quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
Not for sale.quote:
Ze moeten het dan ook niet hebben van de 1$ orders inderdaad..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:51 schreef wuuht het volgende:
Snap niet hoe ze nog winst kunnen maken als ze iets moeten verzenden van 1$
.. en ik kan me soms haast niet voorstellen dat de productie kosten zo ontzettend veel lager liggen dan de verkoop prijs.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:51 schreef wuuht het volgende:
Snap niet hoe ze nog winst kunnen maken als ze iets moeten verzenden van 1$
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:56 schreef zquing het volgende:
wat zijn de populaire nutteloze gadgets van 't moment?
OK, ik zit nog op school dus ik heb vaak genoeg de möglichkeit om zoiets te gebruiken. Bedankt!quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:19 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Ja die heb ik, van DX. Prijs/kwaliteit verhouding is echt top, beeld is prima en geluid is wel ok. Jammer dat je zon ding eigenlijk bijna nooit gebruikt, heb 'm daarna maar als cadeau gedaan.
Jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:11 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Ben tevens ook maar weer eens gaan posten hier, heb van #DX 67 tot #Chinese webshops 2 meegedraaid als Powerkiwi. Iemand die mij nog wél kent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:12 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
JaGod, jij had altijd ruzie met ome klonk om die merkkledingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad, daarom ben ik uiteindelijk ook hier weggegaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:13 schreef Andyy het volgende:
Ik was sinds DX #6 aanwezig, maar afwezig in het begin van Chinese webshops vanwege het gedoe"Anne Frank was a fat jew whore, Kyle, just like your mom"
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:12 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
JaEn jij had een filmpje gemaakt van de wensbalonnen in je achtertuin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Anne Frank was a fat jew whore, Kyle, just like your mom"
Haha keiharde fail. Dat was nog met zo'n slechte cameraquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:15 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
En jij had een filmpje gemaakt van de wensbalonnen in je achtertuin.
Oh die wil ik ook wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:18 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha keiharde fail. Dat was nog met zo'n slechte camera
Nu heb ik er zo een:
[ afbeelding ]
Maak binnenkort nieuwe in HD
En Klonk en ik zijn nu maatjes
Fucking hell. de 500Dquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:39 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Oh die wil ik ook wel.
Ik heb een DMC TZ7, maakt ook HD footage,
ohja en ook een eos 500D die in 1080P filmt
Ja, ouders hebben de helft betaaldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:44 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Fucking hell. de 500D
Die is best duur.
Oee de TZ7 ; ik ben jaloers op je :$! die wil ik ook al een tijdje erg graag!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:00 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Hoewel ik stiekem de TZ7 veel meer gebruik, wat een prachtdingetje is dat
Dealperfect is gewoon hetzelfde als Popbuying.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 04:15 schreef SmokeySmoke_93 het volgende:
Even een vraagje, hoe zit het nu dan met dealperfect omdat in de OP staat dat popbuying de nieuwe is?
Ik bestel heel erg veel bij DX heb nog nooit ergens anders mijn china troep vandaan gehaald.
Totdat ik dealperfect zag en een lijstje heb gemaakt met gadgets en kleding die ik daar wou bestellen maar nu zie ik dit en bij popbuying hebben ze alleen maar poep.
http://search.taobao.com/search?commend=all&isnew=2&q=Adidas+%E9%4C%D1%9D&source=search1quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:42 schreef angel123 het volgende:
Hallo,
Ik wil graag een zwarte trainingsbroek van Adipas kopen op Taobao. Alleen kan ik hem steeds niet vinden. Heeft iemand misschien een link van een (goedkope) zwarte trainingsbroek van Adipas?
En weten jullie misschien ook de link van een zwart Adipas trainingsjack met witte strepen?
Bedankt
ik zocht wel Male - Male Componentquote:Op vrijdag 26 februari 2010 04:09 schreef mickeyD het volgende:
heey, wie zocht er ook weer een male-male (jack) audio kabeltje?
19cm
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34115
* neo2000 product request richting Jack verstuurd heeft.quote:
gewoon even sparen, hij is nu al minder duur dan toen ik hem kocht.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:29 schreef Downstar het volgende:
owwwh Reunie van de oldies; daar voeg ik me graag bij !
hallooo allemaal![]()
[..]
Oee de TZ7 ; ik ben jaloers op je :$! die wil ik ook al een tijdje erg graag!
alleen heb het geld er niet zo voor haha , tja arme student, maar ziet er echt super uit ( filmpjes etc op Youtube!)
full hd filmen en 12 x optische zoom ofzo geloof ik he; KWIJL![]()
dit blijf ik een schitterend filmpje vinden ; zo scherp!:
Een Nikki-opblaaspop?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
* neo2000 product request richting Jack verstuurd heeft.
ja ik had er eentje besteld met gouden strepen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:11 schreef DjimmyR het volgende:
Iemand toevallig deze al gekocht? Is volgens mij niet zo duur en de maten gaan tot xxxl dus moet ook hier wel passen.
http://item.taobao.com/au(...)fc5be.jhtml?cm_cat=0
[ afbeelding ]
Maar het werkt niet -_-quote:4.Time set
There is a CD with the product which contains a file named time synchronization file. Please copy it to TF card. When connect D001 with computer, whose time will be displayed with computer synchronously.
The detail as following:
1. build a text called TAG.TXT under root directory of card.
2. open TAG.TXT,write synchronous date according to enclosure stricktly.
Details as following:
[date] need space with newline
2009/07/22 need space with newline
12:00:00
Power on the machine everytime, system will check and analyse TAG.TXT, then set system time according to file time. After that the text will be deleted by system automatically.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:46 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
MD80 D001 Micro DV Camera van ebay
Is dat onze grote vriend Jack?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:35 schreef monkeybrain het volgende:
Totaal onherkenbaar gemaakt(knijpen met je ogen)
[ afbeelding ]
Dat was ik en makkie88. Bedankt!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 04:09 schreef mickeyD het volgende:
19cm
Chinezen zijn ervaringsdeskundigen in het verstopppen van mensen in zeecontainers, dus ik zeg: voor 2 en een halve euro the real thing.quote:
Ik heb in Nederland L en een broek opgemeten volgens Jack moet XXXXL dan passen, $14.20 incl. shipping kost die dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:17 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
ja ik had er eentje besteld met gouden strepen.
goede kwaliteit maar alleen is hij te klein.
Er staat op dat het maat XL is ( heb in NL maat M)
Ik heb ook zo'n ding origineel in L, perfectie.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:12 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Ik heb in Nederland L en een broek opgemeten volgens Jack moet XXXXL dan passen, $14.20 incl. shipping kost die dan.
Zijn Chinezen dan mensen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:09 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Chinezen zijn ervaringsdeskundigen in het verstopppen van mensen in zeecontainers, dus ik zeg: voor 2 en een halve euro the real thing.
Nee, dat is de Popbuying pleeborstelquote:
stelletje blinden, zie page 1 (post:#36)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:10 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Dat was ik en makkie88. Bedankt!
vanwaar stelletje blinden ? hij quote het toch al vanaf die postquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:49 schreef mickeyD het volgende:
[..]
stelletje blinden, zie page 1 (post:#36)
Verschilt echt per kledingstuk...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:16 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Net ff Jackie een price request gestuurd voor 2 T-Shirts. Maar hoe zit het ook alweer met die maten? XL in NL = XL in china?
Er staat wel bij van XL is 44cm schouder breedte, en dat is ook de normale NL schouder-breedte maat.
Mooie jas! Gewoon even Jack mailen om een price request, kan je meteen zeggen wat die gaat kosten vind hem ook wel mooi.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik mot een zomerjasje kopen, heb een mooie van Geile-Ster gezien op TaBa.o
Linkie:
http://item.taobao.com/au(...)c600a.jhtml?cm_cat=0
Is dit te doen voor de lente/herfst, wat zal de prijs ong zijn?
Is nog maar tien dagen, en 16feb was het nog nieuwjaar daar. Daarom érg druk in china en dus kunnen de suppliers niet zo snel leveren.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:39 schreef MaximumRush het volgende:
Ik heb al sinds 16 februari "Awaiting Stock" staan bij m'n bestelling van dealextreme. Duurt dat altijd zo lang?
nice, daar wil ik de totaalprijs ook wel ff van weten, dus ik hoor t graagquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef einszweiachtung het volgende:
Linkie:
Aanstekers voor onze onderneming op school. Het probleem is dat we op 11 maart een marktdag hebben waarbij we producten nodig hebben. Ik heb wel EMS Express erbij genomen en laten opsturen naar Belgie zodat het wat sneller gaat.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:40 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Is nog maar tien dagen, en 16feb was het nog nieuwjaar daar. Daarom érg druk in china en dus kunnen de suppliers niet zo snel leveren.
Komt vanzelf wel. Wat heb je besteld?
Jij doet zeker International Business Studies of Ondernemer Groothandel??? btw, vandaag weer een pakketje binnen gehad die hongkong 10 feb. had verlaten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:37 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Aanstekers voor onze onderneming op school. Het probleem is dat we op 11 maart een marktdag hebben waarbij we producten nodig hebben. Ik heb wel EMS Express erbij genomen en laten opsturen naar Belgie zodat het wat sneller gaat.
Neeh, Small Business & Retail Management.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:42 schreef Lizzle360 het volgende:
[..]
Jij doet zeker International Business Studies of Ondernemer Groothandel??? btw, vandaag weer een pakketje binnen gehad die hongkong 10 feb. had verlaten.
Denk niet dat "onze Chinese vrienden" HP spullen verkopen, ebay heb je het meest kans, anders misschien mymemory.co.uk nog.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:40 schreef mug89 het volgende:
heeft iemand toevallig ooit ergens een behuizing van een HP media drive bay gespot?
aangezien ik in mijn pc dom genoeg maar 1 plek heb voor een hdd, en dus aan de voorkant een ingang heb voor zon media bay ben ik daar wel naar op zoek eigenlijk
maar de prijzen die ze vragen voor een 320gb oid zijn nogal hoog.
maar bij onze Chinese vrinden heb ik m nog niet gezien, iemand?
[ afbeelding ]
zo ziet ie eruit.
ik zie op taobao wel de kleine variant, de pocket versie.. maar helaas niet die ik zoekquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:42 schreef Semmm het volgende:
[..]
Denk niet dat "onze Chinese vrienden" HP spullen verkopen, ebay heb je het meest kans, anders misschien mymemory.co.uk nog.
Betrouwbaar.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:06 schreef mug89 het volgende:
trouwens, die mymemory, hoe betrouwbaar is die met de hoeveelheid geheugen op bijv sd kaarten? ze hebben best leuke prijzen opzich, en de site ziet er trouwens heel puik uit
Ah, okay, ik begrijp hoe jij mijn post hebt gelezen om tot die vraag te komen..! Eigenlijk helemaal niet zo vreemd!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:08 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zijn Chinezen dan mensen?
[..]
pbpurchasequote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:14 schreef revpolen het volgende:
wtf ben gewoon jack zijn site vergeten
DPPurchasing ofzo..
wie kan me helpen
Die zocht ik ookquote:
Verzendkosten naar Nederland moeten er nog bijgerekend worden.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:50 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Die zocht ik ook![]()
Maar er was wat met die site, je kon (na de bestelling) nog kosten er bij krijgen oid. Wat was dat ook alweer?
Me too!!! Kek jasjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:54 schreef mug89 het volgende:
[..]
nice, daar wil ik de totaalprijs ook wel ff van weten, dus ik hoor t graag
En als je een scheet ruikt ben je dan eigenlijk minuscule poep aan het eten?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ah, okay, ik begrijp hoe jij mijn post hebt gelezen om tot die vraag te komen..! Eigenlijk helemaal niet zo vreemd!
Ik denk dan ook dat deze vraag in het rijtje met "levensvragen" bijgeplaatst kan worden!
"Wie ben ik?"
"Wat doe ik hier?"
"Zijn Chinezen mensen?"
"Hoe kan het zijn dat die Chinezen pakketjes gratis verzenden en waarom heb ik soms mijn pakketje na 7 dagen al binnen en duurt het de andere keer zo verrektes lang godverdomme?!?!?! "
"Hebben blinde eskimo's blindegeleidesledehonden?"
net zoals chinese rommelquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
En als je een scheet ruikt ben je dan eigenlijk minuscule poep aan het eten?![]()
Levensvragen, je hebt er niks aan
Nee dat kan je niet uitzetten. Dat is het nadeel van deze cam'squote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:06 schreef neo2000 het volgende:
Mijn PDpurchase md80 cam is trouwens binnen, en ik moet zeggen dat het mij alles mee valt. Datum/Tijd is ook zo ingesteld. Alleen geen idee of het weer uit te zetten is.
Cam is trouwens hetzelfde uitgerust als die op DX, siliconen beschermhoesje etc. er bij.
quote:Ik heb nog storecredit bij DX, maar als ik iets wil bestellen krijg ik een wit scherm. Wat moet ik doen?
Links?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:59 schreef revpolen het volgende:
damm heb ik leuke Jstar dingentjes ( riem enz.. ) werkt die site niet!
toch maar ff mailen naar jack
nu weer alles zoeken :/
iig 1 had ik nog staan onder me cmd v![]()
Wat kost dat nou, zo'n MD-80 ding? Heb er wel wat over gelezen, paar users hadden hem toch zéér goedkoop kunnen kopen? Als in <$10?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:06 schreef neo2000 het volgende:
Mijn PDpurchase md80 cam is trouwens binnen, en ik moet zeggen dat het mij alles mee valt. Datum/Tijd is ook zo ingesteld. Alleen geen idee of het weer uit te zetten is.
Cam is trouwens hetzelfde uitgerust als die op DX, siliconen beschermhoesje etc. er bij.
Ja klopt, op ebay moet je even kijken, maar ze zijn nu populairder dus duurder. Mijn Spy Keychain camera (net zo goede kwaliteit, als het maar licht is) was 9 euro ofzoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat kost dat nou, zo'n MD-80 ding? Heb er wel wat over gelezen, paar users hadden hem toch zéér goedkoop kunnen kopen? Als in <$10?
Monkeybrain denk ik.. Was allemaal best goed ja. Echt dingen die je alleen ziet als je hem in het licht houdt (een randje niet goed ofzo?)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:01 schreef Elias3 het volgende:
Hoe is die Beatles Boxset trouwens? Ik herinner dat een paar mensen zeiden dat ze hem bestelt hadden
1xquote:
Jammer zocht nog een leuke leren riem, en blouse durf ik nooit aan als die meten niet kloppen doe ik het toch nooit aanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:01 schreef revpolen het volgende:
[..]
1x
http://item.taobao.com/au(...)ff208.jhtml?cm_cat=0
2x
http://item.taobao.com/au(...)7de39.jhtml?cm_cat=0
1x
http://item.taobao.com/au(...)d3349.jhtml?cm_cat=0
1x
http://item.taobao.com/au(...)d11f2.jhtml?cm_cat=0
1x
http://item.taobao.com/au(...)de88e.jhtml?cm_cat=0
voor die prijs wil ik wel 2 riemenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:05 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Jammer zocht nog een leuke leren riem, en blouse durf ik nooit aan als die meten niet kloppen doe ik het toch nooit aan.
Ik ga morgen maar een taoboa afzoeken naar leuke kleren, daar heb je een punt op Marktplaats verdien je het minimaal nog terug.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:34 schreef revpolen het volgende:
[..]
voor die prijs wil ik wel 2 riemen
iemand had toen eens JJ riemen ( ook voor die prijs.. ) ik meen 4 dollar met verzendkosten de stuk
en voor de kleren.. heb me gewicht en lengt door gegeven meen dat ze zo redelijk kunnen inschatten...
en anders gooi ik ze wel op MP ofzo
Yes hier ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:27 schreef Vultures het volgende:
Meer mensen die bij PopBuying een server error krijgen als je naar Electronics> Digital Camera's gaat?
jup, ik heb hier die JJ riem, 3 euro inclusiefquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:34 schreef revpolen het volgende:
[..]
voor die prijs wil ik wel 2 riemen
iemand had toen eens JJ riemen ( ook voor die prijs.. ) ik meen 4 dollar met verzendkosten de stuk
en voor de kleren.. heb me gewicht en lengt door gegeven meen dat ze zo redelijk kunnen inschatten...
en anders gooi ik ze wel op MP ofzo
ik heb er nog wel een paar liggen hierquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:05 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Jammer zocht nog een leuke leren riem, en blouse durf ik nooit aan als die meten niet kloppen doe ik het toch nooit aan.
Is die riem alleen in 115cm, vind hem wel tof maar zoek eigenlijk iets kleiner.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:48 schreef mug89 het volgende:
deze is t:
http://item.taobao.com/au(...)d4e6a.jhtml?cm_cat=0
Opzich zou het best kunnen, het is niet goedkoop voor China (correct me if i'm wrong?).quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:46 schreef Joey_GG het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)34c6b.jhtml?cm_cat=0
Zou dit echt leer zijn ?
Ik bedoel de bruine
zo heel lang is ie niet hoor,quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:39 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Is die riem alleen in 115cm, vind hem wel tof maar zoek eigenlijk iets kleiner.
Welke precies? Linkje?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:46 schreef mug89 het volgende:
[..]
jup, ik heb hier die JJ riem, 3 euro inclusiefmooi ding hoor!
Ik had het kunnen zien aankomenquote:Op zondag 28 februari 2010 02:25 schreef zquing het volgende:
zijn die guides in de OP nogsteeds goed als ik van taobau wil bestellen? Wil dit mischien wel hebben http://item.taobao.com/au(...)b749ff0950b1889b.htm
pbpurchase/Mail jack popbuying@gmail.comquote:Op zondag 28 februari 2010 02:25 schreef zquing het volgende:
zijn die guides in de OP nogsteeds goed als ik van taobau wil bestellen? Wil dit mischien wel hebben http://item.taobao.com/au(...)b749ff0950b1889b.htm
Stuur maar een pm.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:47 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
ik heb er nog wel een paar liggen hierPM
Ik vind hem te smal.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:10 schreef mug89 het volgende:
[..]
zo heel lang is ie niet hoor,
je kunt m ook heel netjes achter de gesp steken, heb je er geen last meer van
Tsjah, ach.. Dan zien mensen het maar van wanneer de upskirt is.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:18 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Nee dat kan je niet uitzetten. Dat is het nadeel van deze cam's
Ik gebruik tegenwoordig gewoon flexibele stroomkabelquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:46 schreef Joey_GG het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)34c6b.jhtml?cm_cat=0
Zou dit echt leer zijn ?
Ik bedoel de bruine
Dat was ik, nice! tnx gelijk 4 bestellenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 04:09 schreef mickeyD het volgende:
19cm
Iemand al een prijsopgave van Jack gekregen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef einszweiachtung het volgende:
Linkie:
Hou er wel rekening mee dat de Chinese L/XL/XXL maten meestal tot een magere M vallen (soms tot S). In Nederlandse maten.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:49 schreef jjbakker het volgende:
[..]
Iemand al een prijsopgave van Jack gekregen?
Oke maar ik ben ook niet zo groot ik heb in NL ook S van G-sterquote:Op zondag 28 februari 2010 13:35 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat de Chinese L/XL/XXL maten meestal tot een magere M vallen (soms tot S). In Nederlandse maten.
Dan zal het voor jou geen probleem zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:37 schreef jjbakker het volgende:
[..]
Oke maar ik ben ook niet zo groot ik heb in NL ook S van G-ster
Helemaal onder aan de pagina staan toch bij de maten (S, L, XL etc.) de maten in cm? Of klopt daar dan ook niks van?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:35 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat de Chinese L/XL/XXL maten meestal tot een magere M vallen (soms tot S). In Nederlandse maten.
Dat klopt wel (als het goed is) dat kan je dus opmeten met iets wat je wel goed zit.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:38 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Helemaal onder aan de pagina staan toch bij de maten (S, L, XL etc.) de maten in cm? Of klopt daar dan ook niks van?
In het scherm ook ja. 175 is bijv de lengte. Ik nam dus eigenlijk altijd de XL en na mijn ervaring is dat de mouwen net aan of redelijk te kort zijn en de jas op zich zelf best klein is en dus redelijk strak gaat zitten.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:38 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Helemaal onder aan de pagina staan toch bij de maten (S, L, XL etc.) de maten in cm? Of klopt daar dan ook niks van?
Oki, ben benieuwd of het wat is.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:42 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
hmm.. nouja ik zie het wel. Ik heb Jack al mn PP e-mail adres gestuurd voor 2 Armani T-Shirts. Beide maat XL...
linkje?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:42 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
hmm.. nouja ik zie het wel. Ik heb Jack al mn PP e-mail adres gestuurd voor 2 Armani T-Shirts. Beide maat XL...
Centimeter maten kloppen uiteraard wel.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:38 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik heb hier een Nederland shirt liggen, opzich wel leuk voor het wk maar je ziet wel duidelijk dat het nep is.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:53 schreef jjbakker het volgende:
Heeft iemand al een keer van popbuying een voetbalshirt gekocht?
Zo, ja wat is de kwaliteit er van?
En dat is waar Jack om de hoek komt kijkenquote:Op zondag 28 februari 2010 13:49 schreef Aya-KeAi het volgende:
[..]
Centimeter maten kloppen uiteraard wel.
De prijs is 129 RMB (circa 15 euro). Bedenk wel dat je iemand in China moet hebben die het naar je stuurt. Veel shops zullen het niet zelf naar het buitenland verzenden.
Ik ben al sinds topic #27 actief in deze reeks, en heb ondertussen al rond de 800$ in China besteld.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:58 schreef Aya-KeAi het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit wat in China gekocht..
Of je koopt diezelfde schoenen a 10 euro per stuk (gaan 6 - 12 maanden mee). Of je koopt die schoenen voor betere kwaliteit gewoon in Nederland. Voor Chinese begrippen is 463 RMB voor dit soort schoenen heel duur.
Je kan taobao niet zien als een Nederlandse marktplaats, het zijn echt winkels. Sommige winkels bieden goede kwaliteit voor weinig en andere bieden waardeloze kwaliteit voor veel geld. Het kan dus maar zo zijn dat deze schoenen echt zijn (goede deal) maar het kan ook zo zijn dat zij die '10 euro kwaliteit' verkopen voor veel te veel geld.
En wie betaald de verzendkosten naar China terugquote:Op zondag 28 februari 2010 14:38 schreef Byte_Me het volgende:
balen, kwam laatst een afhaalberichtje van TNT tegen tussen het oud papier, was ik een paar dagen te laat met afhalen, dus het pakket is op de terugweg naar hongkong. iemand hier ervaring mee bij DX? gaan die het nog een keer opsturen? heb uiteraard DX al gemaild, maar dat zal wel even duren.
service zit inbegrepen bij verzending, maar de kosten komen voor rekening TNTquote:Op zondag 28 februari 2010 14:41 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
En wie betaald de verzendkosten naar China terug.
Oke dan is het niet de moeite waard. Weet iemand nog andere leuke site voor goedkope voetbalshirts?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:57 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Ik heb hier een Nederland shirt liggen, opzich wel leuk voor het wk maar je ziet wel duidelijk dat het nep is.
Volgens mij zijn de vorige topics heel veel shirts gepost doe eens doorlezen, zelfs met fotos.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:54 schreef jjbakker het volgende:
[..]
Oke dan is het niet de moeite waard. Weet iemand nog andere leuke site voor goedkope voetbalshirts?
Oke dankje weet je miss nog welke?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:01 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de vorige topics heel veel shirts gepost doe eens doorlezen, zelfs met fotos.
http://www.subsidesports.com/uk/quote:Op zondag 28 februari 2010 16:54 schreef jjbakker het volgende:
[..]
Oke dan is het niet de moeite waard. Weet iemand nog andere leuke site voor goedkope voetbalshirts?
Nadeel van die van Jack is dat je geen glooiende randen hebt, terwijl je dat juist wilt wanneer je mini-studio foto's gaat maken!quote:Op zondag 28 februari 2010 14:46 schreef Kadooosh het volgende:
Heeft iemand ervaring met de photo studio's van ebay/jack?
http://cgi.ebay.nl/New-40(...)?hash=item2a04957d35
http://cgi.ebay.nl/16-Pho(...)?hash=item3efbc11c73
http://www.dealperfect.com/showbigimages.aspx?SKU=26399
Die van jack ziet er mooier uit alleen kan je bij die van ebay het geheel afsluiten en alleen de lens van je camera erin doen is misschien wel handiger?
En die van ebay is goedkoper.
ik heb die onderste, gewoon uit NL maar is hetzelfde..quote:Op zondag 28 februari 2010 14:46 schreef Kadooosh het volgende:
Heeft iemand ervaring met de photo studio's van ebay/jack?
http://cgi.ebay.nl/New-40(...)?hash=item2a04957d35
http://cgi.ebay.nl/16-Pho(...)?hash=item3efbc11c73
http://www.dealperfect.com/showbigimages.aspx?SKU=26399
Die van jack ziet er mooier uit alleen kan je bij die van ebay het geheel afsluiten en alleen de lens van je camera erin doen is misschien wel handiger?
En die van ebay is goedkoper.
Wat zijn glooiende randen?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:20 schreef Vultures het volgende:
[..]
Nadeel van die van Jack is dat je geen glooiende randen hebt, terwijl je dat juist wilt wanneer je mini-studio foto's gaat maken!
Die van Ebay is ook niet heel strak qua stof, maar met een kleine scherptediepte (dus dat de achtergrond onscherp wordt) zie je dat niet.
Zal dus voor die van Ebay gaan.
Ik heb wel eens producten van 125-140 yuan gekocht voor 40$quote:Op zondag 28 februari 2010 17:54 schreef Aya-KeAi het volgende:
Wat is de provisie van Jack (zijn marge)? Ik woon momenteel in China maar ik vraag me af wat hij vangt
Soms nog wel aardig wat, ik kocht iets voor 4,10 op ebay waar jack 10 euro voor vraagt (een lamp), precies hetzelfde ding.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:54 schreef Aya-KeAi het volgende:
Wat is de provisie van Jack (zijn marge)? Ik woon momenteel in China maar ik vraag me af wat hij vangt
De shipping was daarbij dan ook vast ook 200 yuan, maarjaquote:Op zondag 28 februari 2010 18:10 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb wel eens producten van 125-140 yuan gekocht voor 40$
Yep, de verzendkosten waren meestal killingquote:Op zondag 28 februari 2010 18:20 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
De shipping was daarbij dan ook vast ook 200 yuan, maarja
als het de LP-E5 is:quote:Op zondag 28 februari 2010 17:54 schreef Mindstate het volgende:
Ik ben op zoek naar een oplader voor de Canon 400D batterij, had op eBay een gevonden, maar die kostte 16 dollar. Op DealExtreme zag ik er een voor 5, maar die had niet de juiste stekker, dus vroeg me af of iemand nog ideeen had, 10 dollar extra besparen is natuurlijk altijd mooi meegenomen..
Dat je geen rand hebt met een hoek, maar een compleet egale rand.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:46 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Wat zijn glooiende randen?
Op een van die van Ebay staat dit:
One side is smooth and the other side is flocked. Steaming or pressing them with iron is recommended by taking photos. If ironing, please only place fabric iron on smooth side. Additional backgrounds can be easily made for this tent with fabric and some Velcro.
Dus ik kan ze gewoon strijken.
Denk dat ik deze maar koop:
http://cgi.ebay.nl/40-cm-(...)?hash=item27aecaba10
Komt uit de UK en kost maar ¤1 meer dan de andere van Ebay... lekker snel binnen.
Dit is trouwens wel een super tripod:
http://www.focalprice.com(...)t_Tripod_Silver.html
Dat Photoshop je er toch wel uitquote:Op zondag 28 februari 2010 19:36 schreef Vultures het volgende:
[..]
Dat je geen rand hebt met een hoek, maar een compleet egale rand.
Zie ook hier:
[ afbeelding ]
De achtergrond loopt dus door, je ziet geen oneffenheden.
Zonder een glooiende achtergrond zou je een zwarte lijn zien waar het onderste vlak een hoek maakt met het achterste vlak.
Valt tegen, elke keer selecties maken.. al helemaal als je lastige voorwerpen hebt.quote:
Engelse ebayquote:Op zondag 28 februari 2010 19:39 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of er een soort lens is voor mijn Kodak Z8612 IS om nog meer optische zoom te krijgen?
Maar past dat op mijn lens terwijl hij all helemaal ingezoomed staat(dus 12x)?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:52 schreef Vultures het volgende:
[..]
Engelse ebay
Niet dat het fantastisch is voor je beeldskwaliteit, maar het werkt wel.
Ik ga denk ik voor deze alleen moet nog ff een reactie terug krijgen of deze ook compleet dicht kan gaan zodat alleen de lens van de camera erin zitquote:Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef Vultures het volgende:
[..]
Valt tegen, elke keer selecties maken.. al helemaal als je lastige voorwerpen hebt.
Nah, ik zal toch echt voor die van ebay gaan.
De nieuwe jack is geborenquote:Op zondag 28 februari 2010 17:54 schreef Aya-KeAi het volgende:
Om een indicatie te geven;quote:Op zondag 28 februari 2010 17:54 schreef Aya-KeAi het volgende:
14,20 naar euro = 10,40quote:Op zondag 28 februari 2010 20:20 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Om een indicatie te geven;
http://item.taobao.com/au(...)fc5be.jhtml?cm_cat=0
Hij schat het gewicht op 350g. en de totaalkosten zijn dan $14.20
Voor het gemak, kunnen we dus zeggen dat ze marge 20% zou zijn? En bij grote aankopen misschien wat minder.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:50 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
14,20 naar euro = 10,40
ding kost 3 euro
shipping binnenland china daar kost 1 euro
en nog 3,5*1,20 = 4,20 ( 1,20 per 100 gram)
10,40 - 3 - 1 - 4,20 = 2,20
Jack zijn brutowinst op dat product is maximaal ¤2,20, denk nog wel minder want euro is weer minder waard enzo, dus shipping zal wel 1,30 ofzo of 1,40 per 100 gram zijn
quote:4.How did DP calculate the price of the product from taobao.com ?
Answer:
1st:For product from taobao supplier,here is a minimum standard shipping cost from taobao supplier to me,the shipping cost is 10Yuan(1.5$).Whether you buy 1 pcs or 100pcs ,the shipping cost is the same.
2nd:For items over 15$ ,we will ship the package with tracking number ,the tracking number is 2$.
3rd:Paypal transaction fee. 5%
4th:The shipping cost from DP to you.
Shipping via airmail without tracking number:13.71$ every 1000g
Shipping via registered airmail with tracking number:17.48$ every 1000g
Tracking number:2$ for each package
5nd:Our profit.
FOr the total amount of taobao order below 100yuan,we got 20% as profit.
FOr the total amount of taobao order between 101yuan to 300yuan,we got 16% as profit.
For the total amount of taobao order between 301yuan to 800yuan,we got 13% as profit.
For the total amount of taobao order over 800yuan,we got 11% as profit.
Based on the above 5 principl,we will give some example taobao order to tell you how to estimate the price:
Example 1:
http://item.taobao.com/au(...)c104.jhtml?cm_cat=30
The taobao price is:19yuan
Shipping cost from taobao supplier to me is:10yuan
Estimated weight:250g including package
So estimated shipping via airmail without shipping is:0.25*13.71=3.43$
Shipping via airmail with tracking is:0.25*17.48+2=6.37$
Paypal fee:5%
Our profit:20%
Curreny from Yuan to US dollar:6.82
Final price including shipping cost is:
Without tracking number: [(19+10)/6.83+3.43]*1.05*1.2=9.67$
With tracking number:[(19+10)/6.83+6.37]*1.05*1.2=13.38$
Base on the 2nd principle ,if you just buy 1pcs,the price will not over 15$ ,so when you ask for the price,we will tell you the price shipping without tracking number,so the final price you will get is:9.67$.If you really want to ship it with tracking ,you can let us know.
http://www.tntpost.nl/voo(...)ket-basis/index.aspxquote:Op zondag 28 februari 2010 22:56 schreef blizzardo het volgende:
Ik moet nu twee voetbalsetjes terugstuiren(Jack verpest tegenwoordig bijna elke voetbalorder bij mij).
Weet iemand hoeveel ik dan kwijt ben(jack betaalt het terug, maar toch handig om te weten)?
Bedankt voor de moeite, maar idd die stekker is een beetje een probleem.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:44 schreef mug89 het volgende:
[..]
als het de LP-E5 is:
http://www.focalprice.com(...)Fits_Canon_LPE5.html
maar ik weet niet of dat wat is, ik heb m namelijk nog niet, maar zat er wel naar te kijken
EDIT: Oh lekker dom, geen EU stekker eraan
Bedankt manquote:Op zondag 28 februari 2010 22:58 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
http://www.tntpost.nl/voo(...)ket-basis/index.aspx
Buiten Europa Priority Standard
0-500 g. ¤ 10,45 ¤ 7,40
500-2000 g. ¤ 19,95 ¤ 17,76
koop je toch gewoon een flat to round plug adapter? Voor 70 cent?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:26 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite, maar idd die stekker is een beetje een probleem.
Had nu een gevonden op TaoBao, maar op hoeveel shipping time kan ik in het algemeen rekenen als ik via Jack bestel?
Je moet rekening houden met de regio codes (PAL en NTSC)quote:Op maandag 1 maart 2010 01:04 schreef mug89 het volgende:
op mymemory.co.uk xbox 360 games, zijn die op alle xboxen af te spelen?
aangezien de prijs zijn ze origineel, maar ook afspeelbaar hier in NL??
Wat en hoeveel kocht je dan voor 200 Yuan verzendkosten? Ik stuur zo vaak zware pakketten naar Nederland voor veel minder. 100 Yuan met SAL is redelijk, mocht je langer dan 12 dagen willen wachten dan zijn de verzendkosten ongeveer de helft.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:23 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Yep, de verzendkosten waren meestal killing
Ik heb wel eens 2 broeken bij Jack vandaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 05:54 schreef Aya-KeAi het volgende:
Die marges zijn wel ok maar het blijft toch een behoorlijk bedrag. Als ik naar zijn manier van handelen kijk dan is het zeer onaantrekkelijk om voor kleine bedragen in te slaan (helemaal vanwege verzendingskosten).
Het beste kan je bij een (1) taobao shop meerdere artikelen inslaan waardoor je maar 1x verzendkosten binnen China hebt en de verzendkosten naar Nederland per artikel ook een stuk lager ligt (daarnaast neemt Jacks provisie ook af).
Die 49$ is voor 1 broek?quote:Op maandag 1 maart 2010 06:47 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 2 broeken bij Jack vandaan.
Voor deze http://item.taobao.com/au(...)b5f86c7abdb936.jhtml had ik 49$ betaald. Inclusief verzendkosten en het was een ''friends'' price.. als het goedkoper was haalde ik er nu weer 2. Maar ik haal ze nu maar in NL want voor 1 tientje heb je meer kwaliteit. Al was het nou 30$ per broek of 35$ was het wat beter te doen.
Yep..quote:
Die broek kost 120 RMB, 5 RMB verzending binnen China en waarschijnlijk 80 RMB verzendkosten naar Nederland = 205 RMB = 22,50 ongeveer in Euro's.quote:Op maandag 1 maart 2010 07:05 schreef Dionysiou het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)b5f86c7abdb936.jhtml had ik 49$ betaald..
[..]
Yep.. 1 broek
Als je wat research kan doen dan wil 2 broeken bij je bestellen.quote:Op maandag 1 maart 2010 07:11 schreef Aya-KeAi het volgende:
[..]
Die broek kost 120 RMB, 5 RMB verzending binnen China en waarschijnlijk 80 RMB verzendkosten naar Nederland = 205 RMB = 22,50 ongeveer in Euro's.
Jij hebt ongeveer 36 euro ervoor betaald!
Lol, als mijn bovenstaande verhaal klopt dat kan ik het stukken goedkoper voor je regelen.
Ik zal mijn vriendin er naar laten kijken vanavond (in Nederland middag) zij is Chinese met een zware taobao verslaving. Waren de maten trouwens wel goed voor je?quote:Op maandag 1 maart 2010 07:22 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Als je wat research kan doen dan wil 2 broeken bij je bestellen.
moet je zoiets kopen op ebay:quote:Op zondag 28 februari 2010 17:54 schreef Mindstate het volgende:
Ik ben op zoek naar een oplader voor de Canon 400D batterij, had op eBay een gevonden, maar die kostte 16 dollar. Op DealExtreme zag ik er een voor 5, maar die had niet de juiste stekker, dus vroeg me af of iemand nog ideeen had, 10 dollar extra besparen is natuurlijk altijd mooi meegenomen..
Voor die prijs heb ik ook wel interesse. Misschien word jij wel onze nieuwe Jack..quote:Op maandag 1 maart 2010 07:40 schreef Aya-KeAi het volgende:
[..]
Ik zal mijn vriendin er naar laten kijken vanavond (in Nederland middag) zij is Chinese met een zware taobao verslaving. Waren de maten trouwens wel goed voor je?
28 euro taobao prijs voor twee broeken
1 euro verzending binnen China
11 euro verzendkosten naar Nederland (per SAL - aankomst binnen 12-13 dagen met tracker)
10 euro provisie (+ eventuele marge voor negatieve valutakoers)
=
50 euro voor twee broeken (25 euro per stuk).
Dit lijkt mij redelijk. Nogmaals ik laat het even nakijken vanavond
Ik vind het prima om een paar keer te doen zolang ik maar niet voor twee sokken naar het postkantoor moet lopen. Het postkantoor is hier een ware nightmare aangezien ik midden in een miljoenenstad woonquote:Op maandag 1 maart 2010 08:45 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Voor die prijs heb ik ook wel interesse. Misschien word jij wel onze nieuwe Jack..
Maten waren goed. Ik weet niet meer wat ik had maar dat check ik wel. Ik had wel een grotere maat dan dat ik Nederland had genomen.quote:Op maandag 1 maart 2010 07:40 schreef Aya-KeAi het volgende:
[..]
Ik zal mijn vriendin er naar laten kijken vanavond (in Nederland middag) zij is Chinese met een zware taobao verslaving. Waren de maten trouwens wel goed voor je?
28 euro taobao prijs voor twee broeken
1 euro verzending binnen China
11 euro verzendkosten naar Nederland (per SAL - aankomst binnen 12-13 dagen met tracker)
10 euro provisie (+ eventuele marge voor negatieve valutakoers)
=
50 euro voor twee broeken (25 euro per stuk).
Dit lijkt mij redelijk. Nogmaals ik laat het even nakijken vanavond
Paypall is onnodig duur, zij vragen geloof ik iets van 0,35 euro + 5% per transactiequote:Op maandag 1 maart 2010 09:03 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Maten waren goed. Ik weet niet meer wat ik had maar dat check ik wel. Ik had wel een grotere maat dan dat ik Nederland had genomen.
Maar kijk maar even.![]()
Eventueel kan je me PMen
Betalen kan gewoon per bank of..?
Hey scull,quote:Op maandag 1 maart 2010 09:23 schreef scull078 het volgende:
Ik heb nu nog het een en ander via Rachel lopen, maar heb evt. ook wel interesse in jouw diensten Aya. Gaat vooral over shirts van taobao.
Rachel en Jack werken toch voor hetzelfde bedrijf?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:29 schreef Aya-KeAi het volgende:
[..]
Hey scull,
Kan je een rekenvoorbeeld geven van Rachel haar diensten? Als ik bijvoorbeeld het bovenstaande voorbeeld van Jack bekijk dan denk ik het namelijk een stuk goedkoper te kunnen doen.
Ow, zij werken voor een bedrijf?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:41 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Rachel en Jack werken toch voor hetzelfde bedrijf?
Nee, wees niet bang. Dat e-mail adres is niet van de Chinese maffia o.i.d., dat Dou Genjin slaat op een ander product dat ik importeer - tegen acne en jeugdpuistjes voor meer info klik even op de link in mijn signature.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:47 schreef Aya-KeAi het volgende:
[..]
Ow, zij werken voor een bedrijf?
Ik moet denk ik een stuk gaan teruglezen..
Ik weet niet of je hier zomaar een e-mailadres mag posten:
taobao@dougenjin.nl
Ik ga vanavond een mail voor je opstellen, nog even de storen van die verkopers doorkijken, ben wel benieuwd naar de prijzen van wat dingen.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:47 schreef Aya-KeAi het volgende:
[..]
Ow, zij werken voor een bedrijf?
Ik moet denk ik een stuk gaan teruglezen..
Ik weet niet of je hier zomaar een e-mailadres mag posten:
taobao@dougenjin.nl
Afhankelijk van de hoeveelheid. We kijken wel even, stuur vanavond de mail maar dan kijk ik er eerst naar. Hoe dan ook ik denk dat je sowieso een eerlijkere prijs krijgt dan bij Jack.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:50 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een mail voor je opstellen, nog even de storen van die verkopers doorkijken, ben wel benieuwd naar de prijzen van wat dingen.
Hoe doe je het met verzending? Alles in een groot pakket of in meerdere kleinere als je veel besteld (ivm de pakkans van de douane).
Ik wil natuurlijk wel eerst je Hyves of een foto van jou voordat ik bestel.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:23 schreef Aya-KeAi het volgende:
[..]
Afhankelijk van de hoeveelheid. We kijken wel even, stuur vanavond de mail maar dan kijk ik er eerst naar. Hoe dan ook ik denk dat je sowieso een eerlijkere prijs krijgt dan bij Jack.
Ik heb voor eigen gebruik ook regelmatig kleding uit China gehaald maar nog nooit last van de douane gehad. Ik vind het ook wel raar, ik zou bijvoorbeeld nooit in Nederland diezelfde broek kopen als ik 100 euro of meer alleen voor een naam betaal. Echt inkomsten mislopen doen ze dus niet bij merk-x, daarnaast is het alleen maar reclame voor hun merk
heb je wel ene punt......jack heeft een bedrijf, een uitgebreide website en je betaalt daar via paypal. dus het risico is redelijk ingedekt en de kans dat je niets krijgt is klein.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk wel eerst je Hyves of een foto van jou voordat ik bestel.
Heeft Jack ook gedaan
Heb 14.20 bestaald voor deze; http://item.taobao.com/au(...)fc5be.jhtml?cm_cat=0quote:Op maandag 1 maart 2010 12:21 schreef thoragz het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)d3c55.jhtml?cm_cat=0
$14.5 hiervoor is een goede prijs?
quote:Shipping via airmail without tracking number:13.71$ every 1000g
Shipping via registered airmail with tracking number:17.48$ every 1000g
TaoBao prijs is 4 euro, 4 euro verzendkosten naar Nederland, 1 euro valuta en nog wat voor Jack.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:27 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Heb 14.20 bestaald voor deze; http://item.taobao.com/au(...)fc5be.jhtml?cm_cat=0
Dus lijkt me wel.
Hyves heb ik niet, facebook wel. Paypall is geldverspilling maar geeft inderdaad wel een garantie - als je koopt en niet ontvangt dan krijg je geld van paypall terug -quote:Ik wil natuurlijk wel eerst je Hyves of een foto van jou voordat ik bestel.
Heeft Jack ook gedaan.
Ik ken heel Jack verders niet hoor maar een heel bedrijf zal hij ook niet hebben. Ten eerste in Nederland zou dat illegaal zijn. Heeft hij een winkel in China dan hoeft dat alsnog niets te betekenen (zou je zijn website adres kunnen posten).quote:Op maandag 1 maart 2010 12:03 schreef marco_sire het volgende:
[..]
heb je wel ene punt......jack heeft een bedrijf, een uitgebreide website en je betaalt daar via paypal. dus het risico is redelijk ingedekt en de kans dat je niets krijgt is klein.
quote:nou snap ik dat jij een kleine particulier bent die probeert tegen nog lagere prijzen te leveren (en er uiteraard zelf ook iets op verdient)
Hoe gaat het dan met betalen, gewoon naar een Nederlandse bankrekening? Zo ja, welke wisselkoers gebruik je dan, die van Paypal ligt namelijk meest een stuk voordeliger voor hun, dus dan kunnen we daar ook al winst op maken.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:45 schreef Ban-nerds het volgende:
Sorry, vergat te vermelden dat ik Aya was. Ik zal deze account vanaf nu alleen in dit topic gebruiken. Om de een of andere reden worden mijn accounts om de dag gebanned (waarschijnlijk vanwege die link in mijn signature).
[..]
Hyves heb ik niet, facebook wel. Paypall is geldverspilling maar geeft inderdaad wel een garantie - als je koopt en niet ontvangt dan krijg je geld van paypall terug -
[..]
Ik ken heel Jack verders niet hoor maar een heel bedrijf zal hij ook niet hebben. Ten eerste in Nederland zou dat illegaal zijn. Heeft hij een winkel in China dan hoeft dat alsnog niets te betekenen (zou je zijn website adres kunnen posten).
Wat betaling betreft krijg je mijn bankinfo; naam, banknummer en plaats moet genoeg zijn voor een aangifte bij de politie![]()
[..]
Ik doe dit niet zozeer als handel, ik zag in mijn inbox ook al verzoeken om een stuk of 20 Ipods o.i.d. naar Nederland te gaan verzenden maar daar begin ik niet aan. Ik wil best wat mensen helpen met dingen voor eigen gebruik maar ik ga geen 'goedkope tussenpersoon' spelen om iemands eigen winstmarges te vergroten. Sowieso bekijk ik ieder geval apart maar bij sommige orders die ik voorbij heb zien komen zit een marge van 20+ euro op, daar kan ik best voor 10 euro marge leveren.
Tijdelijk verblijf ik in China, hier kost een luxe diner voor twee personen 10 euro! Hoef dus niet veel te verdienen om er lol van te kunnen beleven.
Ik zal voor iedereen die gemaild heeft kijken wat ik kan doen en geef individueel antwoord, ook als ik in sommige gevallen niet veel verschil kan maken etc.
Haha, het is niet altijd zo ernstig hoor, soms helpen ze je binnen de 10 minuten. Een week voor het Chinese nieuwjaar stond er een rij van 2 uur, toen ik het nummertje trok dacht ik 'laat maar'. Het gaat mij erom dat ik of inderdaad een keer per week daar heen hoef te gaan of gewoon geen orders van 2 paar sokken aanneem.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:16 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Een nieuwe Jack!Als ik dat zo hoor; postkantoor een uur in de rij staan. Zorg dan dat je veel orders binnen krijgt, die koopt op Taobao, en dan doe je bijv. iedere maandag en donderdag "shipping dag". Dus gewoon met een winkelkar vol pakketjes bij het postkantoor gaan staan
![]()
Misschien dat ik je ook nog een keer mail, ik heb nog niks op Taobao besteld, maar ik heb Jack gister mijn Paypal email gegeven zodat ie betaling kan indienen voor 2 T-Shirts
Aangezien ik mijn Nederlandse rekening gebruik (en ik in China een salaris in RMB heb) ga ik zelf het geld ook niet omzetten in RMB's maar laat ik het Euro's. Om deze reden gebruik ik de valutakoers die google aangeeft (op dit moment 9.3 RMB per Euro) en niet de koers die paypal of de banken hanteren (rond de 9.0).quote:Op maandag 1 maart 2010 14:08 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Hoe gaat het dan met betalen, gewoon naar een Nederlandse bankrekening? Zo ja, welke wisselkoers gebruik je dan, die van Paypal ligt namelijk meest een stuk voordeliger voor hun, dus dan kunnen we daar ook al winst op maken.
Had een mediaplayer besteld zeggen ze dattie 3 kg weegt weeg ik hem thuis is het nog geen eens 1kgquote:Op maandag 1 maart 2010 14:32 schreef Zapper het volgende:
Wat is er met Jack aan de hand, dat jullie hem zo makkelijk "inruilen"?
Ach, als je ergens 10 tot 15% op kan besparen ben je gek als je het niet doet lijkt mij.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:32 schreef Zapper het volgende:
Wat is er met Jack aan de hand, dat jullie hem zo makkelijk "inruilen"?
Omdat ik niet weet wat ik met 4 T-shirts moetquote:Op maandag 1 maart 2010 14:25 schreef Ban-nerds het volgende:
[..]
Haha, het is niet altijd zo ernstig hoor, soms helpen ze je binnen de 10 minuten. Een week voor het Chinese nieuwjaar stond er een rij van 2 uur, toen ik het nummertje trok dacht ik 'laat maar'. Het gaat mij erom dat ik of inderdaad een keer per week daar heen hoef te gaan of gewoon geen orders van 2 paar sokken aanneem.
In jouw geval snap ik ook niet echt waarom je twee T-shirts in China koopt, aangezien de mailing fee en valuta-koers een grote invloed hebben op de totaalprijs. Koop je er 4 dan is het veel aantrekkelijker. Een pakketje van een halve kilo kost hetzelfde als een pakket van 1 kilo, mocht je 2 kilo doen dan is dit relatief veel goedkoper.
Prima, financieel gezien is het alleen zowel voor jou als voor mij ongunstig. (zie verhaal hierboven).quote:Op maandag 1 maart 2010 15:11 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet wat ik met 4 T-shirts moetEn ik wil het gewoon een keer uitproberen. Ik heb al zó ontzettend veel dingen gekocht op internet, maar eigenlijk nog nooit met een tussenpersoon (nouja, het zijn eigenlijk allemaal tussenpersonen. Ze kopen het bij een groothandelaar en verkopen het aan de particulier) zoals Jack.
Ik heb je ook een mail gestuurd met meerdere dingen met de vraag of je ze kan bekijken per stuk icm. verzending, dit omdat er bijvoorbeeld meerdere jassen bij zitten en ik dan een keuze kan maken. Uiteraard zal de bestelling dan wel meer zijn dan slecht 1 of 2 items.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:33 schreef Ban-nerds het volgende:
[..]
Prima, financieel gezien is het alleen zowel voor jou als voor mij ongunstig. (zie verhaal hierboven).
Beste iedereen,
Hartelijk dank voor de overweldigende interesse, inmiddels komen er meer e-mails in dan dat ik beantwoorden kan. Ik zal iedereen antwoorden en mijn tijd voor iedere mail nemen echter het kan zijn dat jullie de mail pas morgenochtend in de inbox ontvangen, momenteel is het hier in China 22.33 en ik moet nog douchen. Ik probeer zoveel mogelijk mensen nog vandaag te beantwoorden.
PS: neem aub contact op via taobao@dougenjin.nl en niet via de PM op Fok!
Ik heb het gezien.. ik zal individueel bekijken en ook samen.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:36 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Ik heb je ook een mail gestuurd met meerdere dingen met de vraag of je ze kan bekijken per stuk icm. verzending, dit omdat er bijvoorbeeld meerdere jassen bij zitten en ik dan een keuze kan maken. Uiteraard zal de bestelling dan wel meer zijn dan slecht 1 of 2 items.
Ik gok, rond de $30.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef jjbakker het volgende:
Iemand al een prijsopgave van deze gekregen http://item.taobao.com/au(...)c600a.jhtml?cm_cat=0 van jack
Hoi, lees de OP even, vooral het gedeelte over handeltjes, wat je per email of msn doet boeit me geen fuck, maar in dit topic (en alle hier op volgende chinese webshoptopics) wil ik dit soort dingen niet meer zien, dank uquote:Op maandag 1 maart 2010 15:47 schreef Ban-nerds het volgende:
[..]
Ik heb het gezien.. ik zal individueel bekijken en ook samen.![]()
Het maakt niet uit als het bijvoorbeeld twee broeken zijn van 20 euro per stuk, dan kan ik tenminste wat spelen met kosten. Als iemand mij twee t-shirts vraagt voor 3 euro per stuk en dan verwacht dat ik met 5 euro onder Jack kan gaan zitten dan schiet dat niet op.
Ik ga even douchen en daarna snel nog wat e-mail behandelen. Wel grappig om te zien overigens hoeveel mensen een topic lezen (en mij mailen) zonder te posten, had ik niet verwacht.
Er heeft een user daar een handig tooltje voor gemaaktquote:
oke nog beterquote:Op maandag 1 maart 2010 16:12 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Er heeft een user daar een handig tooltje voor gemaakt.
http://sven-slootweg.nl/downloads/download.php?id=4
zoveel heb ik er niet verstand van maar 1 vraag kan ik beatwoorden. Je kan er geen iphone ne ipod touch apps op afspelen maar wel java apps.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik wil nu toch zo'n Chinese EiPh0ne kopen maar ik heb toch nog een paar vragen over de EiPh0ne
-Hoe gaat het browsen via de internetverbinding thuis? Kan ik makkelijk een filmpje op YouTube kijken of een reactie op een topic plaatsen?
-Zou deze telefoon het geld waard zijn? Ik hoef niet alles superdeluxe maar als het maar een beetje werkt. Niet dat ik 20x moet tikken voordat het pas werkt etc.
-Bestaan er ook "apps" voor dit soort telefoons?
Ik wil het gewoon een keer uitproberen hoe zo'n ding werkt, Dus niet zeuren 'koop er gewoon eentje in NL als je kwaliteit wil'.
Beter een echte kopen. Die Chinese dingen gaan sneller stuk en met bestellen heb je vaak scammers ertussen zitten! Ook zit er geen garantie en moet je extra verzekering voor verzending afsluiten, zoveel goedkoper is het uiteindelijk ook weer niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik wil nu toch zo'n Chinese EiPh0ne kopen maar ik heb toch nog een paar vragen over de EiPh0ne
-Hoe gaat het browsen via de internetverbinding thuis? Kan ik makkelijk een filmpje op YouTube kijken of een reactie op een topic plaatsen?
-Zou deze telefoon het geld waard zijn? Ik hoef niet alles superdeluxe maar als het maar een beetje werkt. Niet dat ik 20x moet tikken voordat het pas werkt etc.
-Bestaan er ook "apps" voor dit soort telefoons?
Ik wil het gewoon een keer uitproberen hoe zo'n ding werkt, Dus niet zeuren 'koop er gewoon eentje in NL als je kwaliteit wil'.
Dank voor de feedback.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
Hoi, lees de OP even, vooral het gedeelte over handeltjes, wat je per email of msn doet boeit me geen fuck, maar in dit topic (en alle hier op volgende chinese webshoptopics) wil ik dit soort dingen niet meer zien, dank u![]()
Link naar die java apps?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:34 schreef jjbakker het volgende:
[..]
zoveel heb ik er niet verstand van maar 1 vraag kan ik beatwoorden. Je kan er geen iphone ne ipod touch apps op afspelen maar wel java apps.
Dus Jack mag dat wel maar hij niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
Hoi, lees de OP even, vooral het gedeelte over handeltjes, wat je per email of msn doet boeit me geen fuck, maar in dit topic (en alle hier op volgende chinese webshoptopics) wil ik dit soort dingen niet meer zien, dank u![]()
zullen we het hier verder bij laten en elkaar niet hier gaan mededelen dat er gemaild isquote:
Heb jij al vaker wat uit China besteld? Er staat duidelijk bij product informationquote:Op maandag 1 maart 2010 16:41 schreef Ban-nerds het volgende:
[..]
Beter een echte kopen. Die Chinese dingen gaan sneller stuk en met bestellen heb je vaak scammers ertussen zitten! Ook zit er geen garantie en moet je extra verzekering voor verzending afsluiten, zoveel goedkoper is het uiteindelijk ook weer niet.your welcome
Thxquote:
Ik woon in China en bestel vaak kleding uit China. Elektronica is vaak de moeite niet waard tenzij je echt 100% zeker bent van de leverancier. Ik wist niet dat je via Jack bestelde, dan heeft hij namelijk een probleem en jij niet. De extra verzekering en scammers kan je dan achterwege laten - zijn probleem.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:46 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Heb jij al vaker wat uit China besteld? Er staat duidelijk bij product information
1-Year Manufacturer's Warranty en als er iets anders mis is kan ik Jack altijd nog mailen. En waar zouden die scammers dan zitten? Ik zie Jack mijn PP nog niet hacken.
En hoezo een verzekering voor verzending?
Precies, ga ik ook doen. Over twee weken naar Hong Kong op visum-vakantie (quote:Op maandag 1 maart 2010 16:58 schreef Skiet het volgende:
Heel weinig gekocht de laatste tijd, beetje weinig op FOK! geweest ook. Nog even en ik zit zelf in China, beetje onzin om nu dan dingen te gaan bestellen uit China als ik het daar gewoon zelf kan meenemen voor een groot deel. Hoorde al van familie die net terug zijn uit China dat ze veel van de dingen die ik hier heb liggen ook gezien hebben. Dus even kostenbesparend te werk gaan!
Als ik leuke horloges van goede kwaliteit kan vinden dan neem ik maximaal mee (3 per persoon en we gaan met 6 personen). Zelfde voor andere producten natuurlijk. Ben benieuwd!
Eh, welke dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:01 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik heb een Chinese telefoon op het moment, voorheen 2 "eiphones" gehad. Waren best goedkoop, maar de kwaliteit was ook niet ongelofelijk.
Ik heb op diverse fora toen dingen gelezen en gevraagd, en nu heb ik een super mobiel. Iedereen op school denkt dat ik een echte HaTeCe heb, al meerdere wow reacties gehad omdat ie normaal zo duur is. Ik heb ze nog steeds niet verteld dat hij nep is![]()
Heeft alles, WiFi, GPS, WM, G-Sensor etc.
link?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:01 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik heb een Chinese telefoon op het moment, voorheen 2 "eiphones" gehad. Waren best goedkoop, maar de kwaliteit was ook niet ongelofelijk.
Ik heb op diverse fora toen dingen gelezen en gevraagd, en nu heb ik een super mobiel. Iedereen op school denkt dat ik een echte HaTeCe heb, al meerdere wow reacties gehad omdat ie normaal zo duur is. Ik heb ze nog steeds niet verteld dat hij nep is![]()
Denk deze http://www.popbuying.com/(...)l_Phone_T5353_-26751quote:
En hoe werkt de browser? Gaat het nog een beetje snel zodat je filmpjes kan kijken en reacties kan plaatsen op Fok!? Of is de snelheid 3x niks?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:01 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:06 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Denk deze http://www.popbuying.com/(...)l_Phone_T5353_-26751
[..]
En hoe werkt de browser? Gaat het nog een beetje snel zodat je filmpjes kan kijken en reacties kan plaatsen op Fok!? Of is de snelheid 3x niks?
Nice wil toch steeds grager zo'n telefoon hebben nu.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:09 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Nope, is de nieuwere versie -> T5355...
Browser werkt goed, ik gebruik Opera i.p.v. IE, die is namelijk 3x niks. Filmpjes kan ik niet kijken, daar moet je nog iets er voor downloaden. Maar omdat ik denk dat dat toch erg langzaam gaat laat ik het gewoon zo.
Ik post regelmatig met dat ding op forums (niet fok) en kijk savonds weleens porno, snelheid is te doen.Ook msn gaat prima.
Mail anders even....quote:Op maandag 1 maart 2010 17:13 schreef EdNoolk het volgende:
2/18/2010 4:10:27 AM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
2/22/2010 9:33:42 PM Collecting Products Now Processing.
Nog steeds processing. Is het dan uit voorraad ofzo dat het zo lang duurt/waar kan ik het zien? Btw @PB
WBquote:Op maandag 1 maart 2010 17:34 schreef jopiede het volgende:
Zoo, net terug uit egypte. Veel nepstuff gezien, een brijtling horloge heeft een vriend van me gekocht voor 25 euro. Leek me best nette prijs, toen ik op taoboa keek. En net wil ik alle topics terug gaan lezen: Worden ze niet meer bijgehouden in de OP![]()
Maargoed, Zijn er nog leuke dingen besproken?
browser-tip: skyfire. daar kun je alle sites mee bekijken, ook dumpert en youtube en zo.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:09 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Nope, is de nieuwere versie -> T5355...
Browser werkt goed, ik gebruik Opera i.p.v. IE, die is namelijk 3x niks. Filmpjes kan ik niet kijken, daar moet je nog iets er voor downloaden. Maar omdat ik denk dat dat toch erg langzaam gaat laat ik het gewoon zo.
Ik post regelmatig met dat ding op forums (niet fok) en kijk savonds weleens porno, snelheid is te doen.Ook msn gaat prima.
Kan jij dan me vraag beantwoorden;quote:Op maandag 1 maart 2010 18:00 schreef Joene94 het volgende:
Deze vandaag binnen gekregen:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-affbd7783652cad68e0e94e058eb4227.htm?cm_cat=50010167&pm2=3
1e broek uit China, maat klopt perfect! Zit prima, dus ben er erg blij mee. Heb er zo'n ¤30,00 voor betaald uit m'n hoofd. Is het geld meer dan waard.
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:30 schreef DjimmyR het volgende:
Bij heel veel truien etc. staan maten, maar bij broeken, zoals deze; http://item.taobao.com/au(...)3514a845dabf4f93.htm
Kan ik de maten niet vinden, iemand ervaring?
Qua maat had ik gewoon gekeken naar welke maat ik van broeken hier in Nederland heb. Dat was W:29, L:32. Toen vervolgens als maat voor de 29 gekozen (puur op de gok eigenlijk, was kiezen tussen 29 en 32), en vandaag kwam hij aan en stond er op het kaartje precies dezelfde maat als dat ik had: W29, L32.quote:
Puur op de gok dus, maar ik heb een niet zo normale maat (30/36) dus de kans dat je die gokt is nogal klein. Jammer dat er geen tabel bij staat.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:07 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Qua maat had ik gewoon gekeken naar welke maat ik van broeken hier in Nederland heb. Dat was W:29, L:32. Toen vervolgens als maat voor de 29 gekozen (puur op de gok eigenlijk, was kiezen tussen 29 en 32), en vandaag kwam hij aan en stond er op het kaartje precies dezelfde maat als dat ik had: W29, L32.
Dus gewoon eventjes kijken naar welke broekmaat je hebt, dan van die 2 maten de W kiezen, en deze vervolgens als maat bestellen. Daarmee had ik precies de goede maat broek.
Ik ga in al mijn berekeningen uit van SAL (lucht en landtransport) dan heb je het pakket binnen 14 dagen binnen met tracker. De kosten zien er ongeveer als volgt uit:quote:Op maandag 1 maart 2010 16:46 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het verzendtarief? Heb je daar een lijstje van?
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:17 schreef Ban-nerds het volgende:
[..]
Ik ga in al mijn berekeningen uit van SAL (lucht en landtransport) dan heb je het pakket binnen 14 dagen binnen met tracker. De kosten zien er ongeveer als volgt uit:
1 kilo = 122 RMB
1.5 kilo = 160 RMB
2 kilo = 185 RMB
Hopelijk heb ik morgen tijd om een vriendin te vragen (zij doet uber-handel met taobao) of zij korting krijgt voor postverzending, dan kan ik 40-50% korting regelen op verzendkosten.
quote:Shipping via airmail without tracking number:13.71$ every 1000g
En met tracking;quote:13.7 U.S. dollars = 93.5191885 Chinese yuan
quote:Shipping via registered airmail with tracking number:17.48$ every 1000
Via Jack, kost ongeveer net zoveel dus. Maar moet je dan perse bij jou een kilo? Of is het dan ook zo 100 gram is 12,2RMB?quote:17.48 U.S. dollars = 119.322293 Chinese yuan
Aanvulling:quote:Op maandag 1 maart 2010 18:17 schreef Ban-nerds het volgende:
[..]
Ik ga in al mijn berekeningen uit van SAL (lucht en landtransport) dan heb je het pakket binnen 14 dagen binnen met tracker. De kosten zien er ongeveer als volgt uit:
...
Hopelijk heb ik morgen tijd om een vriendin te vragen (zij doet uber-handel met taobao) of zij korting krijgt voor postverzending, dan kan ik 40-50% korting regelen op verzendkosten.
Ben benieuwd als dat zou lukken zou het echt verschil gaan makenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:22 schreef Ban-nerds het volgende:
[..]
Aanvulling:
Je kan duidelijk zien dat 2 kilo verzenden veel voordeliger is dan 0.5 kilo (< 1 kilo = 122 RMB).
[quote]
Die prijs komt ongeveer wel overeen, ik denk als je nog iets erbij zou bestellen dat ik dan onder Jack's prijs zit. Zoals ik hierboven al zei; ik zal morgen of overmorgen nagaan of ik die 40-50% korting kan regelen, dan zakt de prijs sowieso met 6 euro onder Jack.
... @ mod
Zijn we nu weer in het 'niet toegestane gebied' aangekomen?Sorry.
Wat snap je niet aan eerdere verzoeken, geen handeltjesquote:
Die prijs komt ongeveer wel overeen, ik denk als je nog iets erbij zou bestellen dat ik dan onder Jack's prijs zit.
Bedenk wel dat Jack soms nogal ruim de gewichten inschat waardoor je uiteindelijk even duur af bent als met een andere rekenmethode. Ook moet je goed de paypal-wisselkoers van de Euro - USD in de gaten houden, die wijkt af van de 'normale koers'.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:22 schreef DjimmyR het volgende:
Via Jack, kost ongeveer net zoveel dus. Maar moet je dan perse bij jou een kilo? Of is het dan ook zo 100 gram is 12,2RMB?
Ik denk dat de conclusie is dat de verzendkosten voor alleen een jas simpelweg te hoog zijn in verhouding tot de jas, als je er meer bij besteld dan zal het leuker worden.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:50 schreef einszweiachtung het volgende:
Is de Conclusie dat die jas dus zwaar overpriced is?
Mja in verhouding met de Taobao prijs wel ja, maar 29 euro voor een jas is echt niks, is op zich wel de gok waard.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef mug89 het volgende:
[..]
ik vind t maar duur.. wel erg veel verzendkosten als je t mij vraagt
Ik denk dat het idd daarom gaat, de totaal prijs is natuurlijk niet gek..quote:Op maandag 1 maart 2010 19:23 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Mja in verhouding met de Taobao prijs wel ja, maar 29 euro voor een jas is echt niks, is op zich wel de gok waard.
Ja, klopt..quote:Op maandag 1 maart 2010 19:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik denk dat het idd daarom gaat, de totaal prijs is natuurlijk niet gek..
laten we zeggen dat zo jasje hier bij de score al gauw 120 euro oplevert bij wijze van spreken.
maar aangezien we weten hoeveel het normaal kost rechtstreekse omrekening etc is het nog wel aardig wat idd!
Heb ik weleens van gehoord, wist alleen niet dat je daar ook meteen YT etc. mee kon bekijken. Zal hem eens gaan downloadenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:46 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
browser-tip: skyfire. daar kun je alle sites mee bekijken, ook dumpert en youtube en zo.
draait tomtom er soepel op? of heb je die niet er op staan?
Als de kwaliteit goed is is 29 euro een prima prijs ja. Als hij binnen een maand stuk is, dan is het ook een dure jas.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik denk dat het idd daarom gaat, de totaal prijs is natuurlijk niet gek..
laten we zeggen dat zo jasje hier bij de score al gauw 120 euro oplevert bij wijze van spreken.
maar aangezien we weten hoeveel het normaal kost rechtstreekse omrekening etc is het nog wel aardig wat idd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |