Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:43 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De musculus cremaster (dexter en sinister)! En sumoworstelaars trainen die spieren door hun ballen in ijswater te hangen, zodat ze ze in kunnen trekken tijdens het vechten, want dat heeft een voordeel blijkbaar
Die heb ik vorig jaar in mijn lijk gevonden en als je ze dan omhoog haalde met de schaar trok je zo de testikels door het lieskanaal naar binnenquote:
Cool! Jij bent best goed in anatomie of niet? Zullen we eens samen een lijkje pakken...als datequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar in mijn lijk gevonden en als je ze dan omhoog haalde met de schaar trok je zo de testikels door het lieskanaal naar binnen
Maar dan ben ik er nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wel mooi dat we dat morgen dan kunnen vieren met een meet!
duuuuuudequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar in mijn lijk gevonden en als je ze dan omhoog haalde met de schaar trok je zo de testikels door het lieskanaal naar binnen
En dat van die sumoworstelaars vertelde de student-assistent, wat dan weer de vraag opriep of je ze ook apart van elkaar kon trainen![]()
Ik heb een maand lang in zo'n lijk staan graven, en ik vind het interessant, dan blijft er best wat hangenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:46 schreef Swine het volgende:
[..]
Cool! Jij bent best goed in anatomie of niet? Zullen we eens samen een lijkje pakken...als date
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb een maand lang in zo'n lijk staan graven, en ik vind het interessant, dan blijft er best wat hangen![]()
Ik zal eens met Kees overleggen of er geen uitzondering gemaakt kan worden, kaarsjes aan, flesje rode wijn erbij en ontleden maar
Jep, logischerwijs van degene die de fipo heeft.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:49 schreef Swine het volgende:
Krijgen we ter ere van het 500ste topic nu een tietenfipo met tieten van een van onze Foksters?
ik heb had wel zo'n pic voor jequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:49 schreef Swine het volgende:
Krijgen we ter ere van het 500ste topic nu een tietenfipo met tieten van een van onze Foksters?
Ja,maak ons maar lekker hierquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik heb had wel zo'n pic voor jealthans van een fokster
Naja ik lig al in bed dus zo'n foto is inderdaad zo gemaaktquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, logischerwijs van degene die de fipo heeft.
Neequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vinden jullie het niet raar dat "het lijk" ooit een persoon was, met een leven, familie, whatever?
Denk dat het heel veel uitmaakt of je een band met die persoon hebt gehad of niet. Anders is het "slechts" een lichaam denk ik, voor je. En uberhaupt of je een dood van dichtbij hebt meegemaakt, lijkt me dat je dan ook wel anders tegen autopsies aan gaat kijken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vinden jullie het niet raar dat "het lijk" ooit een persoon was, met een leven, familie, whatever?
Blufquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja ik lig al in bed dus zo'n foto is inderdaad zo gemaakt
Tuurlijk wel, en daarom moet je ook proberen om tijdens die maand dat je ermee mag werken zoveel mogelijk van dat lichaam te leren, want dat is in principe wat die persoon wilde dat zou gebeuren na zijn dood. Maar je moet ook gewoon de knop om kunnen zetten, want als je continue blijft denken aan hoe verdrietig zijn vrouw nu wel niet moet zijn, kun je je er nooit toe zetten om iemands buik open te snijden.. Het is allemaal een beetje dubbelquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
omdat hij niet meer in mijn bezit isquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:51 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja,maak ons maar lekker hier![]()
Waarom is die niet plaatsbaar?
IB doe je dingquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja ik lig al in bed dus zo'n foto is inderdaad zo gemaakt
De lichamen zijn bijna onherkenbaar, al zou je ze gekend hebben, de kleur is zo anders, de hoofden zijn kaalgeschoren.. En door de conservering lijkt het veel minder 'echt', er stroomt geen bloed uit bijvoorbeeld, dat scheelt een heel stuk denk ik.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Denk dat het heel veel uitmaakt of je een band met die persoon hebt gehad of niet. Anders is het "slechts" een lichaam denk ik, voor je. En uberhaupt of je een dood van dichtbij hebt meegemaakt, lijkt me dat je dan ook wel anders tegen autopsies aan gaat kijken.
Althans ik vond het eigenlijk niet zo prettig om te zien hoe de mond van mijn moeder werd dichtgesnoerd. Aan de andere kant drong later wel meer tot mij door dat het alleen nog maar een dood lichaam was. Denk dus dat de herinnering bepaald hoe je er tegen aan kijkt.
Ben wel beniewd hoe anderen dat zien
Klopt. Mja volgens mij ben je toch meer een Mc Dreamy fan dan een tietenfanquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
ach, die waren zeker van die blonde walvisnou die hoef ik toch niet te zien
Pussyquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
IB is er nietwebcam ftw
maar nee, toch maar niet
Ach, als het mooie tieten zijn, waarom nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Klopt. Mja volgens mij ben je toch meer een Mc Dreamy fan dan een tietenfanofniet
Hoe wordt er eigenlijk geconserveerd? Puur alleen door koeling? En hoe koud is die koeling dan? Toen mama thuis opgebaard lag, waren sommige delen gewoon bevroren... Ik kan me heel goed voorstellen dat je er goed afstand van kan bewarenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:56 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De lichamen zijn bijna onherkenbaar, al zou je ze gekend hebben, de kleur is zo anders, de hoofden zijn kaalgeschoren.. En door de conservering lijkt het veel minder 'echt', er stroomt geen bloed uit bijvoorbeeld, dat scheelt een heel stuk denk ik.
Denk ook niet dat iemand dat zo opvatte. Ligt er echt maar aan hoe je er tegenover staat. Eerste keer is wel spannend, maar dat was na 10 minuten ook wel weer over. Sommige mensen gingen wel 'out'quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik bedoelde het verder niet om te veroordelen ofzo hoorik was gewoon benieuwd, ik denk dat het de eerste keer zelfs wel een beetje eng is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |