Veel plezierquote:
Geen discussie want ben het vrijwel helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:39 schreef FANN het volgende:
ik denk nah.. nu komen er hele discussies
maar nee heur...
iedereen gevlucht
ja maar ja maarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen discussie want ben het vrijwel helemaal met je eens.
Dat vreet aan me.
Verhuizen naar een containerwoning, jouw schuldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:45 schreef FANN het volgende:
wat gaat Pietje doen dan?
ja die tafels poetsenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verhuizen naar een containerwoning, jouw schuld
Vast wel, wat was de vraag?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:47 schreef Anniebab het volgende:
Niemand? Kan mijn vraag beantwoorden??
wat was je vraag?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:47 schreef Anniebab het volgende:
Niemand? Kan mijn vraag beantwoorden??
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:43 schreef Anniebab het volgende:
Zeg, t zal wel een domme vraag zijn maar whatever, die verandering van ava bij Ian, gaat dat automatisch?
Oh ja, dat is een gifje, nachtzuster regelde die dingen vroeger. Maar er zijn er wel meer die dat kunnen.quote:
Heb je nog lekkers gehaald voor vanavond?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ow die had ik nog niet eens gezien die vraag
wat Laysa zegt denk ik
maar weet ik ook niet zeker
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je nog lekkers gehaald voor vanavond?
tis alleen maar nootquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ah, jij bent wakker...![]()
Er zitten trouwens te veel noten op die kip/kerry...
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Lekker, veel notenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag korting op de Lays chips, de Frites sticks, de koffie pads en bij de cola light onderzetters voor niets. En toch was ik nog 70 euro kwijtquote:
Voor dat beetjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag korting op de Lays chips, de Frites sticks, de koffie pads en bij de cola light onderzetters voor niets. En toch was ik nog 70 euro kwijt
Eetzequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef FANN het volgende:
rijst zal wel afgekoeld zijn, dus ik gaat effe eten
Beetje, het is voor een hele weekquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor dat beetje, zat het in goud verpakt
eet zequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef FANN het volgende:
rijst zal wel afgekoeld zijn, dus ik gaat effe eten
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag korting op de Lays chips, de Frites sticks, de koffie pads en bij de cola light onderzetters voor niets. En toch was ik nog 70 euro kwijt
Er is geen raad voor, t lijkt wel of de boodschappen elke week duurder worden...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja noem dan die hele boodschappenlijstquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beetje, het is voor een hele week
Ja, wil je ook?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:43 schreef Anniebab het volgende:
Zeg, t zal wel een domme vraag zijn maar whatever, die verandering van ava bij Ian, gaat dat automatisch?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:00 schreef Anniebab het volgende:
Ja fann eet ze , en ik ga uitzakken op de bank, latersss...
Ik dacht dat het soep was.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
veel schaatsfun Anniequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:00 schreef Anniebab het volgende:
Nee dat niet, maar ik zit er al een tijdje naar te kijken, zo van hij lijkt me nou niet t type ,die er elke keer ff de tijd voor neemt, om zn ava te veranderen....nu weet ik hoe t gaat.quote:
Uitzak zequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:00 schreef Anniebab het volgende:
Tis een bord cashewnoten met een kerry dip.... en oja ik ben er nog ff tot half tien..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat het soep was.
Zag ik daar trouwens ananas in?
Leuk hè? Verwarring!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik zit er al een tijdje naar te kijken, zo van hij lijkt me nou niet t type ,die er elke keer ff de tijd voor neemt, om zn ava te veranderen....nu weet ik hoe t gaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |