Dat mag je. Ik heb een auto van de zaak, dus afstanden kosten me alleen tijd, geen geld.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh aan die aanbieding ga ik je dan misschien houden
In maart ga ik nog naar een sushi workshop voor gevorderden, hoop ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:30 schreef BrandX het volgende:
[negeer anti meet remarks]
@ TT, waar, wanneer, hoelaat?![]()
[/negeer anti meet remarks]
waar wordt die gehouden?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
In maart ga ik nog naar een sushi workshop voor gevorderden, hoop ik
Ik weet niet of er genoeg inschrijvingen voor zijn
ik heb nooit sushi gemaakt, dus ik zal me maar niet opgevenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
In maart ga ik nog naar een sushi workshop voor gevorderden, hoop ik
Ik weet niet of er genoeg inschrijvingen voor zijn
In de buurt, er zijn er sowieso wel in amsterdam en omstreken, maar daar heb ik geen zin in (kost tijd in de file die ik er niet voor over heb).quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar wordt die gehouden?
Er is ook een beginnerscursus, maar dan is de rijst en alles al eigenlijk geprepareerd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb nooit sushi gemaakt, dus ik zal me maar niet opgeven
dat lange weekend niet maar verder hetzelfde, naar huis, sporten en bankhangen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:42 schreef Pheno het volgende:
En ik denk dat ik naar huis ga. Het is mooi genoeg geweest. Lang weekend tot dinsdag, ze zoeken het maar uit. Vanavond sporten en bankhangen, dat klinkt al prima.
fijn weekend pinguinquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:42 schreef Pheno het volgende:
En ik denk dat ik naar huis ga. Het is mooi genoeg geweest. Lang weekend tot dinsdag, ze zoeken het maar uit. Vanavond sporten en bankhangen, dat klinkt al prima.
tot morgen WOKquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat lange weekend niet maar verder hetzelfde, naar huis, sporten en bankhangen.
giertjequote:Op donderdag 25 februari 2010 16:01 schreef Giertje het volgende:
mja ik ga effe boodschappen doen en vast wat klaar zetten voor koken
whehehequote:
quote:
Ik ga zo eens even een bruine trui breien.quote:
Hoiquote:
Lekkerquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoi![]()
KoftaMaar pas na het werk echt hoor
Nu een klein beetje voor de lekker en omdat ik om 9 uur echt geen zin meer heb om te koken
Half 10quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker![]()
dus ik moet er rond 9 uur zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |