Is hij dat toch wel ja..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:46 schreef Maartel het volgende:
Ik heb Dean (Follow That Dream) nog niet gezien.. of is er volgende week nog een chorusline episode?
Wow, wel twee hele posts stonden eral.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:46 schreef iBenny het volgende:
topic met posts verwijderen voor een lege?
quote:
Inderdiedelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:49 schreef Bartjebart het volgende:
Whahaha
Fijn dat je zo blij was, maar nu mag je alsnog oprotten
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:49 schreef Karina het volgende:
Oh gaan ze nu weer ingewikkeld doen, met mensen in een bus zetten en zo?
Dat dus. Dat valt totaal niet te rijmen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
Er werd erg vals gezongen maar het level was erg hoogJa hoor Gordon.
Ik vind het een beetje laf, nu gooien ze iedereen er uit die ze niet face-to-face er uit durfden te schoppen. Die Dony bijvoorbeeld.quote:
Nja of juist heel goedquote:
Was een beetje domme vraag..quote:
Die is nu wel leuk geweest.quote:
gewoon eerder finishen dan je tegenstanderquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
Ik snap de spelregels van de achtervolging niet zo geloof ik
Knock-out, een van de twee landen gaat maar door. Later op de avond is de halve finale (tegen VS), morgen de finale (tegen Canada of Noorwegen)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
Net als met baan-wielrennen, je start allebei op de helft van de baan en de beste tijd wint, je achtervolgt elkaar als het ware.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
Neej dat snap ik nogquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Knock-out, een van de twee landen gaat maar door. Later op de avond is de halve finale (tegen VS), morgen de finale (tegen Canada of Noorwegen)
er kan van alles gebeuren hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Yes ze is praktisch nu door naar de halve finale!
Ze lossen elkaar af om op kop te rijden, op kop is het lastigst, dus dat doen ze om de beurt. Een gaat er naast om makkelijker te kunnen wisselen (geloof ik).quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej dat snap ik nog
Maar hoezo moet de voorste niet gewoon naar achteren? En waarom gaat de achterste opeens naast de groep rijden?
Was pas op het einde, zodat ze gelijk eindigen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej dat snap ik nog
Maar hoezo moet de voorste niet gewoon naar achteren? En waarom gaat de achterste opeens naast de groep rijden?
goed geregeld!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
We zijn er weer en nu op Ned 1 reclame, alsof ze het er om doen!
omgquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:02 schreef Ties02 het volgende:
Dikke nigga Ivan ook door!!
Er zijn 2 Ivan's, eentje die niet kan zingen, en die ene hele dikke die wel kan zingen.. even voor de duidelijkheid.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, eigenlijk slaat het nergens op
Zouden er toch 20 afvallen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:04 schreef Karina het volgende:
Er zijn er nu toch meer dan 20 door? Of heb ik het verkeerd begrepen in het begin?
Aan het eind van de hele campus... dan zijn er 20 over... die gaan naar de jury visits...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:04 schreef Karina het volgende:
Er zijn er nu toch meer dan 20 door? Of heb ik het verkeerd begrepen in het begin?
ah, ok.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Er zijn 2 Ivan's, eentje die niet kan zingen, en die ene hele dikke die wel kan zingen.. even voor de duidelijkheid.![]()
Vogelsisters door!! Debiel
Ach hou toch op zeg... je weet dat zoiets kan gebeuren als je aan zo'n programma mee doet!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, eigenlijk slaat het nergens op
quote:
Krulletjestrioquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:05 schreef Woelli het volgende:
volgende week een tio tussen Chy-Kyria, Kim en Thirza
ik ook niet maar ze zijn wel leukquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met 2 van die puberende macho jochies
goeie vraagquote:
Die doet niet mee hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Tamara Brinkman(?) heb ik niet gezien, zal eens terugzoeken op de site morgen, ben wel benieuwd
Oh ik denk al, heb ik zo slecht opgelet?quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:05 schreef Woelli het volgende:
volgende week een tio tussen Chy-Kyria, Kim en Thirza
Eens.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:43 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk nu even, maar waar ik me aan erger is Stacey. Ze laat zo blijken of ze iets goed vindt of niet terwijl ze daar aan het zingen zijn. Niet echt professioneel. Of ze het nu kunnen of niet, ze doen hun best.
4 afleveringen X-Campus.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand hoeveel weken/afleveringen die theater rondes duren?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die 3 Times a lady deed vorig jaar ook mee, toch?
Wat?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:01 schreef iBenny het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA! Het is weer vrijdag
nog 21 uur
(we beginnen later door GTST)
Dubbele aflevering morgenquote:
Wat zou je willen voorspellen steeds?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dubbele aflevering morgen.
Is het moeilijk om jouw WIDM-prono om te bouwen naar een XFA-prono?
Als de liveshows beginnen: WIe er afvalt, wie er gaat winnen, en wie er tweede wordt geloof ik.quote:
gezellugquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:53 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kan eindelijk ook weer eens kijken vanavond.
Ik ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:53 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kan eindelijk ook weer eens kijken vanavond.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
!- XFA Survival Game (kandidaten-ronde) #1 -!
wat? Echt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:04 schreef Anonymousz het volgende:
ik zie dat x factor om 9 uur begint
kenleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
tulibu dibu douchooquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
kenleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
owquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:04 schreef Anonymousz het volgende:
ik zie dat x factor om 9 uur begint
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:39 schreef Bos81 het volgende:
Oh het is zeker de zoveelste GTST uitzenidng en daarom een dubbele
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
langer wachten tot Xfactorga jullie vanavond weer niet gezelschap houden met posten, want ga lekker op bed liggen kijken en daarna meteen slapen
![]()
enjoy!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:43 schreef babette21 het volgende:
zit ik nou 20 minuten naar gtst te "kijken" terwijl het gewoon bekend is dat het later begint?!
echt wat slecht dit.... om te jankenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
het was al beter geweest als de acteerprestaties nog enigszins van kwaliteit waren, dan was het verhaal gewoon slecht en dan misschien nog wat 'ludiek', maar nu is het slecht + slechten die acteurs nemen zichzelf zo serieus
ja zeg, jij zit er naar te kijkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
echt wat slecht dit.... om te janken
Vreselijk inderdaad, ik had van ellende Uri Geller opgezet, maar dat is al even erg.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
Klote GTST, zo ontzettend NIET boeiend!
Oh nee, dat echt NOOIT! Uit principe!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad, ik had van ellende Uri Geller opgezet, maar dat is al even erg.
ja enkel om de chicks te checken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja zeg, jij zit er naar te kijken![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad, ik had van ellende Uri Geller opgezet, maar dat is al even erg.
Dat heb ik ook, terwijl ik het jaren fanatiek gevolgd hebquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
Klote GTST, zo ontzettend NIET boeiend!
dat..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh nee, dat echt NOOIT! Uit principe!![]()
![]()
smoesjes.. je bent je aan het voorbereiden op een auditie om de rol van Ludo over te nemen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja enkel om de chicks te checken.
Wel lekkere erger tv (vooral die Patty Brard).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh nee, dat echt NOOIT! Uit principe!![]()
![]()
klopt kloptquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
smoesjes.. je bent je aan het voorbereiden op een auditie om de rol van Ludo over te nemen!
daarna ook nog welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ok, blijven tot de eerste reclame op de bank zitten![]()
geef maar hoor!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Hehe het begint. Ik had pecannoten gekocht voor bij de tv, maar ik zit zo ontzettend vol, dat ik er geen trek meer in heb
Ik heb Dry Roasted Nut Mixquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Hehe het begint. Ik had pecannoten gekocht voor bij de tv, maar ik zit zo ontzettend vol, dat ik er geen trek meer in heb
dat dusquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
En maar vol blijven houden dat hij niet gay is.
goddomme nouquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
En maar vol blijven houden dat hij niet gay is.
tja, als er geen gram vet op zitquote:
Die vriendin van hem moet een shemale zijn, dat kan niet anders.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
goddomme nou
het druipt er gewoon af.
omdat drie jongens en trio en zoquote:
Preciesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tja, als er geen gram vet op zit
iddquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die vriendin van hem moet een shemale zijn, dat kan niet anders.
is dat die idioot die ook al bij die andere shows heeft meegedaan?quote:
dquote:
geen ideequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
FUck, ik kan het niet volgen!Het gaat me te snel. What happened!
![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
Hey, mss is die Tamara de vriendin van die gay?
De mijne ook.quote:
dat dus...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:08 schreef Karina het volgende:
Het is altijd net alsof ze doen "wie kan het hardst zingen". En Tamara wint dat in ieder geval.
Shit, iets gemist?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:07 schreef Anonymousz het volgende:
hey nipplegate
uit bed?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus...
maar ik zou ze eruit schopp'n
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |