Daarom begrijp ik er niks van!quote:Op zondag 28 februari 2010 16:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Zie je, ik heb helemaal niet veel!
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:44 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Yes en voor dat geld kan ik prullen wat ik wil LOL. Niet vergeten om er niet mijn pure aceton voor te gebruiken anders lost de lijm op![]()
[ afbeelding ]
OPI, Essie, China Glaze.. Trind, wat Bourjois en wat random nagelverzorging.
[ afbeelding ]
Color Club, Illamasqua, BB Couture, DC Cosmetics, Barry M, Color Club mini-setjes, Maybelline..
[ afbeelding ]
L.A Girl Rockstar,Color Club, Essie Minis, mijn enige Nfu.Oh & random stuff (kijk, ik heb ruimte gereserveerd voor mijn Sinful Colors)
[ afbeelding ]
Konaddd! Imageplates, speciale lakjes, sponsjes, scraper, stempels enzo! Aan de zijkant ligt een nieuwe Herôme French Manicure set
Ik heb ook nog van die nagelwieltjes met steentjes enzo maar die liggen ergens anders.. ergens :![]()
ohh nice!quote:Op zondag 28 februari 2010 17:03 schreef Daph_ het volgende:
Speciaal voor Nune:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flakies!
Sorry voor de grote foto's, geen zin om te verkleinen
Ik vind het wel leuk!quote:Op zondag 28 februari 2010 17:03 schreef Daph_ het volgende:
Speciaal voor Nune:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flakies!
Sorry voor de grote foto's, geen zin om te verkleinen
Ik denk ook dat het net iets mooier en sjieker is op een donkerdere kleur, maar dit is ook erg leuk. Lekker fris en zomers.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:08 schreef Daph_ het volgende:
Thanks. Zelf vind ik het wat minder, maar denk echt dat het door de basiskleur komt.. Op een donkerdere kleur staat het volgens mij wel leuk
Thanksquote:Op zondag 28 februari 2010 17:11 schreef Lindytje het volgende:
Stashfoto's!!!![]()
![]()
Oh, en geen Gosh Rainbow bij de kruidvat...
Ga dinsdag denk ik nog even naar een andere, misschien daar wel...
Wel nog een gosh 'fix base coat' meegenomen voor 50 hele centen
My thoughts exactlyquote:Op zondag 28 februari 2010 17:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het net iets mooier en sjieker is op een donkerdere kleur, maar dit is ook erg leuk. Lekker fris en zomers.
Ik voel me wel altijd een redelijk schrale aap als ik daar op mijn hurken voor zit....quote:
Oh daar heb ik echt geen moeite mee, cheapheid galore!quote:Op zondag 28 februari 2010 17:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik voel me wel altijd een redelijk schrale aap als ik daar op mijn hurken voor zit....(staat uiteraard in het onderste schap..)
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh daar heb ik echt geen moeite mee, cheapheid galore!
Er zijn zat dure dingen in het leven waar we niet omheen kunnen, als ik dan andere dingen goedkoper kan halen door op de grond te gaan liggen, I will!
me 2quote:Op zondag 28 februari 2010 17:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh daar heb ik echt geen moeite mee, cheapheid galore!
Er zijn zat dure dingen in het leven waar we niet omheen kunnen, als ik dan andere dingen goedkoper kan halen door op de grond te gaan liggen, I will!
jaquote:Op zondag 28 februari 2010 17:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Ik dóe het uiteindelijk ook, zoals je merkt!
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
jaen
eigenlijk
ook
voor
ons
superlief
!!
hahaha, herkenbaarquote:Op zondag 28 februari 2010 17:22 schreef PeRi het volgende:
Pff ik merk dat mn salaris gestort is en extra ook ivm reiskostenvergoeding, ik ben alleen maar op zoek naar leuks op internet om te kopen kopen kopen.
Thanks voor deze post, daardoor bedenk ik me net dat ik mijn administratie nog moet bijwerkenquote:Op zondag 28 februari 2010 17:22 schreef PeRi het volgende:
Pff ik merk dat mn salaris gestort is en extra ook ivm reiskostenvergoeding, ik ben alleen maar op zoek naar leuks op internet om te kopen kopen kopen.
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahaha, herkenbaar![]()
Ik wil ook kopen kopen kopen!!
Ipv dat ik even wacht tot mijn lopende bestellingen bezorgd zijn... neeee ik moet nu alweer op zoek naar wat nieuws... FAIL![]()
welke wil je?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:37 schreef PeRi het volgende:
[..]!! Ik had bijna een Art de Lautrec besteld, eentje ja. Ik wil er alleen maar een
![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |