Ja, gewoon geheel "legaal" kosteloos gedownload. Ik zit nu een film te kijken die zo slecht is, dat je het bijna goed gaat vinden. Maar het echt geen film om samen gezellig te gaan zitten kijken.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zit je een film op tv te kijken? Ik kijk echt een enorm slechte film met Jennifer Lopez en George Clooney, niet om aan te zienEn toch blijven kijken, he
![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, lekker, een plaatje van snacks...![]()
Euh enlighten me..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snij niet, en ik heb ook geen lok haar voor een oog hangen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ja hé mijn Mr wil voorkeuren whahahaha.
Neehoor ik ben in koppelmood
Dat doen emo's toch? Google maar eens op emoquote:
quote:
Oh, District 9 heb ik ook gezien ja. Zat in de bios toen die net uit was, allemaal mensen om me heen die het helemaal geweldig vonden en ik zat echt zo van "quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, gewoon geheel "legaal" kosteloos gedownload. Ik zit nu een film te kijken die zo slecht is, dat je het bijna goed gaat vinden. Maar het echt geen film om samen gezellig te gaan zitten kijken.
Er komen buitenaardse wezens in voor, kwijl, slijm, zwarte kots, klauwen... District 9 heeft van alles in zich.
Zeg, niet zo over 1 kam scheren he... die lok, ok, maar snijden is niet standaard hoor...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doen emo's toch? Google maar eens op emo.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zeg moet nu wel zelf opstaan nu jij me trek hebt bezorgd
Wat zijn jullie moeilijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, lekker, een plaatje van snacks...![]()
+1quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zeg moet nu wel zelf opstaan nu jij me trek hebt bezorgd
Wij zijn vrouwenquote:
Ow sorryquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doen emo's toch? Google maar eens op emo.
Weet je hoeveel lekkers er vandaag voorbij is gekomenquote:
Mietje dan nog altijdquote:
Erik is denk ik de enige die daarbij zo ver doordacht hoor...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow sorrydat was echt niet wat ik bedoelde.
Dat geintje gebruik ik eigenlijk als iemand roept wat een rotdag ik ga aan de chocolade.. hopen maar dat die mensen niet googlen
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je krijgt hem niet eens mee de kroeg in toch?
Dat wordt lastig koppelen...
neeeeeee, watjequote:
Welnee kom maar langs met die schaal heurquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
moet toch wel een manier weten te verzinnen
![]()
Maar krijg de mr niet aan mijn kant die heeft zoiets van jaaaa jij met je i-net.
ja, dan vergeven we je welquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welnee kom maar langs met die schaal heur
Ik heb ook geen frituurhapjes.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welnee kom maar langs met die schaal heur
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
fijn weer... je hebt zeker over BV vertelt he... dan kan ik het wel vergeten natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |