Nee, sorraayquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:40 schreef Chai het volgende:
Ahh nu kun je nooit meer centraal zetten.
Mij ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:40 schreef nijnja het volgende:
Doeg schat, het was me een genoegen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:43 schreef Broekpaling het volgende:
Bedankt voor het centralen van de KLB-SC.
Zou me niets verbazenquote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
Wolvendagen neemt deze taak over. Aangenaam.
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zou me niets verbazenZe nemen elke keer iemand die nooit in PUB komt.
Succes met je leven BT![]()
Is dat een beledigingquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zou me niets verbazenZe nemen elke keer iemand die nooit in PUB komt.
Succes met je leven BT![]()
na je uitspatting in KLB eergister?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
Wolvendagen neemt deze taak over. Aangenaam.
Neee, ik bedoel voordat je mod werd. Kwam je hier één keer in de maand ofzo, net als KB. toenquote:
Ik hou straks meer van je. Dat weet je.quote:
Daarna niet dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neee, ik bedoel voordat je mod werd. Kwam je hier één keer in de maand ofzo, net als KB. toen![]()
Je deed het goed
Iedereen is wel eens boos. Fietsenmans.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
na je uitspatting in KLB eergister?
we hebben jou hier nog nooit gezien. Dus GTFOquote:
Met Fietsenmans maak je het niet veel beter hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iedereen is wel eens boos. Fietsenmans.![]()
Je moest wel een beetje lachen, schatje.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
we hebben jou hier nog nooit gezien. Dus GTFO
[..]
Met Fietsenmans maak je het niet veel beter hoor
Stil of we plempen je neer bij Halfords.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Met Fietsenmans maak je het niet veel beter hoor
Heb ik niet lief gedaan dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga je wel lief doen tegen mijn opvolg(st)er?
Dan kijk je verkeerd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oh. Blij dat ze weg is dan, meteen van jou afquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan kijk je verkeerd.
En ik wil hier in principe ook niet zijn. Dat zie je toch. Ben er nu enkel voor Bt.
hoezo minderjarig?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Heb ik niet lief gedaan dan?
Opvolgster mag ik hopen, minderjarig als het even kan.
Moeten jullie toch mij nemen. Minderjarig. Jeweetz.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo minderjarig?![]()
dan kan jij een beetje aanpappen of zo/
jou neem ik voor KLB wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moeten jullie toch mij nemen. Minderjarig. Jeweetz.
Ohja, tegen DD zou ik wel meedogenloos zijn als mod.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo minderjarig?![]()
dan kan jij een beetje aanpappen of zo/
Oh des te beter.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jou neem ik voor KLB wel.
Woefquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:58 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ohja, tegen DD zou ik wel meedogenloos zijn als mod.Voor de rest ben ik te lief.
Buigen slet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:00 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Woef![]()
Misschien moet ik maar mod worden. Dat zou wat zijn![]()
*patsquote:
Ik ken jou nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh des te beter.![]()
Dat doorgestreepte ondoorgestreept en dat gewoon... weggelaten.
Van jou pik ik dat niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:04 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
*pats
Corrigerende tik voor niet luisterende vrouw.
Ik ben vorig jaar ook geweest hihihihihihihihi.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:04 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik ken jou niet
*lurkt @ Fobo
Je gaat naar Lowlands
Aangenaam.
Niet zo 16-jarig doen nu hé?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:04 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Van jou pik ik dat niet.
Fiets daarentegen.
Ik ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar ook geweest hihihihihihihihi.![]()
Sanna, aangenaam.
JE BENT GEEN MOD MEER STOMBO.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:06 schreef Breathtaking het volgende:
Hee, dit is geen slowchatje mag hier alleen huilen om dit afschuwelijke verlies en speculeren over een mogelijke opvolger!
Wie dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:06 schreef TwyLight het volgende:
Doeg
Ben bang dat ik met de opvolger niet tevreden ga zijnik heb al zo'n voorgevoel.
Verklaar je nader.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Niet zo 16-jarig doen nu hé?
[..]
Je staat al op mijn verwijder-al-zijn-posts-lijstje.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:06 schreef TwyLight het volgende:
Doeg
Daarom zal jij nooit mod wordenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je staat al op mijn verwijder-al-zijn-posts-lijstje.
Dat weet jij niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Vandaar dat jij nooit mod zal worden
ja slap gelul is dit weer van jequote:Op donderdag 25 februari 2010 18:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als het vanavond bekend wordt zal ik wel zeggen of ik het goed of fout had
Ja als ik het nu zeg heb ik misschien al mijn kansen al verspeeld om me in te likken!quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja slap gelul is dit weer van je
roep gewoon een naam of zwijg.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:14 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat het Juicyhill wordt.
Ksst, newbie.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:56 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oh. Blij dat ze weg is dan, meteen van jou af
16 jarige rebellie.quote:
Just say it already.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:17 schreef TwyLight het volgende:
Btw ik ben niet zo triest om als het iemand anders is dan ik dacht te zeggen dat ik toch gelijk had
Maar ik ben bang van heel veel anderen nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:20 schreef TwyLight het volgende:
mstr mag het van mij wel worden trouwens
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:20 schreef TwyLight het volgende:
mstr mag het van mij wel worden trouwens
Maar niemand vindt het erg door jou gestraft te worden.quote:
Ik hou niet zo van kleine meisjes die mij straf geven.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:25 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Maar niemand vindt het erg door jou gestraft te worden.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van kleine meisjes die mij straf geven.
De gemiddelde leeftijd in de SC ligt ergens rond de 19-20quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:34 schreef Fascination het volgende:
Ik vraag me trouwens altijd af wat twintigplussers in PUB doen.
nu niet meer, je hebt toch beloofd het voor je te houden totdat je MEDje geplaatst wasquote:
Maarquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nu niet meer, je hebt toch beloofd het voor je te houden totdat je MEDje geplaatst was
bij jou worden de rechten eerder de andere kant op bijgesteldquote:
Waarom!? Ik ben een heule goede user.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij jou worden de rechten eerder de andere kant op bijgesteld
Het gemiddelde IQ ook...quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:35 schreef mstr het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd in de SC ligt ergens rond de 19-20
Ik weet wie je bedoeldquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:06 schreef TwyLight het volgende:
Doeg
Wanneer jij de 't' achter 'word' weet te plakken.quote:
Dan gaat dat nog heel lang duren ben ik bangquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wanneer jij de 't' achter 'word' weet te plakken.
Gelukkig heb je fraaie borsten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan gaat dat nog heel lang duren ben ik bang
Daardoor heb ik ook een plekje in de mod-groep weten te bemachtigen.quote:
Wanneer krijg ik een plekje tussen jouw borsten te bemachtigen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daardoor heb ik ook een plekje in de mod-groep weten te bemachtigen.
Als jij stopt met mij te verbeteren!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik een plekje tussen jouw borsten te bemachtigen?
DEAL!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als jij stopt met mij te verbeteren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's fun to lose.
And to pretend.
Je zit me te hoaxen, hè.quote:
Het zwart siert me wel he?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:56 schreef Qsblr het volgende:
[..]
Op haar broeierige lipjes.
Welkom terug, dotje.
Totallyquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het zwart siert me wel he?
Ohjee.quote:
Ik ben niet tevreden geweest en ik ben blij dat de functie nu bekleed wordt door een meisje met meer hersencellen en beter inzicht (en meer tieten, maar niet relevantquote:Ik hoop dat jullie ondanks de grote weerstand aan het begin toch een beetje tevreden met me zijn geweest
Goeie kick Rickoquote:Op zondag 7 maart 2010 14:15 schreef RickoKun het volgende:
WAT IS JE MSN: BT!? PM HET MAAR HOOR LIEVVVV![]()
![]()
HVJ WJNMK!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |