abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78463639
Gebruik een synoniem voor de merken. Dit op verzoek van Klonk en BrandX.
Nike - N1ke
Adidas - Adipas

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaald dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. Dus ook als je een varkentje koopt.

V: Wat is i-legaal in Nederland?
A: Wapens en alles wat op wapens lijkt. Boksbeugels zijn dus af te raden om te kopen, evenals BB-guns. Ook aanstekers en wii-controllers in de vorm van een wapen (pistool) raden wij af om te bestellen. Sommigen krijgen het zonder problemen Nederland in, anderen weer niet. Ben je er niet zeker van of je product legaal is in NL? Vraag het hier even. Beter vragen dan risico lopen.
Voor meer informatie over (nep)wapens:
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, kijk ook hier even naar:

Dit zijn 2 tabellen waarbij je de belasting kunt berekenen wat je eventueel zou moeten betalen mocht je pakje ertussen uit gepakt worden!

Let op!
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
De omzetbelasting berekend u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.
quote:
Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.

Voorbeeld:

We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Aangezien RacerDKB helaas niet meer netjes het lijstje met vorige topics bij werkt, kan je, als je aardig bent, het nieuwe topic toevoegen in de topiclijst op de wiki. Klik daarvoor bovenaan de wiki-pagina op bewerken. Mocht dit te eng zijn, is er (soms) wel een andere user die dit voor je doet.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks:

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

vrijdag 26 februari 2010 @ 00:35:12 #2
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78463811
RacerDKB
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_78463847
Dion

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2010 00:36:26 ]
  vrijdag 26 februari 2010 @ 00:38:35 #4
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78463911
Marko

Nikki

Ik krijg binnenkort mijn studentenrekening. Dan kan ik weer PayPal maken en dus dingen bestellen en weer mee praten
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 00:41:05 #6
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78464002
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 00:39 schreef GuitarJJ het volgende:
Hellooooo Nikki
Not for sale.
pi_78464133
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 00:41 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Not for sale.

pi_78464282
RacerDKB, Dionysiou en GuitarJJ

Oldskool
pi_78464321
Snap niet hoe ze nog winst kunnen maken als ze iets moeten verzenden van 1$
  vrijdag 26 februari 2010 @ 00:53:07 #10
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78464354
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 00:51 schreef wuuht het volgende:
Ze moeten het dan ook niet hebben van de 1$ orders inderdaad..
pi_78464366
tvp
pi_78464446
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 00:51 schreef wuuht het volgende:
.. en ik kan me soms haast niet voorstellen dat de productie kosten zo ontzettend veel lager liggen dan de verkoop prijs.

Nja, ik heb flitsers en andere dingen besteld, in totaal zo'n 70 dollar, dus aan mij zullen ze nog wel wat verdienen.
pi_78464454
wat zijn de populaire nutteloze gadgets van 't moment?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_78464552
Echt kut dat mijn ouders dit nooit goed zouden vinden
  FOK!fotograaf vrijdag 26 februari 2010 @ 01:00:42 #15
145146 Andyy
pi_78464557
terugvindpop
pi_78464626
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 00:56 schreef zquing het volgende:
wat zijn de populaire nutteloze gadgets van 't moment?

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.28330

Alhoewel.. nutteloos? Hangt er vanaf.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 01:04:50 #17
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78464666
YOU GOTTA BE FUCKING KIDDING ME
  vrijdag 26 februari 2010 @ 01:05:27 #18
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_78464678
RacerDKB?! Gaat deze reeks een kwaliteitsinjectie krijgen?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_78464722
Jongen jullie vleien me wel Ik moet er helemaal van blozen.

Verwacht er niet te veel van, ik dacht gewoon, laat ik daar weer eens gaan posten
  vrijdag 26 februari 2010 @ 01:09:34 #20
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78464765
Allemaal oldbies in de nacht. De nacht van Pim Fortuyn de oldskool.
pi_78464772
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:19 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Ja die heb ik, van DX. Prijs/kwaliteit verhouding is echt top, beeld is prima en geluid is wel ok. Jammer dat je zon ding eigenlijk bijna nooit gebruikt, heb 'm daarna maar als cadeau gedaan.
OK, ik zit nog op school dus ik heb vaak genoeg de möglichkeit om zoiets te gebruiken. Bedankt!
"Anne Frank was a fat jew whore, Kyle, just like your mom"
pi_78464795
Ben tevens ook maar weer eens gaan posten hier, heb van #DX 67 tot #Chinese webshops 2 meegedraaid als Powerkiwi. Iemand die mij nog wél kent?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 01:12:54 #23
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78464826
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 01:11 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Ben tevens ook maar weer eens gaan posten hier, heb van #DX 67 tot #Chinese webshops 2 meegedraaid als Powerkiwi. Iemand die mij nog wél kent?
Ja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!fotograaf vrijdag 26 februari 2010 @ 01:13:05 #24
145146 Andyy
pi_78464831
Ik was sinds DX #6 aanwezig, maar afwezig in het begin van Chinese webshops vanwege het gedoe
pi_78464856
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 01:12 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God, jij had altijd ruzie met ome klonk om die merkkleding
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 01:13 schreef Andyy het volgende:
Ik was sinds DX #6 aanwezig, maar afwezig in het begin van Chinese webshops vanwege het gedoe
Inderdaad, daarom ben ik uiteindelijk ook hier weggegaan.
pi_78464868
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 01:12 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ja
SPOILER
En jij had een filmpje gemaakt van de wensbalonnen in je achtertuin.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 01:18:16 #27
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78464920
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 01:15 schreef Wabouter_Kesley het volgende:

[..]

En jij had een filmpje gemaakt van de wensbalonnen in je achtertuin.
Haha keiharde fail. Dat was nog met zo'n slechte camera

Nu heb ik er zo een:

Maak binnenkort nieuwe in HD

En Klonk en ik zijn nu maatjes
pi_78465370
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 01:18 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Haha keiharde fail. Dat was nog met zo'n slechte camera

Nu heb ik er zo een:
[ afbeelding ]

Maak binnenkort nieuwe in HD

En Klonk en ik zijn nu maatjes
Oh die wil ik ook wel.

Ik heb een DMC TZ7, maakt ook HD footage,

ohja en ook een eos 500D die in 1080P filmt
  vrijdag 26 februari 2010 @ 01:44:42 #29
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78465478
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 01:39 schreef Wabouter_Kesley het volgende:

[..]

Oh die wil ik ook wel.

Ik heb een DMC TZ7, maakt ook HD footage,

ohja en ook een eos 500D die in 1080P filmt
Fucking hell. de 500D
Die is best duur.
pi_78465786
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 01:44 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Fucking hell. de 500D
Die is best duur.
Ja, ouders hebben de helft betaald
pi_78465799
Hoewel ik stiekem de TZ7 veel meer gebruik, wat een prachtdingetje is dat
pi_78466339
owwwh Reunie van de oldies ; daar voeg ik me graag bij !

hallooo allemaal
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 02:00 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Hoewel ik stiekem de TZ7 veel meer gebruik, wat een prachtdingetje is dat
Oee de TZ7 ; ik ben jaloers op je :$! die wil ik ook al een tijdje erg graag!
alleen heb het geld er niet zo voor haha , tja arme student , maar ziet er echt super uit ( filmpjes etc op Youtube!)
full hd filmen en 12 x optische zoom ofzo geloof ik he; KWIJL

dit blijf ik een schitterend filmpje vinden ; zo scherp!:

[ Bericht 5% gewijzigd door Downstar op 26-02-2010 02:40:05 ]
pi_78466492
ontopic; ik wil weer pakketjes binnen krijgen ; zeker al 5 dagen niks gehad!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 04:01:52 #34
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_78467356
m'n missende 4e raay-ban wordt nagestuurd zegt jaques..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  vrijdag 26 februari 2010 @ 04:08:04 #35
131319 mickeyD
pi_78467386
misschien kunnen we ruilhandel doen met china..
vloeitjes voor gadgets:
die dingen kosten goud daar!
5 pakkies vloei voor meer dan 2 dollar!
Cigarette Tobacco Gummed Rolling Papers (5-Pack)

Price: $2.32
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32782

Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  vrijdag 26 februari 2010 @ 04:09:46 #36
131319 mickeyD
pi_78467393
heey, wie zocht er ook weer een male-male (jack) audio kabeltje?
19cm
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34115
pi_78467413
Even een vraagje, hoe zit het nu dan met dealperfect omdat in de OP staat dat popbuying de nieuwe is?
Ik bestel heel erg veel bij DX heb nog nooit ergens anders mijn china troep vandaan gehaald.
Totdat ik dealperfect zag en een lijstje heb gemaakt met gadgets en kleding die ik daar wou bestellen maar nu zie ik dit en bij popbuying hebben ze alleen maar poep.
----
If live gives you lemons,
Ask for tequila and salt
  vrijdag 26 februari 2010 @ 06:56:25 #38
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_78467785
Zullen we de slowchat even duchtig in gaan perken, het moet nog wel een beetje ontopic blijven
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_78471104
tvp
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:13:53 #40
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78472645
tvp
Hoi
pi_78472885
TVP
pi_78473542
tvp
pi_78473761
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 04:15 schreef SmokeySmoke_93 het volgende:
Even een vraagje, hoe zit het nu dan met dealperfect omdat in de OP staat dat popbuying de nieuwe is?
Ik bestel heel erg veel bij DX heb nog nooit ergens anders mijn china troep vandaan gehaald.
Totdat ik dealperfect zag en een lijstje heb gemaakt met gadgets en kleding die ik daar wou bestellen maar nu zie ik dit en bij popbuying hebben ze alleen maar poep.
Dealperfect is gewoon hetzelfde als Popbuying.
de meeste dingen die ze op DP hebben staat ook op PB.
pi_78473771
Hallo,

Ik wil graag een zwarte trainingsbroek van Adipas kopen op Taobao. Alleen kan ik hem steeds niet vinden. Heeft iemand misschien een link van een (goedkope) zwarte trainingsbroek van Adipas?
En weten jullie misschien ook de link van een zwart Adipas trainingsjack met witte strepen?
Bedankt
pi_78474124
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:42 schreef angel123 het volgende:
Hallo,

Ik wil graag een zwarte trainingsbroek van Adipas kopen op Taobao. Alleen kan ik hem steeds niet vinden. Heeft iemand misschien een link van een (goedkope) zwarte trainingsbroek van Adipas?
En weten jullie misschien ook de link van een zwart Adipas trainingsjack met witte strepen?
Bedankt
http://search.taobao.com/search?commend=all&isnew=2&q=Adidas+%E9%4C%D1%9D&source=search1

(hoezo kon jij het niet vinden??)
  vrijdag 26 februari 2010 @ 12:10:45 #46
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_78475104
tvp
het is nog niet stevig genoeg denk ik zo
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:01:15 #47
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78477168
Haha heb ik mn md80 binnen, doe ik hem zo met die magneten op de verwarming
Plakt mooi
Haal ik het eraf
MD80+houder in mn handen
Magneet nog op de verwarming
en magneten nu aan elkaar vast

Hoi
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:31:45 #48
131319 mickeyD
pi_78478498
welke magneten?
pi_78479220
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 04:09 schreef mickeyD het volgende:
19cm
ik zocht wel Male - Male Component .
maar die hebben ze nog steeds nergens. al ergens in nederland besteld met een handige link van iemand anders.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:54:11 #50
131319 mickeyD
pi_78479357
das heel wat anders idd
pi_78479698
ze hebben wel deze laatst toegevoegd : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34222
maar dat is alleen YPbPr /rca
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:24:38 #52
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_78480416
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 00:41 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Not for sale.
* neo2000 product request richting Jack verstuurd heeft.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_78481789
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 02:29 schreef Downstar het volgende:
owwwh Reunie van de oldies ; daar voeg ik me graag bij !

hallooo allemaal
[..]

Oee de TZ7 ; ik ben jaloers op je :$! die wil ik ook al een tijdje erg graag!
alleen heb het geld er niet zo voor haha , tja arme student , maar ziet er echt super uit ( filmpjes etc op Youtube!)
full hd filmen en 12 x optische zoom ofzo geloof ik he; KWIJL

dit blijf ik een schitterend filmpje vinden ; zo scherp!:

gewoon even sparen, hij is nu al minder duur dan toen ik hem kocht.
Het lijkt trouwens alsof hij vaak in de aanbieding is, maar dat is de TZ6, stel flikkers

Pakketje uit HK zit nu in de boot/vliegtuig!
pi_78481809
Komt Jack-Peng hier nog wel eens langs trouwens? Mooi was dat.
  FOK!fotograaf vrijdag 26 februari 2010 @ 15:03:52 #55
145146 Andyy
pi_78481838
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:24 schreef neo2000 het volgende:

[..]

* neo2000 product request richting Jack verstuurd heeft.
Een Nikki-opblaaspop?
pi_78482109
Iemand toevallig deze al gekocht? Is volgens mij niet zo duur en de maten gaan tot xxxl dus moet ook hier wel passen.

http://item.taobao.com/au(...)fc5be.jhtml?cm_cat=0

vrijdag 26 februari 2010 @ 15:16:14 #57
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78482304
Wat een leuk topic!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_78484789
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:11 schreef DjimmyR het volgende:
Iemand toevallig deze al gekocht? Is volgens mij niet zo duur en de maten gaan tot xxxl dus moet ook hier wel passen.

[ afbeelding ]
ja ik had er eentje besteld met gouden strepen.
goede kwaliteit maar alleen is hij te klein.
Er staat op dat het maat XL is ( heb in NL maat M)
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:35:29 #59
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78485546
Totaal onherkenbaar gemaakt (knijpen met je ogen)

vrijdag 26 februari 2010 @ 17:43:08 #60
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78487894
quote:
4.Time set
There is a CD with the product which contains a file named time synchronization file. Please copy it to TF card. When connect D001 with computer, whose time will be displayed with computer synchronously.
The detail as following:
1. build a text called TAG.TXT under root directory of card.
2. open TAG.TXT,write synchronous date according to enclosure stricktly.
Details as following:
[date] need space with newline
2009/07/22 need space with newline
12:00:00
Power on the machine everytime, system will check and analyse TAG.TXT, then set system time according to file time. After that the text will be deleted by system automatically.
Maar het werkt niet -_-

En bedoelen ze nou dat hij automatisch de tijd goed zet ofzo? Ik snap er echt niks van :p
Hoi
pi_78487932
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:43 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Maar het werkt niet -_-
SKU?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:46:45 #62
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78488007
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:43 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

SKU?
MD80 D001 Micro DV Camera van ebay
Hoi
pi_78488048
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:46 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

MD80 D001 Micro DV Camera van ebay

Misschien heb je hier wat aan
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:52:57 #64
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78488184
ja die van mij is anders :p daar staat geen = achter. Hij heet ook TAG(1).TXT

Die man is trouwens wel zuur :p

Maar denk dat het zo wel lukt

OOOH hij moet in de DCIM folder.. ja hoe moet ik dat nou weten

Nou heb vanalles geprobeerd nu maar hij werkt nog steeds niet -_-

Iemand een werkende TAG.TXT voor me?

Het werkt

[ Bericht 21% gewijzigd door Unreal88 op 26-02-2010 18:13:09 ]
Hoi
pi_78488817
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:35 schreef monkeybrain het volgende:
Totaal onherkenbaar gemaakt (knijpen met je ogen)

[ afbeelding ]
Is dat onze grote vriend Jack?
pi_78489037
volgens mij zocht iemand laatst een kleine 3.5mm jack male-male..

nieuw bij DX: Gold Plated 3.5mm M-M Audio Jack Connection Cable (19CM)

pi_78490492
quote:
19cm
Dat was ik en makkie88. Bedankt!
jaja, en azo...
pi_78491534
Er begint vaart in te komen, status is intussen packaging.

Lijkt dus dat ze weer back-on-track zijn voor bestellingen net voor hun vakantie.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:09:44 #69
48067 neo2000
pi_78492820
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:03 schreef Andyy het volgende:

[..]

Een Nikki-opblaaspop?
Chinezen zijn ervaringsdeskundigen in het verstopppen van mensen in zeecontainers, dus ik zeg: voor 2 en een halve euro the real thing.

Maaruh.. Na maanden posts van newbies die Gay-ster kleding wilden hebben maar niet konden lezen zoeken geduld opbrengen vinden (op BaoPao), is het nu tijd voor hetzelfde met allemaal Adihash spullen?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:09:52 #70
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78492823
Ik had op de 11e wat op ebay besteld, was 24e hier. 12e verzonden geloof ik.
Hoi
pi_78492965
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:17 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

ja ik had er eentje besteld met gouden strepen.
goede kwaliteit maar alleen is hij te klein.
Er staat op dat het maat XL is ( heb in NL maat M)
Ik heb in Nederland L en een broek opgemeten volgens Jack moet XXXXL dan passen, $14.20 incl. shipping kost die dan.
pi_78495764
http://item.taobao.com/au(...)ca8dc.jhtml?cm_cat=0
49.56$ including shipping and tracking number

http://item.taobao.com/au(...)9e8b2.jhtml?cm_cat=0
33.35$ including shipping and tracking number

Besteld, horloge van Sunsekstore alleen dan wat meer kwaliteit en met een mooi bandje.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 22:08:36 #73
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78499018
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:12 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Ik heb in Nederland L en een broek opgemeten volgens Jack moet XXXXL dan passen, $14.20 incl. shipping kost die dan.
Ik heb ook zo'n ding origineel in L, perfectie.
Alleen lijkt dit exemplaar niet op degene die ik heb. Mijn pijpen lopen van breed naar small met een ronding en eindigen vrij breed. Deze is een rechte pijp met een smal einde. Kan weleens heel raar zitten.
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:09 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Chinezen zijn ervaringsdeskundigen in het verstopppen van mensen in zeecontainers, dus ik zeg: voor 2 en een halve euro the real thing.

Zijn Chinezen dan mensen?
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:15 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Is dat onze grote vriend Jack?
Nee, dat is de Popbuying pleeborstel
Dat is jack niet, Jack is een hele knappe Chinees zover ik dat kan inschatten als witte hetero.
pi_78499345
FIPO!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 22:49:01 #75
131319 mickeyD
pi_78501197
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:10 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Dat was ik en makkie88. Bedankt!
stelletje blinden, zie page 1 (post:#36)
pi_78501698
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 22:49 schreef mickeyD het volgende:

[..]

stelletje blinden, zie page 1 (post:#36)
vanwaar stelletje blinden ? hij quote het toch al vanaf die post
  vrijdag 26 februari 2010 @ 23:01:44 #77
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_78501965
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_78503193
Net ff Jackie een price request gestuurd voor 2 T-Shirts. Maar hoe zit het ook alweer met die maten? XL in NL = XL in china?
Er staat wel bij van XL is 44cm schouder breedte, en dat is ook de normale NL schouder-breedte maat.
pi_78504147
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 23:16 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Net ff Jackie een price request gestuurd voor 2 T-Shirts. Maar hoe zit het ook alweer met die maten? XL in NL = XL in china?
Er staat wel bij van XL is 44cm schouder breedte, en dat is ook de normale NL schouder-breedte maat.
Verschilt echt per kledingstuk...

je moet idd altijd kijken naar de maten in cm wat er bij staat in vergelijking met de maat in XL

als je hier bijvoorbeeld schouderbreedte 40 hebt bij XL dan is daar een maat XL bijv. met schouder breedte 30..

altijd even je eigen maten opmeten en vergelijken met het tabelletje
pi_78504164
Ik mot een zomerjasje kopen, heb een mooie van Geile-Ster gezien op TaBa.o

Linkie:

http://item.taobao.com/au(...)c600a.jhtml?cm_cat=0

Is dit te doen voor de lente/herfst, wat zal de prijs ong zijn?
GGGG
pi_78504320
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef einszweiachtung het volgende:

Linkie:

Mooie jas! Gewoon even Jack mailen om een price request, kan je meteen zeggen wat die gaat kosten vind hem ook wel mooi.
pi_78505743
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_78507542
Ik heb al sinds 16 februari "Awaiting Stock" staan bij m'n bestelling van dealextreme. Duurt dat altijd zo lang?
pi_78507607
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 00:39 schreef MaximumRush het volgende:
Ik heb al sinds 16 februari "Awaiting Stock" staan bij m'n bestelling van dealextreme. Duurt dat altijd zo lang?
Is nog maar tien dagen, en 16feb was het nog nieuwjaar daar. Daarom érg druk in china en dus kunnen de suppliers niet zo snel leveren.

Komt vanzelf wel. Wat heb je besteld?
pi_78508122
quote:

Linkie:

nice, daar wil ik de totaalprijs ook wel ff van weten, dus ik hoor t graag
pi_78509318
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 00:40 schreef Wabouter_Kesley het volgende:

[..]

Is nog maar tien dagen, en 16feb was het nog nieuwjaar daar. Daarom érg druk in china en dus kunnen de suppliers niet zo snel leveren.

Komt vanzelf wel. Wat heb je besteld?
Aanstekers voor onze onderneming op school. Het probleem is dat we op 11 maart een marktdag hebben waarbij we producten nodig hebben. Ik heb wel EMS Express erbij genomen en laten opsturen naar Belgie zodat het wat sneller gaat.
pi_78509468
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 01:37 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Aanstekers voor onze onderneming op school. Het probleem is dat we op 11 maart een marktdag hebben waarbij we producten nodig hebben. Ik heb wel EMS Express erbij genomen en laten opsturen naar Belgie zodat het wat sneller gaat.
Jij doet zeker International Business Studies of Ondernemer Groothandel??? btw, vandaag weer een pakketje binnen gehad die hongkong 10 feb. had verlaten.
pi_78509818
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 01:42 schreef Lizzle360 het volgende:

[..]

Jij doet zeker International Business Studies of Ondernemer Groothandel??? btw, vandaag weer een pakketje binnen gehad die hongkong 10 feb. had verlaten.
Neeh, Small Business & Retail Management.
pi_78510663
heeft iemand toevallig ooit ergens een behuizing van een HP media drive bay gespot?

aangezien ik in mijn pc dom genoeg maar 1 plek heb voor een hdd, en dus aan de voorkant een ingang heb voor zon media bay ben ik daar wel naar op zoek eigenlijk

maar de prijzen die ze vragen voor een 320gb oid zijn nogal hoog.

maar bij onze Chinese vrinden heb ik m nog niet gezien, iemand?

zo ziet ie eruit.
pi_78510693
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 02:40 schreef mug89 het volgende:
heeft iemand toevallig ooit ergens een behuizing van een HP media drive bay gespot?

aangezien ik in mijn pc dom genoeg maar 1 plek heb voor een hdd, en dus aan de voorkant een ingang heb voor zon media bay ben ik daar wel naar op zoek eigenlijk

maar de prijzen die ze vragen voor een 320gb oid zijn nogal hoog.

maar bij onze Chinese vrinden heb ik m nog niet gezien, iemand?

[ afbeelding ]

zo ziet ie eruit.
Denk niet dat "onze Chinese vrienden" HP spullen verkopen, ebay heb je het meest kans, anders misschien mymemory.co.uk nog.
pi_78510875
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 02:42 schreef Semmm het volgende:

[..]

Denk niet dat "onze Chinese vrienden" HP spullen verkopen, ebay heb je het meest kans, anders misschien mymemory.co.uk nog.
ik zie op taobao wel de kleine variant, de pocket versie.. maar helaas niet die ik zoek
pi_78511020
trouwens, die mymemory, hoe betrouwbaar is die met de hoeveelheid geheugen op bijv sd kaarten? ze hebben best leuke prijzen opzich, en de site ziet er trouwens heel puik uit
  zaterdag 27 februari 2010 @ 03:17:35 #93
98259 mstr
Een jonge God!
pi_78511143
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 03:06 schreef mug89 het volgende:
trouwens, die mymemory, hoe betrouwbaar is die met de hoeveelheid geheugen op bijv sd kaarten? ze hebben best leuke prijzen opzich, en de site ziet er trouwens heel puik uit
Betrouwbaar.
pi_78511208
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 03:17 schreef mstr het volgende:

[..]

Betrouwbaar.
Nice.. dan maar is ff rondneuzen
pi_78511249
Ja is een goede site, en leveren snel, ik had mijn pakketje binnen 5 dagen binnen ( uit Engeland )
  zaterdag 27 februari 2010 @ 10:53:16 #97
48067 neo2000
pi_78513815
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 22:08 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zijn Chinezen dan mensen?
[..]
Ah, okay, ik begrijp hoe jij mijn post hebt gelezen om tot die vraag te komen..! Eigenlijk helemaal niet zo vreemd!

Ik denk dan ook dat deze vraag in het rijtje met "levensvragen" bijgeplaatst kan worden!

"Wie ben ik?"
"Wat doe ik hier?"
"Zijn Chinezen mensen?"
"Hoe kan het zijn dat die Chinezen pakketjes gratis verzenden en waarom heb ik soms mijn pakketje na 7 dagen al binnen en duurt het de andere keer zo verrektes lang godverdomme ?!?!?! "
"Hebben blinde eskimo's blindegeleidesledehonden?"
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:14:10 #98
226677 revpolen
pi_78514213
wtf ben gewoon jack zijn site vergeten

DPPurchasing ofzo..
wie kan me helpen
pi_78514536
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:14 schreef revpolen het volgende:
wtf ben gewoon jack zijn site vergeten

DPPurchasing ofzo..
wie kan me helpen
pbpurchase
pi_78516636
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:28 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

pbpurchase
Die zocht ik ook

Maar er was wat met die site, je kon (na de bestelling) nog kosten er bij krijgen oid. Wat was dat ook alweer?
  zaterdag 27 februari 2010 @ 13:41:18 #101
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_78518114
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 12:50 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Die zocht ik ook

Maar er was wat met die site, je kon (na de bestelling) nog kosten er bij krijgen oid. Wat was dat ook alweer?
Verzendkosten naar Nederland moeten er nog bijgerekend worden.
Ben je dus niet zeker over het gewicht of is het product erg zwaar, kun je het best eerst een request via e-mail doen.
pi_78519175
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 00:54 schreef mug89 het volgende:

[..]

nice, daar wil ik de totaalprijs ook wel ff van weten, dus ik hoor t graag
Me too!!! Kek jasje
pi_78520633
Pakketjesdienst weer voor de deur net!

Inhoud: Deze en Deze. Best nice allebij! (voor mijn aaipod van PB).
  zaterdag 27 februari 2010 @ 17:20:49 #104
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78524246
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 10:53 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ah, okay, ik begrijp hoe jij mijn post hebt gelezen om tot die vraag te komen..! Eigenlijk helemaal niet zo vreemd!

Ik denk dan ook dat deze vraag in het rijtje met "levensvragen" bijgeplaatst kan worden!

"Wie ben ik?"
"Wat doe ik hier?"
"Zijn Chinezen mensen?"
"Hoe kan het zijn dat die Chinezen pakketjes gratis verzenden en waarom heb ik soms mijn pakketje na 7 dagen al binnen en duurt het de andere keer zo verrektes lang godverdomme ?!?!?! "
"Hebben blinde eskimo's blindegeleidesledehonden?"

En als je een scheet ruikt ben je dan eigenlijk minuscule poep aan het eten?
Levensvragen, je hebt er niks aan
pi_78525029
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:20 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

En als je een scheet ruikt ben je dan eigenlijk minuscule poep aan het eten?
Levensvragen, je hebt er niks aan
net zoals chinese rommel
  zaterdag 27 februari 2010 @ 17:49:17 #106
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78525043
Heb net ook mijn Car Key Chain Pin Hole Spy Camera binnen gekregen, zo even testen

Kwaliteit is beter/net zo goed als MD80 maar minder goed in het donker (door kleine lens?)

[ Bericht 23% gewijzigd door Unreal88 op 27-02-2010 17:58:04 ]
Hoi
  zaterdag 27 februari 2010 @ 17:59:12 #107
291552 PlakkieOle
Geen jagers, geen negers.
pi_78525301
Ik heb nog storecredit bij DX, maar als ik iets wil bestellen krijg ik een wit scherm. Wat moet ik doen?
  zaterdag 27 februari 2010 @ 18:06:41 #108
48067 neo2000
pi_78525483
Mijn PDpurchase md80 cam is trouwens binnen, en ik moet zeggen dat het mij alles mee valt. Datum/Tijd is ook zo ingesteld. Alleen geen idee of het weer uit te zetten is.

Cam is trouwens hetzelfde uitgerust als die op DX, siliconen beschermhoesje etc. er bij.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 18:18:14 #109
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78525832
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:06 schreef neo2000 het volgende:
Mijn PDpurchase md80 cam is trouwens binnen, en ik moet zeggen dat het mij alles mee valt. Datum/Tijd is ook zo ingesteld. Alleen geen idee of het weer uit te zetten is.

Cam is trouwens hetzelfde uitgerust als die op DX, siliconen beschermhoesje etc. er bij.
Nee dat kan je niet uitzetten. Dat is het nadeel van deze cam's
Hoi
  zaterdag 27 februari 2010 @ 18:54:09 #110
291552 PlakkieOle
Geen jagers, geen negers.
pi_78526808
Niemand antwoord op mijn vraag?
quote:
Ik heb nog storecredit bij DX, maar als ik iets wil bestellen krijg ik een wit scherm. Wat moet ik doen?
  zaterdag 27 februari 2010 @ 18:59:02 #111
226677 revpolen
pi_78526965
damm heb ik leuke Jstar dingentjes ( riem enz.. ) werkt die site niet!
toch maar ff mailen naar jack

nu weer alles zoeken :/

iig 1 had ik nog staan onder me cmd v
pi_78527035
Hoe is die Beatles Boxset trouwens? Ik herinner dat een paar mensen zeiden dat ze hem bestelt hadden
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:36:19 #113
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_78528395
Die van mij verliet de 10e China, maar nog niks ontvangen
pi_78528560
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:59 schreef revpolen het volgende:
damm heb ik leuke Jstar dingentjes ( riem enz.. ) werkt die site niet!
toch maar ff mailen naar jack

nu weer alles zoeken :/

iig 1 had ik nog staan onder me cmd v
Links?
pi_78528689
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:06 schreef neo2000 het volgende:

Wat kost dat nou, zo'n MD-80 ding? Heb er wel wat over gelezen, paar users hadden hem toch zéér goedkoop kunnen kopen? Als in <$10?
pi_78528734
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10515

Die weegschaaltjes, betrouwbaar?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:49:24 #117
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78528848
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat kost dat nou, zo'n MD-80 ding? Heb er wel wat over gelezen, paar users hadden hem toch zéér goedkoop kunnen kopen? Als in <$10?
Ja klopt, op ebay moet je even kijken, maar ze zijn nu populairder dus duurder. Mijn Spy Keychain camera (net zo goede kwaliteit, als het maar licht is) was 9 euro ofzo

Je kan zoeken op MD80 D0001 of YSB-001
Hoi
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:50:08 #118
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78528878
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:01 schreef Elias3 het volgende:
Hoe is die Beatles Boxset trouwens? Ik herinner dat een paar mensen zeiden dat ze hem bestelt hadden
Monkeybrain denk ik.. Was allemaal best goed ja. Echt dingen die je alleen ziet als je hem in het licht houdt (een randje niet goed ofzo?)
Hoi
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:01:47 #119
226677 revpolen
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:34:34 #121
226677 revpolen
pi_78530765
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:05 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Jammer zocht nog een leuke leren riem, en blouse durf ik nooit aan als die meten niet kloppen doe ik het toch nooit aan .
voor die prijs wil ik wel 2 riemen
iemand had toen eens JJ riemen ( ook voor die prijs.. ) ik meen 4 dollar met verzendkosten de stuk
en voor de kleren.. heb me gewicht en lengt door gegeven meen dat ze zo redelijk kunnen inschatten...
en anders gooi ik ze wel op MP ofzo
pi_78531277
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:34 schreef revpolen het volgende:

[..]

iemand had toen eens JJ riemen ( ook voor die prijs.. ) ik meen 4 dollar met verzendkosten de stuk
en voor de kleren.. heb me gewicht en lengt door gegeven meen dat ze zo redelijk kunnen inschatten...
Ik ga morgen maar een taoboa afzoeken naar leuke kleren, daar heb je een punt op Marktplaats verdien je het minimaal nog terug.
pi_78532739
Meer mensen die bij PopBuying een server error krijgen als je naar Electronics> Digital Camera's gaat?
pi_78533294
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:27 schreef Vultures het volgende:
Meer mensen die bij PopBuying een server error krijgen als je naar Electronics> Digital Camera's gaat?
Yes hier ook.
pi_78533511
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:34 schreef revpolen het volgende:

[..]

jup, ik heb hier die JJ riem, 3 euro inclusief mooi ding hoor!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:47:51 #126
235416 Norbert704
Gisteren, is niet vandaag
pi_78533587
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:05 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Jammer zocht nog een leuke leren riem, en blouse durf ik nooit aan als die meten niet kloppen doe ik het toch nooit aan .
ik heb er nog wel een paar liggen hier PM
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:02:41 #128
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_78534252
tvp
This isn't even my final form.
pi_78535841
quote:
Is die riem alleen in 115cm, vind hem wel tof maar zoek eigenlijk iets kleiner.
pi_78536152
http://item.taobao.com/au(...)34c6b.jhtml?cm_cat=0

Zou dit echt leer zijn ?
Ik bedoel de bruine
pi_78537111
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:46 schreef Joey_GG het volgende:

Zou dit echt leer zijn ?
Ik bedoel de bruine
Opzich zou het best kunnen, het is niet goedkoop voor China (correct me if i'm wrong?).
pi_78537252
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:39 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Is die riem alleen in 115cm, vind hem wel tof maar zoek eigenlijk iets kleiner.
zo heel lang is ie niet hoor,
je kunt m ook heel netjes achter de gesp steken, heb je er geen last meer van
pi_78537438
Heeft iemand ergens een Swap Magic (ps2) disc gezien op een van de sites of iets anders waarmee ik back-ups kan afspelen? (niet al te duur)
pi_78538412
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:46 schreef mug89 het volgende:

[..]

jup, ik heb hier die JJ riem, 3 euro inclusief mooi ding hoor!
Welke precies? Linkje?

EDIT: nvm..
  zondag 28 februari 2010 @ 02:02:30 #135
287456 scull078
Dat dan weer wel !!!
pi_78542746
tvptje
  zondag 28 februari 2010 @ 02:25:53 #136
122997 zquing
Drama Junk
pi_78543048
zijn die guides in de OP nogsteeds goed als ik van taobau wil bestellen? Wil dit mischien wel hebben http://item.taobao.com/au(...)b749ff0950b1889b.htm
  FOK!fotograaf zondag 28 februari 2010 @ 03:41:55 #137
145146 Andyy
pi_78543696
quote:
Op zondag 28 februari 2010 02:25 schreef zquing het volgende:
zijn die guides in de OP nogsteeds goed als ik van taobau wil bestellen? Wil dit mischien wel hebben http://item.taobao.com/au(...)b749ff0950b1889b.htm
Ik had het kunnen zien aankomen
  zondag 28 februari 2010 @ 04:05:08 #138
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78543862
quote:
Op zondag 28 februari 2010 02:25 schreef zquing het volgende:
pbpurchase/Mail jack popbuying@gmail.com
Hoi
pi_78544352
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:47 schreef Norbert704 het volgende:

[..]

ik heb er nog wel een paar liggen hier PM
Stuur maar een pm.
  zondag 28 februari 2010 @ 08:59:53 #140
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_78544968
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 23:10 schreef mug89 het volgende:

[..]

zo heel lang is ie niet hoor,
je kunt m ook heel netjes achter de gesp steken, heb je er geen last meer van
Ik vind hem te smal.
  zondag 28 februari 2010 @ 09:15:58 #141
48067 neo2000
pi_78545043
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:18 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Nee dat kan je niet uitzetten. Dat is het nadeel van deze cam's
Tsjah, ach.. Dan zien mensen het maar van wanneer de upskirt is.
  zondag 28 februari 2010 @ 10:48:20 #142
122997 zquing
Drama Junk
pi_78545861
quote:
Op zondag 28 februari 2010 03:41 schreef Andyy het volgende:

[..]

Ik had het kunnen zien aankomen
Ik gebruik tegenwoordig gewoon flexibele stroomkabel
pi_78546003
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:46 schreef Joey_GG het volgende:

Zou dit echt leer zijn ?
Ik bedoel de bruine
Duidelijk nog nooit wat in China gekocht..

Of je koopt diezelfde schoenen a 10 euro per stuk (gaan 6 - 12 maanden mee). Of je koopt die schoenen voor betere kwaliteit gewoon in Nederland. Voor Chinese begrippen is 463 RMB voor dit soort schoenen heel duur.

Je kan taobao niet zien als een Nederlandse marktplaats, het zijn echt winkels. Sommige winkels bieden goede kwaliteit voor weinig en andere bieden waardeloze kwaliteit voor veel geld. Het kan dus maar zo zijn dat deze schoenen echt zijn (goede deal) maar het kan ook zo zijn dat zij die '10 euro kwaliteit' verkopen voor veel te veel geld.
  zondag 28 februari 2010 @ 11:34:03 #144
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_78546689
quote:
19cm
Dat was ik, nice! tnx gelijk 4 bestellen
pi_78548685
quote:

Linkie:

Iemand al een prijsopgave van Jack gekregen?
  zondag 28 februari 2010 @ 13:35:06 #146
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78550100
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:49 schreef jjbakker het volgende:

[..]

Iemand al een prijsopgave van Jack gekregen?
Hou er wel rekening mee dat de Chinese L/XL/XXL maten meestal tot een magere M vallen (soms tot S). In Nederlandse maten.
pi_78550178
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:35 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Hou er wel rekening mee dat de Chinese L/XL/XXL maten meestal tot een magere M vallen (soms tot S). In Nederlandse maten.
Oke maar ik ben ook niet zo groot ik heb in NL ook S van G-ster
  zondag 28 februari 2010 @ 13:38:30 #148
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78550214
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:37 schreef jjbakker het volgende:

[..]

Oke maar ik ben ook niet zo groot ik heb in NL ook S van G-ster
Dan zal het voor jou geen probleem zijn.
Ik ben best groot, nja gemiddeld? 1.78-1.80m dus ik pas heel veel niet.
pi_78550231
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:35 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Helemaal onder aan de pagina staan toch bij de maten (S, L, XL etc.) de maten in cm? Of klopt daar dan ook niks van?
pi_78550267
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:38 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Helemaal onder aan de pagina staan toch bij de maten (S, L, XL etc.) de maten in cm? Of klopt daar dan ook niks van?
Dat klopt wel (als het goed is) dat kan je dus opmeten met iets wat je wel goed zit.
  zondag 28 februari 2010 @ 13:40:58 #151
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78550302
quote:

[..]

In het scherm ook ja. 175 is bijv de lengte. Ik nam dus eigenlijk altijd de XL en na mijn ervaring is dat de mouwen net aan of redelijk te kort zijn en de jas op zich zelf best klein is en dus redelijk strak gaat zitten.
pi_78550334
hmm.. nouja ik zie het wel. Ik heb Jack al mn PP e-mail adres gestuurd voor 2 Armani T-Shirts. Beide maat XL...
  zondag 28 februari 2010 @ 13:43:10 #153
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78550366
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:42 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
hmm.. nouja ik zie het wel. Ik heb Jack al mn PP e-mail adres gestuurd voor 2 Armani T-Shirts. Beide maat XL...
Oki, ben benieuwd of het wat is.
Ik doe het iig niet meer
pi_78550488
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:42 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
linkje?
pi_78550536
quote:

[..]

Centimeter maten kloppen uiteraard wel.

De prijs is 129 RMB (circa 15 euro). Bedenk wel dat je iemand in China moet hebben die het naar je stuurt. Veel shops zullen het niet zelf naar het buitenland verzenden.
pi_78550665
Heeft iemand al een keer van popbuying een voetbalshirt gekocht?
Zo, ja wat is de kwaliteit er van?
pi_78550800
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:53 schreef jjbakker het volgende:
Heeft iemand al een keer van popbuying een voetbalshirt gekocht?
Zo, ja wat is de kwaliteit er van?
Ik heb hier een Nederland shirt liggen, opzich wel leuk voor het wk maar je ziet wel duidelijk dat het nep is.
pi_78550824
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:49 schreef Aya-KeAi het volgende:

[..]

Centimeter maten kloppen uiteraard wel.

De prijs is 129 RMB (circa 15 euro). Bedenk wel dat je iemand in China moet hebben die het naar je stuurt. Veel shops zullen het niet zelf naar het buitenland verzenden.
En dat is waar Jack om de hoek komt kijken
pi_78551162
quote:
Op zondag 28 februari 2010 10:58 schreef Aya-KeAi het volgende:

[..]

Duidelijk nog nooit wat in China gekocht..

Of je koopt diezelfde schoenen a 10 euro per stuk (gaan 6 - 12 maanden mee). Of je koopt die schoenen voor betere kwaliteit gewoon in Nederland. Voor Chinese begrippen is 463 RMB voor dit soort schoenen heel duur.

Je kan taobao niet zien als een Nederlandse marktplaats, het zijn echt winkels. Sommige winkels bieden goede kwaliteit voor weinig en andere bieden waardeloze kwaliteit voor veel geld. Het kan dus maar zo zijn dat deze schoenen echt zijn (goede deal) maar het kan ook zo zijn dat zij die '10 euro kwaliteit' verkopen voor veel te veel geld.
Ik ben al sinds topic #27 actief in deze reeks, en heb ondertussen al rond de 800$ in China besteld.
Was gewoon een vraag.
pi_78551813
Zit naar deze jas te kijken; http://item.taobao.com/au(...)fde21cf221f5d612.htm

Het lijkt wel of een L daar ook echt een L is als ik die maattabel moet geloven.

Iemand trouwens een tip voor broeken, gewoon jeans? Zie bij heel veel namelijk geen maattabel erbij staan.
  zondag 28 februari 2010 @ 14:37:39 #161
48067 neo2000
pi_78552132
Het woord voetbalshirt was al zeker 1 topic niet meer gevallen!

( )
pi_78552163
balen, kwam laatst een afhaalberichtje van TNT tegen tussen het oud papier, was ik een paar dagen te laat met afhalen, dus het pakket is op de terugweg naar hongkong. iemand hier ervaring mee bij DX? gaan die het nog een keer opsturen? heb uiteraard DX al gemaild, maar dat zal wel even duren.
pi_78552270
quote:
Op zondag 28 februari 2010 14:38 schreef Byte_Me het volgende:
balen, kwam laatst een afhaalberichtje van TNT tegen tussen het oud papier, was ik een paar dagen te laat met afhalen, dus het pakket is op de terugweg naar hongkong. iemand hier ervaring mee bij DX? gaan die het nog een keer opsturen? heb uiteraard DX al gemaild, maar dat zal wel even duren.
En wie betaald de verzendkosten naar China terug .
pi_78552358
quote:
Op zondag 28 februari 2010 14:41 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

En wie betaald de verzendkosten naar China terug .
service zit inbegrepen bij verzending, maar de kosten komen voor rekening TNT
pi_78552443
Heeft iemand ervaring met de photo studio's van ebay/jack?
http://cgi.ebay.nl/New-40(...)?hash=item2a04957d35

http://cgi.ebay.nl/16-Pho(...)?hash=item3efbc11c73

http://www.dealperfect.com/showbigimages.aspx?SKU=26399

Die van jack ziet er mooier uit alleen kan je bij die van ebay het geheel afsluiten en alleen de lens van je camera erin doen is misschien wel handiger?
En die van ebay is goedkoper.
pi_78556897
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:57 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Ik heb hier een Nederland shirt liggen, opzich wel leuk voor het wk maar je ziet wel duidelijk dat het nep is.
Oke dan is het niet de moeite waard. Weet iemand nog andere leuke site voor goedkope voetbalshirts?
pi_78557140
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:54 schreef jjbakker het volgende:

[..]

Oke dan is het niet de moeite waard. Weet iemand nog andere leuke site voor goedkope voetbalshirts?
Volgens mij zijn de vorige topics heel veel shirts gepost doe eens doorlezen, zelfs met fotos.
pi_78557355
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:01 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de vorige topics heel veel shirts gepost doe eens doorlezen, zelfs met fotos.
Oke dankje weet je miss nog welke?
pi_78557681
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:54 schreef jjbakker het volgende:

[..]

http://www.subsidesports.com/uk/
pi_78557894
quote:
Op zondag 28 februari 2010 14:46 schreef Kadooosh het volgende:

Die van jack ziet er mooier uit alleen kan je bij die van ebay het geheel afsluiten en alleen de lens van je camera erin doen is misschien wel handiger?
Nadeel van die van Jack is dat je geen glooiende randen hebt, terwijl je dat juist wilt wanneer je mini-studio foto's gaat maken!
Die van Ebay is ook niet heel strak qua stof, maar met een kleine scherptediepte (dus dat de achtergrond onscherp wordt) zie je dat niet.
Zal dus voor die van Ebay gaan.
pi_78558259
quote:
Op zondag 28 februari 2010 14:46 schreef Kadooosh het volgende:

ik heb die onderste, gewoon uit NL maar is hetzelfde..

en het werkt niet zo lekker omdat alle randen niet mooi aansluiten en als je dus een hele witte achtergrond wil je vaak in de problemen komt.. die eerste 2 ken ik niet maar zien er wel beter uit dan die ik heb
pi_78558771
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:20 schreef Vultures het volgende:

[..]

Nadeel van die van Jack is dat je geen glooiende randen hebt, terwijl je dat juist wilt wanneer je mini-studio foto's gaat maken!
Die van Ebay is ook niet heel strak qua stof, maar met een kleine scherptediepte (dus dat de achtergrond onscherp wordt) zie je dat niet.
Zal dus voor die van Ebay gaan.
Wat zijn glooiende randen?
Op een van die van Ebay staat dit:
One side is smooth and the other side is flocked. Steaming or pressing them with iron is recommended by taking photos. If ironing, please only place fabric iron on smooth side. Additional backgrounds can be easily made for this tent with fabric and some Velcro.

Dus ik kan ze gewoon strijken.

Denk dat ik deze maar koop:
http://cgi.ebay.nl/40-cm-(...)?hash=item27aecaba10
Komt uit de UK en kost maar ¤1 meer dan de andere van Ebay... lekker snel binnen.

Dit is trouwens wel een super tripod:
http://www.focalprice.com(...)t_Tripod_Silver.html

[ Bericht 11% gewijzigd door Kadooosh op 28-02-2010 17:59:21 ]
pi_78558999
Ik ben op zoek naar een oplader voor de Canon 400D batterij, had op eBay een gevonden, maar die kostte 16 dollar. Op DealExtreme zag ik er een voor 5, maar die had niet de juiste stekker, dus vroeg me af of iemand nog ideeen had, 10 dollar extra besparen is natuurlijk altijd mooi meegenomen..
pi_78559000
Wat is de provisie van Jack (zijn marge)? Ik woon momenteel in China maar ik vraag me af wat hij vangt
  zondag 28 februari 2010 @ 18:10:49 #175
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78559412
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:54 schreef Aya-KeAi het volgende:
Wat is de provisie van Jack (zijn marge)? Ik woon momenteel in China maar ik vraag me af wat hij vangt
Ik heb wel eens producten van 125-140 yuan gekocht voor 40$
  zondag 28 februari 2010 @ 18:20:15 #176
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78559695
quote:
Soms nog wel aardig wat, ik kocht iets voor 4,10 op ebay waar jack 10 euro voor vraagt (een lamp), precies hetzelfde ding.

Ebay is dan ook wel weer spotgoedkoop
Hoi
  zondag 28 februari 2010 @ 18:20:32 #177
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_78559704
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:10 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ik heb wel eens producten van 125-140 yuan gekocht voor 40$
De shipping was daarbij dan ook vast ook 200 yuan, maarja
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 28 februari 2010 @ 18:23:57 #178
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78559821
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:20 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

De shipping was daarbij dan ook vast ook 200 yuan, maarja
Yep, de verzendkosten waren meestal killing
pi_78560444
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:54 schreef Mindstate het volgende:
Ik ben op zoek naar een oplader voor de Canon 400D batterij, had op eBay een gevonden, maar die kostte 16 dollar. Op DealExtreme zag ik er een voor 5, maar die had niet de juiste stekker, dus vroeg me af of iemand nog ideeen had, 10 dollar extra besparen is natuurlijk altijd mooi meegenomen..
als het de LP-E5 is:

http://www.focalprice.com(...)Fits_Canon_LPE5.html

maar ik weet niet of dat wat is, ik heb m namelijk nog niet, maar zat er wel naar te kijken

EDIT: Oh lekker dom, geen EU stekker eraan
pi_78562367
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:46 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Wat zijn glooiende randen?
Op een van die van Ebay staat dit:
One side is smooth and the other side is flocked. Steaming or pressing them with iron is recommended by taking photos. If ironing, please only place fabric iron on smooth side. Additional backgrounds can be easily made for this tent with fabric and some Velcro.

Dus ik kan ze gewoon strijken.

Denk dat ik deze maar koop:
Komt uit de UK en kost maar ¤1 meer dan de andere van Ebay... lekker snel binnen.

Dit is trouwens wel een super tripod:
http://www.focalprice.com(...)t_Tripod_Silver.html
Dat je geen rand hebt met een hoek, maar een compleet egale rand.
Zie ook hier:

De achtergrond loopt dus door, je ziet geen oneffenheden.
Zonder een glooiende achtergrond zou je een zwarte lijn zien waar het onderste vlak een hoek maakt met het achterste vlak.
pi_78562453
Weet iemand of er een soort lens is voor mijn Kodak Z8612 IS om nog meer optische zoom te krijgen?
  zondag 28 februari 2010 @ 19:43:50 #182
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78562653
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:36 schreef Vultures het volgende:

[..]

Dat je geen rand hebt met een hoek, maar een compleet egale rand.
Zie ook hier:
[ afbeelding ]

De achtergrond loopt dus door, je ziet geen oneffenheden.
Zonder een glooiende achtergrond zou je een zwarte lijn zien waar het onderste vlak een hoek maakt met het achterste vlak.
Dat Photoshop je er toch wel uit
Hoi
pi_78562913
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:43 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Dat Photoshop je er toch wel uit
Valt tegen, elke keer selecties maken.. al helemaal als je lastige voorwerpen hebt.
Nah, ik zal toch echt voor die van ebay gaan.
pi_78563020
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:39 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of er een soort lens is voor mijn Kodak Z8612 IS om nog meer optische zoom te krijgen?
Engelse ebay

Niet dat het fantastisch is voor je beeldskwaliteit, maar het werkt wel.
pi_78563210
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:52 schreef Vultures het volgende:

[..]

Engelse ebay

Niet dat het fantastisch is voor je beeldskwaliteit, maar het werkt wel.
Maar past dat op mijn lens terwijl hij all helemaal ingezoomed staat(dus 12x)?
pi_78563426
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef Vultures het volgende:

[..]

Valt tegen, elke keer selecties maken.. al helemaal als je lastige voorwerpen hebt.
Nah, ik zal toch echt voor die van ebay gaan.
Ik ga denk ik voor deze alleen moet nog ff een reactie terug krijgen of deze ook compleet dicht kan gaan zodat alleen de lens van de camera erin zit
Dus zoals foto 1 hier:

Volgens mij zijn ze hetzelfde maar zeker weten doe ik niet :p.
pi_78564186
quote:
De nieuwe jack is geboren
pi_78564265
quote:
Om een indicatie te geven;

Hij schat het gewicht op 350g. en de totaalkosten zijn dan $14.20
  zondag 28 februari 2010 @ 22:33:23 #189
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_78571948
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:18 schreef Lizzle360 het volgende:

[..]

De nieuwe jack is geboren
Niet voor lang, zijn hackerfriends zijn 24 uur per dag bereikbaar
  zondag 28 februari 2010 @ 22:50:28 #190
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78572742
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:20 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Om een indicatie te geven;

Hij schat het gewicht op 350g. en de totaalkosten zijn dan $14.20
14,20 naar euro = 10,40
ding kost 3 euro
shipping binnenland china daar kost 1 euro
en nog 3,5*1,20 = 4,20 ( 1,20 per 100 gram)

10,40 - 3 - 1 - 4,20 = 2,20
Jack zijn brutowinst op dat product is maximaal ¤2,20, denk nog wel minder want euro is weer minder waard enzo, dus shipping zal wel 1,30 ofzo of 1,40 per 100 gram zijn
Hoi
pi_78572836
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:50 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

14,20 naar euro = 10,40
ding kost 3 euro
shipping binnenland china daar kost 1 euro
en nog 3,5*1,20 = 4,20 ( 1,20 per 100 gram)

10,40 - 3 - 1 - 4,20 = 2,20
Jack zijn brutowinst op dat product is maximaal ¤2,20, denk nog wel minder want euro is weer minder waard enzo, dus shipping zal wel 1,30 ofzo of 1,40 per 100 gram zijn
Voor het gemak, kunnen we dus zeggen dat ze marge 20% zou zijn? En bij grote aankopen misschien wat minder.
  zondag 28 februari 2010 @ 22:55:30 #192
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78573001
Van DP forum:
quote:
4.How did DP calculate the price of the product from taobao.com ?
Answer:
1st:For product from taobao supplier,here is a minimum standard shipping cost from taobao supplier to me,the shipping cost is 10Yuan(1.5$).Whether you buy 1 pcs or 100pcs ,the shipping cost is the same.

2nd:For items over 15$ ,we will ship the package with tracking number ,the tracking number is 2$.

3rd:Paypal transaction fee. 5%

4th:The shipping cost from DP to you.
Shipping via airmail without tracking number:13.71$ every 1000g
Shipping via registered airmail with tracking number:17.48$ every 1000g
Tracking number:2$ for each package

5nd:Our profit.
FOr the total amount of taobao order below 100yuan,we got 20% as profit.
FOr the total amount of taobao order between 101yuan to 300yuan,we got 16% as profit.
For the total amount of taobao order between 301yuan to 800yuan,we got 13% as profit.
For the total amount of taobao order over 800yuan,we got 11% as profit.

Based on the above 5 principl,we will give some example taobao order to tell you how to estimate the price:

Example 1:
http://item.taobao.com/au(...)c104.jhtml?cm_cat=30

The taobao price is:19yuan
Shipping cost from taobao supplier to me is:10yuan
Estimated weight:250g including package
So estimated shipping via airmail without shipping is:0.25*13.71=3.43$
Shipping via airmail with tracking is:0.25*17.48+2=6.37$
Paypal fee:5%
Our profit:20%
Curreny from Yuan to US dollar:6.82

Final price including shipping cost is:

Without tracking number: [(19+10)/6.83+3.43]*1.05*1.2=9.67$
With tracking number:[(19+10)/6.83+6.37]*1.05*1.2=13.38$

Base on the 2nd principle ,if you just buy 1pcs,the price will not over 15$ ,so when you ask for the price,we will tell you the price shipping without tracking number,so the final price you will get is:9.67$.If you really want to ship it with tracking ,you can let us know.
pi_78573070
Ik moet nu twee voetbalsetjes terugstuiren(Jack verpest tegenwoordig bijna elke voetbalorder bij mij).
Weet iemand hoeveel ik dan kwijt ben(jack betaalt het terug, maar toch handig om te weten)?
pi_78573141
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:56 schreef blizzardo het volgende:
Ik moet nu twee voetbalsetjes terugstuiren(Jack verpest tegenwoordig bijna elke voetbalorder bij mij).
Weet iemand hoeveel ik dan kwijt ben(jack betaalt het terug, maar toch handig om te weten)?
http://www.tntpost.nl/voo(...)ket-basis/index.aspx

Buiten Europa Priority Standard
0-500 g. ¤ 10,45 ¤ 7,40
500-2000 g. ¤ 19,95 ¤ 17,76
pi_78574496
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:44 schreef mug89 het volgende:

[..]

als het de LP-E5 is:

http://www.focalprice.com(...)Fits_Canon_LPE5.html

maar ik weet niet of dat wat is, ik heb m namelijk nog niet, maar zat er wel naar te kijken

EDIT: Oh lekker dom, geen EU stekker eraan
Bedankt voor de moeite, maar idd die stekker is een beetje een probleem.

Had nu een gevonden op TaoBao, maar op hoeveel shipping time kan ik in het algemeen rekenen als ik via Jack bestel?
pi_78574756
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:58 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

http://www.tntpost.nl/voo(...)ket-basis/index.aspx

Buiten Europa Priority Standard
0-500 g. ¤ 10,45 ¤ 7,40
500-2000 g. ¤ 19,95 ¤ 17,76
Bedankt man
  maandag 1 maart 2010 @ 00:04:46 #197
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78575944
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:26 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Bedankt voor de moeite, maar idd die stekker is een beetje een probleem.

Had nu een gevonden op TaoBao, maar op hoeveel shipping time kan ik in het algemeen rekenen als ik via Jack bestel?
koop je toch gewoon een flat to round plug adapter? Voor 70 cent?
Hoi
pi_78577155
op mymemory.co.uk xbox 360 games, zijn die op alle xboxen af te spelen?

aangezien de prijs zijn ze origineel, maar ook afspeelbaar hier in NL??
  maandag 1 maart 2010 @ 04:46:20 #199
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78579155
quote:
Op maandag 1 maart 2010 01:04 schreef mug89 het volgende:
op mymemory.co.uk xbox 360 games, zijn die op alle xboxen af te spelen?

aangezien de prijs zijn ze origineel, maar ook afspeelbaar hier in NL??
Je moet rekening houden met de regio codes (PAL en NTSC)
pi_78579320
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:23 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Yep, de verzendkosten waren meestal killing
Wat en hoeveel kocht je dan voor 200 Yuan verzendkosten? Ik stuur zo vaak zware pakketten naar Nederland voor veel minder. 100 Yuan met SAL is redelijk, mocht je langer dan 12 dagen willen wachten dan zijn de verzendkosten ongeveer de helft.
pi_78579335
Die marges zijn wel ok maar het blijft toch een behoorlijk bedrag. Als ik naar zijn manier van handelen kijk dan is het zeer onaantrekkelijk om voor kleine bedragen in te slaan (helemaal vanwege verzendingskosten).

Het beste kan je bij een (1) taobao shop meerdere artikelen inslaan waardoor je maar 1x verzendkosten binnen China hebt en de verzendkosten naar Nederland per artikel ook een stuk lager ligt (daarnaast neemt Jacks provisie ook af).
  maandag 1 maart 2010 @ 06:47:01 #202
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78579452
quote:
Op maandag 1 maart 2010 05:54 schreef Aya-KeAi het volgende:
Die marges zijn wel ok maar het blijft toch een behoorlijk bedrag. Als ik naar zijn manier van handelen kijk dan is het zeer onaantrekkelijk om voor kleine bedragen in te slaan (helemaal vanwege verzendingskosten).

Het beste kan je bij een (1) taobao shop meerdere artikelen inslaan waardoor je maar 1x verzendkosten binnen China hebt en de verzendkosten naar Nederland per artikel ook een stuk lager ligt (daarnaast neemt Jacks provisie ook af).
Ik heb wel eens 2 broeken bij Jack vandaan.

Voor deze http://item.taobao.com/au(...)b5f86c7abdb936.jhtml had ik 49$ betaald. Inclusief verzendkosten en het was een ''friends'' price.. als het goedkoper was haalde ik er nu weer 2. Maar ik haal ze nu maar in NL want voor 1 tientje heb je meer kwaliteit. Al was het nou 30$ per broek of 35$ was het wat beter te doen.
pi_78579505
quote:
Op maandag 1 maart 2010 06:47 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ik heb wel eens 2 broeken bij Jack vandaan.

Voor deze http://item.taobao.com/au(...)b5f86c7abdb936.jhtml had ik 49$ betaald. Inclusief verzendkosten en het was een ''friends'' price.. als het goedkoper was haalde ik er nu weer 2. Maar ik haal ze nu maar in NL want voor 1 tientje heb je meer kwaliteit. Al was het nou 30$ per broek of 35$ was het wat beter te doen.
Die 49$ is voor 1 broek?
  maandag 1 maart 2010 @ 07:05:45 #204
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78579511
quote:
Op maandag 1 maart 2010 07:04 schreef Aya-KeAi het volgende:

[..]

Die 49$ is voor 1 broek?
Yep..
pi_78579531
quote:
Op maandag 1 maart 2010 07:05 schreef Dionysiou het volgende:

http://item.taobao.com/au(...)b5f86c7abdb936.jhtml had ik 49$ betaald..

[..]

Yep.. 1 broek
Die broek kost 120 RMB, 5 RMB verzending binnen China en waarschijnlijk 80 RMB verzendkosten naar Nederland = 205 RMB = 22,50 ongeveer in Euro's.

Jij hebt ongeveer 36 euro ervoor betaald!

Lol, als mijn bovenstaande verhaal klopt dat kan ik het stukken goedkoper voor je regelen.
  maandag 1 maart 2010 @ 07:22:32 #206
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78579576
quote:
Op maandag 1 maart 2010 07:11 schreef Aya-KeAi het volgende:

[..]

Die broek kost 120 RMB, 5 RMB verzending binnen China en waarschijnlijk 80 RMB verzendkosten naar Nederland = 205 RMB = 22,50 ongeveer in Euro's.

Jij hebt ongeveer 36 euro ervoor betaald!

Lol, als mijn bovenstaande verhaal klopt dat kan ik het stukken goedkoper voor je regelen.
Als je wat research kan doen dan wil 2 broeken bij je bestellen.
pi_78579648
quote:
Op maandag 1 maart 2010 07:22 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Als je wat research kan doen dan wil 2 broeken bij je bestellen.
Ik zal mijn vriendin er naar laten kijken vanavond (in Nederland middag) zij is Chinese met een zware taobao verslaving. Waren de maten trouwens wel goed voor je?

28 euro taobao prijs voor twee broeken
1 euro verzending binnen China
11 euro verzendkosten naar Nederland (per SAL - aankomst binnen 12-13 dagen met tracker)
10 euro provisie (+ eventuele marge voor negatieve valutakoers)
=
50 euro voor twee broeken (25 euro per stuk).

Dit lijkt mij redelijk. Nogmaals ik laat het even nakijken vanavond
pi_78579739
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:54 schreef Mindstate het volgende:
moet je zoiets kopen op ebay:
http://cgi.ebay.com/Unive(...)?hash=item4a9ef20a27
pi_78580143
quote:
Op maandag 1 maart 2010 07:40 schreef Aya-KeAi het volgende:

[..]

Ik zal mijn vriendin er naar laten kijken vanavond (in Nederland middag) zij is Chinese met een zware taobao verslaving. Waren de maten trouwens wel goed voor je?

11 euro verzendkosten naar Nederland (per SAL - aankomst binnen 12-13 dagen met tracker)
=

Voor die prijs heb ik ook wel interesse. Misschien word jij wel onze nieuwe Jack..
pi_78580315
quote:
Op maandag 1 maart 2010 08:45 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Voor die prijs heb ik ook wel interesse. Misschien word jij wel onze nieuwe Jack..
Ik vind het prima om een paar keer te doen zolang ik maar niet voor twee sokken naar het postkantoor moet lopen. Het postkantoor is hier een ware nightmare aangezien ik midden in een miljoenenstad woon
  maandag 1 maart 2010 @ 09:03:59 #211
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78580437
quote:
Op maandag 1 maart 2010 07:40 schreef Aya-KeAi het volgende:

[..]

=

Maten waren goed. Ik weet niet meer wat ik had maar dat check ik wel. Ik had wel een grotere maat dan dat ik Nederland had genomen.
Maar kijk maar even.
Eventueel kan je me PMen

Betalen kan gewoon per bank of..?
  maandag 1 maart 2010 @ 09:23:02 #212
287456 scull078
Dat dan weer wel !!!
pi_78580762
Ik heb nu nog het een en ander via Rachel lopen, maar heb evt. ook wel interesse in jouw diensten Aya. Gaat vooral over shirts van taobao.
pi_78580803
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:03 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Maten waren goed. Ik weet niet meer wat ik had maar dat check ik wel. Ik had wel een grotere maat dan dat ik Nederland had genomen.
Maar kijk maar even.
Eventueel kan je me PMen

Betalen kan gewoon per bank of..?
Paypall is onnodig duur, zij vragen geloof ik iets van 0,35 euro + 5% per transactie
Per bank is prima voor mij, post maar wat je wil hebben (hoeft niet uit allemaal uit dezelfde store te zijn maar dan krijg je wel weer die extra euro verzendkosten binnen China erbij) dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Zoals hierboven ook gezegd, liever niet enkel een paar sokken bestellen. Ik zal proberen een leuke en eerlijke prijs te geven maar ik ga natuurlijk niet voor twee euro provisie een uur in een rij staan bij het postkantoor. Mocht je twee of meer broeken kopen dan is het voor jou leuk en voor mij is het dan de moeite tenminste ook waard.

Ik zal een nieuwe e-mail account aanmaken via mijn host. makkelijker om op die manier in contact te komen (helemaal handig aangezien ik om de zoveel dagen een ban krijg voor het raken van een gevoelige snaar van iemand of iets dergelijks, I dont know why).
pi_78580881
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:23 schreef scull078 het volgende:
Ik heb nu nog het een en ander via Rachel lopen, maar heb evt. ook wel interesse in jouw diensten Aya. Gaat vooral over shirts van taobao.
Hey scull,

Kan je een rekenvoorbeeld geven van Rachel haar diensten? Als ik bijvoorbeeld het bovenstaande voorbeeld van Jack bekijk dan denk ik het namelijk een stuk goedkoper te kunnen doen.
pi_78581107
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:29 schreef Aya-KeAi het volgende:

[..]

Hey scull,

Kan je een rekenvoorbeeld geven van Rachel haar diensten? Als ik bijvoorbeeld het bovenstaande voorbeeld van Jack bekijk dan denk ik het namelijk een stuk goedkoper te kunnen doen.
Rachel en Jack werken toch voor hetzelfde bedrijf?
pi_78581235
Mocht dit lukken, dan heb ik wellicht ook interesse in je diensten Want ik ben van plan wellicht meerdere sjaals hierheen te halen *tegelijk TVP'tje
pi_78581267
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:41 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Rachel en Jack werken toch voor hetzelfde bedrijf?
Ow, zij werken voor een bedrijf?
Ik moet denk ik een stuk gaan teruglezen..

Ik weet niet of je hier zomaar een e-mailadres mag posten:
taobao@dougenjin.nl
pi_78581331
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:47 schreef Aya-KeAi het volgende:

[..]

taobao@dougenjin.nl
Nee, wees niet bang. Dat e-mail adres is niet van de Chinese maffia o.i.d., dat Dou Genjin slaat op een ander product dat ik importeer - tegen acne en jeugdpuistjes voor meer info klik even op de link in mijn signature.
pi_78581357
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:47 schreef Aya-KeAi het volgende:

[..]

taobao@dougenjin.nl
Ik ga vanavond een mail voor je opstellen, nog even de storen van die verkopers doorkijken, ben wel benieuwd naar de prijzen van wat dingen.

Hoe doe je het met verzending? Alles in een groot pakket of in meerdere kleinere als je veel besteld (ivm de pakkans van de douane).
pi_78582000
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:50 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Ik ga vanavond een mail voor je opstellen, nog even de storen van die verkopers doorkijken, ben wel benieuwd naar de prijzen van wat dingen.

Hoe doe je het met verzending? Alles in een groot pakket of in meerdere kleinere als je veel besteld (ivm de pakkans van de douane).
Afhankelijk van de hoeveelheid. We kijken wel even, stuur vanavond de mail maar dan kijk ik er eerst naar. Hoe dan ook ik denk dat je sowieso een eerlijkere prijs krijgt dan bij Jack.

Ik heb voor eigen gebruik ook regelmatig kleding uit China gehaald maar nog nooit last van de douane gehad. Ik vind het ook wel raar, ik zou bijvoorbeeld nooit in Nederland diezelfde broek kopen als ik 100 euro of meer alleen voor een naam betaal. Echt inkomsten mislopen doen ze dus niet bij merk-x, daarnaast is het alleen maar reclame voor hun merk
  maandag 1 maart 2010 @ 10:53:28 #221
287456 scull078
Dat dan weer wel !!!
pi_78582721
Zal zodra ik antwoord van Rachel heb dezelfde mail naar jou doorsturen Aya. Ben ook erg benieuwd wat je voor mij kan betekenen.
  maandag 1 maart 2010 @ 10:55:00 #222
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78582773
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:23 schreef Aya-KeAi het volgende:

[..]

Afhankelijk van de hoeveelheid. We kijken wel even, stuur vanavond de mail maar dan kijk ik er eerst naar. Hoe dan ook ik denk dat je sowieso een eerlijkere prijs krijgt dan bij Jack.

Ik heb voor eigen gebruik ook regelmatig kleding uit China gehaald maar nog nooit last van de douane gehad. Ik vind het ook wel raar, ik zou bijvoorbeeld nooit in Nederland diezelfde broek kopen als ik 100 euro of meer alleen voor een naam betaal. Echt inkomsten mislopen doen ze dus niet bij merk-x, daarnaast is het alleen maar reclame voor hun merk
Ik wil natuurlijk wel eerst je Hyves of een foto van jou voordat ik bestel.

Heeft Jack ook gedaan
pi_78584869
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:55 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Heeft Jack ook gedaan
heb je wel ene punt......jack heeft een bedrijf, een uitgebreide website en je betaalt daar via paypal. dus het risico is redelijk ingedekt en de kans dat je niets krijgt is klein.

nou snap ik dat jij een kleine particulier bent die probeert tegen nog lagere prijzen te leveren (en er uiteraard zelf ook iets op verdient) maar aangezien je geen paypal 'doet' hoe kan je ons dan jouw oprechtheid en betrouwbaarheid aantonen?
pi_78585501
http://item.taobao.com/au(...)d3c55.jhtml?cm_cat=0
$14.5 hiervoor is een goede prijs?
pi_78585740
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:21 schreef thoragz het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)d3c55.jhtml?cm_cat=0
$14.5 hiervoor is een goede prijs?
Heb 14.20 bestaald voor deze; http://item.taobao.com/au(...)fc5be.jhtml?cm_cat=0

Dus lijkt me wel.
  maandag 1 maart 2010 @ 12:30:07 #226
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78585855
Bij Jack zijn de verzendkosten het grootste deel van de kosten, verder maakt jack niet echt veel winst...
quote:
Shipping via registered airmail with tracking number:17.48$ every 1000g
Hoi
pi_78588198
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:27 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Heb 14.20 bestaald voor deze; http://item.taobao.com/au(...)fc5be.jhtml?cm_cat=0

Dus lijkt me wel.
TaoBao prijs is 4 euro, 4 euro verzendkosten naar Nederland, 1 euro valuta en nog wat voor Jack.

Dit soort hele kleine bestellingen is zowel voor koper als verkoper niet interessant. Pas als je twee of meer broeken of schoenen o.i.d. (bedrag tussen de 25 - 50 euro) gaat kopen dan zijn de verschillen groter.
pi_78588768
Sorry, vergat te vermelden dat ik Aya was. Ik zal deze account vanaf nu alleen in dit topic gebruiken. Om de een of andere reden worden mijn accounts om de dag gebanned (waarschijnlijk vanwege die link in mijn signature).
quote:
Heeft Jack ook gedaan.
Hyves heb ik niet, facebook wel. Paypall is geldverspilling maar geeft inderdaad wel een garantie - als je koopt en niet ontvangt dan krijg je geld van paypall terug -
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:03 schreef marco_sire het volgende:

[..]

heb je wel ene punt......jack heeft een bedrijf, een uitgebreide website en je betaalt daar via paypal. dus het risico is redelijk ingedekt en de kans dat je niets krijgt is klein.
Ik ken heel Jack verders niet hoor maar een heel bedrijf zal hij ook niet hebben. Ten eerste in Nederland zou dat illegaal zijn. Heeft hij een winkel in China dan hoeft dat alsnog niets te betekenen (zou je zijn website adres kunnen posten).

Wat betaling betreft krijg je mijn bankinfo; naam, banknummer en plaats moet genoeg zijn voor een aangifte bij de politie
quote:
nou snap ik dat jij een kleine particulier bent die probeert tegen nog lagere prijzen te leveren (en er uiteraard zelf ook iets op verdient)

Ik doe dit niet zozeer als handel, ik zag in mijn inbox ook al verzoeken om een stuk of 20 Ipods o.i.d. naar Nederland te gaan verzenden maar daar begin ik niet aan. Ik wil best wat mensen helpen met dingen voor eigen gebruik maar ik ga geen 'goedkope tussenpersoon' spelen om iemands eigen winstmarges te vergroten. Sowieso bekijk ik ieder geval apart maar bij sommige orders die ik voorbij heb zien komen zit een marge van 20+ euro op, daar kan ik best voor 10 euro marge leveren.

Tijdelijk verblijf ik in China, hier kost een luxe diner voor twee personen 10 euro! Hoef dus niet veel te verdienen om er lol van te kunnen beleven.

Ik zal voor iedereen die gemaild heeft kijken wat ik kan doen en geef individueel antwoord, ook als ik in sommige gevallen niet veel verschil kan maken etc.
pi_78589806
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:45 schreef Ban-nerds het volgende:
Sorry, vergat te vermelden dat ik Aya was. Ik zal deze account vanaf nu alleen in dit topic gebruiken. Om de een of andere reden worden mijn accounts om de dag gebanned (waarschijnlijk vanwege die link in mijn signature).
[..]

Hyves heb ik niet, facebook wel. Paypall is geldverspilling maar geeft inderdaad wel een garantie - als je koopt en niet ontvangt dan krijg je geld van paypall terug -
[..]

Ik ken heel Jack verders niet hoor maar een heel bedrijf zal hij ook niet hebben. Ten eerste in Nederland zou dat illegaal zijn. Heeft hij een winkel in China dan hoeft dat alsnog niets te betekenen (zou je zijn website adres kunnen posten).

Wat betaling betreft krijg je mijn bankinfo; naam, banknummer en plaats moet genoeg zijn voor een aangifte bij de politie
[..]

Ik doe dit niet zozeer als handel, ik zag in mijn inbox ook al verzoeken om een stuk of 20 Ipods o.i.d. naar Nederland te gaan verzenden maar daar begin ik niet aan. Ik wil best wat mensen helpen met dingen voor eigen gebruik maar ik ga geen 'goedkope tussenpersoon' spelen om iemands eigen winstmarges te vergroten. Sowieso bekijk ik ieder geval apart maar bij sommige orders die ik voorbij heb zien komen zit een marge van 20+ euro op, daar kan ik best voor 10 euro marge leveren.

Tijdelijk verblijf ik in China, hier kost een luxe diner voor twee personen 10 euro! Hoef dus niet veel te verdienen om er lol van te kunnen beleven.

Ik zal voor iedereen die gemaild heeft kijken wat ik kan doen en geef individueel antwoord, ook als ik in sommige gevallen niet veel verschil kan maken etc.
Hoe gaat het dan met betalen, gewoon naar een Nederlandse bankrekening? Zo ja, welke wisselkoers gebruik je dan, die van Paypal ligt namelijk meest een stuk voordeliger voor hun, dus dan kunnen we daar ook al winst op maken.
pi_78590193
Een nieuwe Jack! Als ik dat zo hoor; postkantoor een uur in de rij staan. Zorg dan dat je veel orders binnen krijgt, die koopt op Taobao, en dan doe je bijv. iedere maandag en donderdag "shipping dag". Dus gewoon met een winkelkar vol pakketjes bij het postkantoor gaan staan

Misschien dat ik je ook nog een keer mail, ik heb nog niks op Taobao besteld, maar ik heb Jack gister mijn Paypal email gegeven zodat ie betaling kan indienen voor 2 T-Shirts
pi_78590618
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:16 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Een nieuwe Jack! Als ik dat zo hoor; postkantoor een uur in de rij staan. Zorg dan dat je veel orders binnen krijgt, die koopt op Taobao, en dan doe je bijv. iedere maandag en donderdag "shipping dag". Dus gewoon met een winkelkar vol pakketjes bij het postkantoor gaan staan

Misschien dat ik je ook nog een keer mail, ik heb nog niks op Taobao besteld, maar ik heb Jack gister mijn Paypal email gegeven zodat ie betaling kan indienen voor 2 T-Shirts
Haha, het is niet altijd zo ernstig hoor, soms helpen ze je binnen de 10 minuten. Een week voor het Chinese nieuwjaar stond er een rij van 2 uur, toen ik het nummertje trok dacht ik 'laat maar'. Het gaat mij erom dat ik of inderdaad een keer per week daar heen hoef te gaan of gewoon geen orders van 2 paar sokken aanneem.

In jouw geval snap ik ook niet echt waarom je twee T-shirts in China koopt, aangezien de mailing fee en valuta-koers een grote invloed hebben op de totaalprijs. Koop je er 4 dan is het veel aantrekkelijker. Een pakketje van een halve kilo kost hetzelfde als een pakket van 1 kilo, mocht je 2 kilo doen dan is dit relatief veel goedkoper.
  maandag 1 maart 2010 @ 14:25:59 #232
209721 Downstar
Moeimaker
pi_78590641
Aya - Ban is de nieuwe jack

haha ben wel geintresseerd in je diensten! ik zou eens kijken wat ik eventueel wil op TB
en dan mail ik wel even

zal toch mooi zijn als jij dr aan verdient en wij er een goedkopere transactie aan over houden
pi_78590708
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:08 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Hoe gaat het dan met betalen, gewoon naar een Nederlandse bankrekening? Zo ja, welke wisselkoers gebruik je dan, die van Paypal ligt namelijk meest een stuk voordeliger voor hun, dus dan kunnen we daar ook al winst op maken.
Aangezien ik mijn Nederlandse rekening gebruik (en ik in China een salaris in RMB heb) ga ik zelf het geld ook niet omzetten in RMB's maar laat ik het Euro's. Om deze reden gebruik ik de valutakoers die google aangeeft (op dit moment 9.3 RMB per Euro) en niet de koers die paypal of de banken hanteren (rond de 9.0).

Ik weet niet meer hoe die reclame slogan van een of andere supermarkt ging maar het was iets van... altijd p de kleintjes letten!
pi_78590813
Bij heel veel truien etc. staan maten, maar bij broeken, zoals deze; http://item.taobao.com/au(...)3514a845dabf4f93.htm

Kan ik de maten niet vinden, iemand ervaring?
  maandag 1 maart 2010 @ 14:32:43 #235
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78590939
Wat is er met Jack aan de hand, dat jullie hem zo makkelijk "inruilen"?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_78591337
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:32 schreef Zapper het volgende:
Had een mediaplayer besteld zeggen ze dattie 3 kg weegt weeg ik hem thuis is het nog geen eens 1kg
  maandag 1 maart 2010 @ 14:58:56 #237
287456 scull078
Dat dan weer wel !!!
pi_78592030
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:32 schreef Zapper het volgende:
Ach, als je ergens 10 tot 15% op kan besparen ben je gek als je het niet doet lijkt mij.
pi_78592393
Ik hoor van iedereen enkel positieve verhalen over Jack / Rachel.

Ik denk alleen dat ik wat meer meedenk. Net las ik een e-mail van iemand die twee (lichtgewicht) sjaals wil bestellen via taobao, ik geef dan graag het advies om er nog iets bij te bestellen omdat de verzendkosten van vier sjaals precies hetzelfde zou zijn. Zonde van zijn/haar geld anders, toch?

Het gaat mij meer om 'de leuk' dan echt om zaken doen, ik ga daarom ook geen 10 Ipods of iets dergelijks op taobao bestellen zodat iemand anders dan meer winst maakt in Nederland. Zoals ik eerder al zei, ik reken geen extra kosten voor paypal, geen negatieve valutawisselkoersen en ik zie het meer als een soort hobby (het is uiteindelijk ook niet zo heel veel werk) waardoor ik geen vreemde bedragen vraag.

Ook zag ik dat Jack niet zo heel duidelijk Engels sprak, voor sommige mensen is de communicatie misschien op deze manier wat makkelijker. Niet dat mijn Nederlands nou zo goed is, gaat immers hopeloos achteruit als je alleen nog maar Engels en (soms) Chinees praat.
pi_78592492
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:25 schreef Ban-nerds het volgende:

[..]

Haha, het is niet altijd zo ernstig hoor, soms helpen ze je binnen de 10 minuten. Een week voor het Chinese nieuwjaar stond er een rij van 2 uur, toen ik het nummertje trok dacht ik 'laat maar'. Het gaat mij erom dat ik of inderdaad een keer per week daar heen hoef te gaan of gewoon geen orders van 2 paar sokken aanneem.

In jouw geval snap ik ook niet echt waarom je twee T-shirts in China koopt, aangezien de mailing fee en valuta-koers een grote invloed hebben op de totaalprijs. Koop je er 4 dan is het veel aantrekkelijker. Een pakketje van een halve kilo kost hetzelfde als een pakket van 1 kilo, mocht je 2 kilo doen dan is dit relatief veel goedkoper.
Omdat ik niet weet wat ik met 4 T-shirts moet En ik wil het gewoon een keer uitproberen. Ik heb al zó ontzettend veel dingen gekocht op internet, maar eigenlijk nog nooit met een tussenpersoon (nouja, het zijn eigenlijk allemaal tussenpersonen. Ze kopen het bij een groothandelaar en verkopen het aan de particulier) zoals Jack.
pi_78593460
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:11 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Omdat ik niet weet wat ik met 4 T-shirts moet En ik wil het gewoon een keer uitproberen. Ik heb al zó ontzettend veel dingen gekocht op internet, maar eigenlijk nog nooit met een tussenpersoon (nouja, het zijn eigenlijk allemaal tussenpersonen. Ze kopen het bij een groothandelaar en verkopen het aan de particulier) zoals Jack.
Prima, financieel gezien is het alleen zowel voor jou als voor mij ongunstig. (zie verhaal hierboven).

Beste iedereen,
Hartelijk dank voor de overweldigende interesse, inmiddels komen er meer e-mails in dan dat ik beantwoorden kan. Ik zal iedereen antwoorden en mijn tijd voor iedere mail nemen echter het kan zijn dat jullie de mail pas morgenochtend in de inbox ontvangen, momenteel is het hier in China 22.33 en ik moet nog douchen. Ik probeer zoveel mogelijk mensen nog vandaag te beantwoorden.

PS: neem aub contact op via taobao@dougenjin.nl en niet via de PM op Fok!
pi_78593529
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:33 schreef Ban-nerds het volgende:

[..]

Prima, financieel gezien is het alleen zowel voor jou als voor mij ongunstig. (zie verhaal hierboven).

Beste iedereen,
Hartelijk dank voor de overweldigende interesse, inmiddels komen er meer e-mails in dan dat ik beantwoorden kan. Ik zal iedereen antwoorden en mijn tijd voor iedere mail nemen echter het kan zijn dat jullie de mail pas morgenochtend in de inbox ontvangen, momenteel is het hier in China 22.33 en ik moet nog douchen. Ik probeer zoveel mogelijk mensen nog vandaag te beantwoorden.

PS: neem aub contact op via taobao@dougenjin.nl en niet via de PM op Fok!
Ik heb je ook een mail gestuurd met meerdere dingen met de vraag of je ze kan bekijken per stuk icm. verzending, dit omdat er bijvoorbeeld meerdere jassen bij zitten en ik dan een keuze kan maken. Uiteraard zal de bestelling dan wel meer zijn dan slecht 1 of 2 items.
pi_78594008
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:36 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Ik heb je ook een mail gestuurd met meerdere dingen met de vraag of je ze kan bekijken per stuk icm. verzending, dit omdat er bijvoorbeeld meerdere jassen bij zitten en ik dan een keuze kan maken. Uiteraard zal de bestelling dan wel meer zijn dan slecht 1 of 2 items.
Ik heb het gezien.. ik zal individueel bekijken en ook samen.

Het maakt niet uit als het bijvoorbeeld twee broeken zijn van 20 euro per stuk, dan kan ik tenminste wat spelen met kosten. Als iemand mij twee t-shirts vraagt voor 3 euro per stuk en dan verwacht dat ik met 5 euro onder Jack kan gaan zitten dan schiet dat niet op.

Ik ga even douchen en daarna snel nog wat e-mail behandelen. Wel grappig om te zien overigens hoeveel mensen een topic lezen (en mij mailen) zonder te posten, had ik niet verwacht.
pi_78594593
Iemand al een prijsopgave van deze gekregen http://item.taobao.com/au(...)c600a.jhtml?cm_cat=0 van jack
pi_78594750
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef jjbakker het volgende:
Iemand al een prijsopgave van deze gekregen http://item.taobao.com/au(...)c600a.jhtml?cm_cat=0 van jack
Ik gok, rond de $30.
  maandag 1 maart 2010 @ 16:08:04 #245
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_78594815
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:47 schreef Ban-nerds het volgende:

[..]

Ik heb het gezien.. ik zal individueel bekijken en ook samen.

Het maakt niet uit als het bijvoorbeeld twee broeken zijn van 20 euro per stuk, dan kan ik tenminste wat spelen met kosten. Als iemand mij twee t-shirts vraagt voor 3 euro per stuk en dan verwacht dat ik met 5 euro onder Jack kan gaan zitten dan schiet dat niet op.

Ik ga even douchen en daarna snel nog wat e-mail behandelen. Wel grappig om te zien overigens hoeveel mensen een topic lezen (en mij mailen) zonder te posten, had ik niet verwacht.
Hoi, lees de OP even, vooral het gedeelte over handeltjes, wat je per email of msn doet boeit me geen fuck, maar in dit topic (en alle hier op volgende chinese webshoptopics) wil ik dit soort dingen niet meer zien, dank u

[ Bericht 6% gewijzigd door Klonk op 01-03-2010 16:13:58 ]
pi_78594861
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:06 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Ik gok, rond de $30.
Oke dankje
pi_78595000
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:09 schreef jjbakker het volgende:

[..]

Oke dankje
Er heeft een user daar een handig tooltje voor gemaakt .

http://sven-slootweg.nl/downloads/download.php?id=4
pi_78595058
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:12 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Er heeft een user daar een handig tooltje voor gemaakt .

http://sven-slootweg.nl/downloads/download.php?id=4
oke nog beter
  maandag 1 maart 2010 @ 16:18:34 #249
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_78595220
Ik wil nu toch zo'n Chinese EiPh0ne kopen maar ik heb toch nog een paar vragen over de EiPh0ne
-Hoe gaat het browsen via de internetverbinding thuis? Kan ik makkelijk een filmpje op YouTube kijken of een reactie op een topic plaatsen?
-Zou deze telefoon het geld waard zijn? Ik hoef niet alles superdeluxe maar als het maar een beetje werkt. Niet dat ik 20x moet tikken voordat het pas werkt etc.
-Bestaan er ook "apps" voor dit soort telefoons?

Ik wil het gewoon een keer uitproberen hoe zo'n ding werkt, Dus niet zeuren 'koop er gewoon eentje in NL als je kwaliteit wil'.

[ Bericht 1% gewijzigd door MagischMannetje op 01-03-2010 16:29:26 ]
pi_78595975
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik wil nu toch zo'n Chinese EiPh0ne kopen maar ik heb toch nog een paar vragen over de EiPh0ne
-Hoe gaat het browsen via de internetverbinding thuis? Kan ik makkelijk een filmpje op YouTube kijken of een reactie op een topic plaatsen?
-Zou deze telefoon het geld waard zijn? Ik hoef niet alles superdeluxe maar als het maar een beetje werkt. Niet dat ik 20x moet tikken voordat het pas werkt etc.

Ik wil het gewoon een keer uitproberen hoe zo'n ding werkt, Dus niet zeuren 'koop er gewoon eentje in NL als je kwaliteit wil'.

zoveel heb ik er niet verstand van maar 1 vraag kan ik beatwoorden. Je kan er geen iphone ne ipod touch apps op afspelen maar wel java apps.
pi_78596233
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef MagischMannetje het volgende:

Beter een echte kopen. Die Chinese dingen gaan sneller stuk en met bestellen heb je vaak scammers ertussen zitten! Ook zit er geen garantie en moet je extra verzekering voor verzending afsluiten, zoveel goedkoper is het uiteindelijk ook weer niet. your welcome
pi_78596258
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:08 schreef Klonk het volgende:

[..]

Hoi, lees de OP even, vooral het gedeelte over handeltjes, wat je per email of msn doet boeit me geen fuck, maar in dit topic (en alle hier op volgende chinese webshoptopics) wil ik dit soort dingen niet meer zien, dank u
Dank voor de feedback.
pi_78596293
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:41 schreef Ban-nerds het volgende:

[..]

Dank voor de feedback.
Ik heb je gemailt
  maandag 1 maart 2010 @ 16:43:12 #254
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_78596307
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:34 schreef jjbakker het volgende:

[..]

zoveel heb ik er niet verstand van maar 1 vraag kan ik beatwoorden. Je kan er geen iphone ne ipod touch apps op afspelen maar wel java apps.
Link naar die java apps?
pi_78596354
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:43 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Link naar die java apps?
Google

zie: http://www.getjar.com/
  maandag 1 maart 2010 @ 16:45:00 #256
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78596373
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:08 schreef Klonk het volgende:

[..]

Dus Jack mag dat wel maar hij niet?
Hoi
  maandag 1 maart 2010 @ 16:45:15 #257
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_78596384
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:42 schreef jjbakker het volgende:

[..]

Ik heb je gemailt
zullen we het hier verder bij laten en elkaar niet hier gaan mededelen dat er gemaild is
  maandag 1 maart 2010 @ 16:46:24 #258
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78596440
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:45 schreef Ban-nerds het volgende:
...
Wat is volgens jou het verzendtarief? Heb je daar een lijstje van?
Hoi
  maandag 1 maart 2010 @ 16:46:48 #259
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_78596465
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:41 schreef Ban-nerds het volgende:

[..]

Beter een echte kopen. Die Chinese dingen gaan sneller stuk en met bestellen heb je vaak scammers ertussen zitten! Ook zit er geen garantie en moet je extra verzekering voor verzending afsluiten, zoveel goedkoper is het uiteindelijk ook weer niet. your welcome
Heb jij al vaker wat uit China besteld? Er staat duidelijk bij product information
1-Year Manufacturer's Warranty en als er iets anders mis is kan ik Jack altijd nog mailen. En waar zouden die scammers dan zitten? Ik zie Jack mijn PP nog niet hacken.
En hoezo een verzekering voor verzending ?
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:44 schreef jjbakker het volgende:

[..]

Google

zie: http://www.getjar.com/
Thx
pi_78596950
Heel weinig gekocht de laatste tijd, beetje weinig op FOK! geweest ook. Nog even en ik zit zelf in China, beetje onzin om nu dan dingen te gaan bestellen uit China als ik het daar gewoon zelf kan meenemen voor een groot deel. Hoorde al van familie die net terug zijn uit China dat ze veel van de dingen die ik hier heb liggen ook gezien hebben. Dus even kostenbesparend te werk gaan!

Als ik leuke horloges van goede kwaliteit kan vinden dan neem ik maximaal mee (3 per persoon en we gaan met 6 personen). Zelfde voor andere producten natuurlijk. Ben benieuwd!
pi_78597009
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:46 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Heb jij al vaker wat uit China besteld? Er staat duidelijk bij product information
1-Year Manufacturer's Warranty en als er iets anders mis is kan ik Jack altijd nog mailen. En waar zouden die scammers dan zitten? Ik zie Jack mijn PP nog niet hacken.
En hoezo een verzekering voor verzending ?

Ik woon in China en bestel vaak kleding uit China. Elektronica is vaak de moeite niet waard tenzij je echt 100% zeker bent van de leverancier. Ik wist niet dat je via Jack bestelde, dan heeft hij namelijk een probleem en jij niet. De extra verzekering en scammers kan je dan achterwege laten - zijn probleem.

Die 1 Year manufacturer warranty is natuurlijk een grote joke als je een E-phone uit China koopt totaal nutteloos.
pi_78597101
Ik heb een Chinese telefoon op het moment, voorheen 2 "eiphones" gehad. Waren best goedkoop, maar de kwaliteit was ook niet ongelofelijk.

Ik heb op diverse fora toen dingen gelezen en gevraagd, en nu heb ik een super mobiel. Iedereen op school denkt dat ik een echte HaTeCe heb, al meerdere wow reacties gehad omdat ie normaal zo duur is. Ik heb ze nog steeds niet verteld dat hij nep is

Heeft alles, WiFi, GPS, WM, G-Sensor etc.
pi_78597119
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:58 schreef Skiet het volgende:
Heel weinig gekocht de laatste tijd, beetje weinig op FOK! geweest ook. Nog even en ik zit zelf in China, beetje onzin om nu dan dingen te gaan bestellen uit China als ik het daar gewoon zelf kan meenemen voor een groot deel. Hoorde al van familie die net terug zijn uit China dat ze veel van de dingen die ik hier heb liggen ook gezien hebben. Dus even kostenbesparend te werk gaan!

Als ik leuke horloges van goede kwaliteit kan vinden dan neem ik maximaal mee (3 per persoon en we gaan met 6 personen). Zelfde voor andere producten natuurlijk. Ben benieuwd!
Precies, ga ik ook doen. Over twee weken naar Hong Kong op visum-vakantie ( ) daar zijn horloges etc van betere kwaliteit en betaalbaar. Let wel goed op de hoeveelheden dat je maximaal mag meenemen, de duone doet doorgaans er alles aan iemand te naaien. Als je naast die 3 horloges (dat mag) namelijk 1 item te veel van iets anders heb dan moet je over alles (ik geloof zelfs inclusief die horloges) een enorme boete betalen.
pi_78597133
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:01 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik heb een Chinese telefoon op het moment, voorheen 2 "eiphones" gehad. Waren best goedkoop, maar de kwaliteit was ook niet ongelofelijk.

Ik heb op diverse fora toen dingen gelezen en gevraagd, en nu heb ik een super mobiel. Iedereen op school denkt dat ik een echte HaTeCe heb, al meerdere wow reacties gehad omdat ie normaal zo duur is. Ik heb ze nog steeds niet verteld dat hij nep is

Eh, welke dan?
pi_78597188
quote:

link?
  maandag 1 maart 2010 @ 17:06:18 #266
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_78597353
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:02 schreef jjbakker het volgende:

[..]

link?
Denk deze http://www.popbuying.com/(...)l_Phone_T5353_-26751
quote:

En hoe werkt de browser? Gaat het nog een beetje snel zodat je filmpjes kan kijken en reacties kan plaatsen op Fok!? Of is de snelheid 3x niks?
pi_78597474
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:06 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Denk deze http://www.popbuying.com/(...)l_Phone_T5353_-26751
[..]

En hoe werkt de browser? Gaat het nog een beetje snel zodat je filmpjes kan kijken en reacties kan plaatsen op Fok!? Of is de snelheid 3x niks?

Nope, is de nieuwere versie -> T5355...

Browser werkt goed, ik gebruik Opera i.p.v. IE, die is namelijk 3x niks. Filmpjes kan ik niet kijken, daar moet je nog iets er voor downloaden. Maar omdat ik denk dat dat toch erg langzaam gaat laat ik het gewoon zo.

Ik post regelmatig met dat ding op forums (niet fok) en kijk savonds weleens porno, snelheid is te doen. Ook msn gaat prima.
  maandag 1 maart 2010 @ 17:11:32 #268
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_78597543
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:09 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Browser werkt goed, ik gebruik Opera i.p.v. IE, die is namelijk 3x niks. Filmpjes kan ik niet kijken, daar moet je nog iets er voor downloaden. Maar omdat ik denk dat dat toch erg langzaam gaat laat ik het gewoon zo.

Ik post regelmatig met dat ding op forums (niet fok) en kijk savonds weleens porno, snelheid is te doen. Ook msn gaat prima.
Nice wil toch steeds grager zo'n telefoon hebben nu.
Heb je die T5355 van TB? En hoe duur was die?
pi_78597632
2/18/2010 4:10:27 AM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
2/22/2010 9:33:42 PM Collecting Products Now Processing.

Nog steeds processing. Is het dan uit voorraad ofzo dat het zo lang duurt/waar kan ik het zien? Btw @PB
  maandag 1 maart 2010 @ 17:13:57 #270
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_78597657
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:13 schreef EdNoolk het volgende:
2/18/2010 4:10:27 AM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
2/22/2010 9:33:42 PM Collecting Products Now Processing.

Nog steeds processing. Is het dan uit voorraad ofzo dat het zo lang duurt/waar kan ik het zien? Btw @PB
Mail anders even....
pi_78598448
Zoo, net terug uit egypte. Veel nepstuff gezien, een brijtling horloge heeft een vriend van me gekocht voor 25 euro. Leek me best nette prijs, toen ik op taoboa keek. En net wil ik alle topics terug gaan lezen: Worden ze niet meer bijgehouden in de OP

Maargoed, Zijn er nog leuke dingen besproken?
  maandag 1 maart 2010 @ 17:40:04 #272
209721 Downstar
Moeimaker
pi_78598678
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:34 schreef jopiede het volgende:
Zoo, net terug uit egypte. Veel nepstuff gezien, een brijtling horloge heeft een vriend van me gekocht voor 25 euro. Leek me best nette prijs, toen ik op taoboa keek. En net wil ik alle topics terug gaan lezen: Worden ze niet meer bijgehouden in de OP

Maargoed, Zijn er nog leuke dingen besproken?
WB

Nouja dat we een nieuwe jack hebben ( lees dit topic en eind vorig topic maar eens door )

Voor de rest niet echt iets bijzonders hier voorbij zien komen
pi_78598964
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:09 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

browser-tip: skyfire. daar kun je alle sites mee bekijken, ook dumpert en youtube en zo.

draait tomtom er soepel op? of heb je die niet er op staan?
pi_78599279
Die kék J_STER jas is 38.88$
GGGG
pi_78599343
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:53 schreef einszweiachtung het volgende:
pitiig prijsje, bedoel je deze http://item.taobao.com/au(...)c600a.jhtml?cm_cat=0 ?
pi_78599405
Jep. Jack weet ook al wat hij vraagt
GGGG
pi_78599428
quote:
Prijzig, vraag de nieuwe Jack eens om de prijs, kunnen we vergelijken .
pi_78599558
Deze vandaag binnen gekregen:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-affbd7783652cad68e0e94e058eb4227.htm?cm_cat=50010167&pm2=3

1e broek uit China, maat klopt perfect! Zit prima, dus ben er erg blij mee. Heb er zo'n ¤30,00 voor betaald uit m'n hoofd. Is het geld meer dan waard.
pi_78599682
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:00 schreef Joene94 het volgende:
Deze vandaag binnen gekregen:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-affbd7783652cad68e0e94e058eb4227.htm?cm_cat=50010167&pm2=3

1e broek uit China, maat klopt perfect! Zit prima, dus ben er erg blij mee. Heb er zo'n ¤30,00 voor betaald uit m'n hoofd. Is het geld meer dan waard.
Kan jij dan me vraag beantwoorden;
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:30 schreef DjimmyR het volgende:
Bij heel veel truien etc. staan maten, maar bij broeken, zoals deze; http://item.taobao.com/au(...)3514a845dabf4f93.htm

Kan ik de maten niet vinden, iemand ervaring?
  maandag 1 maart 2010 @ 18:05:27 #280
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78599784
@Ban-Nerds: Wat zijn voor jou de verzendkosten dan?
Hoi
pi_78599856
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:02 schreef DjimmyR het volgende:
Kan jij dan me vraag beantwoorden;
[..]

Qua maat had ik gewoon gekeken naar welke maat ik van broeken hier in Nederland heb. Dat was W:29, L:32. Toen vervolgens als maat voor de 29 gekozen (puur op de gok eigenlijk, was kiezen tussen 29 en 32), en vandaag kwam hij aan en stond er op het kaartje precies dezelfde maat als dat ik had: W29, L32.
Dus gewoon eventjes kijken naar welke broekmaat je hebt, dan van die 2 maten de W kiezen, en deze vervolgens als maat bestellen. Daarmee had ik precies de goede maat broek.
pi_78600196
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:07 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Qua maat had ik gewoon gekeken naar welke maat ik van broeken hier in Nederland heb. Dat was W:29, L:32. Toen vervolgens als maat voor de 29 gekozen (puur op de gok eigenlijk, was kiezen tussen 29 en 32), en vandaag kwam hij aan en stond er op het kaartje precies dezelfde maat als dat ik had: W29, L32.
Dus gewoon eventjes kijken naar welke broekmaat je hebt, dan van die 2 maten de W kiezen, en deze vervolgens als maat bestellen. Daarmee had ik precies de goede maat broek.
Puur op de gok dus, maar ik heb een niet zo normale maat (30/36) dus de kans dat je die gokt is nogal klein. Jammer dat er geen tabel bij staat.
pi_78600265
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:46 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Wat is volgens jou het verzendtarief? Heb je daar een lijstje van?
Ik ga in al mijn berekeningen uit van SAL (lucht en landtransport) dan heb je het pakket binnen 14 dagen binnen met tracker. De kosten zien er ongeveer als volgt uit:

1 kilo = 122 RMB
1.5 kilo = 160 RMB
2 kilo = 185 RMB

Hopelijk heb ik morgen tijd om een vriendin te vragen (zij doet uber-handel met taobao) of zij korting krijgt voor postverzending, dan kan ik 40-50% korting regelen op verzendkosten.
pi_78600397
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:17 schreef Ban-nerds het volgende:

[..]

Ik ga in al mijn berekeningen uit van SAL (lucht en landtransport) dan heb je het pakket binnen 14 dagen binnen met tracker. De kosten zien er ongeveer als volgt uit:

1 kilo = 122 RMB
1.5 kilo = 160 RMB
2 kilo = 185 RMB

Hopelijk heb ik morgen tijd om een vriendin te vragen (zij doet uber-handel met taobao) of zij korting krijgt voor postverzending, dan kan ik 40-50% korting regelen op verzendkosten.
quote:
quote:
13.7 U.S. dollars = 93.5191885 Chinese yuan
En met tracking;
quote:
Shipping via registered airmail with tracking number:17.48$ every 1000
quote:
17.48 U.S. dollars = 119.322293 Chinese yuan
Via Jack, kost ongeveer net zoveel dus. Maar moet je dan perse bij jou een kilo? Of is het dan ook zo 100 gram is 12,2RMB?
pi_78600425
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:17 schreef Ban-nerds het volgende:

[..]

...

Aanvulling:
Je kan duidelijk zien dat 2 kilo verzenden veel voordeliger is dan 0.5 kilo (< 1 kilo = 122 RMB).

[quote]

Die prijs komt ongeveer wel overeen, ik denk als je nog iets erbij zou bestellen dat ik dan onder Jack's prijs zit. Zoals ik hierboven al zei; ik zal morgen of overmorgen nagaan of ik die 40-50% korting kan regelen, dan zakt de prijs sowieso met 6 euro onder Jack.

... @ mod
Zijn we nu weer in het 'niet toegestane gebied' aangekomen? Sorry.
pi_78600527
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:22 schreef Ban-nerds het volgende:

[..]

Aanvulling:
Je kan duidelijk zien dat 2 kilo verzenden veel voordeliger is dan 0.5 kilo (< 1 kilo = 122 RMB).

[quote]

Die prijs komt ongeveer wel overeen, ik denk als je nog iets erbij zou bestellen dat ik dan onder Jack's prijs zit. Zoals ik hierboven al zei; ik zal morgen of overmorgen nagaan of ik die 40-50% korting kan regelen, dan zakt de prijs sowieso met 6 euro onder Jack.

... @ mod
Zijn we nu weer in het 'niet toegestane gebied' aangekomen? Sorry.
Ben benieuwd als dat zou lukken zou het echt verschil gaan maken .

[Offtopic]Wat raar eigenlijk dat je binnen Nederland onderhand zeven euro betaald om te verzenden en va China naar Nederlands amper meer kost voor een normaal pakket.[/Offtopic]
pi_78600687
quote:

Die prijs komt ongeveer wel overeen, ik denk als je nog iets erbij zou bestellen dat ik dan onder Jack's prijs zit.

Wat snap je niet aan eerdere verzoeken, geen handeltjes

[ Bericht 47% gewijzigd door Klonk op 01-03-2010 21:38:25 ]
  maandag 1 maart 2010 @ 18:30:59 #288
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78600749
Ik vind het niet erg dat er nu door een insider een kijk word gegeven in het Chinese postsysteem.
Hoi
pi_78600931
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:22 schreef DjimmyR het volgende:

Via Jack, kost ongeveer net zoveel dus. Maar moet je dan perse bij jou een kilo? Of is het dan ook zo 100 gram is 12,2RMB?
Bedenk wel dat Jack soms nogal ruim de gewichten inschat waardoor je uiteindelijk even duur af bent als met een andere rekenmethode. Ook moet je goed de paypal-wisselkoers van de Euro - USD in de gaten houden, die wijkt af van de 'normale koers'.

Verder weet ik zeker dat Jack ook die korting op postverzending krijgt (krijg je als je meer dan een bepaald aantal pakketten per maand verzend), als ik die ook kan krijgen zal ik dus ruim onder zijn prijzen kunnen gaan zitten. Voor nu echt welterusten, ben brak na een lange dag!
pi_78601613
Is de Conclusie dat die jas dus zwaar overpriced is?
GGGG
pi_78601718
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:50 schreef einszweiachtung het volgende:
Is de Conclusie dat die jas dus zwaar overpriced is?
Ik denk dat de conclusie is dat de verzendkosten voor alleen een jas simpelweg te hoog zijn in verhouding tot de jas, als je er meer bij besteld dan zal het leuker worden.
pi_78602818
quote:
ik vind t maar duur.. wel erg veel verzendkosten als je t mij vraagt
pi_78603618
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef mug89 het volgende:

[..]

ik vind t maar duur.. wel erg veel verzendkosten als je t mij vraagt
Mja in verhouding met de Taobao prijs wel ja, maar 29 euro voor een jas is echt niks, is op zich wel de gok waard.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:32:40 #294
209721 Downstar
Moeimaker
pi_78604245
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:23 schreef Jappe90 het volgende:

[..]

Mja in verhouding met de Taobao prijs wel ja, maar 29 euro voor een jas is echt niks, is op zich wel de gok waard.
Ik denk dat het idd daarom gaat, de totaal prijs is natuurlijk niet gek..
laten we zeggen dat zo jasje hier bij de score al gauw 120 euro oplevert bij wijze van spreken.
maar aangezien we weten hoeveel het normaal kost rechtstreekse omrekening etc is het nog wel aardig wat idd!
pi_78604592
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:32 schreef Downstar het volgende:

[..]

laten we zeggen dat zo jasje hier bij de score al gauw 120 euro oplevert bij wijze van spreken.
maar aangezien we weten hoeveel het normaal kost rechtstreekse omrekening etc is het nog wel aardig wat idd!
Ja, klopt..

het is niet wat het hier in NL kost, maar meer wat er nog bijkomt vanuit china, bijna 30 dollar alleen aan verzend en admin kosten
pi_78605310
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:46 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

browser-tip: skyfire. daar kun je alle sites mee bekijken, ook dumpert en youtube en zo.

draait tomtom er soepel op? of heb je die niet er op staan?
Heb ik weleens van gehoord, wist alleen niet dat je daar ook meteen YT etc. mee kon bekijken. Zal hem eens gaan downloaden

Ik heb er nu Garmin op staan, heeft me al een aantal honderden km goed de weg gewezen, loopt beter/sneller als de echte 400 euro navigatie die ook WM heeft

Ik heb er 117 euro dacht ik voor betaald + 30 euro douane
pi_78605600
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:32 schreef Downstar het volgende:

[..]

Als de kwaliteit goed is is 29 euro een prima prijs ja. Als hij binnen een maand stuk is, dan is het ook een dure jas.
pi_78605651
Maar @Nieuwe-Jack: ik denk dat je best veel (lees: ontzettend veel) mailtjes nu al krijgt, maar dat wordt alleen meer en meer. Hoe wil je dat gaan aanpakken? Stoppen met werken? Of alleen dingen doen waaraan je echt verdiend?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')