ja, die. Maar SluttieGreys kijkt liever naar een slechte neukfilm.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die film van die hond die altijd zijn baasje van de trein halde toch?![]()
Vaak wil je ook niet mee denk ik naar zoiets hoor, thuis op de bank is vaak veel lekkerderderquote:Op zondag 28 februari 2010 00:06 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Muziek en techniek doet hij. En ik kan nooit mee omdat we dus drie katten hebben, en twee kinderen en geen oppas (want ook geen geld).
quote:Op zondag 28 februari 2010 00:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Schaam je, asielredster, goededoelenheks.... maar Hachi niet kennen? Ik heb met tranen in mijn ogen afscheid moeten nemen van mijn mannelijkheid, en jij vraagt wat is Hachi?
Ik ga morgen denk ik ergens een paar spiegels van auto's aftrappen, een uur naar voetbal kijken, fluiten naar meisjes in het winkelcentrum, een lange jas kopen etc.
Gezien ja?quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Vaak wil je ook niet mee denk ik naar zoiets hoor, thuis op de bank is vaak veel lekkerderder
[..]ah hetzelfde als een collega dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
idd de slechtstequote:Op zondag 28 februari 2010 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezien ja?
Dat is toch met recht de slechtste sexscene ooit?
AHHHHHHHHHH, daar is Gina!
Je kent me toch.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ja, die. Maar SluttieGreys kijkt liever naar een slechte neukfilm.
Jij gaat helemaal niet slapenquote:Op zondag 28 februari 2010 00:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd de slechtste
Ah, Gina, ik zie haar denk ik...
Ik ga slapen
quote:
voorlopig niet nee...quote:Op zondag 28 februari 2010 00:14 schreef tombolafan het volgende:
Greys? Waar is die Gina nog meer van?
* niet slapen kan tot ze het antwoord weet... *
Zpl toch? Dan moet het toch wel?quote:Op zondag 28 februari 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja? Toch?
Het was best leuk hoor, vooral de tweede helft!
Bound!quote:Op zondag 28 februari 2010 00:14 schreef tombolafan het volgende:
Greys? Waar is die Gina nog meer van?
* niet slapen kan tot ze het antwoord weet... *
ken ik niet!quote:Op zondag 28 februari 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Bound!
De lesbo scene met Jennifer Tilly!Zeg ik he, als hetero!
Whut, ze is gewoon 11 jaar ouder dan ikquote:Op zondag 28 februari 2010 00:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ken ik niet!
Waar ken ik haar dan van... * denkt diep na *
Ik kom er niet op...quote:Op zondag 28 februari 2010 00:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ken ik niet!
Waar ken ik haar dan van... * denkt diep na *
Ik had hierboven een lijstje voor je gepostquote:Op zondag 28 februari 2010 00:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kom er niet op...
Maar ik ga toch slapen![]()
Spekkoekquote:
Ik eet het maar héél soms, maar het is zo lekker!quote:Op zondag 28 februari 2010 00:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
SpekkoekCyn kan dat zelf maken hé echt jum!
Je giet het laag voor laag dus het is echt eeuwen werk.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:43 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Macka, met warme voeten
[..]
Ik eet het maar héél soms, maar het is zo lekker!![]()
Lijkt me best moeilijk om te maken, met al die laagjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |