waar?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:01 schreef Daph_ het volgende:
IK HEB ESSIE GREENPORT GEVONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Via iemand van MUA die 'm verkochtquote:Op zondag 28 februari 2010 15:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
waar?
Net een swatch gecheckt, mooi kleurtje hoor
Leuk is dat he, dat we zooo blij kunnen zijn als we een bepaalde nagellak hebben gevondenquote:Op zondag 28 februari 2010 15:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Via iemand van MUA die 'm verkocht![]()
Oooh zo blij
![]()
Op Amazon hebben ze 'm ook nog, maar daar rekenen ze $35 shipping
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:01 schreef Daph_ het volgende:
IK HEB ESSIE GREENPORT GEVONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
35??!! Hallo zeg, krijgt de nagellak zijn eigen stoel in het vliegtuig ofzo, die zijn gekquote:Op zondag 28 februari 2010 15:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Via iemand van MUA die 'm verkocht![]()
Oooh zo blij
![]()
Op Amazon hebben ze 'm ook nog, maar daar rekenen ze $35 shipping
Ja helemaal hysterischquote:Op zondag 28 februari 2010 15:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Leuk is dat he, dat we zooo blij kunnen zijn als we een bepaalde nagellak hebben gevonden![]()
![]()
enne tjesus wat een hoge shipping kosten zeg bij Amazon!!
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Greenport heb ik ook nog ergens liggen
Natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2010 15:28 schreef Nune het volgende:
[..]
![]()
Mocht je die ooit, ooit eens wegdoen.. Denk je dan aan mij?![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Greenport heb ik ook nog ergens liggen
Sag Harbor heb ik niet, die andere van die collectie wel. *heeft geen idee meer hoe die heet*quote:Op zondag 28 februari 2010 15:33 schreef Daph_ het volgende:Geweldig! Zo ontdek je nog eens iets
Mocht je een Sag Harbor hebben liggen waar je niks mee doet, ik ben nog op zoek naar een backupbottle
Shelter Island?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:34 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Sag Harbor heb ik niet, die andere van die collectie wel. *heeft geen idee meer hoe die heet*
ja, dat is hemquote:
I know, ik heb haar zelf ook van eBay afquote:Op zondag 28 februari 2010 15:39 schreef DeltaCephei het volgende:
Sag Harbor staat nog op eBay, btw!![]()
[..]
ja, dat is hem
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ah, een vriendin van me wil hem ook maar hij is bijna nergens te vinden! Ja, op eBay voor £12 de 2.
Iemand had hem gehaald voor me, voor 50 cent.![]()
![]()
[..]
Nope, die vriendin had GOSH gemaild, én het PR bureau in Nederland en beiden zeggen dat hij niet uit het assortiment is..![]()
http://cgi.ebay.co.uk/GOS(...)?hash=item35a734366fquote:Op zondag 28 februari 2010 15:49 schreef bibi het volgende:
[..]
Heb je een link van ebay waar ze verkocht worden, ik kan hem niet vinden.
Oh nee, wat doe je me aan?? Zo kom ik nooit door m´n wensenlijstje heenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:28 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lak vind ik echt zo![]()
![]()
![]()
Wil deze echt graag!
Het blijkt er 1 te zijn van de oude DS serie van Opi, TD heeft 'm niet meer.
Ben nu flink aan het googlen, maar niet te vinden (ja op Ebay bij 1 verkoper, maar die doet niet buiten de USA shippen)...
Dus, als iemand deze ergens ziet.. let me know
Thanxquote:Op zondag 28 februari 2010 15:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.co.uk/GOS(...)?hash=item35a734366f
Als je de verkoper mailt heeft hij er misschien nogIk had toen gemaild of ik alleen de Rainbow kon kopen en die verkocht hij per 2 voor £12
Mooi! En wat zijn je nagels mooi lang zeg!quote:Op zondag 28 februari 2010 16:11 schreef PeRi het volgende:
Pics van deze week;
[ afbeelding ]China Glaze - Channelesque
[ afbeelding ]
Essence Creamylicious - Wild Berry Sorbet
[ afbeelding ]Essie - Angora Cardi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |