kenleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
tulibu dibu douchooquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
kenleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
owquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:04 schreef Anonymousz het volgende:
ik zie dat x factor om 9 uur begint
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:39 schreef Bos81 het volgende:
Oh het is zeker de zoveelste GTST uitzenidng en daarom een dubbele
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
langer wachten tot Xfactorga jullie vanavond weer niet gezelschap houden met posten, want ga lekker op bed liggen kijken en daarna meteen slapen
![]()
enjoy!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:43 schreef babette21 het volgende:
zit ik nou 20 minuten naar gtst te "kijken" terwijl het gewoon bekend is dat het later begint?!
echt wat slecht dit.... om te jankenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
het was al beter geweest als de acteerprestaties nog enigszins van kwaliteit waren, dan was het verhaal gewoon slecht en dan misschien nog wat 'ludiek', maar nu is het slecht + slechten die acteurs nemen zichzelf zo serieus
ja zeg, jij zit er naar te kijkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
echt wat slecht dit.... om te janken
Vreselijk inderdaad, ik had van ellende Uri Geller opgezet, maar dat is al even erg.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
Klote GTST, zo ontzettend NIET boeiend!
Oh nee, dat echt NOOIT! Uit principe!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad, ik had van ellende Uri Geller opgezet, maar dat is al even erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |