Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
6 uur is standaard voor mij tegenwoordigquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:58 schreef Giertje het volgende:
anders ik wel 6 uur is veel te vroeg
zolang je de blue maar aanvultquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk eraan: ik weiger de NA aan te vullen hoor
mja voor mij meer uitzonderingquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
6 uur is standaard voor mij tegenwoordig
aaah je mag wel in mijn bed liggen hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:@ TT!
En Giertje, ik heb heerlijk geslapen alleen zou nog wel een dag willen doorslapenIk voel me echt super duf en moe
En Fha, zou het aan het weer liggen?
dan heb je iig nog te drinkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang je de blue maar aanvult
Sorryquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik voel me echt super duf en moe
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja voor mij meer uitzondering
mijn dag begint pas tegen 11 uur
[..]
aaah je mag wel in mijn bed liggen hoor
Nou inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik weet het niet, ik heb gister gewoon veel te veel gedaan denk ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
En Fha, zou het aan het weer liggen?
preciesquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar mijn eigen bedje slaapt toch het lekkerst
Tenzij jij een Hastens hebt
[..]
Nou inderdaad!
nee die heb ik helaas nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb wel een lekker comfie 2 pers bed
heeeeerlijk fijn en zacht
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
mn heupen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
plus dat uitzicht is ook wel leuk
die ookquote:
tuurlijk wel, maar niet op een donderdagquote:
KFCquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:09 schreef Giertje het volgende:
is er wel eens een meet geweest van kfc?
Ik weet niet of men naar de kentucky fried chicken is geweestquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:09 schreef Giertje het volgende:
Kentucky fried chicken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:09 schreef Giertje het volgende:
Nee. Faalhazen zijn het.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:09 schreef Giertje het volgende:
aah okeequote:Op donderdag 25 februari 2010 15:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kentucky fried chicken?
geen idee...
Van KSC iig nog niet
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:13 schreef Giertje het volgende:
ik las het ja mijn reactie is weg gehaald
alle reacties over dat ze maar camslet moest worden zijn weg gehaaldquote:
vanaf mei kan het wel op de donderdagquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar niet op een donderdag![]()
Diegene die wilt meeten komt zaterdag naar GF.
Dan ben ik er iig bij
ben niet meer zo van de groepsmeetingsquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar niet op een donderdag![]()
Diegene die wilt meeten komt zaterdag naar GF.
Dan ben ik er iig bij
ik zat het net te lezenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:13 schreef Ladylike het volgende:
1500 euro p/m verdienen op je 18e
pareltje
je bent bang voor mensenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben niet meer zo van de groepsmeetings
vind ik eng
wel die ik niet ken jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent bang voor mensen
Lol. Ik snap echt wereklijk niet waarom er na 1700 + topics een meet veel gevraagd is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben niet meer zo van de groepsmeetings
vind ik eng
neem ik JF mee en trekken we friem aan zn jas, zijn er al 4 (5 met biekske erbij)quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanaf mei kan het wel op de donderdag![]()
ik ben er ook
Trollquote:
zo lang draai ik nog niet meequote:Op donderdag 25 februari 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol. Ik snap echt wereklijk niet waarom er na 1700 + topics een meet veel gevraagd is.
Maar he, als niemand wil, dan niet, simpel
Ik wil ook niet mijn openstaande rekeningen betalenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol. Ik snap echt wereklijk niet waarom er na 1700 + topics een meet veel gevraagd is.
Maar ik wil wel!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik rijd rustig naar Limburg hoor, dat zal me daadwerkelijk roesten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil ook niet mijn openstaande rekeningen betalen
je hebt gelijk, het heeft allemaal met willen te maken![]()
of betaal jij mijn benzine/reiskosten/drankjes/verdere kosten op een meet?
Nou ja, dat is me dan weer net iets te ver gezien mijn nogal krappe budget op het momentquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik rijd rustig naar Limburg hoor, dat zal me daadwerkelijk roesten.
reis met de trein met iemand mee die kortingskaart heeftquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, dat is me dan weer net iets te ver gezien mijn nogal krappe budget op het moment
Ik heb een kortingskaart, maar dan nog is het hartstikke duurquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
reis met de trein met iemand mee die kortingskaart heeft
Ik bedoelde om op te halenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, dat is me dan weer net iets te ver gezien mijn nogal krappe budget op het moment
belgisch limburg ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan kom je vaak uit op utrecht ofzoquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een kortingskaart, maar dan nog is het hartstikke duurKan ik niet echt missen op het moment
Als het ietsjes centraler zou zijn dan is het geen probleem
Even voor de grens tanken. Voor de rest: het is goed voor de kilometerstandquote:
wel jammer lijkt me best enerzijds intressant om te zien wie wie isquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:27 schreef Fha het volgende:
Het komt volgens mij inderdaad meer doordat iedereen over heel Nederland woont en er genoeg mensen zijn die geen geld hebben om die afstand te overbruggen.
oh aan die aanbieding ga ik je dan misschien houdenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat mag je. Ik heb een auto van de zaak, dus afstanden kosten me alleen tijd, geen geld.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh aan die aanbieding ga ik je dan misschien houden
In maart ga ik nog naar een sushi workshop voor gevorderden, hoop ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:30 schreef BrandX het volgende:
[negeer anti meet remarks]
@ TT, waar, wanneer, hoelaat?![]()
[/negeer anti meet remarks]
waar wordt die gehouden?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
In maart ga ik nog naar een sushi workshop voor gevorderden, hoop ik
Ik weet niet of er genoeg inschrijvingen voor zijn
ik heb nooit sushi gemaakt, dus ik zal me maar niet opgevenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
In maart ga ik nog naar een sushi workshop voor gevorderden, hoop ik
Ik weet niet of er genoeg inschrijvingen voor zijn
In de buurt, er zijn er sowieso wel in amsterdam en omstreken, maar daar heb ik geen zin in (kost tijd in de file die ik er niet voor over heb).quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar wordt die gehouden?
Er is ook een beginnerscursus, maar dan is de rijst en alles al eigenlijk geprepareerd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb nooit sushi gemaakt, dus ik zal me maar niet opgeven
dat lange weekend niet maar verder hetzelfde, naar huis, sporten en bankhangen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:42 schreef Pheno het volgende:
En ik denk dat ik naar huis ga. Het is mooi genoeg geweest. Lang weekend tot dinsdag, ze zoeken het maar uit. Vanavond sporten en bankhangen, dat klinkt al prima.
fijn weekend pinguinquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:42 schreef Pheno het volgende:
En ik denk dat ik naar huis ga. Het is mooi genoeg geweest. Lang weekend tot dinsdag, ze zoeken het maar uit. Vanavond sporten en bankhangen, dat klinkt al prima.
tot morgen WOKquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat lange weekend niet maar verder hetzelfde, naar huis, sporten en bankhangen.
giertjequote:Op donderdag 25 februari 2010 16:01 schreef Giertje het volgende:
mja ik ga effe boodschappen doen en vast wat klaar zetten voor koken
whehehequote:
quote:
Ik ga zo eens even een bruine trui breien.quote:
Hoiquote:
Lekkerquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoi![]()
KoftaMaar pas na het werk echt hoor
Nu een klein beetje voor de lekker en omdat ik om 9 uur echt geen zin meer heb om te koken
Half 10quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker![]()
dus ik moet er rond 9 uur zijn?
brei zequote:Op donderdag 25 februari 2010 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga zo eens even een bruine trui breien.
jij ook alquote:
met groeienquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:53 schreef Giertje het volgende:
ik zit te wachten tot de aardappels klaar zijn
wheheh zoveel geduld heb ik nou ook weer nietquote:
quote:
geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
wheheh zoveel geduld heb ik nou ook weer niet
die opmerking kon ik ook wel verwachtenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak
quote:
moet je nog tot laat werken dan?quote:
damn man dan heb ik nog een lange weg te gaanquote:
Zes tot negen maar dat vind ik vandaag echt een eeuwigheidquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet je nog tot laat werken dan?
Flessiieeeequote:
ik de 25kquote:
laters friemelquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:50 schreef friemelaar het volgende:
's Middags samen![]()
Bijna tijd vooren dan
en dan ben ik er weer
![]()
Latersss
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:51 schreef friemelaar het volgende:
Eerst volgende mini-meet 13 maart
werk ze Fhaquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:51 schreef friemelaar het volgende:
Eerst volgende mini-meet 13 maart
heb jij een sociaal levenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:08 schreef Giertje het volgende:
zo eten weer op
tijd voor mijn sociaal leven dus ik ga er vandoor
quote:
heeeeel soms wel jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb jij een sociaal leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:09 schreef Pheno het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:09 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
es ff kieken of der een open dir achter zit.... helaas ....KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
En dan niet postenquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
The file karen_mcnudes.jpg already exists. Overwrite? Yes No Cancel
Je hebt het niet eerder gepostquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ja da's vast diezelfde dan dus he duuh
Dat kan toch heul niet?quote:
Klopt ja, stelletje prutsersquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
Helaas niet. Wat een kutsite. Je kunt niet eens een pdf uploaden. Leuk.
Hai snoetepoet!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Haai Liev![]()
![]()
![]()
![]()
Alweer wat uitgerust ?
Hoi Marcquote:
Jij kent geen lieve woordjes?quote:
Nou, t zal wel zo zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jij kent geen lieve woordjes?
Gaat wel alleen me vanmorgen verslapenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai snoetepoet!Nee, niet echt
Hoe is het met jou dan?
Hoiquote:
Dan ga jij Flesch die toch lerenquote:Jij kent geen lieve woordjes?Wat een gemis
Lekker toch, zo nu en dan verslapenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gaat wel alleen me vanmorgen verslapenzal wel liggen aan te veel uurtjes maken ....
Geeft niks halen we vanavond gewoon weer in![]()
Auto (in 2e instantie) goedgkeurdkan er weer een jaartje tegen
Donderopmanquote:
Ha. Koetsiekoetsiekoe. Dinges.quote:
Oeh, ik ook al!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gaat wel alleen me vanmorgen verslapenzal wel liggen aan te veel uurtjes maken ....
Geeft niks halen we vanavond gewoon weer in![]()
Auto (in 2e instantie) goedgkeurdkan er weer een jaartje tegen
Klinkt ook niet liefquote:
Neuh, ik geloof dat ie daar wat te zuurpruimerig voor is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Dan ga jij Flesch die toch leren
Hai lieffie!quote:
Ik moest lachenquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:09 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Das beterquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieffie!
Hoe is het meisje?
Zeikerdquote:
Ik ook, niet doorvertellenquote:
Hier ook kapot dus bankquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Das beterHaaay
Ik ben helemaal kapot. Hoe is het daar?
[..]
Zeikerd![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ook, niet doorvertellen
Zie. Dat soort woordjes ken ik wel. Trutquote:
Dan maken we sushi zonder visquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
En ik kom niet op die aprilmeet... ik eet geen vis.
Ik zie je straks welquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier ook kapot dus bank
Fijne avond lieve mensen, ik kom denk ik niet meer terug vanavond![]()
En wat zit er dan wel in?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maken we sushi zonder vis
Dat is een beetje hetzelfde als een KSC zonder meet. Maar dan anders. Of zoquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Straks lust hij ook geen groente, fruit of ei.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mangoquote:
Ik lust best groente hoor... in beperkte matequote:Op donderdag 25 februari 2010 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks lust hij ook geen groente, fruit of ei.
Nou ja, in het ergste geval wil ik wel een amerikaanse sushi draaien: knakworst er in doen. De horror
Of frikkedellequote:Op donderdag 25 februari 2010 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks lust hij ook geen groente, fruit of ei.
Nou ja, in het ergste geval wil ik wel een amerikaanse sushi draaien: knakworst er in doen. De horror
tot morgen Lievquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier ook kapot dus bank
Fijne avond lieve mensen, ik kom denk ik niet meer terug vanavond![]()
Dan kom je maar zonder mee te eten. Meer voor mijquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
En ik kom niet op die aprilmeet... ik eet geen vis.
Neem jij dan een sushivervanger voor me mee?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kom je maar zonder mee te eten. Meer voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FRikkedellemeet. Strak planquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of frikkedelledan komen MPG en ik ook wel even
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neem jij dan een sushivervanger voor me mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mits de meet in het zuiden des lands is.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Barbaarquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of frikkedelledan komen MPG en ik ook wel even
Ah neequote:Op donderdag 25 februari 2010 21:43 schreef Fha het volgende:
Frikkedelle![]()
![]()
Dag Marijke![]()
@Marc: ja het was voor twee dagen nu is het op
Ja noujaquote:
Jij hebt altijd hongerquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja noujaHonger enzo. Maar er is nog wel wat saus. Dus morgen gewoon klein beetje rijst bijmaken en voor de rest tosti eten ofzo
je hebt een goeie eetlustquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja noujaHonger enzo. Maar er is nog wel wat saus. Dus morgen gewoon klein beetje rijst bijmaken en voor de rest tosti eten ofzo
Neuh dat is niet waarquote:
Echt welquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh dat is niet waarMaar eten kan ik wel altijd ja
Ouwe vetklepquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh dat is niet waarMaar eten kan ik wel altijd ja
Ik val echt wel elke dag meer op jequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ouwe vetklep![]()
Dikke papnek
Zie mij lieve woordjes kennen
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
Nu is de kans op een KSC meet toch 80.0%
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik val echt wel elke dag meer op je
Ehm....quote:
is ie ook maar dan in het noorden van belgiequote:Op donderdag 25 februari 2010 21:44 schreef MPG het volgende:
[..].
Mits de meet in het zuiden des lands is.
de mini-meets lukken best goedquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm....
Volg de eerste link in mijn sig nog eens....![]()
Gevolgd....... en de weg kwijtquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm....
Volg de eerste link in mijn sig nog eens....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de mini-meets in noord belgenland zijn altijd heeeeel gezellig, en daar hebben ze ook fricandellekes heb ik me laten vertellen![]()
Dus alster nouw nog een paar komen lijkt 't al gauw op een heuse meet![]()
nietdan jatoch
Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent hier nog niet zo lang he
Neequote:Op donderdag 25 februari 2010 23:08 schreef Fha het volgende:
Heeft er iemand nog energie om thee te zetten?
Ik maak zelf wel even danquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Hooguit om een glas whisky in te schenken
.
pussy likes to eat pussyquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:21 schreef Fha het volgende:
Ohnoes! Bolle probeert de porno dvd's op te eten
Hij begint anders bij de ranzige cum shot foto's en de kont van die kerelquote:
pics or it didnt happenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij begint anders bij de ranzige cum shot foto's en de kont van die kerel
Hij is al weer weg johquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gevolgd....... en de weg kwijt
dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de mini-meets in noord belgenland zijn altijd heeeeel gezellig, en daar hebben ze ook fricandellekes heb ik me laten vertellen![]()
Dus alster nouw nog een paar komen lijkt 't al gauw op een heuse meet![]()
nietdan jatoch
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
indahquote:
marcquote:
dat jij niet komt wil nog niet zeggen dat de rest niet komtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:55 schreef indahnesia.com het volgende:
een meet? Laat me niet lachen zeg.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
HOAXquote:
wie zegt dat ik niet kom dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat jij niet komt wil nog niet zeggen dat de rest niet komt
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
de cijfers van de KSC ga ik eventueel vandaag zetten tussen 10 en 12 uur
je voelt je gewoon gedwongen stats te plaatsen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
13 maart ben je weer terug in de bewoonde wereldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet kom dan?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je voelt je gewoon gedwongen stats te plaatsen he?
oh nee, dat wordt wel erg krap.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
13 maart ben je weer terug in de bewoonde wereld
spoiler? Tuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar ik plaats ze als een ander dat niet doet
bij jouw werkt de spoiler wel?
de kelder uit ja?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ga ik naar boven
zie jullie dadelijk weer
dat dacht ik alquote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oh nee, dat wordt wel erg krap.
bij mij werken ze dus op het moment nietquote:
quote:
Ik geloof niet dat iemand anders de cijfers nog interessant vindt. De KSC kan dan ook beter omgedoopt worden tot [GF SC] als ik zo kijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je voelt je gewoon gedwongen stats te plaatsen he?
sodeju..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 07:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand anders de cijfers nog interessant vindt. De KSC kan dan ook beter omgedoopt worden tot [GF SC] als ik zo kijk.
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben we wel eens zo'n TT gehad!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 07:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand anders de cijfers nog interessant vindt. De KSC kan dan ook beter omgedoopt worden tot [GF SC] als ik zo kijk.
[ afbeelding ]
[KSC #1.583] De enige echte Goldfinger SC deel 1!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we wel eens zo'n TT gehad!.
laf of mai laifquote:
Beter eet je die zooi gewoon opquote:
Kuukquote:
Ah, dus GF twittert gewoon in de KSC!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
[twittermode]
ik lees fok!
[/twittermode]
[twittermode]
ik ga koffie halen
[/twittermode]
[twittermode]
collega's willen ook koffie
[/twittermode]
Dat kan daarna.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Beter eet je die zooi gewoon op.
[..]
Kuuk
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
volgende week weer sushiom de ondertrouw te vieren
!
We will take over the world!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Wat een hoop pinguins.
Ik zie het ja. Creepy. Maar cute.quote:
What are we going to do tonight? We'll do what we do every night! Taking over the world!quote:
Zo ben ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Creepy. Maar cute.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, dus GF twittert gewoon in de KSC!.
its pinky its pinky and the brain brain brain brainquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
What are we going to do tonight? We'll do what we do every night! Taking over the world!
GF geeft zijn collegas geen koffiequote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, dus GF twittert gewoon in de KSC!.
Dat was leuk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:27 schreef wel.o.k het volgende:
its pinky its pinky and the brain brain brain brain
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
its pinky its pinky and the brain brain brain brain
Morgen lieffie!quote:
Het enige leuke aan die tekenfilm, die drie beesten vond ik weer geen drol aan.quote:
Bwhehehe. Met Sharky!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
Het enige leuke aan die tekenfilm, die drie beesten vond ik weer geen drol aan.
En natuurlijk "when will the hurting stop". Oh wacht, dat is van Eek the Cat
Ja! Eek!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het enige leuke aan die tekenfilm, die drie beesten vond ik weer geen drol aan.
En natuurlijk "when will the hurting stop". Oh wacht, dat is van Eek the Cat
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen lieffie!Lekker geslapen?
Ja, maar die kregen later toch hun eigen "spinoff' als tekenfilm? De thunderlizards sloegen niet echt aan had ik het idee.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! Eek!
The pain, the agony, the horror! When does the hurting stop!
En eigenlijk was dat van de Terrible Thunderlizards![]()
Van die 2 prehistorische mannetjes
De thunderlizards vond ik niet zo.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:38 schreef Pheno het volgende:
Ja, maar die kregen later toch hun eigen "spinoff' als tekenfilm? De thunderlizards sloegen niet echt aan had ik het idee.
Koffie, thee en koekjes voor LL dan maar!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:40 schreef Ladylike het volgende:
Okay we kunnen dus niet in het systeem nu
oftewel: ik kan geen reet doen
Goed idee, al hoef ik niet koffie EN theequote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Koffie, thee en koekjes voor LL dan maar!
Met jou de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De thunderlizards vond ik niet zo.
Oh dat is hier ook wel es geweest. Toen ben ik maar naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:40 schreef Ladylike het volgende:
Okay we kunnen dus niet in het systeem nu
oftewel: ik kan geen reet doen
ik laat mensen graag kiezen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goed idee, al hoef ik niet koffie EN thee
Nja ze zijn eraan bezig, het werk wel hoor, we mogen er alleen niet in nuquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat is hier ook wel es geweest. Toen ben ik maar naar huis gegaan.
er zijn hier zoveel systeemen dat er altijd wel 1 is die het wel doetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat is hier ook wel es geweest. Toen ben ik maar naar huis gegaan.
dat doen we altijd overdag.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja ze zijn eraan bezig, het werk wel hoor, we mogen er alleen niet in nu
hebben 2e server gekregen voor het duits bedrijf en alles krijgt nu een update
het is een extern bedrijf die dat doet voor ons, dus ik neem idd wel aan dat die ook gewoon kantoortijden hanterenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat doen we altijd overdag.overwerk
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zijn hier zoveel systeemen dat er altijd wel 1 is die het wel NIET doet
wel goed doen dan he?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
er zijn hier zoveel systeemen dat er altijd wel 10 is zijn die het wel NIET doen
quote:
Werkse en ik ook aan jou!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:57 schreef friemelaar het volgende:
HOOGSTE TIJDaan 't werk
Laterss samen![]()
Tot later Liev'k zal aan je denken
![]()
![]()
![]()
quote:
Verslavend dat liedje!quote:
Nog effiesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:05 schreef Ladylike het volgende:
![]()
alweer ontevreden klanten
gek he, als de service geen overuren mag maken maar de klant wel garantie verwacht
ben blij als ik hier weg ben
Klagen ze bij mijquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog effiesEn voor vandaag: zen yin yang en veel thee drinken
![]()
Whehehe, ja dat zijn de fijnsten... NOT! Adem in adem uit en lach ze inwendig maar uitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Klagen ze bij mij
hallo, wat kan ik eraan doen dat de brancarddrager afgebroken is?
heb je je weer gruwelijk misdragen op een brancardquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Klagen ze bij mij
Ze ducttape aanbieden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Klagen ze bij mij
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je je weer gruwelijk misdragen op een brancard
quote:
Ik zei gewoon: het is niet gebruikelijk dat de receptioniste (want dat ben ik op vrijdag) de servicewerkzaamheden verricht, dus aangezien ik niets gelast heb, zal ik u even doorverbinden met de serviceafdelingquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehe, ja dat zijn de fijnsten... NOT! Adem in adem uit en lach ze inwendig maar uit
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je je weer gruwelijk misdragen op een brancard
Gek genoeg vonden ze dat niet voldoendequote:
Whehehe, mooi is dat....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zei gewoon: het is niet gebruikelijk dat de receptioniste (want dat ben ik op vrijdag) de servicewerkzaamheden verricht, dus aangezien ik niets gelast heb, zal ik u even doorverbinden met de serviceafdeling
en toen (na doorverbinden) sukkel
[..]
sorrie, mannen in uniform he...
[..]
Gek genoeg vonden ze dat niet voldoende
gf komt zo.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:18 schreef JortK het volgende:
LAPO ninja opgelet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |