Gewoon Buffy dus. En dat icm Mips staat wel garant voor wat terror in huis meestalquote:Op zondag 28 februari 2010 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
Zo m'n poes2 ophalen, die komt weer ff hier de boel terroriseren
Pffffquote:Op zondag 28 februari 2010 12:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Braaf vertellen hoe het met mijn studie gaat en op het werk enzo. Maargoed, ik doe maar simpel werk natuurlijk dus dan gaan ze weer allemaal vragen stellen over de carrièèèèère van m'n vriend
Pikstrafquote:Op zondag 28 februari 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon Buffy dus. En dat icm Mips staat wel garant voor wat terror in huis meestal![]()
En 'die van mij', maar als ik die als poes tel denk ik dat straf krijg
Gewoon blijven glimlachenquote:Op zondag 28 februari 2010 12:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Braaf vertellen hoe het met mijn studie gaat en op het werk enzo. Maargoed, ik doe maar simpel werk natuurlijk dus dan gaan ze weer allemaal vragen stellen over de carrièèèèère van m'n vriend
Geheel terecht natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon Buffy dus. En dat icm Mips staat wel garant voor wat terror in huis meestal![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En er bij staan wachten tot de koffie is doorgelopen enzo
Ach, ze hebben er wel voor gezorgd dat we eens op zondag al echt aangekleed zijn in plaats van in de joggingbroek op de bank te hangenquote:
Ik heb zo'n espressomachine die bonen maalt, daarbij opgeteld een open keuken en je kan een gesprek helemaal naar de kloten helpen. Niemand kan elkaar meer normaal verstaan als je op het knopje hebt gedrukt.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En er bij staan wachten tot de koffie is doorgelopen enzo
Da's ook wel es lekker iddquote:Op zondag 28 februari 2010 12:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ach, ze hebben er wel voor gezorgd dat we eens op zondag al echt aangekleed zijn in plaats van in de joggingbroek op de bank te hangenEn het huis is weer keeeeeeurig op orde
Herkenbaarquote:Op zondag 28 februari 2010 12:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb zo'n espressomachine die bonen maalt, daarbij opgeteld een open keuken en je kan een gesprek helemaal naar de kloten helpen. Niemand kan elkaar meer normaal verstaan als je op het knopje hebt gedrukt.
Prima apparaat.
En hoe zijn je schoonouders dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JaDat zijn nog echt zo'n opa en oma van de oude stempel die echt zijn van het kennis vergaren en veel lezen en veel bezig zijn met politiek. Zijn opa is ook nog burgemeester geweest enzo.
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb zo'n espressomachine die bonen maalt, daarbij opgeteld een open keuken en je kan een gesprek helemaal naar de kloten helpen. Niemand kan elkaar meer normaal verstaan als je op het knopje hebt gedrukt.
Prima apparaat.
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:43 schreef Ingetje79 het volgende:
En nu? Maken jullie er een cultureel dagje van? Of snap jij daar toch niets van?
Ja, heel cultureel. Voetbal op de tvquote:Op zondag 28 februari 2010 12:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's ook wel es lekker idd![]()
En nu? Maken jullie er een cultureel dagje van? Of snap jij daar toch niets van?
whehehe, vals.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Trek de yoghurt-broek maar weer aan danquote:Op zondag 28 februari 2010 12:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, heel cultureel. Voetbal op de tv
Je carriééére tijgert moet even afkicken en uploaden voor een zeer verantwoorde week natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2010 12:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, heel cultureel. Voetbal op de tv
Mijn schoonouders zijn wel leuk! Ze zijn gescheiden en mijn schoonvader is dus echt niet de typische schoonvader, echt een maffe vent. Maar is wel altijd gezellig bij hem, veel wijnquote:Op zondag 28 februari 2010 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En hoe zijn je schoonouders dan?Mag toch hopen dat je niet 2 setjes zo hebt
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn schoonouders zijn wel leuk! Ze zijn gescheiden en mijn schoonvader is dus echt niet de typische schoonvader, echt een maffe vent. Maar is wel altijd gezellig bij hem, veel wijnEn mijn schoonmoeder kan soms een beetje zeuren, maar ze bedoelt het allemaal lief en vindt het helemaal leuk als we (onverwachts) langs komen.
Inderdaad, hij moet morgen tot en met donderdag weg voor zijn werkquote:Op zondag 28 februari 2010 12:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je carriééére tijgert moet even afkicken en uploaden voor een zeer verantwoorde week natuurlijk
Dus je bent weer lesbisch de komende dagen?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inderdaad, hij moet morgen tot en met donderdag weg voor zijn werk
Dat kan ik wel hebben. Ik weet natuurlijk van mezelf wel dat ik heel intelligent ben. Mijn interesses liggen alleen ergens andersquote:
Wat is een yoghurtbroek?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Trek de yoghurt-broek maar weer aan dan![]()
![]()
Lekker ordinair een bakkie chips erbij
Ja. En Greys En Ll komen nog langs ook dinsdag, dus ik kan m'n lol opquote:Op zondag 28 februari 2010 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus je bent weer lesbisch de komende dagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |