Ga werken in een massagesalonquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:07 schreef Bulletslut het volgende:
Dus het is onmogelijk om dat te verdienen met een normale baan.
Alleen met drugs-dealen dus.
Best frustrerend eigenlijk
Nee hoor, datis helemaal niet onmogelijk. Maar wel als je nog gewoon op school zit, want dat ben je niet voldoende uren beschikbaar en vallen kantoorbanen etc al weg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:07 schreef Bulletslut het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
Onbenullige zaken eigenlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:08 schreef QazzaQ het volgende:
[..]
Maar vertel dan is waarom je dit geld nodig hebt????
Die site!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef IkWilbert het volgende:
http://financieel.infonu.(...)-geld-verdienen.html
quote:"begin een pyramidespel of kettingbrief"
Gezien je fotoboek hou je wel een beetje van poseren. Schrijf je eens in op een modellensite en ga dat doen ofzoquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:09 schreef zuigmarmot het volgende:
Nou, het is goed mogelijk, ik verdiende dat wel op die leeftijd (wel meer dan dat) met bijbaantjes.
Wat TS waarschijnlijk niet wil horen is dat ik er wel voor moest WERKEN.
ik zo met vakantiebaantjes wel eens 3200 euro (netto) in een maand verdientSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Kleding en uitgaan dus?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:09 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Onbenullige zaken eigenlijk.![]()
Niks belangerijks.
Maar het zou wel super zijn als ik het voor elkaar kan krijgen
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:09 schreef zuigmarmot het volgende:
Nou, het is goed mogelijk, ik verdiende dat wel op die leeftijd (wel meer dan dat) met bijbaantjes.
Wat TS waarschijnlijk niet wil horen is dat ik er wel voor moest WERKEN.
ik zo met vakantiebaantjes wel eens 3200 euro (netto) in een maand verdientPrima!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik moet gewoon veel uren werken?
Je brengt het wel netjes sanger, maar je doelt natuurlijk gewoon op hetzelfde als de rest of niet?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Gezien je fotoboek hou je wel een beetje van poseren. Schrijf je eens in op een modellensite en ga dat doen ofzo
hetgeen nooit zal gaan aangezien je nog op school zit...quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:11 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Prima!
375 uur per maand met je huidige salaris en dat is dus ruim 93 uur per week.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:11 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Prima!
dat dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hetgeen nooit zal gaan aangezien je nog op school zit...
Waarom reageer jij steeds zo denigrerend? Behalve dat je replies ook echt helemaal niets toevoegen voor TS.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:12 schreef Ladylike het volgende:
Ik weet hetik weet het
In plaats van breezers, eens geld vragen
Jawel alleen niet op die leeftijd zonder papieren of bewezen kennis.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:07 schreef Bulletslut het volgende:
Vandaar dat ik het woord vakantiebaantje gebruiktequote:Op donderdag 25 februari 2010 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hetgeen nooit zal gaan aangezien je nog op school zit...
Ik wil best nachtdienst draaien ergens.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:13 schreef vosss het volgende:
[..]
375 uur per maand met je huidige salaris en dat is dus ruim 93 uur per week.
Is de supermarkt wel zolang open in een week tijd?
Nee, ik bedoel echt modellenwerk doen. Kijk maar eens wat modellen vragen tegenwoordig; al snel 100 per uur.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Je brengt het wel netjes sanger, maar je doelt natuurlijk gewoon op hetzelfde als de rest of niet?
Eerlijk zeggen
Dat denk ik wel ja, zn AH XL van 8 tot 22u elke dag.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:13 schreef vosss het volgende:
[..]
375 uur per maand met je huidige salaris en dat is dus ruim 93 uur per week.
Is de supermarkt wel zolang open in een week tijd?
Omdat iemand die HAVO doet toch wel realiteitszin zou moeten hebben, TS heeft dat echter niet en geeft domme antwoorden als: oh dan moet ik dus veel uren maken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:14 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Waarom reageer jij steeds zo denigrerend? Behalve dat je replies ook echt helemaal niets toevoegen voor TS.
Mwa ik ken mensen die zn volledige shoot doen voor een kleine 2500 euro. Ben je 1 dag kwijt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt modellenwerk doen. Kijk maar eens wat modellen vragen tegenwoordig; al snel 100 per uur.
Prostitutie is gewoon legaal, en TS is 18. Vooralsnog de enige legale manier om op die leeftijd, met de intelligentie van TS 1500 euro per maand te verdienen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:14 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Waarom reageer jij steeds zo denigrerend? Behalve dat je replies ook echt helemaal niets toevoegen voor TS.
Ja maar TS is dan ook een kloon van een gebande.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat iemand die HAVO doet toch wel realiteitszin zou moeten hebben, TS heeft dat echter niet en geeft domme antwoorden als: oh dan moet ik dus veel uren maken?
jah duuuuh als scholier wel ja
kom op man, hoe dom/naief/onwetend kun je zijn
sommige kinderen van 12 hebben nog meer financieel besef geloof ik
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:16 schreef Socios het volgende:
Meh, ik krijg er een beetje een naar gevoel bij. Al die misplaatste grappen, misschien zijn er wel grote problemen. Ik wil TS graag helpen keihard geven.`
Je zou je supermarktbaan kunnen combineren met nachtwerk. Nachtreceptie ergens, of horeca. Bij die laatste zal je dan wat extra's kunnen binnenharken met fooien.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:15 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik wil best nachtdienst draaien ergens.
Of meerdere banen tegelijk
blijkbaar, dus deren mijn denigrerende antwoorden ook nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ja maar TS is dan ook een kloon van een gebande.
Maar dat zijn waarschijnlijk geen beginnende modellen. Tenminste, als ze hun kleding aanhouden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:16 schreef Chinless het volgende:
[..]
Mwa ik ken mensen die zn volledige shoot doen voor een kleine 2500 euro. Ben je 1 dag kwijt.
Ik heb geen ernstige problemen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:16 schreef Socios het volgende:
Meh, ik krijg er een beetje een naar gevoel bij. Al die misplaatste grappen, misschien zijn er wel grote problemen. Ik wil TS graag helpen.
hoppa, HET antwoordquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:16 schreef fathank het volgende:
Je maagdelijkheid verkopen, mits nog maagd natuurlijk. 1 keer werken en kun je de komende maanden wel vooruit.
Je kan beter die energie stoppen in een goede studie, dan krijg je later veel méér dan 1500 euro netto per maand.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik heb geen ernstige problemen.
Het leek me alleen wel een leuke uitdaging om het voor elkaar te krijgen
En dat betekent automatisch dat jij dan maar nog stommere antwoorden moet geven en ook nog eens zonder enige vorm van respect begint over hoeren en breezers?.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat iemand die HAVO doet toch wel realiteitszin zou moeten hebben, TS heeft dat echter niet en geeft domme antwoorden als: oh dan moet ik dus veel uren maken?
jah duuuuh als scholier wel ja
kom op man, hoe dom/naief/onwetend kun je zijn
sommige kinderen van 12 hebben nog meer financieel besef geloof ik
Het is maar een forumquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:19 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
En dat betekent automatisch dat jij dan maar nog stommere antwoorden moet geven en ook nog eens zonder enige vorm van respect begint over hoeren en breezers?.
Wie is er dan precies dom/naief en onwetend?
Op jouw leeftijd zou je verwachten dat je iets meer fatsoen tentoon zou spreiden.
Ladylike en fatsoenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:19 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
En dat betekent automatisch dat jij dan maar nog stommere antwoorden moet geven en ook nog eens zonder enige vorm van respect begint over hoeren en breezers?.
Op jouw leeftijd zou je verwachten dat je iets meer fatsoen tentoon zou spreiden.
ooooooooh wat leuk, een moraalridderquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:19 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik heb geen ernstige problemen.
Het leek me alleen wel een leuke uitdaging om het voor elkaar te krijgen
Jep, en andere zaken helpen ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:15 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik wil best nachtdienst draaien ergens.
Of meerdere banen tegelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.![]()
zie je, hij kent me WELquote:
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
quote:
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |