar niet te vinden (ja op Ebay bij 1 verkoper, maar die doet niet buiten de USA shippen)...
Dus, als iemand deze ergens ziet.. let me know
Thanxquote:Op zondag 28 februari 2010 15:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.co.uk/GOS(...)?hash=item35a734366f
Als je de verkoper mailt heeft hij er misschien nogIk had toen gemaild of ik alleen de Rainbow kon kopen en die verkocht hij per 2 voor £12
Mooi! En wat zijn je nagels mooi lang zeg!quote:Op zondag 28 februari 2010 16:11 schreef PeRi het volgende:
Pics van deze week;
[ afbeelding ]China Glaze - Channelesque
[ afbeelding ]
Essence Creamylicious - Wild Berry Sorbet
[ afbeelding ]Essie - Angora Cardi
Veelquote:Op zondag 28 februari 2010 16:13 schreef MissJ het volgende:
Mijn stash![]()
[ afbeelding ]
boven vlnr per bakje: untrieds - Essence / Catrice - Hema / P2
onder vlnr: CG / OPI - H&M / Models Own - BarryM / Art de Lautrec / Rimmel / Etos / Essie
en dan daarnaast een schoenendoos met lakjes die ik wil swappen.
Nou ik vind het nogal meevallen met de hoeveelheid lakjes als ik het zo zie hahaha![]()
Zijn er in totaal zo'n 140. Maar on the way zijn: 9 stuks van TD, 3 stuks van viiss, 1 van Kleintje en 2 van Crientj![]()
en dan de verzorgingsspulletjes:
[ afbeelding ]
basecoats, topcoats en nailartspulletjes (nog maar zelden gebruikt..):
[ afbeelding ]
nicequote:Op zondag 28 februari 2010 16:13 schreef MissJ het volgende:
Mijn stash![]()
[ afbeelding ]
boven vlnr per bakje: untrieds - Essence / Catrice - Hema / P2
onder vlnr: CG / OPI - H&M / Models Own - BarryM / Art de Lautrec / Rimmel / Etos / Essie
en dan daarnaast een schoenendoos met lakjes die ik wil swappen.
Nou ik vind het nogal meevallen met de hoeveelheid lakjes als ik het zo zie hahaha![]()
Zijn er in totaal zo'n 140. Maar on the way zijn: 9 stuks van TD, 3 stuks van viiss, 1 van Kleintje en 2 van Crientj![]()
en dan de verzorgingsspulletjes:
[ afbeelding ]
basecoats, topcoats en nailartspulletjes (nog maar zelden gebruikt..):
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zondag 28 februari 2010 16:13 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi! En wat zijn je nagels mooi lang zeg!
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:19 schreef MissJ het volgende:
Ja stash foto's vind ik ook altijd leuk om te zien!
En veel? ik vind het weinig hihihi![]()
ik zie dat ik véél meer moet hebben van CG en OPI, dus TD here I come!
maar eerst even bestelling van afgelopen woensdag afwachten... waar ik trouwens nog geen invoice van heb gekregen..- ben ik niet gewend van ze! Normaal krijg ik altijd 2 dagen na bestelling een invoice.. is het bij jullie herkenbaar dat het nu wat langzamer gaat daaro?
Ik krijg ze van een medeblogger uit Duitslandquote:Op zondag 28 februari 2010 16:22 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik zal ook eens stashfoto's maken dan, ook al heb ik niet zo veel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ook p2 flakies
Jij bent zo'n geluksvogelquote:Op zondag 28 februari 2010 16:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik krijg ze van een medeblogger uit Duitsland
Ik gebruik de Matte About You topcoat van Essie, maar je hebt hem ook van Orly, Diamond Cosmetics, China Glaze..quote:Op zondag 28 februari 2010 16:27 schreef Tamashii het volgende:
Hi!
Hoe krijg je matte nagellak?Heb wel 40 nagellakjes, maar geen een daarvan is mat op je vingers. Ligt dat aan mij, hoe doen jullie dat?
Matte topcoat of een matte lak kopen.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:27 schreef Tamashii het volgende:
Hi!
Hoe krijg je matte nagellak?Heb wel 40 nagellakjes, maar geen een daarvan is mat op je vingers. Ligt dat aan mij, hoe doen jullie dat?
Verrrry nice!quote:
Ik heb er 'maar' 65, inclusief top- en basecoats, 5 'te ruil' lakjesquote:Op zondag 28 februari 2010 16:19 schreef MissJ het volgende:
En veel? ik vind het weinig hihihi![]()
ik zie dat ik véél meer moet hebben van CG en OPI, dus TD here I come!
Yes en voor dat geld kan ik prullen wat ik wil LOL. Niet vergeten om er niet mijn pure aceton voor te gebruiken anders lost de lijm opquote:Op zondag 28 februari 2010 16:37 schreef Nune het volgende:
Dank allen!![]()
@ Delta; kwastjes zijn wel handig ja! Ook met clean up
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:44 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Yes en voor dat geld kan ik prullen wat ik wil LOL. Niet vergeten om er niet mijn pure aceton voor te gebruiken anders lost de lijm op![]()
[ afbeelding ]
OPI, Essie, China Glaze.. Trind, wat Bourjois en wat random nagelverzorging.
[ afbeelding ]
Color Club, Illamasqua, BB Couture, DC Cosmetics, Barry M, Color Club mini-setjes, Maybelline..
[ afbeelding ]
L.A Girl Rockstar,Color Club, Essie Minis, mijn enige Nfu.Oh & random stuff
[ afbeelding ]
Konaddd! Imageplates, speciale lakjes, sponsjes, scraper, stempels enzo! Aan de zijkant ligt een nieuwe Herôme French Manicure set
Ik heb ook nog van die nagelwieltjes met steentjes enzo maar die liggen ergens anders.. ergens :![]()
Daarom begrijp ik er niks van!quote:Op zondag 28 februari 2010 16:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Zie je, ik heb helemaal niet veel!
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:44 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Yes en voor dat geld kan ik prullen wat ik wil LOL. Niet vergeten om er niet mijn pure aceton voor te gebruiken anders lost de lijm op![]()
[ afbeelding ]
OPI, Essie, China Glaze.. Trind, wat Bourjois en wat random nagelverzorging.
[ afbeelding ]
Color Club, Illamasqua, BB Couture, DC Cosmetics, Barry M, Color Club mini-setjes, Maybelline..
[ afbeelding ]
L.A Girl Rockstar,Color Club, Essie Minis, mijn enige Nfu.Oh & random stuff (kijk, ik heb ruimte gereserveerd voor mijn Sinful Colors)
[ afbeelding ]
Konaddd! Imageplates, speciale lakjes, sponsjes, scraper, stempels enzo! Aan de zijkant ligt een nieuwe Herôme French Manicure set
Ik heb ook nog van die nagelwieltjes met steentjes enzo maar die liggen ergens anders.. ergens :![]()
ohh nice!quote:Op zondag 28 februari 2010 17:03 schreef Daph_ het volgende:
Speciaal voor Nune:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flakies!
Sorry voor de grote foto's, geen zin om te verkleinen
Ik vind het wel leuk!quote:Op zondag 28 februari 2010 17:03 schreef Daph_ het volgende:
Speciaal voor Nune:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flakies!
Sorry voor de grote foto's, geen zin om te verkleinen
Ik denk ook dat het net iets mooier en sjieker is op een donkerdere kleur, maar dit is ook erg leuk. Lekker fris en zomers.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:08 schreef Daph_ het volgende:
Thanks. Zelf vind ik het wat minder, maar denk echt dat het door de basiskleur komt.. Op een donkerdere kleur staat het volgens mij wel leuk
Thanksquote:Op zondag 28 februari 2010 17:11 schreef Lindytje het volgende:
Stashfoto's!!!![]()
![]()
Oh, en geen Gosh Rainbow bij de kruidvat...
Ga dinsdag denk ik nog even naar een andere, misschien daar wel...
Wel nog een gosh 'fix base coat' meegenomen voor 50 hele centen
My thoughts exactlyquote:Op zondag 28 februari 2010 17:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het net iets mooier en sjieker is op een donkerdere kleur, maar dit is ook erg leuk. Lekker fris en zomers.
Ik voel me wel altijd een redelijk schrale aap als ik daar op mijn hurken voor zit....quote:
Oh daar heb ik echt geen moeite mee, cheapheid galore!quote:Op zondag 28 februari 2010 17:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik voel me wel altijd een redelijk schrale aap als ik daar op mijn hurken voor zit....(staat uiteraard in het onderste schap..)
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh daar heb ik echt geen moeite mee, cheapheid galore!
Er zijn zat dure dingen in het leven waar we niet omheen kunnen, als ik dan andere dingen goedkoper kan halen door op de grond te gaan liggen, I will!
me 2quote:Op zondag 28 februari 2010 17:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh daar heb ik echt geen moeite mee, cheapheid galore!
Er zijn zat dure dingen in het leven waar we niet omheen kunnen, als ik dan andere dingen goedkoper kan halen door op de grond te gaan liggen, I will!
jaquote:Op zondag 28 februari 2010 17:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Ik dóe het uiteindelijk ook, zoals je merkt!
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
jaen
eigenlijk
ook
voor
ons
superlief
!!
hahaha, herkenbaarquote:Op zondag 28 februari 2010 17:22 schreef PeRi het volgende:
Pff ik merk dat mn salaris gestort is en extra ook ivm reiskostenvergoeding, ik ben alleen maar op zoek naar leuks op internet om te kopen kopen kopen.
Thanks voor deze post, daardoor bedenk ik me net dat ik mijn administratie nog moet bijwerkenquote:Op zondag 28 februari 2010 17:22 schreef PeRi het volgende:
Pff ik merk dat mn salaris gestort is en extra ook ivm reiskostenvergoeding, ik ben alleen maar op zoek naar leuks op internet om te kopen kopen kopen.
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahaha, herkenbaar![]()
Ik wil ook kopen kopen kopen!!
Ipv dat ik even wacht tot mijn lopende bestellingen bezorgd zijn... neeee ik moet nu alweer op zoek naar wat nieuws... FAIL![]()
welke wil je?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:37 schreef PeRi het volgende:
[..]!! Ik had bijna een Art de Lautrec besteld, eentje ja. Ik wil er alleen maar een
![]()
!
Die is toch al mooi opzichzelf!quote:Op zondag 28 februari 2010 17:37 schreef Lindytje het volgende:
Goed, Suzi skis zit op mijn nagels... maar nu?? Iemand een ideetje voor iets leuks?
07Bquote:Op zondag 28 februari 2010 17:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
welke wil je?
ik heb er namelijk 2 liggen die ik misschien wel wil swappen
Ja maar ja maar ja maar... ik wil een ietsje erop...quote:
check het ruiltopicquote:
Grappig, angora cardi ziet er bij mij héél anders uitquote:Op zondag 28 februari 2010 16:11 schreef PeRi het volgende:
Pics van deze week;
[ afbeelding ]China Glaze - Channelesque
[ afbeelding ]
Essence Creamylicious - Wild Berry Sorbet
[ afbeelding ]Essie - Angora Cardi
DIt was de beste foto vandaag, de bewolking en lamp werken niet mee. Maar zoveel anders issie toch niet? Dit is 2 laagjesquote:Op zondag 28 februari 2010 18:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Grappig, angora cardi ziet er bij mij héél anders uit
Die kun je in je cart doen, gewoon erop klikkenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:33 schreef princess-a het volgende:
Weet iemand waar je bij TD de armband aan kunt vinken? Ik vind em stiekem leuk![]()
Ga zo mn huur betalen en als er dan leuk wat geld overblijft ga ik mijn lijstje door de checkout doen
Heb in mijn cart op dit moment
OPI INK suede
OPI Lincoln park after dark suede
OPI La paz itively hot matte
OPI Suzi skis in the Pyrenees suede
China Glaze DV8
China Glaze IDK
China Glaze Strawberry field
China Glaze Matte Magic
Seche Vite topcoat
Durf het niet bij mijn moeder te laten bezorgen, die vind dat ik al teveel lakjes hebToch kan het beter naar haar toe omdat zij vaker thuis is dan ik zelf. Dilemma
Gewoon op de homepage staat ie, daar vandaan moet je 'm aanvinken.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:33 schreef princess-a het volgende:
Weet iemand waar je bij TD de armband aan kunt vinken? Ik vind em stiekem leuk![]()
Ga zo mn huur betalen en als er dan leuk wat geld overblijft ga ik mijn lijstje door de checkout doen
OPI INK suede
China Glaze DV8
China Glaze IDK
China Glaze Matte Magic
Seche Vite topcoat
Durf het niet bij mijn moeder te laten bezorgen, die vind dat ik al teveel lakjes hebToch kan het beter naar haar toe omdat zij vaker thuis is dan ik zelf. Dilemma
Klik op home, dan staan daar de free giftsquote:Op zondag 28 februari 2010 18:33 schreef princess-a het volgende:
OPI INK suede
China Glaze DV8
China Glaze IDK
China Glaze Matte Magic
Seche Vite topcoat
Nou, bij jou glanst ie zo mooi en zo.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
DIt was de beste foto vandaag, de bewolking en lamp werken niet mee. Maar zoveel anders issie toch niet? Dit is 2 laagjes.
Heb hem! De anderen ook bedanktquote:Op zondag 28 februari 2010 18:35 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die kun je in je cart doen, gewoon erop klikken
Ah! Hij is idd iets doffer, maar dat stoort me niet eigenlijk. Maar op de foto heb ik er een topcoat overheenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, bij jou glanst ie zo mooi en zo.
Bij mij lijkt hij doffer, veel minder mooi.
Misschien wel, maar dat weet ik niet zeker want de policy geeft aan 9 lakken per small flat rate box. De shippingfee heb je overigens zelf aangekliktquote:Op zondag 28 februari 2010 18:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb hem! De anderen ook bedanktZou het ook kunnen dat je er 10 kunt bestellen voor 18 dollar shipping fee? Ik heb china glaze recycle erbij gegooid en hij geeft nog steeds 18 dollar shipping fee aan
Ik heb ook meer besteld, maar er zaten ook 4 mini´s bij, dus dan moet het toch lukken zou je denken.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat weet ik niet zeker want de policy geeft aan 9 lakken per small flat rate box. De shippingfee heb je overigens zelf aangeklikt
Oh wat dom van mijquote:Op zondag 28 februari 2010 18:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat weet ik niet zeker want de policy geeft aan 9 lakken per small flat rate box. De shippingfee heb je overigens zelf aangeklikt
Van china glaze is de hele omg collectie holo.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:57 schreef Mss het volgende:
Oooh wat een keuze, wat een keuze
Ik heb maar besloten om een wishlist op kleur te maken, en dan per bestelling van iedere kleur één te kiezen
Maar ik wil perse een holo, maar welke zijn nou holo, en vooral, welke zijn mooi? Hebben jullie aanraders?
Gebruik je de macro stand op je camera?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:45 schreef mirannie het volgende:
Mijn nagels gister en vandaag. Slechte kwaliteit![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
China Glaze OMG met zilveren glitters van Orly
Dat is het hele punt, ik heb geen camera. Foto´s worden gemaakt met mijn telefoon. Prima foto´s normaal, maar niet voor dit soort werk helaas...quote:Op zondag 28 februari 2010 19:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gebruik je de macro stand op je camera?Dat kan misschien helpen!
Geen nagellijm is huis? Mijn nagelstudio zit om de hoek dus kan em altijd nog even dezelfde dag laten fixen(behalve zondag dus).Al moet ik zeggen dat dat in 3 jaar 2x is gebeurt dat er iets gerepareerd moest worden.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:01 schreef Mirjam het volgende:
het acrylo van m'n duim is horizontaal ingescheurd, zeker voor een kwart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |