Nohhh Scattiequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is 't wel. En ze had zich er prima thuis gevoeld, maar ik ga niet pushen als ze zich niet ok voelt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag er niet meer naar, maar dat betekent niet dat ik er niet nieuwsgierig naar ben
Jij bent een lief Pietjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is 't wel. En ze had zich er prima thuis gevoeld, maar ik ga niet pushen als ze zich niet ok voelt.
Ja en buiten dat pushen bij Laysa werkt nietquote:
Ja, en als je met een los toestel belt, je telefoon ook even uitzetten en na een volledige herstart weer aan. Ook dat is mij al eens opgevallen als zijnde een oplossing van een probleem.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja al gedaan, helpt niet. Had maar 10sec gewacht, nu maar eens 30 sec wachten.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb weleens gehad dat iemand mij belde, en 10 sec. nadat ie weer op had gehangen ging bij mij pas de telefoon
Met mn vorige provider viel mn internetverbinding soms gewoon weg 'geen ip nummer gekoppeld' en dan moest ik alle stekkers eruit halen, ook van de telefoon en modemkastje en dan een minuut of wat wachten, dan alles er weer in en dan deed alles het weer gewoonquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en als je met een los toestel belt, je telefoon ook even uitzetten en na een volledige herstart weer aan. Ook dat is mij al eens opgevallen als zijnde een oplossing van een probleem.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en buiten dat pushen bij Laysa werkt niet
Beterquote:
Lijkt mij wel normaal dat hij er dan helemaal uit knaltquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
Ik heb met mijn vaste pc dat als ik mijn rauter erin doe de pc meteen uit knalt, zit hij er niet in doet hij het gewoon
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kreeg vandaag trouwens een brief van de KPN, die luizen. Ze verlagen de gesprekskosten met een halve cent per minuut, maar verhogen het starttarief van 5 naar 10 cent. Vieze smeerlapperij is dat
O...hahahaha, weet ik het, hij deed het gewoon al die tijd en ineens krijg ik nu geen draadloos internet meerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lijkt mij wel normaal dat hij er dan helemaal uit knalt![]()
Maar ik denk dan ook dat je vast iets anders dan een router voor ogen hebt?
Sounds like a challengequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en buiten dat pushen bij Laysa werkt niet
Huhquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het lijkt gefixt, de inkomende telefoonlijn zal los (aansluiting in de router). Alles er ff uit gehad en weer in gedaan en plots deed ie 't weer. Kwam erop omdat er veel ruis op de lijn zat (te horen tijdens uitbellen, tijdens de kiestoon), dus moest aan de telefoonlijn liggen.
Hoop dat 't opgelost is.
ja opaquote:
Nee, maar uitbellen heeft blijkbaar een minder sterk signaal nodig of zo. Ik snap 't ook nog niet helemaal. Morgen maar ff kijken of 't echt opgelost is.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
HuhHeb jij een inkomende en uitgaande telefoonlijn?
hoop ik ook voor jou, is wel handig, zo'n zelf op te lossen probleemquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het lijkt gefixt, de inkomende telefoonlijn zal los (aansluiting in de router). Alles er ff uit gehad en weer in gedaan en plots deed ie 't weer. Kwam erop omdat er veel ruis op de lijn zat (te horen tijdens uitbellen, tijdens de kiestoon), dus moest aan de telefoonlijn liggen.
Hoop dat 't opgelost is.
Netjes.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
De NOS gaat Haïti geld volgen, leuk en erg goed
Ik patatquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee hoor. Er wonen daar ook een paar waar heb ik jarenlang biertjes mee heb gedronken in de bruine kroeg. De grap is sommigen eigenlijk heel erg sociaal waren/zijn. Zo sociaal dat ze uit teleurstelling m.b.t. de medemens en onder invloed van drank of drugs een rem kwijt raken en frustratie gaan botvieren. Niet goed natuurlijk, want het past niet in het sociaal plaatje van mensen en in hun patroon. Dat geeft overlast. Terecht dat er wat tegen gedaan wordt, maar eikels zijn het lang niet allemaal.
En zo zijn er nog wel een stel, waaronder ook mensen die gewoon in het park zaten te zuipen en ook daar de nacht slapend doorbrachten, want geen huis meer. Nu gewoon een goed onderdak, alles zit erop en er aan, niemand heeft last van ze en ze hebben het naar hun zin.
Veel van die gasten zijn teleurgesteld in het leven en afgezakt vanwege gebrek aan weerbaarheid. Dat gebrek aan weerbaarheid en incasseringsvermogen proberen ze dan weer te verbergen door "ruig" en "stoer" te doen.
Heel verhaal geschreven en dan zo'n stom denigrerend toontje erachter aan, fann, mutsquote:
neehee was niet denigrerend bedoeld,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heel verhaal geschreven en dan zo'n stom denigrerend toontje erachter aan, fann, muts![]()
.
Dank, ben het er wel mee eensquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef Ian_Nick het volgende:
tl;dr
Tegenwoordig ben je al snel extreem hè. De samenleving wordt steeds watteriger. Maar eens, iemand die overlast veroorzaakt moet gewoon opzouten. Dit is een goede oplossing, ze wonen daar uitstekend en hebben alles. Bovendien betalen ze ook gewoon huur, niets aan de hand.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
neehee was niet denigrerend bedoeld,
maar dan word melig van mezelluf
Waarom zou je een extreem goede kwaliteit van iemand bij iemand willen weghalenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
is Chemische castratie trouwens niet iets voor jou?
![]()
![]()
geintje
opschepperquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom zou je een extreem goede kwaliteit van iemand bij iemand willen weghalen
jah.. ik heb bijna een powernap nodig na ditquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, op je rug liggen is makkelijker hè
Er zijn er anders zat waarbij t uitgevoerd zou moeten worden....met name bepaalde personen uit Fann's epistel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom zou je een extreem goede kwaliteit van iemand bij iemand willen weghalen
jij snapt me tenminstequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Er zijn er anders zat waarbij t uitgevoerd zou moeten worden....met name bepaalde personen uit Fann's epistel.
Ja, discussie over zoiets schiet niet op op een forum.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:39 schreef FANN het volgende:
ik denk nah.. nu komen er hele discussies
maar nee heur...
iedereen gevlucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |