gewoon eerder finishen dan je tegenstanderquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
Ik snap de spelregels van de achtervolging niet zo geloof ik
Knock-out, een van de twee landen gaat maar door. Later op de avond is de halve finale (tegen VS), morgen de finale (tegen Canada of Noorwegen)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
Net als met baan-wielrennen, je start allebei op de helft van de baan en de beste tijd wint, je achtervolgt elkaar als het ware.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
Neej dat snap ik nogquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Knock-out, een van de twee landen gaat maar door. Later op de avond is de halve finale (tegen VS), morgen de finale (tegen Canada of Noorwegen)
er kan van alles gebeuren hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Yes ze is praktisch nu door naar de halve finale!
Ze lossen elkaar af om op kop te rijden, op kop is het lastigst, dus dat doen ze om de beurt. Een gaat er naast om makkelijker te kunnen wisselen (geloof ik).quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej dat snap ik nog
Maar hoezo moet de voorste niet gewoon naar achteren? En waarom gaat de achterste opeens naast de groep rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |