Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:43 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De musculus cremaster (dexter en sinister)! En sumoworstelaars trainen die spieren door hun ballen in ijswater te hangen, zodat ze ze in kunnen trekken tijdens het vechten, want dat heeft een voordeel blijkbaar
Die heb ik vorig jaar in mijn lijk gevonden en als je ze dan omhoog haalde met de schaar trok je zo de testikels door het lieskanaal naar binnenquote:
Cool! Jij bent best goed in anatomie of niet? Zullen we eens samen een lijkje pakken...als datequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar in mijn lijk gevonden en als je ze dan omhoog haalde met de schaar trok je zo de testikels door het lieskanaal naar binnen
Maar dan ben ik er nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wel mooi dat we dat morgen dan kunnen vieren met een meet!
duuuuuudequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar in mijn lijk gevonden en als je ze dan omhoog haalde met de schaar trok je zo de testikels door het lieskanaal naar binnen
En dat van die sumoworstelaars vertelde de student-assistent, wat dan weer de vraag opriep of je ze ook apart van elkaar kon trainen![]()
Ik heb een maand lang in zo'n lijk staan graven, en ik vind het interessant, dan blijft er best wat hangenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:46 schreef Swine het volgende:
[..]
Cool! Jij bent best goed in anatomie of niet? Zullen we eens samen een lijkje pakken...als date
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb een maand lang in zo'n lijk staan graven, en ik vind het interessant, dan blijft er best wat hangen![]()
Ik zal eens met Kees overleggen of er geen uitzondering gemaakt kan worden, kaarsjes aan, flesje rode wijn erbij en ontleden maar
Jep, logischerwijs van degene die de fipo heeft.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:49 schreef Swine het volgende:
Krijgen we ter ere van het 500ste topic nu een tietenfipo met tieten van een van onze Foksters?
ik heb had wel zo'n pic voor jequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:49 schreef Swine het volgende:
Krijgen we ter ere van het 500ste topic nu een tietenfipo met tieten van een van onze Foksters?
Ja,maak ons maar lekker hierquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik heb had wel zo'n pic voor jealthans van een fokster
Naja ik lig al in bed dus zo'n foto is inderdaad zo gemaaktquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, logischerwijs van degene die de fipo heeft.
Neequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vinden jullie het niet raar dat "het lijk" ooit een persoon was, met een leven, familie, whatever?
Denk dat het heel veel uitmaakt of je een band met die persoon hebt gehad of niet. Anders is het "slechts" een lichaam denk ik, voor je. En uberhaupt of je een dood van dichtbij hebt meegemaakt, lijkt me dat je dan ook wel anders tegen autopsies aan gaat kijken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vinden jullie het niet raar dat "het lijk" ooit een persoon was, met een leven, familie, whatever?
Blufquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja ik lig al in bed dus zo'n foto is inderdaad zo gemaakt
Tuurlijk wel, en daarom moet je ook proberen om tijdens die maand dat je ermee mag werken zoveel mogelijk van dat lichaam te leren, want dat is in principe wat die persoon wilde dat zou gebeuren na zijn dood. Maar je moet ook gewoon de knop om kunnen zetten, want als je continue blijft denken aan hoe verdrietig zijn vrouw nu wel niet moet zijn, kun je je er nooit toe zetten om iemands buik open te snijden.. Het is allemaal een beetje dubbelquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
omdat hij niet meer in mijn bezit isquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:51 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja,maak ons maar lekker hier![]()
Waarom is die niet plaatsbaar?
IB doe je dingquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja ik lig al in bed dus zo'n foto is inderdaad zo gemaakt
De lichamen zijn bijna onherkenbaar, al zou je ze gekend hebben, de kleur is zo anders, de hoofden zijn kaalgeschoren.. En door de conservering lijkt het veel minder 'echt', er stroomt geen bloed uit bijvoorbeeld, dat scheelt een heel stuk denk ik.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Denk dat het heel veel uitmaakt of je een band met die persoon hebt gehad of niet. Anders is het "slechts" een lichaam denk ik, voor je. En uberhaupt of je een dood van dichtbij hebt meegemaakt, lijkt me dat je dan ook wel anders tegen autopsies aan gaat kijken.
Althans ik vond het eigenlijk niet zo prettig om te zien hoe de mond van mijn moeder werd dichtgesnoerd. Aan de andere kant drong later wel meer tot mij door dat het alleen nog maar een dood lichaam was. Denk dus dat de herinnering bepaald hoe je er tegen aan kijkt.
Ben wel beniewd hoe anderen dat zien
Klopt. Mja volgens mij ben je toch meer een Mc Dreamy fan dan een tietenfanquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
ach, die waren zeker van die blonde walvisnou die hoef ik toch niet te zien
Pussyquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
IB is er nietwebcam ftw
maar nee, toch maar niet
Ach, als het mooie tieten zijn, waarom nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Klopt. Mja volgens mij ben je toch meer een Mc Dreamy fan dan een tietenfanofniet
Hoe wordt er eigenlijk geconserveerd? Puur alleen door koeling? En hoe koud is die koeling dan? Toen mama thuis opgebaard lag, waren sommige delen gewoon bevroren... Ik kan me heel goed voorstellen dat je er goed afstand van kan bewarenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:56 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De lichamen zijn bijna onherkenbaar, al zou je ze gekend hebben, de kleur is zo anders, de hoofden zijn kaalgeschoren.. En door de conservering lijkt het veel minder 'echt', er stroomt geen bloed uit bijvoorbeeld, dat scheelt een heel stuk denk ik.
Denk ook niet dat iemand dat zo opvatte. Ligt er echt maar aan hoe je er tegenover staat. Eerste keer is wel spannend, maar dat was na 10 minuten ook wel weer over. Sommige mensen gingen wel 'out'quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik bedoelde het verder niet om te veroordelen ofzo hoorik was gewoon benieuwd, ik denk dat het de eerste keer zelfs wel een beetje eng is..
Bij ons was de eerste keer op snijzaal alleen kijken naar een al geprepareerd lichaam, en dan zit je voor je gevoel echt alleen maar flapjes open te maken en te kijken wat er onder zit (ik vond het net zo'n kinderboek waarin van die flapjes zittenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik bedoelde het verder niet om te veroordelen ofzo hoorik was gewoon benieuwd, ik denk dat het de eerste keer zelfs wel een beetje eng is..
nou, kom op met die foto danquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
half jaar in de formaldehydequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hoe wordt er eigenlijk geconserveerd? Puur alleen door koeling? En hoe koud is die koeling dan? Toen mama thuis opgebaard lag, waren sommige delen gewoon bevroren... Ik kan me heel goed voorstellen dat je er goed afstand van kan bewaren
Nee, er wordt 15L conserveringsvloeistof ingespoten in de aderen en dan gaan ze de koeling (of vriezer, dat weet ik eigenlijk niet) tot ze gebruikt worden. Tijdens onze maand snijden bleven de lichamen gewoon op snijzaal liggen, daar is het zo'n 14 graden ('s nachts iets kouder), maar toen begonnen ze aan het eind ook wel echt een beetje weg te rottenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hoe wordt er eigenlijk geconserveerd? Puur alleen door koeling? En hoe koud is die koeling dan? Toen mama thuis opgebaard lag, waren sommige delen gewoon bevroren... Ik kan me heel goed voorstellen dat je er goed afstand van kan bewaren
Heel ergquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Stinkt het ook?
Wij mochten een maand lang met 5 personen per lichaam alles uit elkaar halen van kaakbeen tot schaambeen, maar ik geloof dat ze dat op andere universiteiten niet standaard doen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoezo is het eigenlijk een maand snijden?
Nee wij mogen niet snijdenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Heel erg![]()
Maar niet vies, gewoon naar conserveringsmiddel. En ik kan echt niet meer tegen Dubro, daar moesten wij onze scalpels enzo elke dag mee afwassen, daar ga ik zowat van over mijn nek nu
[..]
Wij mochten een maand lang met 5 personen per lichaam alles uit elkaar halen van kaakbeen tot schaambeen, maar ik geloof dat ze dat op andere universiteiten niet standaard doen.
Merel hoeft morgen niet meer te komenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Had je maar in een echte stad moeten gaan studeren
Gevaarlijke uitspraak in dit topic
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:03 schreef Merel1808 het volgende:
Heel erg![]()
Maar niet vies, gewoon naar conserveringsmiddel.
ik ben wel in de snijzaal geweest, alleen werden de lijken daar al geprepareerd klaargelegdquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe weet je dan van de lijken swine als je niet mag snijden?
Ik heb een beetje hoofdpijn omdat ik niet genoeg gedronken heb wss, maar ik heb ook geen zin om weer op te staan en water te gaan pakken
Ik kwam toch al nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:09 schreef Swine het volgende:
[..]
Merel hoeft morgen niet meer te komen
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:16 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb een studieboek dat Boron en Boulpaep heet, en vandaag zei iemand dat hij had geleerd uit 'Boring en Brulaap', en nu kan ik het gewoon niet meer normaal denken
Succes!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:16 schreef Swine het volgende:
Tentamen wordt beroerd morgen. Ga nu slapen en dan morgenvroeg de colleges nog eens doornemen![]()
Volgende maand moet écht beter gaan. Derde op rij nu
Dronken bij bloedbank?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:18 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Succes!![]()
Ik heb morgen bonuspunttoets, en ik wou vanavond eigenlijk heel hard leren, bedacht ik me toen ik halfdronken bij de bloedbank zat
Paar biertjes op een lege maag, maar ik had het even nagevraagd bij de keuringsarts en die zei dat het geen enkel probleem was, 'graag zelfs, dan stroomt het lekker snel!'quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Paar biertjes op een lege maag, maar ik had het even nagevraagd bij de keuringsarts en die zei dat het geen enkel probleem was, 'graag zelfs, dan stroomt het lekker snel!'
Dat is dus een onwaarheid hè.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
![]()
ik pak er nog 1tje, kan ik zo tenminste slapen
Iddquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dronken is iets anders dan een biertje om mijn gedachten wat verder van mij af te zettenIk denk dat ik mét een pilsje op echt wel binnen een uur slaap, iets wat niet gebeurd als ik blijf piekeren over alles
Ik ga morgenavond trouwens om half 9 de winkel in, lijstje maken wat ik zaterdag wil halenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:39 schreef SLP_ het volgende:
[..]
IddIk slaap ook veel beter als ik wat alcohol op heb. En ik kan dan veel makkelijker opstaan
Gewoon als de wekker gaat huppa uit bed, ipv een halfuur langer blijven liggen en dan te laat komen
Haha slimquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond trouwens om half 9 de winkel in, lijstje maken wat ik zaterdag wil halenEn dan er om 8 uur ofzo zijn, hoe laat gaan jullie eigk open?
Orgasmes schijnen ook te helpenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net toch maar even water en paracetamol gepakt.. stomme hoofdpijn
Mannen-antwoordquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Orgasmes schijnen ook te helpen
Neehoor, dat zei ik nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dus? Daarom is het maar meteen onzin? Omdat een man het zegt
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Neehoor, dat zei ik niet
Slapen
Ik ben al risicovolquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
kut google adds![]()
Zelftest Alcohol
Wanneer drink je te veel? Alcoholtest met 7 vragen.
www.alcoholondercontrole.nl
- edit - het valt mee![]()
Uitslag van je alcoholtest
De uitslag van je alcoholtest is: GOED!
Deze uitslag geeft aan dat je de mate van je alcoholgebruik goed onder controle hebt. Jouw gebruik geeft niet direct reden tot bezorgdheid. Blijf echter voorzichtig.
Kom, we gaan naar bedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:05 schreef Merel1808 het volgende:
Maar ik krijg wel meteen een aanbieding voor een online alcohol-ontwennings-cursus van 1050 euro
De stad in? Waarom niet gewoon via tweakers.net de pricewatch gebruiken? Scheelt je geheid geldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:36 schreef morgane het volgende:
Goedemorgen!
Ben nog steeds op zoek naar een wit TFT of LCD scherm, rond de 17/19 inch. Vanmiddag maar eens de stad induiken.
Jammer dat ze eruit ziet als een smurf, maar Mandy "Neytiri" Harrison was een goede kandidate voor de tietenfipoquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:47 schreef Mikkie het volgende:
Een paar opmerkingen:
- spamhoeren! Ik kan verdulles pas tvp'en op pagina 3
- ik mis goffedomme de tietenfipo! Die is ultiem belangrijk in zulks een topique!
- net op controle geweest bij heelkunde. Wond ziet er goed uit, al kan het nog wel een paar weken duren voor ie helemaal dicht is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet nooit op wat voor een site ik tieten moet vinden![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet nooit op wat voor een site ik tieten moet vinden![]()
En sander je bent wel van de grote tepels ofnie dan
Ik heb daar al gezocht op witte monitoren, maar de enige betaalbare blijkt als ik op de site kijk toch zilver te zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De stad in? Waarom niet gewoon via tweakers.net de pricewatch gebruiken? Scheelt je geheid geld.
Waarom wil je een witte? Die gaat alleen maar verkleurenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:49 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb daar al gezocht op witte monitoren, maar de enige betaalbare blijkt als ik op de site kijk toch zilver te zijn
Omdat ik dat veel mooier vind...in mn kamer is nergens zwart of grijs te vinden en mn laptop, toetsenbord en muis zijn ook wit. Sowieso staat de zon er nooit recht op. Maar ach, waarschijnlijk gaat het me toch niet lukken. Op marktplaats staan er genoeg, maar ik weet niet of ik daar goed aan doe omdat ik het toch altijd risicovol vind.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom wil je een witte? Die gaat alleen maar verkleuren.
Ik wil ook wel een nieuwe maar even geen geld. Maar als 'ie er komt wordt het een 22" WS denk ik, in het zwart.
Apple FanGirl?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:02 schreef morgane het volgende:
[..]
Omdat ik dat veel mooier vind...in mn kamer is nergens zwart of grijs te vinden en mn laptop, toetsenbord en muis zijn ook wit. Sowieso staat de zon er nooit recht op. Maar ach, waarschijnlijk gaat het me toch niet lukken. Op marktplaats staan er genoeg, maar ik weet niet of ik daar goed aan doe omdat ik het toch altijd risicovol vind.
Ik heb heul geen applequote:
dat dusquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
Wauw, het idee om een monitor te (of iets electronisch) te kopen aan de hand van uiterlijk in plaats van technische specificaties is mij totaal wereldvreemd
Je moet gewoon degene pakken (in je prijsklasse) die 't populairst is in de tweakers pricewatch, nerds hebben er verstand van.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:11 schreef morgane het volgende:
Waar zou ik volgens jullie op moeten letten dan? Want een witte zit er waarschijnlijk toch al niet in.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet gewoon degene pakken (in je prijsklasse) die 't populairst is in de tweakers pricewatch, nerds hebben er verstand van.
Op een netbook 1080p rips kijken?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:23 schreef IrishBastard het volgende:
Wil je er ook films op kunnen kijken in hoge resoluties? Dus niet alleen de aangename werkresolutie
Nope, als ik een film wil kijken brand ik 'm welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:23 schreef IrishBastard het volgende:
Wil je er ook films op kunnen kijken in hoge resoluties? Dus niet alleen de aangename werkresolutie
Daar heb ik gezocht idd. Ik wil er sowieso niet meer dan 150 voor uitgeven. Die Philips Brilliance blijkt dus zilver te zijn. Het merk Iiyama zegt me helemaal niks. Fujitsu ken ik wel, maar heb geen idee of ze een goed merk zijn qua beeldschermen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
En voor de volledigheid:
Witte monitoren op tweakers.net
Jij weer eens hierquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:31 schreef Pheno het volgende:
Wat HostiMeister zegt. Iiyama zit al vrij lang in het betere segment van de beeldschermen.
Is het mogelijk om de monitor zelf aan te sluiten op bijv. mn tv? of kan dat alleen via de laptop? Ik kan mn tv namelijk alleen aansluiten op mn laptop met zo'n dure signaalomvormer.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wellicht heeft ze ook ander spul dat ze er op aan kan sluiten?
Sorry. Ik zag 500 in de titel staan, die kun je niet laten lopen.quote:
Ik download de lost afleveringen in hd en koppel mijn macbook op tv. Dat kijkt een stuk fijnerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:37 schreef morgane het volgende:
Nee ok, maar het scherm van mn tv is natuurlijk nóg groter en die kan sowieso niet aan mn laptop
zou niet weten waarom ik mn monitor als tv wil gebruiken trouwens, mn tv staat 2 meter verderop.
Ik zag je ook al in het lost topic ja... HD series kijken is dé poepquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik download de lost afleveringen in hd en koppel mijn macbook op tv. Dat kijkt een stuk fijner
Ah, op die fiets. Er zijn toch goedkopere kabels om vga naar svideo e.d. te converten? Al heeft HD dan weinig nut.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:40 schreef morgane het volgende:
Tsja dat kan ik dus niet. Tenminste, ik vind het niet het geld waard op zo'n signaalomvormer van 100+ te kopen. Kan ik beter een keer een nieuwe tv aanschaffen, heb namelijk nog een gouwe ouwe beeldbuis.
Geen reclamequote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zag je ook al in het lost topic ja... HD series kijken is dé poep
Tsja, netbookje hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Of nu een goede monitor, en daar je series/films op kijken. Maar dan moet je ook wel een pc/laptop hebben die een beetje signaal geeft zegmaar
Maar goed, ik ga op jacht. Bedankt voor de tips iedereen!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:44 schreef morgane het volgende:
[..]
Tsja, netbookje he
Heb trouwens al uitgebreid onderzoek gedaan naar de mogelijkheid om mn tv aan laptop te koppelen, ook hier in DIG al een topic geopend enzo. Maar met alleen kabels kom ik er niet. Mn tv heeft alleen scart en composite en mn laptop alleen vga.
Die Ilyama is beter!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:32 schreef morgane het volgende:
Kijk, daar kan ik wat meethanks! ik ga iig even de stad in om me te oriënteren, kan altijd alsnog via internet kopen.
http://tweakers.net/price(...)illiance-19s1ss.html
deze lijkt me op zich prima, maar bij de eerste paar webshops staat sowieso dat 'ie zilver is. Beetje krom wel.
Is trouwens ook alleen maar omdat we allebei dik zijn... slaat verder helemaal nergens op namelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:17 schreef royjn het volgende:
Hosti, kom je nou vanavond ook opdagen?
We worden steeds vergeleken met elkaar en ben nu wel benieuwd
vanmiddag toets en dan zien hoeveel zin ik heb, maarquote:
flikker op man, jij hebt teminste nog fatsoenlijk geslapenquote:
Ik heb zo'n vermoeden dat dat ding best lekker slaaptquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
flikker op man, jij hebt teminste nog fatsoenlijk geslapen
ik van 6 tot 9en nu heb ik net gefietst en gegeten, dus ben k nog niet moe
![]()
k denk dat ik zodalijk de overige uren nog ff inhaal op de bank, want k weet nog niet hoe die slaapt
hoelaat ben jij er vanavond?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat dat ding best lekker slaapt
sorry, lees de vraag nog eensquote:
Mijn zelfbeeld. Wat doe je?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is trouwens ook alleen maar omdat we allebei dik zijn... slaat verder helemaal nergens op namelijk
Swine wilde niet voor me kokenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sorry, lees de vraag nog eensdaaruit blijkt niet of er n twijfel is of je wel of niet komt, je hebt geen keus
Als jij niet komt dan kom ik misschien wel!quote:
die laatste foto vond ik wel degelijk lijken op een foto die jij ooit geplaatst hebtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is trouwens ook alleen maar omdat we allebei dik zijn... slaat verder helemaal nergens op namelijk
Ja, als je het zelf niet doorhadquote:
owja, dik ÉN lange haren. Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die laatste foto vond ik wel degelijk lijken op een foto die jij ooit geplaatst hebt
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
owja, dik ÉN lange haren. Je hebt gelijk
Eigen schuldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
flikker op man, jij hebt teminste nog fatsoenlijk geslapen
ik van 6 tot 9en nu heb ik net gefietst en gegeten, dus ben k nog niet moe
![]()
k denk dat ik zodalijk de overige uren nog ff inhaal op de bank, want k weet nog niet hoe die slaapt
Waarom moest dat nou weer de voorwaarde zijn?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Swine wilde niet voor me koken![]()
En nu komt er al iemand op visite vanavond, dus gaat het feest niet door
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:55 schreef Swine het volgende:
[..]
Waarom moest dat nou weer de voorwaarde zijn?
Volgende meet dan maar. Dan gaan we met zijn alle klimmen, dan weten jullie dat vast
Nee, nu eis ik een prive-maaltijd bij kaarslicht natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:55 schreef Swine het volgende:
[..]
Volgende meet dan maar. Dan gaan we met zijn alle klimmen, dan weten jullie dat vast
Hoeveel veiligheidsriemen heb jequote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:55 schreef Swine het volgende:
Met mijn geluk breek ik dan twee beentjesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:55 schreef Swine het volgende:
[..]
symmetriequote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met mijn geluk breek ik dan twee beentjes
Zekers ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb wel zin om iedereen vanaaf te zien, is lang geleden
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja.. geestelijke leeftijd telt ook mee he?
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoeveel veiligheidsriemen heb je?
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met mijn geluk breek ik dan twee beentjes
We gaan dus niet klimmen?quote:
Nope! Ik klim alleen regelmatig een ziekenhuisbed in en uit.quote:
Je hebt me nog nooit gezienquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
kom je vanavondquote:
Nee, ik ga al naar iemand anders in Ossquote:
Ik liep net terug vanuit Nijmegen naar Lent, en ja hoor, je bent net op de Snelbinder en het begint te regenen. Paraplu heeft geen nut, want die waait kapotquote:
Heb je even gezwaaid?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Ik liep net terug vanuit Nijmegen naar Lent, en ja hoor, je bent net op de Snelbinder en het begint te regenen. Paraplu heeft geen nut, want die waait kapot
Je was toch slapen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:34 schreef swarmahoer het volgende:
slp ben jij dr bij vanavond eigelijk?
Ja, met die paraplu, om die weer dicht te krijgenquote:
Hier regent het de hele dag al wordt echt tijd dat de zon komtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik liep net terug vanuit Nijmegen naar Lent, en ja hoor, je bent net op de Snelbinder en het begint te regenen. Paraplu heeft geen nut, want die waait kapot
Nopequote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:34 schreef swarmahoer het volgende:
slp ben jij dr bij vanavond eigelijk?
tussentijdse stoornis, er wordt op de trap gestamptquote:
waarom nietquote:
Ik denk dat je echt een feestje geeft als ik kom ja!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt een feestje geeft als ik kom ja!
Wederom, dikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:14 schreef Californium het volgende:
ik vind dat jullie gezichtsvorm ook wel op elkaar lijkt hoor Hosti
Per definitie, doe je niets aanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:44 schreef IrishBastard het volgende:
Ach, dikke mensen zijn wel gezellig toch
Nja gewoon nietquote:
Zo gezellig is Yashaaa niet heur!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:44 schreef IrishBastard het volgende:
Ach, dikke mensen zijn wel gezellig toch
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo gezellig is Yashaaa niet heur!![]()
[ afbeelding ]
kom gewoon lekker langs, boeiendquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:47 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nja gewoon nietIk heb geen zin om er uit te gaan
![]()
Maar maak maar wel foto's en plaats ze hier ofzoDan kan ik toch een beetje zien wie wie is
misschien moet ze haar kamer weer opruimen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kom gewoon lekker langs, boeiendanders doe je toch niks
Zoekfunctie gebruiken en geen les meer nodigquote:
Jawel, want wij zijn dom en lui en het is suuuuuuuuuuuuuuuupermoeilijk hoor!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoekfunctie gebruiken en geen les meer nodig
Je bent in PUB geband en je zoekt nu naar het banmeldtopic in MED?quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent in PUB geband en je zoekt nu naar het banmeldtopic in MED?
Kom langs en ga aan een andere tafel een witte wijn drinken om iedereen te bekijken en ga dan weer wegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:47 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nja gewoon nietIk heb geen zin om er uit te gaan
![]()
Maar maak maar wel foto's en plaats ze hier ofzoDan kan ik toch een beetje zien wie wie is
Een of andere gare zoekmachine waarmee je wetenschappelijke artikelen kunt zoekenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:14 schreef Pheno het volgende:
Ik weet echt niet wat het is.
Ah, ok, duidelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Een of andere gare zoekmachine waarmee je wetenschappelijke artikelen kunt zoeken
Dé online database voor wetenschappelijke artikelenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:14 schreef Pheno het volgende:
Ik weet echt niet wat het is.
Dat is toch google Scholar? Daar hoop ik binnenkort ook in gevonden te worden, m'n thesis wordt momenteel herschreven (tot een artikel) om te worden gepubliceerd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
Dé online database voor wetenschappelijke artikelen
Sleutelwoord is wetenschappelijk in die zin...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is toch google Scholar? Daar hoop ik binnenkort ook in gevonden te worden, m'n thesis wordt momenteel herschreven (tot een artikel) om te worden gepubliceerd.
wat Hosti zegt! Maare... PubMed! daar wil ik ook ooit gevonden kunnen wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is toch google Scholar? Daar hoop ik binnenkort ook in gevonden te worden, m'n thesis wordt momenteel herschreven (tot een artikel) om te worden gepubliceerd.
Oeh spannend!! Maar ik zie het je best wel doenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ik kreeg deze week een mailtje of ik er in maart een gastcollege over wil geven, voor master-studenten.
tof man!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ik kreeg deze week een mailtje of ik er in maart een gastcollege over wil geven, voor master-studenten.
Google scholar is het nèt niet. Veel artikelen alsnog niet bereikbaar, of ervoor betalen. Via het netwerk van de uni kun je het makkelijk vindenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat daar lessen voor bestaan is al erg genoeg. Een zoekmachine gebruiken, hoe moeilijk is het...quote:
Supervette shit man!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als het net zo makkelijk was als Google had ik er ook geen les in nodig, dat hele gezeur met Mesh-termen en verschillende vakjes om dingetjes in te zoeken en waar je dan moet klikken en wat je precies doet enzo is best lastigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat daar lessen voor bestaan is al erg genoeg. Een zoekmachine gebruiken, hoe moeilijk is het...
Mikkie's nieuwe auto:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:11 schreef Mikkie het volgende:
Geen flauw idee. Ik maak wel ergens een plekje
goed planquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:55 schreef Swine het volgende:
[..]
Same herequote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:09 schreef Mikkie het volgende:
Normaal zou ik dat ook hopen, maar nu ik niet mag drinken is de kans groot dat ik sowieso met de auto kom
kuthoerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bah, er kruipt hier een kever of tor over de raam en het is te hoog voor mij om erbij te kunnen en ik ga niet allemaal rare dingen uit halen om hem dood te krijgen
Argumenten waar je een verkiezing mee wint hoor ik alquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar moet ik hem sowieso toch eerst voor te pakken krijgen
En zoals mijn vader altijd zegt; had het maar geen "insertdier" moeten worden
Daaruit kunnen we opmaken dat je er niet bij bent vanavond?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
zo, 3 kantjes verdernu maar eens eten maken... en over een uur
ophalen op het station
Dat dus. 24 gekeken en daarna anderhalf uur liggen maffen op de bankquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daaruit kunnen we opmaken dat je er niet bij bent vanavond?
maar ik kwam van verderderquote:
Dat is de afstand die ik loop van parkeerplek naar samsonquote:
Hmmm. Ik ga zeker wel proberen een plek dichterbij te vindenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:29 schreef royjn het volgende:
[..]
Dat is de afstand die ik loop van parkeerplek naar samson
Dan wordt het wel heel erg. Zitten alleen Yashi en Piet te zuipenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:35 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, dan moet ik haast ook wel met de auto, anders hoor ik er niet bij![]()
Ik heb net de staat van mijn fiets bekeken en die had er geen zin inquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:35 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, dan moet ik haast ook wel met de auto, anders hoor ik er niet bij![]()
Dus je gaat met de bus naar het station straks?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:40 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, ik moet m'n fiets nog van het station halen
Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:48 schreef IrishBastard het volgende:
Kostschool sluit slaapzaal om 27 lesbische tienermeisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |