Hebben ze Agnes, Femke en Hamer?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:00 schreef Dirkh het volgende:
Oh jippie, straks een bitchfight bij Buitenhof.
quote:Op zondag 28 februari 2010 10:57 schreef Greys het volgende:
Nou ik ga snel naar het ochtendconcert, het is al begonnen maar ik blijf toch achter de schermen en dan ben ik om 13.00 uur weer terug. Tot zo en sterkte met opa en oma, GB
Op de tocht gestaan gisteravond?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:
*Nies* *nies* *nies* *nies* *nies* *nies* *nies* *nies* *nies* *nies* *nies* *nies* *nies* *nies* *nies* *nies*.
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:24 schreef Goodbye het volgende:
Zooooooo, die zijn weer weg. M'n portie politieke gezever voor de rest van de week ook weer gehad
Wie?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:24 schreef Goodbye het volgende:
Zooooooo, die zijn weer weg. M'n portie politieke gezever voor de rest van de week ook weer gehad
Poes in het kwadraat?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
Zo m'n poes2 ophalen, die komt weer ff hier de boel terroriseren
Oh, ze zijn maar een uurtje geweest.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:24 schreef Goodbye het volgende:
Jaquote:
Ja, dat valt ook wel mee hoor! En ze zijn op hun manier best lief. Ze kwamen alleen even koffie drinkenquote:Op zondag 28 februari 2010 12:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, ze zijn maar een uurtje geweest.
Oh hemeltjequote:Op zondag 28 februari 2010 12:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JaDat zijn nog echt zo'n opa en oma van de oude stempel die echt zijn van het kennis vergaren en veel lezen en veel bezig zijn met politiek. Zijn opa is ook nog burgemeester geweest enzo.
Das vlotquote:Op zondag 28 februari 2010 12:24 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ben ik echt heel goed inquote:Op zondag 28 februari 2010 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh hemeltje![]()
Dus je hebt een uurtje ja-knikken en nee-schudden gedaan net?
En er bij staan wachten tot de koffie is doorgelopen enzoquote:Op zondag 28 februari 2010 12:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ben ik echt heel goed inKoffie gezet enzo
Braaf vertellen hoe het met mijn studie gaat en op het werk enzo. Maargoed, ik doe maar simpel werk natuurlijk dus dan gaan ze weer allemaal vragen stellen over de carrièèèèère van m'n vriendquote:Op zondag 28 februari 2010 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En er bij staan wachten tot de koffie is doorgelopen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |