waar?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:01 schreef Daph_ het volgende:
IK HEB ESSIE GREENPORT GEVONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Via iemand van MUA die 'm verkochtquote:Op zondag 28 februari 2010 15:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
waar?
Net een swatch gecheckt, mooi kleurtje hoor
Leuk is dat he, dat we zooo blij kunnen zijn als we een bepaalde nagellak hebben gevondenquote:Op zondag 28 februari 2010 15:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Via iemand van MUA die 'm verkocht![]()
Oooh zo blij
![]()
Op Amazon hebben ze 'm ook nog, maar daar rekenen ze $35 shipping
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:01 schreef Daph_ het volgende:
IK HEB ESSIE GREENPORT GEVONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
35??!! Hallo zeg, krijgt de nagellak zijn eigen stoel in het vliegtuig ofzo, die zijn gekquote:Op zondag 28 februari 2010 15:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Via iemand van MUA die 'm verkocht![]()
Oooh zo blij
![]()
Op Amazon hebben ze 'm ook nog, maar daar rekenen ze $35 shipping
Ja helemaal hysterischquote:Op zondag 28 februari 2010 15:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Leuk is dat he, dat we zooo blij kunnen zijn als we een bepaalde nagellak hebben gevonden![]()
![]()
enne tjesus wat een hoge shipping kosten zeg bij Amazon!!
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Greenport heb ik ook nog ergens liggen
Natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2010 15:28 schreef Nune het volgende:
[..]
![]()
Mocht je die ooit, ooit eens wegdoen.. Denk je dan aan mij?![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Greenport heb ik ook nog ergens liggen
Sag Harbor heb ik niet, die andere van die collectie wel. *heeft geen idee meer hoe die heet*quote:Op zondag 28 februari 2010 15:33 schreef Daph_ het volgende:Geweldig! Zo ontdek je nog eens iets
Mocht je een Sag Harbor hebben liggen waar je niks mee doet, ik ben nog op zoek naar een backupbottle
Shelter Island?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:34 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Sag Harbor heb ik niet, die andere van die collectie wel. *heeft geen idee meer hoe die heet*
ja, dat is hemquote:
I know, ik heb haar zelf ook van eBay afquote:Op zondag 28 februari 2010 15:39 schreef DeltaCephei het volgende:
Sag Harbor staat nog op eBay, btw!![]()
[..]
ja, dat is hem
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ah, een vriendin van me wil hem ook maar hij is bijna nergens te vinden! Ja, op eBay voor £12 de 2.
Iemand had hem gehaald voor me, voor 50 cent.![]()
![]()
[..]
Nope, die vriendin had GOSH gemaild, én het PR bureau in Nederland en beiden zeggen dat hij niet uit het assortiment is..![]()
http://cgi.ebay.co.uk/GOS(...)?hash=item35a734366fquote:Op zondag 28 februari 2010 15:49 schreef bibi het volgende:
[..]
Heb je een link van ebay waar ze verkocht worden, ik kan hem niet vinden.
Oh nee, wat doe je me aan?? Zo kom ik nooit door m´n wensenlijstje heenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:28 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lak vind ik echt zo![]()
![]()
![]()
Wil deze echt graag!
Het blijkt er 1 te zijn van de oude DS serie van Opi, TD heeft 'm niet meer.
Ben nu flink aan het googlen, maar niet te vinden (ja op Ebay bij 1 verkoper, maar die doet niet buiten de USA shippen)...
Dus, als iemand deze ergens ziet.. let me know
Thanxquote:Op zondag 28 februari 2010 15:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.co.uk/GOS(...)?hash=item35a734366f
Als je de verkoper mailt heeft hij er misschien nogIk had toen gemaild of ik alleen de Rainbow kon kopen en die verkocht hij per 2 voor £12
Mooi! En wat zijn je nagels mooi lang zeg!quote:Op zondag 28 februari 2010 16:11 schreef PeRi het volgende:
Pics van deze week;
[ afbeelding ]China Glaze - Channelesque
[ afbeelding ]
Essence Creamylicious - Wild Berry Sorbet
[ afbeelding ]Essie - Angora Cardi
Veelquote:Op zondag 28 februari 2010 16:13 schreef MissJ het volgende:
Mijn stash![]()
[ afbeelding ]
boven vlnr per bakje: untrieds - Essence / Catrice - Hema / P2
onder vlnr: CG / OPI - H&M / Models Own - BarryM / Art de Lautrec / Rimmel / Etos / Essie
en dan daarnaast een schoenendoos met lakjes die ik wil swappen.
Nou ik vind het nogal meevallen met de hoeveelheid lakjes als ik het zo zie hahaha![]()
Zijn er in totaal zo'n 140. Maar on the way zijn: 9 stuks van TD, 3 stuks van viiss, 1 van Kleintje en 2 van Crientj![]()
en dan de verzorgingsspulletjes:
[ afbeelding ]
basecoats, topcoats en nailartspulletjes (nog maar zelden gebruikt..):
[ afbeelding ]
nicequote:Op zondag 28 februari 2010 16:13 schreef MissJ het volgende:
Mijn stash![]()
[ afbeelding ]
boven vlnr per bakje: untrieds - Essence / Catrice - Hema / P2
onder vlnr: CG / OPI - H&M / Models Own - BarryM / Art de Lautrec / Rimmel / Etos / Essie
en dan daarnaast een schoenendoos met lakjes die ik wil swappen.
Nou ik vind het nogal meevallen met de hoeveelheid lakjes als ik het zo zie hahaha![]()
Zijn er in totaal zo'n 140. Maar on the way zijn: 9 stuks van TD, 3 stuks van viiss, 1 van Kleintje en 2 van Crientj![]()
en dan de verzorgingsspulletjes:
[ afbeelding ]
basecoats, topcoats en nailartspulletjes (nog maar zelden gebruikt..):
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zondag 28 februari 2010 16:13 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi! En wat zijn je nagels mooi lang zeg!
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:19 schreef MissJ het volgende:
Ja stash foto's vind ik ook altijd leuk om te zien!
En veel? ik vind het weinig hihihi![]()
ik zie dat ik véél meer moet hebben van CG en OPI, dus TD here I come!
maar eerst even bestelling van afgelopen woensdag afwachten... waar ik trouwens nog geen invoice van heb gekregen..- ben ik niet gewend van ze! Normaal krijg ik altijd 2 dagen na bestelling een invoice.. is het bij jullie herkenbaar dat het nu wat langzamer gaat daaro?
Ik krijg ze van een medeblogger uit Duitslandquote:Op zondag 28 februari 2010 16:22 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik zal ook eens stashfoto's maken dan, ook al heb ik niet zo veel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ook p2 flakies
Jij bent zo'n geluksvogelquote:Op zondag 28 februari 2010 16:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik krijg ze van een medeblogger uit Duitsland
Ik gebruik de Matte About You topcoat van Essie, maar je hebt hem ook van Orly, Diamond Cosmetics, China Glaze..quote:Op zondag 28 februari 2010 16:27 schreef Tamashii het volgende:
Hi!
Hoe krijg je matte nagellak?Heb wel 40 nagellakjes, maar geen een daarvan is mat op je vingers. Ligt dat aan mij, hoe doen jullie dat?
Matte topcoat of een matte lak kopen.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:27 schreef Tamashii het volgende:
Hi!
Hoe krijg je matte nagellak?Heb wel 40 nagellakjes, maar geen een daarvan is mat op je vingers. Ligt dat aan mij, hoe doen jullie dat?
Verrrry nice!quote:
Ik heb er 'maar' 65, inclusief top- en basecoats, 5 'te ruil' lakjesquote:Op zondag 28 februari 2010 16:19 schreef MissJ het volgende:
En veel? ik vind het weinig hihihi![]()
ik zie dat ik véél meer moet hebben van CG en OPI, dus TD here I come!
Yes en voor dat geld kan ik prullen wat ik wil LOL. Niet vergeten om er niet mijn pure aceton voor te gebruiken anders lost de lijm opquote:Op zondag 28 februari 2010 16:37 schreef Nune het volgende:
Dank allen!![]()
@ Delta; kwastjes zijn wel handig ja! Ook met clean up
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:44 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Yes en voor dat geld kan ik prullen wat ik wil LOL. Niet vergeten om er niet mijn pure aceton voor te gebruiken anders lost de lijm op![]()
[ afbeelding ]
OPI, Essie, China Glaze.. Trind, wat Bourjois en wat random nagelverzorging.
[ afbeelding ]
Color Club, Illamasqua, BB Couture, DC Cosmetics, Barry M, Color Club mini-setjes, Maybelline..
[ afbeelding ]
L.A Girl Rockstar,Color Club, Essie Minis, mijn enige Nfu.Oh & random stuff
[ afbeelding ]
Konaddd! Imageplates, speciale lakjes, sponsjes, scraper, stempels enzo! Aan de zijkant ligt een nieuwe Herôme French Manicure set
Ik heb ook nog van die nagelwieltjes met steentjes enzo maar die liggen ergens anders.. ergens :![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |