De voorstukjes vind ik wel goed, maar ja dat zegt niet veelquote:
die gaat vast ook in nijmgene draaien!!!! dat moetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die draait toch maar in 3 bioscopen in Nederland?
Inderdaad, van de beginstukjes krijg ik al kippevel, maar het kan natuurlijk dat ze de beste stukjes laten zien en dat dat het dan is.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
De voorstukjes vind ik wel goed, maar ja dat zegt niet veel
Ja haha heb ik wel vaker gehad en dan een bagger film in de bioscoop zienquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, van de beginstukjes krijg ik al kippevel, maar het kan natuurlijk dat ze de beste stukjes laten zien en dat dat het dan is.
Hij viel me een beetje tegen, maar dat komt omdat de commentaren die ik gelezen had heel positief warenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer een voorstukje gezien, is het wat?
Die zou toch pas in maart komen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Is dat nou Peter Nanninga bij Uri Geller?
Ik zat ook al in het filmforum te lezen en daar kwam hij er ook niet best vanaf, maar misschien had dat te maken met het feit dat veel mensen daar het boek eerst hadden gelezen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Hij viel me een beetje tegen, maar dat komt omdat de commentaren die ik gelezen had heel positief waren
uit beeldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die zou toch pas in maart komen?
nu hek dus uri op
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die zou toch pas in maart komen?
nu hek dus uri op
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:17 schreef Sporti het volgende:
Heerlen (10-3-2010)Gisteren maakte de Nederlandse Vereniging voor Bioscoopexploitanten (NVB) bekend dat een groot aantal bioscopen in Nederland ‘Alice in Wonderland’, de nieuwe film van Tim Burton met in de hoofdrollen Johnny Depp, Helena Bonham Carter en Anne Hathaway, niet gaat draaien. Royal Theaters Heerlen doet echter niet aan deze boycot mee en gaat de film vanaf 10 maart gewoon vertonen in 3D.
O.a. Pathé, Minerva, Utopolis en Wolff hebben besloten de film niet te vertonen. Maar de boycot beperkt zich niet tot Nederland. In heel Europa en de Verenigde Staten hebben een groot aantal bioscoopuitbaters de film gebannen van hun programma.
navond
Uri Geller zelf moet verboden wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het zo'n walchelijk programma, dat Uri Geller
Een film moet je niet met het boek vergelijken om hem te beoordelenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat ook al in het filmforum te lezen en daar kwam hij er ook niet best vanaf, maar misschien had dat te maken met het feit dat veel mensen daar het boek eerst hadden gelezen.
Ik snap niet dat er mensen naar kijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het zo'n walchelijk programma, dat Uri Geller
Ik zie net dat Alice in Spijkenisse wel draaitquote:
Dat vind ik ook, dat valt op de één of andere manier altijd tegen. Dat was met Komt een vrouw bij de dokter ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Een film moet je niet met het boek vergelijken om hem te beoordelen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er mensen naar kijken
ik ben ook op zoek naar hier in de buurtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie net dat Alice in Spijkenisse wel draait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |