Ja, eind vorig jaar waren ze wat goedkoper, nu lijkt het weer wat duurder te worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Er is geen raad voor, t lijkt wel of de boodschappen elke week duurder worden...
Doe es niet zo bozigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja noem dan die hele boodschappenlijst
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
in before iemand die dat bord nog een keer post.
quote:
Met een bal gehakt en veel uien en spekjes d'r doorheen. Gewoon gestampt, de hele meukquote:
Toch leuk dat ze zo lang op één heeft gestaanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ze is alweer gezakt naar plaats twee
http://www.dutchcharts.nl/weekchart.asp?cat=s
Ja, dat gaat tof wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maakt voor de weddenschap niet uit hè. Als de rest van Europa d'r maar in trapt
Waarom zit jij mijn tekst aan te passenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat?Ik heb heul niets gezegd over een weddenschap!?
Arme Teunquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Godver, stoot ik kenkerhard mijn teen!
Ik kook vier keer per week, nog steedsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je stoppen met koken?
Dan moet je je paginainstelling aanpassenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Jammer, pagina 2. Kan ik niet meer naar die heerlijke meuk in de OP te kijken.
Kweenie, ik heb het aanstaan maar miste het ffquote:
Half tien de vrouwen dacht ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:20 schreef D. het volgende:
Hoe laat moeten 'we'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |