Nee, sorraayquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:40 schreef Chai het volgende:
Ahh nu kun je nooit meer centraal zetten.
Mij ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:40 schreef nijnja het volgende:
Doeg schat, het was me een genoegen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:43 schreef Broekpaling het volgende:
Bedankt voor het centralen van de KLB-SC.
Zou me niets verbazenquote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
Wolvendagen neemt deze taak over. Aangenaam.
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zou me niets verbazenZe nemen elke keer iemand die nooit in PUB komt.
Succes met je leven BT![]()
Is dat een beledigingquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zou me niets verbazenZe nemen elke keer iemand die nooit in PUB komt.
Succes met je leven BT![]()
na je uitspatting in KLB eergister?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
Wolvendagen neemt deze taak over. Aangenaam.
Neee, ik bedoel voordat je mod werd. Kwam je hier één keer in de maand ofzo, net als KB. toenquote:
Ik hou straks meer van je. Dat weet je.quote:
Daarna niet dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neee, ik bedoel voordat je mod werd. Kwam je hier één keer in de maand ofzo, net als KB. toen![]()
Je deed het goed
Iedereen is wel eens boos. Fietsenmans.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
na je uitspatting in KLB eergister?
we hebben jou hier nog nooit gezien. Dus GTFOquote:
Met Fietsenmans maak je het niet veel beter hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iedereen is wel eens boos. Fietsenmans.![]()
Je moest wel een beetje lachen, schatje.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
we hebben jou hier nog nooit gezien. Dus GTFO
[..]
Met Fietsenmans maak je het niet veel beter hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |