En Erik heeft een date dus!!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, meneer heeft teruggebeld en er is een nieuwe datum geprikt.
quote:
zeg... ziek okee, maar vol van jezelf...quote:
dat zijn de engsten... geloof mequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar geen date-date. Maar meer een kennismakings-date.
Ik ken het hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
(Gawd, jullie denken vast allemaal dat ik een stom onzeker jong ventje ben! Wat ook zo is
. Met mijn twijfels en mijn gedoe enzo).
Leuk johquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
(Gawd, jullie denken vast allemaal dat ik een stom onzeker jong ventje ben! Wat ook zo is
. Met mijn twijfels en mijn gedoe enzo).
Iddquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat zijn de engsten... geloof me
Die onzekerheid over of het klikt... en zo nee, wat dan... en wat als het van 1 kant wel heel erg klikt en van de andere niet...quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Erik kom er maar in; volgens mij hebben we de échte drinker gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hou op!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die onzekerheid over of het klikt... en zo nee, wat dan... en wat als het van 1 kant wel heel erg klikt en van de andere niet...
en en en
Bah, ik haat single zijn...
Ja, hee, ik zit in hetzelfde schuitje hoor...quote:
Zit je een film op tv te kijken? Ik kijk echt een enorm slechte film met Jennifer Lopez en George Clooney, niet om aan te zienquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:11 schreef Dirkh het volgende:
Zit nog een film te kijken, maar intussen een TVP. Lees wel half mee.
Moi? Ik ben héél beschaafd, jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Erik kom er maar in; volgens mij hebben we de échte drinker gevonden
Gooi ff een touw dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:13 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg willen jullie even uit de put zelfmedelijden komen
quote:
Het is er best gezellig. We hebben frituurhapjes in de putquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:13 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg willen jullie even uit de put zelfmedelijden komen
"blond en huppelig" = beschaafd?????quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is er best gezellig. We hebben frituurhapjes in de put.
Neeheequote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is er best gezellig. We hebben frituurhapjes in de put.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neehee. Geen date-date
. Gewoon iets drinken-date.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neehee. Geen date-date
. Gewoon iets drinken.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb heul geen frituurhapjes gezien hier! Heb jij die weer allemaal alleen opgegeten!?
* Ml-etje werpt klimtouw met knopenquote:
Ja, dat ben ik allemaal tegelijk nu, dus geef die hapjes eens door!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ik ben een emotie-eter. Ik eet als ik verdrietig ben, als ik onzeker ben, als ik blij ben...
Je bent een heldin dat je aan de knopen denktquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* Ml-etje werpt klimtouw met knopen
live tsunami?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Hebben we allemaal CNN aanstaan, waar elk moment een tsunami op Hawaii kan plaatsvinden?
Hihi praktisch as always, zeg mijn Mr kijkt altijd een beetje gek als ik zeg Tombolala vindt vrindje wel leuk van foto en roept inmiddels ja das wel leuk maar hoe weten we dat zij leuk is.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik allemaal tegelijk nu, dus geef die hapjes eens door!![]()
![]()
[..]
Je bent een heldin dat je aan de knopen denkt
Zonder zou ik voor eeuwig in de put zitten
ja ho, dit is een verkapte ik-wil-een-foto-post!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi praktisch as always, zeg mijn Mr kijkt altijd een beetje gek als ik zeg Tombolala vindt vrindje wel leuk van foto en roept inmiddels ja das wel leuk maar hoe weten we dat zij leuk is.Mannen..
Ik zie het al, je bent een vat vol emotiequote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ik ben een emotie-eter. Ik eet als ik verdrietig ben, als ik onzeker ben, als ik blij ben...
Ik heb het ook aan staanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
live tsunami?
* zapt *
wacht, dit staat wel heel ramptoeristerig...
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi praktisch as always, zeg mijn Mr kijkt altijd een beetje gek als ik zeg Tombolala vindt vrindje wel leuk van foto en roept inmiddels ja das wel leuk maar hoe weten we dat zij leuk is.Mannen..
Ik snij niet, en ik heb ook geen lok haar voor een oog hangen.quote:
ja, lekker, een plaatje van snacks...quote:
ja hé mijn Mr wil voorkeuren whahahaha.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ho, dit is een verkapte ik-wil-een-foto-post!
Ja, gewoon geheel "legaal" kosteloos gedownload. Ik zit nu een film te kijken die zo slecht is, dat je het bijna goed gaat vinden. Maar het echt geen film om samen gezellig te gaan zitten kijken.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zit je een film op tv te kijken? Ik kijk echt een enorm slechte film met Jennifer Lopez en George Clooney, niet om aan te zienEn toch blijven kijken, he
![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, lekker, een plaatje van snacks...![]()
Euh enlighten me..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snij niet, en ik heb ook geen lok haar voor een oog hangen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ja hé mijn Mr wil voorkeuren whahahaha.
Neehoor ik ben in koppelmood
Dat doen emo's toch? Google maar eens op emoquote:
quote:
Oh, District 9 heb ik ook gezien ja. Zat in de bios toen die net uit was, allemaal mensen om me heen die het helemaal geweldig vonden en ik zat echt zo van "quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, gewoon geheel "legaal" kosteloos gedownload. Ik zit nu een film te kijken die zo slecht is, dat je het bijna goed gaat vinden. Maar het echt geen film om samen gezellig te gaan zitten kijken.
Er komen buitenaardse wezens in voor, kwijl, slijm, zwarte kots, klauwen... District 9 heeft van alles in zich.
Zeg, niet zo over 1 kam scheren he... die lok, ok, maar snijden is niet standaard hoor...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doen emo's toch? Google maar eens op emo.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zeg moet nu wel zelf opstaan nu jij me trek hebt bezorgd
Wat zijn jullie moeilijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, lekker, een plaatje van snacks...![]()
+1quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zeg moet nu wel zelf opstaan nu jij me trek hebt bezorgd
Wij zijn vrouwenquote:
Ow sorryquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doen emo's toch? Google maar eens op emo.
Weet je hoeveel lekkers er vandaag voorbij is gekomenquote:
Mietje dan nog altijdquote:
Erik is denk ik de enige die daarbij zo ver doordacht hoor...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow sorrydat was echt niet wat ik bedoelde.
Dat geintje gebruik ik eigenlijk als iemand roept wat een rotdag ik ga aan de chocolade.. hopen maar dat die mensen niet googlen
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je krijgt hem niet eens mee de kroeg in toch?
Dat wordt lastig koppelen...
neeeeeee, watjequote:
Welnee kom maar langs met die schaal heurquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
moet toch wel een manier weten te verzinnen
![]()
Maar krijg de mr niet aan mijn kant die heeft zoiets van jaaaa jij met je i-net.
ja, dan vergeven we je welquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welnee kom maar langs met die schaal heur
Ik heb ook geen frituurhapjes.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welnee kom maar langs met die schaal heur
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
fijn weer... je hebt zeker over BV vertelt he... dan kan ik het wel vergeten natuurlijk...
Dat mag ik hopenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Erik is denk ik de enige die daarbij zo ver doordacht hoor...
FAIL!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb ook geen frituurhapjes.. En ik heb honger gekregen door mijn eigen plaatje
.
Ehm hij hoeft dus niet alles te wetenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
fijn weer... je hebt zeker over BV vertelt he... dan kan ik het wel vergeten natuurlijk...
Kom dan toch maar langs, diepvries staat in de kelder en frituur in de garage (graag de linker frituur gebruiken die is voor de snacks). Neem zelf ook watquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb ook geen frituurhapjes.. En ik heb honger gekregen door mijn eigen plaatje
.
Ik ben je slaaf nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehm hij hoeft dus niet alles te weten
[..]
Kom dan toch maar langs, diepvries staat in de kelder en frituur in de garage (graag de linker frituur gebruiken die is voor de snacks). Neem zelf ook wat
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehm hij hoeft dus niet alles te weten
quote:Kom dan toch maar langs, diepvries staat in de kelder en frituur in de garage (graag de linker frituur gebruiken die is voor de snacks). Neem zelf ook wat
Je komt niet echt ziek over... Met je frituurhapjes...quote:
Kon het proberenquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
[..]
Dan kom ik ook wel even langs... kan Mr me keuren...
Om een of andere zieke reden heb ik altijd als ik ziek ben (behalve als ik moet kotsen enzo, maar met alleen koorts en pijnenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je komt niet echt ziek over... Met je frituurhapjes...
Ik heb heeeeeeeeeel vaak zin in appeltaart als ik ziek ben...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om een of andere zieke reden heb ik altijd als ik ziek ben (behalve als ik moet kotsen enzo, maar met alleen koorts en pijnen) enorme vreetzin. Vorige keer dat ik ziek was wilde ik echt een moord doen voor een mozzarellapizza
.
Ik vrees dat het nog wel 2 uur rijden is ofzoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
die gaat zo wieberen dus dan moet je wel laagvliegen.
Lekker gezond ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om een of andere zieke reden heb ik altijd als ik ziek ben (behalve als ik moet kotsen enzo, maar met alleen koorts en pijnen) enorme vreetzin. Vorige keer dat ik ziek was wilde ik echt een moord doen voor een mozzarellapizza
.
Ik dronk er appelsap bijquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vrees dat het nog wel 2 uur rijden is ofzo
Of gaat ie de kroeg in met zn vrienden?
Hihi iedereen kan er naar binnen hoor maar 1 van hen is de eigenaar.quote:
mwah, voordat ik mezelf toonbaar gemaakt heb is het morgen, dus laten we nu maar niet doenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi iedereen kan er naar binnen hoor maar 1 van hen is de eigenaar.
Die ene vriend is er ook niet bijquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mwah, voordat ik mezelf toonbaar gemaakt heb is het morgen, dus laten we nu maar niet doen
maar ik moet toch door de keuring komen...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die ene vriend is er ook niet bij
Oh jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar ik moet toch door de keuring komen...
ik ga ook zo off...quote:
Ik ga nog op zoek naar wat lampen.quote:
*geeft het voorbeeld*quote:
Tsssssssssssskquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zou míj niets verbazen. Dat mens is altijd minstens lichtelijk beneveld.
Ik heb ook zitten kijken met het idee "Ja, en nu? "quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, District 9 heb ik ook gezien ja. Zat in de bios toen die net uit was, allemaal mensen om me heen die het helemaal geweldig vonden en ik zat echt zo van "![]()
![]()
"
Gezellig heurquote:
Ik lig in bed, maar moet over 10 minuten oogsten...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:46 schreef Greys het volgende:
Oh, iedereen is al slapen?
Tssssssssssssk
Dan had je Closer maar moeten kijkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb ook zitten kijken met het idee "Ja, en nu? "
Vast een dure film etc. maar wat een kutfilm. Zegt me helemaal niks.
Ouwe boerderieverslaafde!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik lig in bed, maar moet over 10 minuten oogsten...![]()
Ga dus zooooooooooooo slapen
Echt? Die uit saved by the bell??? of een andere?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ouwe boerderieverslaafde!
OHHHHHHHHHHHHHHHH!![]()
Mijn voor-haar-zou-ik-lesbisch-worden is op tv!
Showgirls!BNN.
Als het maar gezellig is danquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig heur
Het was niet helemaal mijn genre, maar degenen waar het voor was vonden het leuk dat ik er was
Jij hebt dus volledig gemist dat ik Hachi heb zitten kijken. Jawel, er zit een warm kloppend hart.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had je Closer maar moeten kijken
Hoiquote:
Gina Gershon!quote:Op zondag 28 februari 2010 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt? Die uit saved by the bell??? of een andere?
Gezondheid!quote:Op zondag 28 februari 2010 00:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hebt dus volledig gemist dat ik Hachi heb zitten kijken. Jawel, er zit een warm kloppend hart.
quote:Op zondag 28 februari 2010 00:01 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben er nog wel hoor. Zit met kruidenthee en een zak Nibbit op de ban te wachten tot meneer Macka terug is van een theaterklus. En koude voeten. Drie katten, maar denk maar niet dat er een zo vriendelijk is om op m'n voeten te gaan liggen
die film van die hond die altijd zijn baasje van de trein halde toch?quote:
Schaam je, asielredster, goededoelenheks.... maar Hachi niet kennen? Ik heb met tranen in mijn ogen afscheid moeten nemen van mijn mannelijkheid, en jij vraagt wat is Hachi?quote:
Ik heb even gegoogled en ja!quote:Op zondag 28 februari 2010 00:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die film van die hond die altijd zijn baasje van de trein halde toch?![]()
Muziek en techniek doet hij. En ik kan nooit mee omdat we dus drie katten hebben, en twee kinderen en geen oppas (want ook geen geld).quote:Op zondag 28 februari 2010 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ondankbare nesten, die katten
Wat doet MeneerMacka in het theater dan?
Goededoelenheks!quote:Op zondag 28 februari 2010 00:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Schaam je, asielredster, goededoelenheks.... maar Hachi niet kennen? Ik heb met tranen in mijn ogen afscheid moeten nemen van mijn mannelijkheid, en jij vraagt wat is Hachi?
Zo ken ik je weerquote:Ik ga morgen denk ik ergens een paar spiegels van auto's aftrappen, een uur naar voetbal kijken, fluiten naar meisjes in het winkelcentrum, een lange jas kopen etc.
omg...quote:Op zondag 28 februari 2010 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled en ja!
Die wil ik ook zien!
Vlug, zet je tv op Ned. 3
Dat gesex zo in dat zwembad, dat zij zo met die haren gaat wapperen
ja, die. Maar SluttieGreys kijkt liever naar een slechte neukfilm.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die film van die hond die altijd zijn baasje van de trein halde toch?![]()
Vaak wil je ook niet mee denk ik naar zoiets hoor, thuis op de bank is vaak veel lekkerderderquote:Op zondag 28 februari 2010 00:06 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Muziek en techniek doet hij. En ik kan nooit mee omdat we dus drie katten hebben, en twee kinderen en geen oppas (want ook geen geld).
quote:Op zondag 28 februari 2010 00:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Schaam je, asielredster, goededoelenheks.... maar Hachi niet kennen? Ik heb met tranen in mijn ogen afscheid moeten nemen van mijn mannelijkheid, en jij vraagt wat is Hachi?
Ik ga morgen denk ik ergens een paar spiegels van auto's aftrappen, een uur naar voetbal kijken, fluiten naar meisjes in het winkelcentrum, een lange jas kopen etc.
Gezien ja?quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Vaak wil je ook niet mee denk ik naar zoiets hoor, thuis op de bank is vaak veel lekkerderder
[..]ah hetzelfde als een collega dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
idd de slechtstequote:Op zondag 28 februari 2010 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezien ja?
Dat is toch met recht de slechtste sexscene ooit?
AHHHHHHHHHH, daar is Gina!
Je kent me toch.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ja, die. Maar SluttieGreys kijkt liever naar een slechte neukfilm.
Jij gaat helemaal niet slapenquote:Op zondag 28 februari 2010 00:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd de slechtste
Ah, Gina, ik zie haar denk ik...
Ik ga slapen
quote:
voorlopig niet nee...quote:Op zondag 28 februari 2010 00:14 schreef tombolafan het volgende:
Greys? Waar is die Gina nog meer van?
* niet slapen kan tot ze het antwoord weet... *
Zpl toch? Dan moet het toch wel?quote:Op zondag 28 februari 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja? Toch?
Het was best leuk hoor, vooral de tweede helft!
Bound!quote:Op zondag 28 februari 2010 00:14 schreef tombolafan het volgende:
Greys? Waar is die Gina nog meer van?
* niet slapen kan tot ze het antwoord weet... *
ken ik niet!quote:Op zondag 28 februari 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Bound!
De lesbo scene met Jennifer Tilly!Zeg ik he, als hetero!
Whut, ze is gewoon 11 jaar ouder dan ikquote:Op zondag 28 februari 2010 00:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ken ik niet!
Waar ken ik haar dan van... * denkt diep na *
Ik kom er niet op...quote:Op zondag 28 februari 2010 00:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ken ik niet!
Waar ken ik haar dan van... * denkt diep na *
Ik had hierboven een lijstje voor je gepostquote:Op zondag 28 februari 2010 00:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kom er niet op...
Maar ik ga toch slapen![]()
Spekkoekquote:
Ik eet het maar héél soms, maar het is zo lekker!quote:Op zondag 28 februari 2010 00:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
SpekkoekCyn kan dat zelf maken hé echt jum!
Je giet het laag voor laag dus het is echt eeuwen werk.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:43 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Macka, met warme voeten
[..]
Ik eet het maar héél soms, maar het is zo lekker!![]()
Lijkt me best moeilijk om te maken, met al die laagjes!
Wat kwamen ze doen dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 00:46 schreef Ml-etje het volgende:
Ze zijn hier vandaag van Tempus geweest voor ons verwarmingstoestelik snap 'm niet echt..
Heb ze niet uitgenodigd ofzo
Geen idee ze waren hier om 17h er zat een kaartje in de bus dat ze geweest waren..quote:
Je CV ketel bedoel je toch? Zit er geen onderhoudscontract op ofzo?quote:Op zondag 28 februari 2010 00:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen idee ze waren hier om 17h er zat een kaartje in de bus dat ze geweest waren..
Tsja euh als je iets wil mag je een afspraak maken
quote:Op zondag 28 februari 2010 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Je CV ketel bedoel je toch? Zit er geen onderhoudscontract op ofzo?
Maar idd, laat ze daar lekker een afspraak voor maken zeg.
Ja, en zo te zien gaat het de hele dag regenen. Gezellig.quote:Op zondag 28 februari 2010 09:49 schreef Ml-etje het volgende:
En moggehet regent weer
vandaag maar eens wat van die eeuwig blijven liggende klussen doen dan
Ook lekkerquote:Op zondag 28 februari 2010 09:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en zo te zien gaat het de hele dag regenen. Gezellig.
Vandaag doe ik helemaal niks. Zit nu in badjas op de bank, kop koffie er bij, laptop op schoot mopperend dat het al weer zondag is. Heerlijk zo'n humeur.
Ja, lief hè?quote:Op zondag 28 februari 2010 10:51 schreef Greys het volgende:
Ontbijt op bed? Zomaar?![]()
Zo nog even naar de stad en dan ga ik vanmiddag ook lekker niets doen
Veel drinken en vaseline smeren als je dat hebt!quote:Op zondag 28 februari 2010 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen. Mijn lippen doen PIJN! Helemaal uitgedroogd en gesprongen enzo.
Mocht het morgen nog niet over zijn, dan zou ik toch echt vaseline kopen:quote:Op zondag 28 februari 2010 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo'n soort labello(maardaneenandermerk) gevonden en die ga ik vandaag maar even gebruiken.
Ik ga dan toch voor de naturelle variantquote:Op zondag 28 februari 2010 11:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mocht het morgen nog niet over zijn, dan zou ik toch echt vaseline kopen:
[ afbeelding ]
Smeert goed en dan blijft het lekker vet allemaal. Ik smeer dat spul sowieso elke dag, maar dan deze variant:
[ afbeelding ]
Nah.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga dan toch voor de naturelle variant. Hoef geen rode lipjes.
Hebben ze Agnes, Femke en Hamer?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:00 schreef Dirkh het volgende:
Oh jippie, straks een bitchfight bij Buitenhof.
quote:Op zondag 28 februari 2010 10:57 schreef Greys het volgende:
Nou ik ga snel naar het ochtendconcert, het is al begonnen maar ik blijf toch achter de schermen en dan ben ik om 13.00 uur weer terug. Tot zo en sterkte met opa en oma, GB
Op de tocht gestaan gisteravond?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:
*Nies* *nies* *nies* *nies* *nies* *nies* *nies* *nies* *nies* *nies* *nies* *nies* *nies* *nies* *nies* *nies*.
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:24 schreef Goodbye het volgende:
Zooooooo, die zijn weer weg. M'n portie politieke gezever voor de rest van de week ook weer gehad
Wie?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:24 schreef Goodbye het volgende:
Zooooooo, die zijn weer weg. M'n portie politieke gezever voor de rest van de week ook weer gehad
Poes in het kwadraat?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
Zo m'n poes2 ophalen, die komt weer ff hier de boel terroriseren
Oh, ze zijn maar een uurtje geweest.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:24 schreef Goodbye het volgende:
Jaquote:
Ja, dat valt ook wel mee hoor! En ze zijn op hun manier best lief. Ze kwamen alleen even koffie drinkenquote:Op zondag 28 februari 2010 12:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, ze zijn maar een uurtje geweest.
Oh hemeltjequote:Op zondag 28 februari 2010 12:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JaDat zijn nog echt zo'n opa en oma van de oude stempel die echt zijn van het kennis vergaren en veel lezen en veel bezig zijn met politiek. Zijn opa is ook nog burgemeester geweest enzo.
Das vlotquote:Op zondag 28 februari 2010 12:24 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ben ik echt heel goed inquote:Op zondag 28 februari 2010 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh hemeltje![]()
Dus je hebt een uurtje ja-knikken en nee-schudden gedaan net?
En er bij staan wachten tot de koffie is doorgelopen enzoquote:Op zondag 28 februari 2010 12:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ben ik echt heel goed inKoffie gezet enzo
Braaf vertellen hoe het met mijn studie gaat en op het werk enzo. Maargoed, ik doe maar simpel werk natuurlijk dus dan gaan ze weer allemaal vragen stellen over de carrièèèèère van m'n vriendquote:Op zondag 28 februari 2010 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En er bij staan wachten tot de koffie is doorgelopen enzo
Gewoon Buffy dus. En dat icm Mips staat wel garant voor wat terror in huis meestalquote:Op zondag 28 februari 2010 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
Zo m'n poes2 ophalen, die komt weer ff hier de boel terroriseren
Pffffquote:Op zondag 28 februari 2010 12:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Braaf vertellen hoe het met mijn studie gaat en op het werk enzo. Maargoed, ik doe maar simpel werk natuurlijk dus dan gaan ze weer allemaal vragen stellen over de carrièèèèère van m'n vriend
Pikstrafquote:Op zondag 28 februari 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon Buffy dus. En dat icm Mips staat wel garant voor wat terror in huis meestal![]()
En 'die van mij', maar als ik die als poes tel denk ik dat straf krijg
Gewoon blijven glimlachenquote:Op zondag 28 februari 2010 12:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Braaf vertellen hoe het met mijn studie gaat en op het werk enzo. Maargoed, ik doe maar simpel werk natuurlijk dus dan gaan ze weer allemaal vragen stellen over de carrièèèèère van m'n vriend
Geheel terecht natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon Buffy dus. En dat icm Mips staat wel garant voor wat terror in huis meestal![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach, ze hebben er wel voor gezorgd dat we eens op zondag al echt aangekleed zijn in plaats van in de joggingbroek op de bank te hangenquote:
Ik heb zo'n espressomachine die bonen maalt, daarbij opgeteld een open keuken en je kan een gesprek helemaal naar de kloten helpen. Niemand kan elkaar meer normaal verstaan als je op het knopje hebt gedrukt.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's ook wel es lekker iddquote:Op zondag 28 februari 2010 12:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ach, ze hebben er wel voor gezorgd dat we eens op zondag al echt aangekleed zijn in plaats van in de joggingbroek op de bank te hangenEn het huis is weer keeeeeeurig op orde
Herkenbaarquote:Op zondag 28 februari 2010 12:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb zo'n espressomachine die bonen maalt, daarbij opgeteld een open keuken en je kan een gesprek helemaal naar de kloten helpen. Niemand kan elkaar meer normaal verstaan als je op het knopje hebt gedrukt.
Prima apparaat.
En hoe zijn je schoonouders dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JaDat zijn nog echt zo'n opa en oma van de oude stempel die echt zijn van het kennis vergaren en veel lezen en veel bezig zijn met politiek. Zijn opa is ook nog burgemeester geweest enzo.
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb zo'n espressomachine die bonen maalt, daarbij opgeteld een open keuken en je kan een gesprek helemaal naar de kloten helpen. Niemand kan elkaar meer normaal verstaan als je op het knopje hebt gedrukt.
Prima apparaat.
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:43 schreef Ingetje79 het volgende:
En nu? Maken jullie er een cultureel dagje van? Of snap jij daar toch niets van?
Ja, heel cultureel. Voetbal op de tvquote:Op zondag 28 februari 2010 12:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's ook wel es lekker idd![]()
En nu? Maken jullie er een cultureel dagje van? Of snap jij daar toch niets van?
whehehe, vals.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Trek de yoghurt-broek maar weer aan danquote:Op zondag 28 februari 2010 12:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, heel cultureel. Voetbal op de tv
Je carriééére tijgert moet even afkicken en uploaden voor een zeer verantwoorde week natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2010 12:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, heel cultureel. Voetbal op de tv
Mijn schoonouders zijn wel leuk! Ze zijn gescheiden en mijn schoonvader is dus echt niet de typische schoonvader, echt een maffe vent. Maar is wel altijd gezellig bij hem, veel wijnquote:Op zondag 28 februari 2010 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En hoe zijn je schoonouders dan?Mag toch hopen dat je niet 2 setjes zo hebt
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn schoonouders zijn wel leuk! Ze zijn gescheiden en mijn schoonvader is dus echt niet de typische schoonvader, echt een maffe vent. Maar is wel altijd gezellig bij hem, veel wijnEn mijn schoonmoeder kan soms een beetje zeuren, maar ze bedoelt het allemaal lief en vindt het helemaal leuk als we (onverwachts) langs komen.
Inderdaad, hij moet morgen tot en met donderdag weg voor zijn werkquote:Op zondag 28 februari 2010 12:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je carriééére tijgert moet even afkicken en uploaden voor een zeer verantwoorde week natuurlijk
Dus je bent weer lesbisch de komende dagen?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inderdaad, hij moet morgen tot en met donderdag weg voor zijn werk
Dat kan ik wel hebben. Ik weet natuurlijk van mezelf wel dat ik heel intelligent ben. Mijn interesses liggen alleen ergens andersquote:
Wat is een yoghurtbroek?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Trek de yoghurt-broek maar weer aan dan![]()
![]()
Lekker ordinair een bakkie chips erbij
Ja. En Greys En Ll komen nog langs ook dinsdag, dus ik kan m'n lol opquote:Op zondag 28 februari 2010 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus je bent weer lesbisch de komende dagen?
Van alles wat dusquote:Op zondag 28 februari 2010 12:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn schoonouders zijn wel leuk! Ze zijn gescheiden en mijn schoonvader is dus echt niet de typische schoonvader, echt een maffe vent. Maar is wel altijd gezellig bij hem, veel wijnEn mijn schoonmoeder kan soms een beetje zeuren, maar ze bedoelt het allemaal lief en vindt het helemaal leuk als we (onverwachts) langs komen.
Oh bugger, leuke dingen voor jezelf gepland (of ben ik nu echt de enige die dan van hot naar her rentquote:Op zondag 28 februari 2010 12:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inderdaad, hij moet morgen tot en met donderdag weg voor zijn werk
Ah nu snap ik Greys ineensquote:Op zondag 28 februari 2010 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus je bent weer lesbisch de komende dagen?
Gezelliequote:Op zondag 28 februari 2010 12:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja. En Greys En Ll komen nog langs ook dinsdag, dus ik kan m'n lol op
Oh!quote:
Nou, morgen ben ik vrij dus ik ga nog even kijken wat ik dan ga doen! En dinsdagavond komen Greys en Ll dus langs. En verder weet ik het nog niet, maar ik moet mezelf ook altijd een beetje bezig houdenquote:Op zondag 28 februari 2010 12:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Van alles wat dus
[..]
Oh bugger, leuke dingen voor jezelf gepland (of ben ik nu echt de enige die dan van hot naar her rent).
En ik weet ook heus wel dat je heul slim bentquote:Op zondag 28 februari 2010 12:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat kan ik wel hebben. Ik weet natuurlijk van mezelf wel dat ik heel intelligent ben. Mijn interesses liggen alleen ergens anders
Die van mij is een dag later jarig, dus wij hebben volgend weekend zo'n gezellige opa en oma's middagquote:Op zondag 28 februari 2010 12:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, morgen ben ik vrij dus ik ga nog even kijken wat ik dan ga doen! En dinsdagavond komen Greys en Ll dus langs. En verder weet ik het nog niet, maar ik moet mezelf ook altijd een beetje bezig houdenDonderdagavond komt hij terug. Gelukkig maar, want dat is z'n verjaardag!
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ik weet ook heus wel dat je heul slim bent
Ooh maar dan kun je ook leuk kadootjes gaan shoppenquote:Op zondag 28 februari 2010 12:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, morgen ben ik vrij dus ik ga nog even kijken wat ik dan ga doen! En dinsdagavond komen Greys en Ll dus langs. En verder weet ik het nog niet, maar ik moet mezelf ook altijd een beetje bezig houdenDonderdagavond komt hij terug. Gelukkig maar, want dat is z'n verjaardag!
De mijne heeft besloten zijn verjaardag niet te vierenquote:Op zondag 28 februari 2010 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van mij is een dag later jarig, dus wij hebben volgend weekend zo'n gezellige opa en oma's middag![]()
Ik vind het echt zo moeilijk om iets te verzinnen joh!quote:Op zondag 28 februari 2010 12:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ooh maar dan kun je ook leuk kadootjes gaan shoppen
Prima verzonnenquote:Op zondag 28 februari 2010 12:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De mijne heeft besloten zijn verjaardag niet te vierenNouja, alleen met mij dan. En hij gaat nog een keer met z'n vrienden uit ofzo. Maar niet bij ons thuis dus
Daar trapt onze familie niet in helaasquote:Op zondag 28 februari 2010 12:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De mijne heeft besloten zijn verjaardag niet te vierenNouja, alleen met mij dan. En hij gaat nog een keer met z'n vrienden uit ofzo. Maar niet bij ons thuis dus
Alle leuke mannen zijn gewoon begint maart jarigquote:Op zondag 28 februari 2010 12:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Prima verzonnen
Dan is het wel een buzzy partner verjaardagsgebeuren de mijne is 9 maart jarig
Had je meegekregen wat meneer I. van mij krijgt?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo moeilijk om iets te verzinnen joh!
Zijn er nog mannen in dit topic met goede ideeën? Vrouwen mag ook
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Alle leuke mannen zijn gewoon begint maart jarig
Ik heb op het lijstje een neue zonnebril en pantoffelsquote:Op zondag 28 februari 2010 12:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo moeilijk om iets te verzinnen joh!
Zijn er nog mannen in dit topic met goede ideeën? Vrouwen mag ook
Ja, volgens mij wel! Maar ik weet niet of dat iets is. Misschien wil ik wel zo'n indoor skydive doen ofzoquote:Op zondag 28 februari 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had je meegekregen wat meneer I. van mij krijgt?
Waarom niet? Te lui om op te staan?Ik doe hier gewoon aan koelkast training bij kleiner gezelschappenquote:Op zondag 28 februari 2010 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar trapt onze familie niet in helaas![]()
Dus ik kan weer de halve woonkamer verbouwen en heen en weer rennen met koffie, gebak, hapjes en borreltjes.
Heb ooit 1x geprobeerd om al het drinken op het aanrecht te zetten en pak zelf maar wat je hebben wilt.
Maar dat werkte niet echt
En eind juni!quote:
Gaaffffquote:Op zondag 28 februari 2010 12:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel! Maar ik weet niet of dat iets is. Misschien wil ik wel zo'n indoor skydive doen ofzo
Da's ook gaaf iddquote:Op zondag 28 februari 2010 12:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel! Maar ik weet niet of dat iets is. Misschien wil ik wel zo'n indoor skydive doen ofzo
In juni zijn ook de leuke maisjes jarigquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's ook gaaf idd![]()
Ik had eerst naar het Aviodrome gewild voor een rondje Catalina (hij vindt vliegtuigjes leuk, vooral als ze tijdens WO2 hebben gevlogen), maar dat was wel heul prijzig
In april ookquote:Op zondag 28 februari 2010 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In juni zijn ook de leuke maisjes jarig![]()
Dat is best goed te doenquote:Op zondag 28 februari 2010 13:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, het moet hier ook een beetje netjes blijven qua prijs hoor. Maar volgens mij is zo'n indoor skydive best te doen en ik weet zeker dat hij dat heel gaaf zou vinden! Maargoed, eventjes op internet struinen morgen!
Ja, dat is ook wel te begrijpen!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is best goed te doenmisschien nog wel beter dan een zonnebril
![]()
Wij zijn op moment gewoon erggg huisjesit.
Ik neem Mr meequote:Op zondag 28 februari 2010 13:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel te begrijpen!
Al vind ik een zonnebril ook wel een goed idee hoorMaar ik vind het zo moeilijk om die beslissing voor hem te maken. Hij moet er toch mee rondlopen
Kleding niet?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik neem Mr meekleding durf ik wel te kopen, zonnebril moet ook lekker zitten/passen.
Heb een lopende rekening bij een modezaak hier in de buurtquote:Op zondag 28 februari 2010 13:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kleding niet?Nou, ik neem ook wel eens een shirt mee ofzo, als ik een leuke zie! Maar een broek of schoenen ofzo zou ik dan weer niet zo gauw doen!
Da's ook leuk om te gevenquote:Op zondag 28 februari 2010 13:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, het moet hier ook een beetje netjes blijven qua prijs hoor. Maar volgens mij is zo'n indoor skydive best te doen en ik weet zeker dat hij dat heel gaaf zou vinden! Maargoed, eventjes op internet struinen morgen!
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor genre is dat concert Greys?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, ik denk dat het zoiets gaat worden. We gaan sowieso deze zaterdag even ergens een hapje eten hier in de buurt. En het weekend daarop even een nachtje en hotelletje pakkenquote:Op zondag 28 februari 2010 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's ook leuk om te geven![]()
Daarna ff lekker uit eten en klaaaarrrr
Heerlijkquote:Op zondag 28 februari 2010 13:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het zoiets gaat worden. We gaan sowieso deze zaterdag even ergens een hapje eten hier in de buurt. En het weekend daarop even een nachtje en hotelletje pakkenMaar dat is van een bon van zijn kerstpakket
Ik niet. Kan je niet een speelgoedvliegtuigje kopen?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet trouwens nog een symbolisch cadeautje hebben.
Anders heb ik niets te geven en vertel ik alleen maar wat ie gaat krijgen.
Iemand handig met sjeks maken hier?
Ga straks even luisteren, nu staat er nog voetbal opquote:
Jawel, maar dat heeft helemaal niets met z'n cadeau te makenquote:Op zondag 28 februari 2010 13:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik niet. Kan je niet een speelgoedvliegtuigje kopen?
Ja moet je echt even doen, volgens mij vind jij dat ook wel leuk namelijk!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ga straks even luisteren, nu staat er nog voetbal op
quote:
quote:
Oh, het was met dat bier he? Nou, dan koop je een six pack! En dan laat je hem dat uitpakken en zeg je met een heel grote smile: Alsjeblieftquote:Op zondag 28 februari 2010 13:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat heeft helemaal niets met z'n cadeau te maken
Ja geweldig he? Je komt helemaal blij bij zo'n concert vandaan.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh daar zit wel veel swingende muziek tussen
Je weet inmiddels wel dat ik heel truttig ben, dus dat zal vast iets voor mij zijnquote:Op zondag 28 februari 2010 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja moet je echt even doen, volgens mij vind jij dat ook wel leuk namelijk!
Gaan we er een keer heenHet is truttig en ouderwets, maar ook meeeeeeega swingend
Nee, een truttig blauw jurkjequote:Op zondag 28 februari 2010 13:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had je nu dan wel je kokerrok aan?
Ze willen graag dat je komt, ze zongen nog speciaal een lied voor je:quote:Op zondag 28 februari 2010 13:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je weet inmiddels wel dat ik heel truttig ben, dus dat zal vast iets voor mij zijnGa straks luisteren!!
Hihihihihihihiquote:Op zondag 28 februari 2010 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze willen graag dat je komt, ze zongen nog speciaal een lied voor je:
Jongeren durven er vaak niet heenquote:Op zondag 28 februari 2010 13:47 schreef Pisces29 het volgende:
Wat voor publiek was er Greys, heel divers? Ik zie meteen van die gezellige swingende gospel soul mensen voor me![]()
Is het dan ook veel gemixt qua nationaliteiten?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Jongeren durven er vaak niet heenMaar je ziet ze steeds meer.
Maar op de zondagochtenden zijn het vaak toch wel wat oudere mensen.
Die het heel leuk vinden als er ietsjonger volk bij is dat het ook leuk vindt
Heb je geen oordopjes/koptelefoon voor aan je computer?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HihihihihihihiNu wil ik luisteren verdorie!
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nog over die truttige reputatie gesproken; ESF vinden veel jonge mensen ook stoffig en tuttig.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik had er nog een paar over van het NSF!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:53 schreef Dirkh het volgende:
Gezellig, een concert waar dames geen kokerrokjes aan hebben maar een tenalady
Dit was het truttigste lied en ik vond het me tofquote:Op zondag 28 februari 2010 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nog over die truttige reputatie gesproken; ESF vinden veel jonge mensen ook stoffig en tuttig.
Had je die aan dan?? Dan verklaard wel het een en ander.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had er nog een paar over van het NSF!
Die dikke reet zekerquote:Op zondag 28 februari 2010 13:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Had je die aan dan?? Dan verklaard wel het een en ander.
Ze bestaan echt al tientallen jaren en treden vooral veel in de buitenlandse theaters opquote:Op zondag 28 februari 2010 14:06 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit een bandje (gezelschap) dat je via je werk kent of heb je ze zelf ergens gespot?
Ik hou van vrolijk en blijquote:Op zondag 28 februari 2010 14:17 schreef Dirkh het volgende:
Ik kan me de DRQ ook nog wel herinneren van vroeger. Ik vind ze te, hoe zal ik dat noemen, te vrolijk en te entertainerig blij. Daar krijg ik jeuk van, net zoals bij religieus gezang.
Ik ga wel met je mee. Ik weet dat het nooit zo fulfilling kan zijn als met Dirk, maar daar moet je je dan maar overheen zettenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou van vrolijk en blij![]()
Dus je gaat niet mee een keer wapperen daar?
He, ik ben ook mee gegaan naar het NSF. Ik overleef werkelijk alles. Of al mijn principes zijn overboord en vind ik alles in een keer leuk en aardig en zielig.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou van vrolijk en blij![]()
Dus je gaat niet mee een keer wapperen daar?
Hihihihi, lekker diversquote:Op zondag 28 februari 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
Oh en a.s. zondagochtend ga ik naar Rapalje
'BIER!'
Je mag vast wel even een rustpauze nemen tussendoorquote:Op zondag 28 februari 2010 14:32 schreef Dirkh het volgende:
Zeven dagen zullen wij vrijen...
Eh, is er ook een korte versie? 7 minuten of zo?
Op zondagochtend?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:31 schreef Goodbye het volgende:
Oh, wat lekker fout. Daar moet je wel bij drinken, denk ik. Nouja, ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |