Hoiquote:
Dan ga jij Flesch die toch lerenquote:Jij kent geen lieve woordjes?Wat een gemis
Lekker toch, zo nu en dan verslapenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gaat wel alleen me vanmorgen verslapenzal wel liggen aan te veel uurtjes maken ....
Geeft niks halen we vanavond gewoon weer in![]()
Auto (in 2e instantie) goedgkeurdkan er weer een jaartje tegen
Donderopmanquote:
Ha. Koetsiekoetsiekoe. Dinges.quote:
Oeh, ik ook al!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gaat wel alleen me vanmorgen verslapenzal wel liggen aan te veel uurtjes maken ....
Geeft niks halen we vanavond gewoon weer in![]()
Auto (in 2e instantie) goedgkeurdkan er weer een jaartje tegen
Klinkt ook niet liefquote:
Neuh, ik geloof dat ie daar wat te zuurpruimerig voor is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Dan ga jij Flesch die toch leren
Hai lieffie!quote:
Ik moest lachenquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:09 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Das beterquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieffie!
Hoe is het meisje?
Zeikerdquote:
Ik ook, niet doorvertellenquote:
Hier ook kapot dus bankquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Das beterHaaay
Ik ben helemaal kapot. Hoe is het daar?
[..]
Zeikerd![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ook, niet doorvertellen
Zie. Dat soort woordjes ken ik wel. Trutquote:
Dan maken we sushi zonder visquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
En ik kom niet op die aprilmeet... ik eet geen vis.
Ik zie je straks welquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier ook kapot dus bank
Fijne avond lieve mensen, ik kom denk ik niet meer terug vanavond![]()
En wat zit er dan wel in?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maken we sushi zonder vis
Dat is een beetje hetzelfde als een KSC zonder meet. Maar dan anders. Of zoquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Straks lust hij ook geen groente, fruit of ei.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mangoquote:
Ik lust best groente hoor... in beperkte matequote:Op donderdag 25 februari 2010 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks lust hij ook geen groente, fruit of ei.
Nou ja, in het ergste geval wil ik wel een amerikaanse sushi draaien: knakworst er in doen. De horror
Of frikkedellequote:Op donderdag 25 februari 2010 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks lust hij ook geen groente, fruit of ei.
Nou ja, in het ergste geval wil ik wel een amerikaanse sushi draaien: knakworst er in doen. De horror
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |