Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
6 uur is standaard voor mij tegenwoordigquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:58 schreef Giertje het volgende:
anders ik wel 6 uur is veel te vroeg
zolang je de blue maar aanvultquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk eraan: ik weiger de NA aan te vullen hoor
mja voor mij meer uitzonderingquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
6 uur is standaard voor mij tegenwoordig
aaah je mag wel in mijn bed liggen hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:@ TT!
En Giertje, ik heb heerlijk geslapen alleen zou nog wel een dag willen doorslapenIk voel me echt super duf en moe
En Fha, zou het aan het weer liggen?
dan heb je iig nog te drinkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang je de blue maar aanvult
Sorryquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik voel me echt super duf en moe
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja voor mij meer uitzondering
mijn dag begint pas tegen 11 uur
[..]
aaah je mag wel in mijn bed liggen hoor
Nou inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik weet het niet, ik heb gister gewoon veel te veel gedaan denk ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
En Fha, zou het aan het weer liggen?
preciesquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar mijn eigen bedje slaapt toch het lekkerst
Tenzij jij een Hastens hebt
[..]
Nou inderdaad!
nee die heb ik helaas nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb wel een lekker comfie 2 pers bed
heeeeerlijk fijn en zacht
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
mn heupen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
plus dat uitzicht is ook wel leuk
die ookquote:
tuurlijk wel, maar niet op een donderdagquote:
KFCquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:09 schreef Giertje het volgende:
is er wel eens een meet geweest van kfc?
Ik weet niet of men naar de kentucky fried chicken is geweestquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:09 schreef Giertje het volgende:
Kentucky fried chicken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:09 schreef Giertje het volgende:
Nee. Faalhazen zijn het.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:09 schreef Giertje het volgende:
aah okeequote:Op donderdag 25 februari 2010 15:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kentucky fried chicken?
geen idee...
Van KSC iig nog niet
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:13 schreef Giertje het volgende:
ik las het ja mijn reactie is weg gehaald
alle reacties over dat ze maar camslet moest worden zijn weg gehaaldquote:
vanaf mei kan het wel op de donderdagquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar niet op een donderdag![]()
Diegene die wilt meeten komt zaterdag naar GF.
Dan ben ik er iig bij
ben niet meer zo van de groepsmeetingsquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar niet op een donderdag![]()
Diegene die wilt meeten komt zaterdag naar GF.
Dan ben ik er iig bij
ik zat het net te lezenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:13 schreef Ladylike het volgende:
1500 euro p/m verdienen op je 18e
pareltje
je bent bang voor mensenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben niet meer zo van de groepsmeetings
vind ik eng
wel die ik niet ken jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent bang voor mensen
Lol. Ik snap echt wereklijk niet waarom er na 1700 + topics een meet veel gevraagd is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben niet meer zo van de groepsmeetings
vind ik eng
neem ik JF mee en trekken we friem aan zn jas, zijn er al 4 (5 met biekske erbij)quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanaf mei kan het wel op de donderdag![]()
ik ben er ook
Trollquote:
zo lang draai ik nog niet meequote:Op donderdag 25 februari 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol. Ik snap echt wereklijk niet waarom er na 1700 + topics een meet veel gevraagd is.
Maar he, als niemand wil, dan niet, simpel
Ik wil ook niet mijn openstaande rekeningen betalenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol. Ik snap echt wereklijk niet waarom er na 1700 + topics een meet veel gevraagd is.
Maar ik wil wel!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik rijd rustig naar Limburg hoor, dat zal me daadwerkelijk roesten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil ook niet mijn openstaande rekeningen betalen
je hebt gelijk, het heeft allemaal met willen te maken![]()
of betaal jij mijn benzine/reiskosten/drankjes/verdere kosten op een meet?
Nou ja, dat is me dan weer net iets te ver gezien mijn nogal krappe budget op het momentquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik rijd rustig naar Limburg hoor, dat zal me daadwerkelijk roesten.
reis met de trein met iemand mee die kortingskaart heeftquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, dat is me dan weer net iets te ver gezien mijn nogal krappe budget op het moment
Ik heb een kortingskaart, maar dan nog is het hartstikke duurquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
reis met de trein met iemand mee die kortingskaart heeft
Ik bedoelde om op te halenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, dat is me dan weer net iets te ver gezien mijn nogal krappe budget op het moment
belgisch limburg ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan kom je vaak uit op utrecht ofzoquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een kortingskaart, maar dan nog is het hartstikke duurKan ik niet echt missen op het moment
Als het ietsjes centraler zou zijn dan is het geen probleem
Even voor de grens tanken. Voor de rest: het is goed voor de kilometerstandquote:
wel jammer lijkt me best enerzijds intressant om te zien wie wie isquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:27 schreef Fha het volgende:
Het komt volgens mij inderdaad meer doordat iedereen over heel Nederland woont en er genoeg mensen zijn die geen geld hebben om die afstand te overbruggen.
oh aan die aanbieding ga ik je dan misschien houdenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |