Het is een loze kreet om het beeld van de straatterrorist te ondersteunen. Het is eigenlijk gewoon een politie agent zonder wapen maar met een busje pepperspray. van Roon wist het zelf eigenlijk ook allemaal niet zo goed wat ze ermee bedoelden.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:09 schreef Tijger_m het volgende:
Gaat iemand mij nog uitleggen wat stadscommando's nou echt inhouden of is dit zoals gewoonlijk bij de PVV weer een loze kreet?
Is ook niet zo belangrijk, die details.. schei uit met dat gemiereneuk.. het enige wat telt is .. doeltreffend optreden of slap optreden zodat criminelen verder hun gang kunnen gaan.. als je dat soms wilt..?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:48 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Het is een loze kreet om het beeld van de straatterrorist te ondersteunen. Het is eigenlijk gewoon een politie agent zonder wapen maar met een busje pepperspray. van Roon wist het zelf eigenlijk ook allemaal niet zo goed wat ze ermee bedoelden.
Wie is er tegen een "doeltreffend optreden" dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:52 schreef halo1 het volgende:
[..]
Is ook niet zo belangrijk, die details.. schei uit met dat gemiereneuk.. het enige wat telt is .. doeltreffend optreden of slap optreden zodat criminelen verder hun gang kunnen gang.. als je dat soms wilt..?
Kabinet is net te vroeg gevallenquote:
Is er apodictisch bewijs dat het niet zo is?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat een hork van een kerel is die De Roon ... die winkelier is dus waarschijnlijk pas bedreigd en die De Roon veegt gelijk z'n eigen straatje schoon door te roepen dat het "waarschijnlijk PVV-haters" zijn.
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:55 schreef ANTI-ALLES het volgende:
Wilders is een grote sukkel...
Als je hoofddoekjes als belangrijkste thema heb maak je zelf wel belachelijk. HIj maakt daarmee steeds meer duidelijk dat de pvv een Neo Nazi partij is.
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is er apodictisch bewijs dat het niet zo is?
De winkelier zei alleen dat de jongeren zich laten opnaaien door Wilders/De Roon omdat ze het hebben over "dit wordt een PVV-stad" en dat ze zichzelf "stadscommando's" noemen.quote:Trouwens, al hij dit had gezegd 'het waren marrokanen die dit deden, zie je ze jatten je allles af!!'
Dan was het land te klein geweest.
Ok, dus dat is jouw manier om het begrip 'stads commando' uit te leggen? Ik hoop bij god dat jij niet mag stemmen.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:28 schreef halo1 het volgende:
[..]
Ben je soms zelf behorend tot de doelgroep.. snap je niet dat kennelijk losgeslagen figuren als jij een PVV steeds noodzakelijker maken. Moeten ze zich dan alles laten welgevallen? Je mist inzicht in de ratten-psyche van het tuig.. die gaan n.l. steeds verder bij non-correctie....
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:21 schreef evelien89 het volgende:
[..]
Het valt me trouwens op dat vooral de mensen die geen allochtonen kennen anti-Wilders zijn.
- wie gaat dat betalen?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je hebt in veel wijken ook buurtpreventie of burgerwachten, dit zijn particulieren uit de eigen woonomgeving. die samenwerken met de politie.
geen gek idee van de PVV; als je het op basis van bijv. eigen particulieren uit de wijk wilt doen.
Het zou een zinnige vorm van locale ordehandhaving zijn, mits met praktische bevoegdheden en voorwaarden zoals:
- betaald door gemeente en de wijk
- formeel onderdeel van maar ook ondergeschikt aan de (bewapende) politie
- recrutering uit de wijk, en redelijke vergoeding
- controle en benoeming te kiezen door wijkcommitee of door Gemeenteraad
- maximaal 16 uur per commando per week.
- herkenbaar outfit of uniform
- bevoegdheid tot vragen van legitimatie en registratie logboek van meldingen en toedracht.
- bevoegdheid tot direkt bonnen uitschrijven bij hufterig gedrag of overlast.
- bevoegdheid tot aanhouding.
- status van ambtelijke functie.
Hiermee verhoog je de status van de politie en orde en gezag.
Ik durf te wedden dat Nederland dan snel weer leefbaar wordt, en de criminaliteit gigantisch gaat dalen.
Oh, leuk aannames hou jij er op na. Omdat iemand jouw denkbeelden niet deelt kennen ze geen allochtonen? Apart. Om niet te zeggen, onzinnig.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:21 schreef evelien89 het volgende:
Het valt me trouwens op dat vooral de mensen die geen allochtonen kennen anti-Wilders zijn. Ik ken zelf veel allochtonen, uit alle uithoeken van het land, en ik heb met allemaal moeite. Ze hebben gewoon een andere instelling, en er zijn er zoveel die ten onrechte een uitkering ontvangen. Kijk nu bijvoorbeeld naar die Iman die onlangs op tv moslims opriep om tegen Wilders te stemmen..hij deed het niet eens in het Nederlands.
In Turkije (en ook Frankrijk) gaat het erom dat de staat neutraal is en daardoor dienen ambtenaren geen religie uit te dragen.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:21 schreef evelien89 het volgende:
[..]
Het gaat wel ver, maar hoofddoekjes zie je in Turkije ook niet zo heel veel. Dus waarom hier ineens wel?
Wilders is anders ook erg populair in blanke vissersdorpjes als Urk en Volendam.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:21 schreef evelien89 het volgende:
[..]
Het valt me trouwens op dat vooral de mensen die geen allochtonen kennen anti-Wilders zijn.
Tijd voor je pilletjes?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, dus dat is jouw manier om het begrip 'stads commando' uit te leggen? Ik hoop bij god dat jij niet mag stemmen.
Kans is ook aanwezig om dat te doen om de pvv te naaien. Kans acht ik erg groot.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Is er bewijs dat God niet bestaat?
Is er bewijs dat kabouters niet bestaan?
Zo lust ik er nog wel een paar.
[..]
De winkelier zei alleen dat de jongeren zich laten opnaaien door Wilders/De Roon omdat ze het hebben over "dit wordt een PVV-stad" en dat ze zichzelf "stadscommando's" noemen.
Ik zou met die kansinschattingen later als je groot bent zeker niet op de beurs gaan speculeren. Dan ben je bankroet voor je 19dequote:Op zondag 28 februari 2010 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kans is ook aanwezig om dat te doen om de pvv te naaien. Kans acht ik erg groot.
omdat oom Raymond dat zegt?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kans is ook aanwezig om dat te doen om de pvv te naaien. Kans acht ik erg groot.
Uiteraard, want jij ziet achter elke boom een vijand.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vraag simpelweg om bewijzien als dat echt zo is. Als ik de pvv zwart zou willen maken zou ik het ook zo doen. Neem jij altijd alles klakkeloos aan wat er in de media gezegd wordt?quote:
Niet allemaal maar een aanzienlijk deel wel natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2010 15:35 schreef poon het volgende:
Ze dragen naar mijn idee in ieder geval niet allemaal racisme uit.
Nog één van de kanonnen van de PVV, oom Raymondquote:
Het is een klein bedrag op het totale politiebudget; het wordt betaald uit efficiency winst bij politie en justitie omdat er dan veel minder criminaliteit is. Tel uit je winst.quote:
Nee, politieambtenaren hebben de meeste bevoegdheden hierbij..quote:- Dan ook voldoen aan de eisen die aan politie mensen gesteld worden.
een mix van vrijwilligheid en redelijke beloning; zeg. 15 Euro bruto per uur + onkostentoeslag en vele extra's, zoals cursussen beveiliging en sociale normen en vaardigheden. Maar maximaal 16 uur werk per week per persoon. Het mag geen fulltime job voor onbepaalde tijd worden, om zoveel mogelijk mensen te kunnen laten meedoen.quote:- Wat is redelijk en wie komt daarvoor in aanmerking?
Nee, Nederland anno 2010 dat de handen uit de mouwen stroopt.quote:- Wijkcommitee? Wat is dit, de sovjet unie?
Iedere volwassene Nederlander/se die het Nederlands beheerst tussen 25 en 55 jaar mag meedoen.quote:Uh...huh? Dus alleen werkelozen of andere uitkeringsgerechtigden komen in aanmerking?
Ik vind van niet.quote:- Hm, lastig punt.
Nee, dat is overdreven; wel een basiscursus en een formalisatie die het gezag versterkt.quote:- Dan moeten ze beeidigd zijn als Buitengewoon opsporings ambtenaar en de vereiste diploma's hebben.
idemquote:- Zie hier boven
idemquote:- Zie hier boven
Het is een versterking van de politie, de politie wordt anders georganiseerd en de aanpak van irritaties en kleine criminaliteit wordt in de wijk direct aangepakt, zonder vergadercircuits en slepende processen; waarbij de politie alleen nodig is bij zwaardere vormen van criminaliteit en effectuering van executie en strafmaatregel. De politie treedt dan ook per omgaande keihard op.quote:- Dus, gemeenteambtenaren als een soort van hulp politie...waarom niet gewoon meer politie?
Inhoudelijke posts zijn aan jou niet besteed.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:52 schreef halo1 het volgende:
Is ook niet zo belangrijk, die details..
quote:Op zondag 28 februari 2010 10:37 schreef halo1 het volgende:
Leuk hoor al jouw statistiekjes (je weet: er zijn leugens etc...), maar ik denk dus niet in statistieken.. ik denk in tijdgeest en algemene lijnen en vooral in psychologische wetmatigheden..
quote:Op zondag 28 februari 2010 10:37 schreef halo1 het volgende:
Conclusie : ik bewijs niets want het gaat hier niet om wiskunde,
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:45 schreef halo1 het volgende:
Er zijn veel dingen waarvoor geen harde bewijzen kunnen worden gegeven, b.v. voor het feit dat de TV-zenders vaak links(ig) zijn, maar ik zou zeggen.. geef je ogen goed de kost
quote:
Dit slaat nergens op.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:02 schreef JoaC het volgende:
Nu Bankfurt voorstander is van een nieuwe SA begint er angst voor de toekomst te ontwikkelen in mijn hoofd.
Waarvan moeten onze straten ook alweer worden schoongeveegd?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:06 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op.
Ik heb een heel redelijk praktisch betoog gehouden.
Angsthazen kunnen we niet gebruiken.
Handen uit de mouwen, de straten moeten schoongeveegd worden.
Beter in goed democratisch overleg regelen, anders doen de mensen het zelf zonder politie, want die zijn het zat.
De puinhopen van 12 jaar Lubbers, 8 jaar Paars en 8 jaar Balkenendequote:Op zondag 28 februari 2010 23:08 schreef L-uuc het volgende:
[..]
Waarvan moeten onze straten ook alweer worden schoongeveegd?
Want jij acht die kans niet groot en jij hebt in tegenstelling to hem wel gelijk? Omdat?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:03 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ik zou met die kansinschattingen later als je groot bent zeker niet op de beurs gaan speculeren. Dan ben je bankroet voor je 19de
Je doelt op treinen naar het oosten (of een andere willekeurige windrichting)?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:02 schreef JoaC het volgende:
Nu Bankfurt voorstander is van een nieuwe SA begint er angst voor de toekomst te ontwikkelen in mijn hoofd.
Redelijk tot op zekere hoogte, praktische, helaas niet. Jouw voorstellen gaan mank op een nogel heikel punt, ze overtreden een aantal wetten.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:06 schreef Bankfurt het volgende:
Dit slaat nergens op.
Ik heb een heel redelijk praktisch betoog gehouden.
Angsthazen kunnen we niet gebruiken.
Handen uit de mouwen, de straten moeten schoongeveegd worden.
Beter in goed democratisch overleg regelen, anders doen de mensen het zelf zonder politie, want die zijn het zat.
Waarna we erg laag staan qua werkloosheid, wereldwijd in de top qua welvaart, met relatief kleine inkomensverschillen. Bovendien zijn onze kinderen het gelukkigst van de hele wereld en in 2007 zei ook 82% van de volwassenen "gelukkig" of "zeer gelukkig" te zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De puinhopen van 12 jaar Lubbers, 8 jaar Paars en 8 jaar Balkenende
Dat onze kinderen het ""gelukkigst"zijn op de hele wereld lijkt me ook al een veeg teken: logisch als je vrij kunt blowen,practisch ongestraft je kunt misdragen en op linkse geen-plicht-pret-scholen mag zitten.. waarbij de rekening op de rest van de maatschappij wordt afgewenteld.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:20 schreef Pool het volgende:
[..]
Waarna we erg laag staan qua werkloosheid, wereldwijd in de top qua welvaart, met relatief kleine inkomensverschillen. Bovendien zijn onze kinderen het gelukkigst van de hele wereld en in 2007 zei ook 82% van de volwassenen "gelukkig" of "zeer gelukkig" te zijn.
http://www.dag.nl/binnenl(...)land-gelukkig-136967
http://www.volkskrant.nl/(...)deren_het_gelukkigst
Het enige probleem is dat Nederlanders ongelooflijke kankeraars zijn, waarvan de PVV'ers en de 'puinhopenroepers' de mooiste voorbeelden zijn. Zij denken dat hun geluk er ondanks de overheid is en alleen dankzij henzelf. En andersom denken zij dat de problemen die we met integratie, bankencrisis, files etc. hebben te wijten zijn aan de overheid en juist niet aan henzelf.
Kortom, die puinhopen zitten in je hoofd.
Geef eens een "rechtse" oplossing voor de overbevolking (en als je wilt, voor zowel nederland als modiaal gezien)quote:Op maandag 1 maart 2010 12:38 schreef halo1 het volgende:
[..]
En nu de nadelen van linkse poltiek steeds duidelijker worden: ...overbevolking..,
Duh... allochtonen weren en eruit schoppen natuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:47 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Geef eens een "rechtse" oplossing voor de overbevolking (en als je wilt, voor zowel nederland als modiaal gezien)
Daarom gaan we stemmen zodat deze wetten worden aangepast en de straten worden schoongeveegd.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Redelijk tot op zekere hoogte, praktische, helaas niet. Jouw voorstellen gaan mank op een nogel heikel punt, ze overtreden een aantal wetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |