Wat kwamen ze doen dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 00:46 schreef Ml-etje het volgende:
Ze zijn hier vandaag van Tempus geweest voor ons verwarmingstoestelik snap 'm niet echt..
Heb ze niet uitgenodigd ofzo
Geen idee ze waren hier om 17h er zat een kaartje in de bus dat ze geweest waren..quote:
Je CV ketel bedoel je toch? Zit er geen onderhoudscontract op ofzo?quote:Op zondag 28 februari 2010 00:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen idee ze waren hier om 17h er zat een kaartje in de bus dat ze geweest waren..
Tsja euh als je iets wil mag je een afspraak maken
quote:Op zondag 28 februari 2010 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Je CV ketel bedoel je toch? Zit er geen onderhoudscontract op ofzo?
Maar idd, laat ze daar lekker een afspraak voor maken zeg.
Ja, en zo te zien gaat het de hele dag regenen. Gezellig.quote:Op zondag 28 februari 2010 09:49 schreef Ml-etje het volgende:
En moggehet regent weer
vandaag maar eens wat van die eeuwig blijven liggende klussen doen dan
Ook lekkerquote:Op zondag 28 februari 2010 09:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en zo te zien gaat het de hele dag regenen. Gezellig.
Vandaag doe ik helemaal niks. Zit nu in badjas op de bank, kop koffie er bij, laptop op schoot mopperend dat het al weer zondag is. Heerlijk zo'n humeur.
Ja, lief hè?quote:Op zondag 28 februari 2010 10:51 schreef Greys het volgende:
Ontbijt op bed? Zomaar?![]()
Zo nog even naar de stad en dan ga ik vanmiddag ook lekker niets doen
Veel drinken en vaseline smeren als je dat hebt!quote:Op zondag 28 februari 2010 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen. Mijn lippen doen PIJN! Helemaal uitgedroogd en gesprongen enzo.
Mocht het morgen nog niet over zijn, dan zou ik toch echt vaseline kopen:quote:Op zondag 28 februari 2010 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo'n soort labello(maardaneenandermerk) gevonden en die ga ik vandaag maar even gebruiken.
Ik ga dan toch voor de naturelle variantquote:Op zondag 28 februari 2010 11:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mocht het morgen nog niet over zijn, dan zou ik toch echt vaseline kopen:
[ afbeelding ]
Smeert goed en dan blijft het lekker vet allemaal. Ik smeer dat spul sowieso elke dag, maar dan deze variant:
[ afbeelding ]
Nah.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga dan toch voor de naturelle variant. Hoef geen rode lipjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |