Al eeuwen hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:54 schreef FANN het volgende:
stelletje jankerds die kerels tegenwoordig
*Gelijk geeftquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:54 schreef FANN het volgende:
stelletje jankerds die kerels tegenwoordig
*Gelijk geeft!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:53 schreef Laysa het volgende:
tis zo moeilijk te vertalen eigenlijk....w8 ik schakel ff een hulplijn in
ja dat weet men niet wnat vroegahhhh waren ze onderons zeg maar...en een man zegt niet van zn eigen soort dat het jankerds zijn....jankerdsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
vroeger had je toch nog wel eens ECHTE KERELS![]()
of is het altijd zo'n drama geweest?
Toen waren de vrouwen nog echte vrouwen en niet van die aandachtshoeren die problemen hadden met witte sokkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
vroeger had je toch nog wel eens ECHTE KERELS![]()
of is het altijd zo'n drama geweest?
och...is het overige appetijtelijk genoeg dan wil ik wel wegkijken van die witte sokken hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toen waren de vrouwen nog echte vrouwen en niet van die aandachtshoeren die problemen hadden met witte sokken
Dom van 'm, want dan duurt het drie uur langer voordat ie bij de tandarts isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:58 schreef FANN het volgende:
en wie gaat ie bellen?
ja want jij hangt wel 3 uur aan de foon...volgende keer gelijk gillen...TIEFFFFFFFFFFFFF OPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP JANKERDDDDDDDDDDDD !!!quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dom van 'm, want dan duurt het drie uur langer voordat ie bij de tandarts is
Hulplijn! Zat storing op de lijn dus vandaar mijn late reactie:quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dom van 'm, want dan duurt het drie uur langer voordat ie bij de tandarts is
als ie maandag niet is geweest en weer gaat lopen janken dan doe ik dat ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja want jij hangt wel 3 uur aan de foon...volgende keer gelijk gillen...TIEFFFFFFFFFFFFF OPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP JANKERDDDDDDDDDDDD !!!
en dan de hoorn erop gooien
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hulplijn! Zat storing op de lijn dus vandaar mijn late reactie:
Main Entry: 2jinx
Function: transitive verb
Date: 1917
: to foredoom to failure or misfortune : bring bad luck to
Oftewel zorgen dat iets vooraf al gedoemd is om te mislukken of ongeluk te brengen.
Dit wordt gedaan door:
Main Entry: 1jinx
Pronunciation: \ˈjiŋ(k)s\
Function: noun
Etymology: perhaps alteration of jynx wryneck; from the use of wrynecks in witchcraft
Date: 1911
: one that brings bad luck; also : the state or spell of bad luck brought on by a jinx
Iemand of iets die ongeluk brengt!
Vrij vertaald he! Het is en blijft vrijdagavond!
Duidelijk Kardinaal. Toch weer een vent die de oplossing geeftquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hulplijn! Zat storing op de lijn dus vandaar mijn late reactie:
Main Entry: 2jinx
Function: transitive verb
Date: 1917
: to foredoom to failure or misfortune : bring bad luck to
Oftewel zorgen dat iets vooraf al gedoemd is om te mislukken of ongeluk te brengen.
Dit wordt gedaan door:
Main Entry: 1jinx
Pronunciation: \ˈjiŋ(k)s\
Function: noun
Etymology: perhaps alteration of jynx wryneck; from the use of wrynecks in witchcraft
Date: 1911
: one that brings bad luck; also : the state or spell of bad luck brought on by a jinx
Iemand of iets die ongeluk brengt!
Vrij vertaald he! Het is en blijft vrijdagavond!
dat wij zijn zwanger moet echt verboden hoor!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Of mee moesten naar een fucking pufpufcursus óf vrouwen die toen riepen "WIJ zijn zwanger".
Zullen wij elkaar eens zwanger maken schatje?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:02 schreef Sporti het volgende:
[..]
dat wij zijn zwanger moet echt verboden hoor!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:03 schreef D. het volgende:
Ik help nog ff mee dit deeltje te vullen, en dan is het zo bedtijd
Idd, doe jullie ook maar eens iets zonder onsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:02 schreef Sporti het volgende:
[..]
dat wij zijn zwanger moet echt verboden hoor!
Ik ga ook vroeg liggen. Maar ja, dat zegt dan nog niets over vroeg gaan slapenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:03 schreef D. het volgende:
Ik help nog ff mee dit deeltje te vullen, en dan is het zo bedtijd
Eten? Of topic vullen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:05 schreef FANN het volgende:
o dan doe ikk nog effe mee
Daar had ik het ook niet overquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga ook vroeg liggen. Maar ja, dat zegt dan nog niets over vroeg gaan slapen
en dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:06 schreef FANN het volgende:
nu moet ik zorgen dat ik de lapo heb
Neehee, ik wil niet, echt nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:05 schreef FANN het volgende:
en doe nu Teun maar in de TT
En dan saampies een pretecho zekerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zullen wij elkaar eens zwanger maken schatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |