whutquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus jij bent dat
ik loop steeds voor lul
Pietje is een lul?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus jij bent dat
ik loop steeds voor lul
quote:
quote:
Jij belt jezelf?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
De huistelefoon gaat hier 1x over en daarna hangt ie bij de beller (bijv. mijn mobiel) automatisch op. Geen idee waarom, maakt niet uit met welke telefoon je belt.
Internet werkt nog, gewoon uitbellen werkt ook.
Ja, met mobiel naar huistelefoonquote:
Ik dacht heel even APK hier?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, APK, autoverzekering, grote beurt auto, ozb, rioolrecht, providerkosten
En zijn dat leuke gesprekken Pietje?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, met mobiel naar huistelefoon.
Gezelliequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nijmegen-meet, gewoon de kroeg in, thanx.
* grinnikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:33 schreef Coos het volgende:
[..]
En zijn dat leuke gesprekken Pietje?
Anders ga ff lollig doen, ik zoek inspiratie tot een oplossing.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:33 schreef Coos het volgende:
[..]
nee...buiten het feit dat ik me niet oke voel....heb ik ook het gevoel dat ik met bepaalde mensen totaal geen klik zou hebben....ik had iets anders gepland...en ik baal meer daarvan dat dat niet doorgaatquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellie![]()
Laysa, jij gaat zeker niet?
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Wel handig als je schizofreen bent.![]()
En dan denk je dat jouw andere persoonlijkheid wel een oplossing aan kan dragen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Anders ga ff lollig doen, ik zoek inspiratie tot een oplossing.
wij hebben dat ook weleens gehad...en volgens mij ligt dat aan de lijn..en moet je de provider daar voor bellenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij bent niet zo van het Nijmegen-topic dus, dan is het niet zo'n ramp dat je er niet bij bent.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...buiten het feit dat ik me niet oke voel....heb ik ook het gevoel dat ik met bepaalde mensen totaal geen klik zou hebben....ik had iets anders gepland...en ik baal meer daarvan dat dat niet doorgaat![]()
Als je belt via je modem router, dan wil het nog wel eens helpen om dat ding even te herstarten. Gewoon uit, 30 seconden wachten en weer aan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd...er zitten veel leuke mensen daar....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent niet zo van het Nijmegen-topic dus, dan is het niet zo'n ramp dat je er niet bij bent.
Wat had je voor andere plannen?
ik heb weleens gehad dat iemand mij belde, en 10 sec. nadat ie weer op had gehangen ging bij mij pas de telefoonquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
wij hebben dat ook weleens gehad...en volgens mij ligt dat aan de lijn..en moet je de provider daar voor bellen
das ook een optiequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je belt via je modem router, dan wil het nog wel eens helpen om dat ding even te herstarten. Gewoon uit, 30 seconden wachten en weer aan.
Dat is 't wel. En ze had zich er prima thuis gevoeld, maar ik ga niet pushen als ze zich niet ok voeltquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:36 schreef Deisyy het volgende:
Jij bent niet zo van het Nijmegen-topic dus, dan is het niet zo'n ramp dat je er niet bij bent.
Ja al gedaan, helpt niet. Had maar 10sec gewacht, nu maar eens 30 sec wachten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je belt via je modem router, dan wil het nog wel eens helpen om dat ding even te herstarten. Gewoon uit, 30 seconden wachten en weer aan.
Ik vraag er niet meer naar, maar dat betekent niet dat ik er niet nieuwsgierig naar benquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd...er zitten veel leuke mensen daar....![]()
Ik had euhhh...iets anders....
ander onderwerp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |