quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, lekker, een plaatje van snacks...![]()
Euh enlighten me..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snij niet, en ik heb ook geen lok haar voor een oog hangen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ja hé mijn Mr wil voorkeuren whahahaha.
Neehoor ik ben in koppelmood
Dat doen emo's toch? Google maar eens op emoquote:
quote:
Oh, District 9 heb ik ook gezien ja. Zat in de bios toen die net uit was, allemaal mensen om me heen die het helemaal geweldig vonden en ik zat echt zo van "quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, gewoon geheel "legaal" kosteloos gedownload. Ik zit nu een film te kijken die zo slecht is, dat je het bijna goed gaat vinden. Maar het echt geen film om samen gezellig te gaan zitten kijken.
Er komen buitenaardse wezens in voor, kwijl, slijm, zwarte kots, klauwen... District 9 heeft van alles in zich.
Zeg, niet zo over 1 kam scheren he... die lok, ok, maar snijden is niet standaard hoor...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doen emo's toch? Google maar eens op emo.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zeg moet nu wel zelf opstaan nu jij me trek hebt bezorgd
Wat zijn jullie moeilijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, lekker, een plaatje van snacks...![]()
+1quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zeg moet nu wel zelf opstaan nu jij me trek hebt bezorgd
Wij zijn vrouwenquote:
Ow sorryquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doen emo's toch? Google maar eens op emo.
Weet je hoeveel lekkers er vandaag voorbij is gekomenquote:
Mietje dan nog altijdquote:
Erik is denk ik de enige die daarbij zo ver doordacht hoor...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow sorrydat was echt niet wat ik bedoelde.
Dat geintje gebruik ik eigenlijk als iemand roept wat een rotdag ik ga aan de chocolade.. hopen maar dat die mensen niet googlen
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je krijgt hem niet eens mee de kroeg in toch?
Dat wordt lastig koppelen...
neeeeeee, watjequote:
Welnee kom maar langs met die schaal heurquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
moet toch wel een manier weten te verzinnen
![]()
Maar krijg de mr niet aan mijn kant die heeft zoiets van jaaaa jij met je i-net.
ja, dan vergeven we je welquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welnee kom maar langs met die schaal heur
Ik heb ook geen frituurhapjes.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welnee kom maar langs met die schaal heur
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
fijn weer... je hebt zeker over BV vertelt he... dan kan ik het wel vergeten natuurlijk...
Dat mag ik hopenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Erik is denk ik de enige die daarbij zo ver doordacht hoor...
FAIL!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb ook geen frituurhapjes.. En ik heb honger gekregen door mijn eigen plaatje
.
Ehm hij hoeft dus niet alles te wetenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
fijn weer... je hebt zeker over BV vertelt he... dan kan ik het wel vergeten natuurlijk...
Kom dan toch maar langs, diepvries staat in de kelder en frituur in de garage (graag de linker frituur gebruiken die is voor de snacks). Neem zelf ook watquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb ook geen frituurhapjes.. En ik heb honger gekregen door mijn eigen plaatje
.
Ik ben je slaaf nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehm hij hoeft dus niet alles te weten
[..]
Kom dan toch maar langs, diepvries staat in de kelder en frituur in de garage (graag de linker frituur gebruiken die is voor de snacks). Neem zelf ook wat
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehm hij hoeft dus niet alles te weten
quote:Kom dan toch maar langs, diepvries staat in de kelder en frituur in de garage (graag de linker frituur gebruiken die is voor de snacks). Neem zelf ook wat
Je komt niet echt ziek over... Met je frituurhapjes...quote:
Kon het proberenquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
[..]
Dan kom ik ook wel even langs... kan Mr me keuren...
Om een of andere zieke reden heb ik altijd als ik ziek ben (behalve als ik moet kotsen enzo, maar met alleen koorts en pijnenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je komt niet echt ziek over... Met je frituurhapjes...
Ik heb heeeeeeeeeel vaak zin in appeltaart als ik ziek ben...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om een of andere zieke reden heb ik altijd als ik ziek ben (behalve als ik moet kotsen enzo, maar met alleen koorts en pijnen) enorme vreetzin. Vorige keer dat ik ziek was wilde ik echt een moord doen voor een mozzarellapizza
.
Ik vrees dat het nog wel 2 uur rijden is ofzoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
die gaat zo wieberen dus dan moet je wel laagvliegen.
Lekker gezond ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om een of andere zieke reden heb ik altijd als ik ziek ben (behalve als ik moet kotsen enzo, maar met alleen koorts en pijnen) enorme vreetzin. Vorige keer dat ik ziek was wilde ik echt een moord doen voor een mozzarellapizza
.
Ik dronk er appelsap bijquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vrees dat het nog wel 2 uur rijden is ofzo
Of gaat ie de kroeg in met zn vrienden?
Hihi iedereen kan er naar binnen hoor maar 1 van hen is de eigenaar.quote:
mwah, voordat ik mezelf toonbaar gemaakt heb is het morgen, dus laten we nu maar niet doenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi iedereen kan er naar binnen hoor maar 1 van hen is de eigenaar.
Die ene vriend is er ook niet bijquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mwah, voordat ik mezelf toonbaar gemaakt heb is het morgen, dus laten we nu maar niet doen
maar ik moet toch door de keuring komen...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die ene vriend is er ook niet bij
Oh jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar ik moet toch door de keuring komen...
ik ga ook zo off...quote:
Ik ga nog op zoek naar wat lampen.quote:
*geeft het voorbeeld*quote:
Tsssssssssssskquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zou míj niets verbazen. Dat mens is altijd minstens lichtelijk beneveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |