als ie maandag niet is geweest en weer gaat lopen janken dan doe ik dat ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja want jij hangt wel 3 uur aan de foon...volgende keer gelijk gillen...TIEFFFFFFFFFFFFF OPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP JANKERDDDDDDDDDDDD !!!
en dan de hoorn erop gooien
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hulplijn! Zat storing op de lijn dus vandaar mijn late reactie:
Main Entry: 2jinx
Function: transitive verb
Date: 1917
: to foredoom to failure or misfortune : bring bad luck to
Oftewel zorgen dat iets vooraf al gedoemd is om te mislukken of ongeluk te brengen.
Dit wordt gedaan door:
Main Entry: 1jinx
Pronunciation: \ˈjiŋ(k)s\
Function: noun
Etymology: perhaps alteration of jynx wryneck; from the use of wrynecks in witchcraft
Date: 1911
: one that brings bad luck; also : the state or spell of bad luck brought on by a jinx
Iemand of iets die ongeluk brengt!
Vrij vertaald he! Het is en blijft vrijdagavond!
Duidelijk Kardinaal. Toch weer een vent die de oplossing geeftquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hulplijn! Zat storing op de lijn dus vandaar mijn late reactie:
Main Entry: 2jinx
Function: transitive verb
Date: 1917
: to foredoom to failure or misfortune : bring bad luck to
Oftewel zorgen dat iets vooraf al gedoemd is om te mislukken of ongeluk te brengen.
Dit wordt gedaan door:
Main Entry: 1jinx
Pronunciation: \ˈjiŋ(k)s\
Function: noun
Etymology: perhaps alteration of jynx wryneck; from the use of wrynecks in witchcraft
Date: 1911
: one that brings bad luck; also : the state or spell of bad luck brought on by a jinx
Iemand of iets die ongeluk brengt!
Vrij vertaald he! Het is en blijft vrijdagavond!
dat wij zijn zwanger moet echt verboden hoor!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Of mee moesten naar een fucking pufpufcursus óf vrouwen die toen riepen "WIJ zijn zwanger".
Zullen wij elkaar eens zwanger maken schatje?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:02 schreef Sporti het volgende:
[..]
dat wij zijn zwanger moet echt verboden hoor!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:03 schreef D. het volgende:
Ik help nog ff mee dit deeltje te vullen, en dan is het zo bedtijd
Idd, doe jullie ook maar eens iets zonder onsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:02 schreef Sporti het volgende:
[..]
dat wij zijn zwanger moet echt verboden hoor!
Ik ga ook vroeg liggen. Maar ja, dat zegt dan nog niets over vroeg gaan slapenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:03 schreef D. het volgende:
Ik help nog ff mee dit deeltje te vullen, en dan is het zo bedtijd
Eten? Of topic vullen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:05 schreef FANN het volgende:
o dan doe ikk nog effe mee
Daar had ik het ook niet overquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga ook vroeg liggen. Maar ja, dat zegt dan nog niets over vroeg gaan slapen
en dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:06 schreef FANN het volgende:
nu moet ik zorgen dat ik de lapo heb
Neehee, ik wil niet, echt nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:05 schreef FANN het volgende:
en doe nu Teun maar in de TT
En dan saampies een pretecho zekerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zullen wij elkaar eens zwanger maken schatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |