Veel plezierquote:
Geen discussie want ben het vrijwel helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:39 schreef FANN het volgende:
ik denk nah.. nu komen er hele discussies
maar nee heur...
iedereen gevlucht
ja maar ja maarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen discussie want ben het vrijwel helemaal met je eens.
Dat vreet aan me.
Verhuizen naar een containerwoning, jouw schuldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:45 schreef FANN het volgende:
wat gaat Pietje doen dan?
ja die tafels poetsenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verhuizen naar een containerwoning, jouw schuld
Vast wel, wat was de vraag?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:47 schreef Anniebab het volgende:
Niemand? Kan mijn vraag beantwoorden??
wat was je vraag?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:47 schreef Anniebab het volgende:
Niemand? Kan mijn vraag beantwoorden??
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:43 schreef Anniebab het volgende:
Zeg, t zal wel een domme vraag zijn maar whatever, die verandering van ava bij Ian, gaat dat automatisch?
Oh ja, dat is een gifje, nachtzuster regelde die dingen vroeger. Maar er zijn er wel meer die dat kunnen.quote:
Heb je nog lekkers gehaald voor vanavond?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ow die had ik nog niet eens gezien die vraag
wat Laysa zegt denk ik
maar weet ik ook niet zeker
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je nog lekkers gehaald voor vanavond?
tis alleen maar nootquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ah, jij bent wakker...![]()
Er zitten trouwens te veel noten op die kip/kerry...
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Lekker, veel notenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag korting op de Lays chips, de Frites sticks, de koffie pads en bij de cola light onderzetters voor niets. En toch was ik nog 70 euro kwijtquote:
Voor dat beetjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag korting op de Lays chips, de Frites sticks, de koffie pads en bij de cola light onderzetters voor niets. En toch was ik nog 70 euro kwijt
Eetzequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef FANN het volgende:
rijst zal wel afgekoeld zijn, dus ik gaat effe eten
Beetje, het is voor een hele weekquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor dat beetje, zat het in goud verpakt
eet zequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef FANN het volgende:
rijst zal wel afgekoeld zijn, dus ik gaat effe eten
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag korting op de Lays chips, de Frites sticks, de koffie pads en bij de cola light onderzetters voor niets. En toch was ik nog 70 euro kwijt
Er is geen raad voor, t lijkt wel of de boodschappen elke week duurder worden...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja noem dan die hele boodschappenlijstquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beetje, het is voor een hele week
Ja, wil je ook?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:43 schreef Anniebab het volgende:
Zeg, t zal wel een domme vraag zijn maar whatever, die verandering van ava bij Ian, gaat dat automatisch?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:00 schreef Anniebab het volgende:
Ja fann eet ze , en ik ga uitzakken op de bank, latersss...
Ik dacht dat het soep was.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
veel schaatsfun Anniequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:00 schreef Anniebab het volgende:
Nee dat niet, maar ik zit er al een tijdje naar te kijken, zo van hij lijkt me nou niet t type ,die er elke keer ff de tijd voor neemt, om zn ava te veranderen....nu weet ik hoe t gaat.quote:
Uitzak zequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:00 schreef Anniebab het volgende:
Tis een bord cashewnoten met een kerry dip.... en oja ik ben er nog ff tot half tien..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat het soep was.
Zag ik daar trouwens ananas in?
Leuk hè? Verwarring!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik zit er al een tijdje naar te kijken, zo van hij lijkt me nou niet t type ,die er elke keer ff de tijd voor neemt, om zn ava te veranderen....nu weet ik hoe t gaat.![]()
Ja, eind vorig jaar waren ze wat goedkoper, nu lijkt het weer wat duurder te worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Er is geen raad voor, t lijkt wel of de boodschappen elke week duurder worden...
Doe es niet zo bozigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja noem dan die hele boodschappenlijst
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
in before iemand die dat bord nog een keer post.
quote:
Met een bal gehakt en veel uien en spekjes d'r doorheen. Gewoon gestampt, de hele meukquote:
Toch leuk dat ze zo lang op één heeft gestaanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ze is alweer gezakt naar plaats twee
http://www.dutchcharts.nl/weekchart.asp?cat=s
Ja, dat gaat tof wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maakt voor de weddenschap niet uit hè. Als de rest van Europa d'r maar in trapt
Waarom zit jij mijn tekst aan te passenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat?Ik heb heul niets gezegd over een weddenschap!?
Arme Teunquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Godver, stoot ik kenkerhard mijn teen!
Ik kook vier keer per week, nog steedsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je stoppen met koken?
Dan moet je je paginainstelling aanpassenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Jammer, pagina 2. Kan ik niet meer naar die heerlijke meuk in de OP te kijken.
Kweenie, ik heb het aanstaan maar miste het ffquote:
Half tien de vrouwen dacht ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:20 schreef D. het volgende:
Hoe laat moeten 'we'?
quote:
Morgen is het klaar toch? Alles nog ff erin proppen, echt nooit meer naar Vancouverquote:
Toch eerst de mannenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:20 schreef D. het volgende:
Hoe laat moeten 'we'?
Geen idee, is dat zo?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen is het klaar toch? Alles nog ff erin proppen, echt nooit meer naar Vancouver
Ik zette een vraagteken erbij, dat houdt in dat ik het dus niet weetquote:
Ga je mee morgen naar Vancouver?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen is het klaar toch? Alles nog ff erin proppen, echt nooit meer naar Vancouver
Neequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga je mee morgen naar Vancouver?
Jij bent een profquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Neeik hou niet van proppen, das niet proffesioneel
![]()
Jaja, dek je maar inquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zette een vraagteken erbij, dat houdt in dat ik het dus niet weet
Nou ligt eraan waarin haha, maar ik bedoelde dat ik deze spelen een beetje rommelig en een zooitje vind, kan aan mij liggen (vast wel eigenlijk) maar ik heb ze beter gezienquote:
Nou ze achtervolgen elkaar in volgordequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef D. het volgende:
Ik kan nergens de volgorde vinden van de achtervolging
quote:
Welke volgorde?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef D. het volgende:
Ik kan nergens de volgorde vinden van de achtervolging
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ze achtervolgen elkaar in volgorde
Denk dat D bedoelt de landenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In die laatste kolom staat ergens óf een M óf een V
Ja duh, ik weet het ook niet het begint met Italië en Canadaquote:
Nu is race 1: Italië - Canadaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In die laatste kolom staat ergens óf een M óf een V
Dacht ik ook, daarom vroeg ik het. Toen zei hij "Wedstrijden", kon ik nog niks mee en ik dacht "Ik geef een antwoord, 50 procent kans dat ik fout zit"quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dacht ik ook, daarom vroeg ik het. Toen zei hij "Wedstrijden", kon ik nog niks mee en ik dacht "Ik geef een antwoord, 50 procent kans dat ik fout zit"
O vast wel, ik ben moe dus dan kan het niet andersquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar ik meende gehoord te hebben dat de Nederlanders het laatst aan de beurt zijn
Zou jammer zijn, hoeft niet van mijquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:37 schreef D. het volgende:
Zouden er mensen gaan vallen?
Zoiets kreeg ik ook meequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar ik meende gehoord te hebben dat de Nederlanders het laatst aan de beurt zijn
Ik heb mijn glazen bol niet bijquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Wie zijn kots is dat op dat bord bovenaan pagina 1 en 2?
Fann heeft weer eens gekooktquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Pagina 2 is hier nog kotsloosquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Dat kom waarschijnlijk omdat jij niet 50 posts per pagina hebt, zoals ikquote:
Kloptquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kom waarschijnlijk omdat jij niet 50 posts per pagina hebt, zoals ik
Nog ff doorbijtenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:46 schreef Laysa het volgende:
ik vind het schaatsen echt niets meer aan
Kip Kerrie wat smakelijker gemaaktquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kom waarschijnlijk omdat jij niet 50 posts per pagina hebt, zoals ik
Svenquote:
Dat ziet er inderdaad beter uit, maar er mag wel wat meer kip inquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kip Kerrie wat smakelijker gemaakt
Kwartfinale's daarna voor de plakkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:52 schreef D. het volgende:
Hoeven we alleen maar van Zweden te winnen
Wat ben jij kritisch vanavondquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad beter uit, maar er mag wel wat meer kip in
Hier staat Southpark aan en er is een luizendorp op het hoofd van Clydequote:
Ow, ok, wanneer?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Kwartfinale's daarna voor de plakken
Ook al geen schaatsen aan het kijken?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier staat Southpark aan en er is een luizendorp op het hoofd van Clyde
Na de halve finale's dan haha gaat niet goed met me hoor, gaat hoop aan me voorbij, mannen vanavond halve finale's nog (zie post Teun) maar verder weet ik nietquote:
Yepquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Heeft iemand hier de Lovely Bones al gezien?
Ongewenste intimiteit?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Niks mis met goed gevuld, aanvallen maar
nee maar ik ga wel naar Alice in Wonderlandquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Heeft iemand hier de Lovely Bones al gezien?
Ik heb al een paar keer een voorstukje gezien, is het wat?quote:
Draait ie alsnog in de bioscopen dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee maar ik ga wel naar Alice in Wonderland
Van wikiquote:
quote:Susie Salmon is een meisje dat vermoord wordt. Vanuit de hemel ziet ze hoe haar familie om gaat met het tragische verlies. Zo wil haar vader wraak op de moordenaar en verandert de persoonlijkheid van haar zus drastisch. Daarnaast volgt ze de moordenaar, die op het punt staat opnieuw toe te slaan.
In Limburg al welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Draait ie alsnog in de bioscopen dan?
ja vandaagquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Draait ie alsnog in de bioscopen dan?
Die draait toch maar in 3 bioscopen in Nederland?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee maar ik ga wel naar Alice in Wonderland
De voorstukjes vind ik wel goed, maar ja dat zegt niet veelquote:
die gaat vast ook in nijmgene draaien!!!! dat moetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die draait toch maar in 3 bioscopen in Nederland?
Inderdaad, van de beginstukjes krijg ik al kippevel, maar het kan natuurlijk dat ze de beste stukjes laten zien en dat dat het dan is.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
De voorstukjes vind ik wel goed, maar ja dat zegt niet veel
Ja haha heb ik wel vaker gehad en dan een bagger film in de bioscoop zienquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, van de beginstukjes krijg ik al kippevel, maar het kan natuurlijk dat ze de beste stukjes laten zien en dat dat het dan is.
Hij viel me een beetje tegen, maar dat komt omdat de commentaren die ik gelezen had heel positief warenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer een voorstukje gezien, is het wat?
Die zou toch pas in maart komen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Is dat nou Peter Nanninga bij Uri Geller?
Ik zat ook al in het filmforum te lezen en daar kwam hij er ook niet best vanaf, maar misschien had dat te maken met het feit dat veel mensen daar het boek eerst hadden gelezen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Hij viel me een beetje tegen, maar dat komt omdat de commentaren die ik gelezen had heel positief waren
uit beeldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die zou toch pas in maart komen?
nu hek dus uri op
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die zou toch pas in maart komen?
nu hek dus uri op
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:17 schreef Sporti het volgende:
Heerlen (10-3-2010)Gisteren maakte de Nederlandse Vereniging voor Bioscoopexploitanten (NVB) bekend dat een groot aantal bioscopen in Nederland ‘Alice in Wonderland’, de nieuwe film van Tim Burton met in de hoofdrollen Johnny Depp, Helena Bonham Carter en Anne Hathaway, niet gaat draaien. Royal Theaters Heerlen doet echter niet aan deze boycot mee en gaat de film vanaf 10 maart gewoon vertonen in 3D.
O.a. Pathé, Minerva, Utopolis en Wolff hebben besloten de film niet te vertonen. Maar de boycot beperkt zich niet tot Nederland. In heel Europa en de Verenigde Staten hebben een groot aantal bioscoopuitbaters de film gebannen van hun programma.
navond
Uri Geller zelf moet verboden wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het zo'n walchelijk programma, dat Uri Geller
Een film moet je niet met het boek vergelijken om hem te beoordelenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat ook al in het filmforum te lezen en daar kwam hij er ook niet best vanaf, maar misschien had dat te maken met het feit dat veel mensen daar het boek eerst hadden gelezen.
Ik snap niet dat er mensen naar kijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het zo'n walchelijk programma, dat Uri Geller
Ik zie net dat Alice in Spijkenisse wel draaitquote:
Dat vind ik ook, dat valt op de één of andere manier altijd tegen. Dat was met Komt een vrouw bij de dokter ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Een film moet je niet met het boek vergelijken om hem te beoordelen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er mensen naar kijken
ik ben ook op zoek naar hier in de buurtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie net dat Alice in Spijkenisse wel draait
die heb ik én niet gelezen, én niet gezienquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, dat valt op de één of andere manier altijd tegen. Dat was met Komt een vrouw bij de dokter ook.
Als je lul geklemd zit lijkt me welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, als je een keer klem geluld bent, dan kun je maar beter instemmen
Sauerbreij maakt alles goedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nou, daar gaan onze vrouwen, dat winnen ze nooit
Ik heb daar geen goed gevoel overquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:11 schreef D. het volgende:
Nou onze heren nog een plakkie en dan inpakken en naar huis
Geen goud gevoel?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb daar geen goed gevoel over
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nope, absoluut niet. Maar hopelijk krijg ik ongelijk
Da's nuquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:18 schreef Deisyy het volgende:
Hoelaat komt de ploegenachtervolging?
Ja, dat had Kramer moeten wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:28 schreef D. het volgende:
ik lees net dat het goud van Nicolien onze 100e goude plak is in de historie van de OS
Nee, klinkt misschien wel bescheten, maar ik had echt een heel sterk gevoel dat het 'm niet zou wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Durfde je niet? Of zat je ff te schijten?
Dan gun ik het Nicolien meerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat had Kramer moeten worden
Dus je wilde niet jinxen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, klinkt misschien wel bescheten, maar ik had echt een heel sterk gevoel dat het 'm niet zou worden
Marga van Praag wordt je ook nooit echt vrolijk van hèquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nu P en W maakt me ook niet echt vrolijk
Echt niet te pruimen, alleen die stem alquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Marga van Praag wordt je ook nooit echt vrolijk van hè
Vervloeken...onheil erop af roepenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker, dat "jinxen", maar ken de betekenis ervan niet
Geschikt voor kleuterjuf, dat welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
Echt niet te pruimen, alleen die stem al
nee dat willen de meeste mensen niet...dus roep je als je zegt van ow als dr maar geen file is....je jinxed het....want dan is er meestal file....dr is niet echt een goede nederlandse beschrijvingquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarvoor dank. Maar nee, dat is aan mij niet besteed
Echt he, niet om aan te horen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
Echt niet te pruimen, alleen die stem al
Hmmz, ik zeg altijd "D'r zal wel weer een file staan!". Hoe zit het dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee dat willen de meeste mensen niet...dus roep je als je zegt van ow als dr maar geen file is....je jinxed het....want dan is er meestal file....dr is niet echt een goede nederlandse beschrijving
jinxertquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hmmz, ik zeg altijd "D'r zal wel weer een file staan!". Hoe zit het dan?
Al eeuwen hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:54 schreef FANN het volgende:
stelletje jankerds die kerels tegenwoordig
*Gelijk geeftquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:54 schreef FANN het volgende:
stelletje jankerds die kerels tegenwoordig
*Gelijk geeft!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:53 schreef Laysa het volgende:
tis zo moeilijk te vertalen eigenlijk....w8 ik schakel ff een hulplijn in
ja dat weet men niet wnat vroegahhhh waren ze onderons zeg maar...en een man zegt niet van zn eigen soort dat het jankerds zijn....jankerdsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
vroeger had je toch nog wel eens ECHTE KERELS![]()
of is het altijd zo'n drama geweest?
Toen waren de vrouwen nog echte vrouwen en niet van die aandachtshoeren die problemen hadden met witte sokkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
vroeger had je toch nog wel eens ECHTE KERELS![]()
of is het altijd zo'n drama geweest?
och...is het overige appetijtelijk genoeg dan wil ik wel wegkijken van die witte sokken hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toen waren de vrouwen nog echte vrouwen en niet van die aandachtshoeren die problemen hadden met witte sokken
Dom van 'm, want dan duurt het drie uur langer voordat ie bij de tandarts isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:58 schreef FANN het volgende:
en wie gaat ie bellen?
ja want jij hangt wel 3 uur aan de foon...volgende keer gelijk gillen...TIEFFFFFFFFFFFFF OPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP JANKERDDDDDDDDDDDD !!!quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dom van 'm, want dan duurt het drie uur langer voordat ie bij de tandarts is
Hulplijn! Zat storing op de lijn dus vandaar mijn late reactie:quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dom van 'm, want dan duurt het drie uur langer voordat ie bij de tandarts is
als ie maandag niet is geweest en weer gaat lopen janken dan doe ik dat ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja want jij hangt wel 3 uur aan de foon...volgende keer gelijk gillen...TIEFFFFFFFFFFFFF OPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP JANKERDDDDDDDDDDDD !!!
en dan de hoorn erop gooien
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hulplijn! Zat storing op de lijn dus vandaar mijn late reactie:
Main Entry: 2jinx
Function: transitive verb
Date: 1917
: to foredoom to failure or misfortune : bring bad luck to
Oftewel zorgen dat iets vooraf al gedoemd is om te mislukken of ongeluk te brengen.
Dit wordt gedaan door:
Main Entry: 1jinx
Pronunciation: \ˈjiŋ(k)s\
Function: noun
Etymology: perhaps alteration of jynx wryneck; from the use of wrynecks in witchcraft
Date: 1911
: one that brings bad luck; also : the state or spell of bad luck brought on by a jinx
Iemand of iets die ongeluk brengt!
Vrij vertaald he! Het is en blijft vrijdagavond!
Duidelijk Kardinaal. Toch weer een vent die de oplossing geeftquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hulplijn! Zat storing op de lijn dus vandaar mijn late reactie:
Main Entry: 2jinx
Function: transitive verb
Date: 1917
: to foredoom to failure or misfortune : bring bad luck to
Oftewel zorgen dat iets vooraf al gedoemd is om te mislukken of ongeluk te brengen.
Dit wordt gedaan door:
Main Entry: 1jinx
Pronunciation: \ˈjiŋ(k)s\
Function: noun
Etymology: perhaps alteration of jynx wryneck; from the use of wrynecks in witchcraft
Date: 1911
: one that brings bad luck; also : the state or spell of bad luck brought on by a jinx
Iemand of iets die ongeluk brengt!
Vrij vertaald he! Het is en blijft vrijdagavond!
dat wij zijn zwanger moet echt verboden hoor!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Of mee moesten naar een fucking pufpufcursus óf vrouwen die toen riepen "WIJ zijn zwanger".
Zullen wij elkaar eens zwanger maken schatje?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:02 schreef Sporti het volgende:
[..]
dat wij zijn zwanger moet echt verboden hoor!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:03 schreef D. het volgende:
Ik help nog ff mee dit deeltje te vullen, en dan is het zo bedtijd
Idd, doe jullie ook maar eens iets zonder onsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:02 schreef Sporti het volgende:
[..]
dat wij zijn zwanger moet echt verboden hoor!
Ik ga ook vroeg liggen. Maar ja, dat zegt dan nog niets over vroeg gaan slapenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:03 schreef D. het volgende:
Ik help nog ff mee dit deeltje te vullen, en dan is het zo bedtijd
Eten? Of topic vullen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:05 schreef FANN het volgende:
o dan doe ikk nog effe mee
Daar had ik het ook niet overquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga ook vroeg liggen. Maar ja, dat zegt dan nog niets over vroeg gaan slapen
en dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:06 schreef FANN het volgende:
nu moet ik zorgen dat ik de lapo heb
Neehee, ik wil niet, echt nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:05 schreef FANN het volgende:
en doe nu Teun maar in de TT
En dan saampies een pretecho zekerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zullen wij elkaar eens zwanger maken schatje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |