quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk dat ik mijn minoren heb gekozen!
studieadviseur zei ook: als je journalistiek wilt doen, dan moet je dat doen en je niet tegen laten houden 'omdat iedereen het doet'. Als je goed bent, dan kom je echt wel aan de bak...
De minor biedt slechts plaats aan 50 studenten per semester... en als er meer zijn wordt er geloot (zonder naar cijfers te kijken).. en ik heb dus 2 kansen om toegelaten te worden...
Verder Engelse Letterkunde en Geschiedenis.. zit alleen nog even te kijken of ik dan keuze moet maken uit deze vakken, want de minoren zitten vol met 40 punten, terwijl ik 'maar' 20 hoef te hebben per minor!
Ooit wil ik hier graag aan voldoen. Maar op het moment gaat het erg moeilijk en langzaam... Dus blijf vooral goede lijstjes posten, daar haal ik veel inspiratie uit.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er zijn geen voorwaarden, slechts wat richtlijnen
oh, dan moet je niet op mijn lijstjes lettenquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:27 schreef Klare het volgende:
[..]
Ooit wil ik hier graag aan voldoen. Maar op het moment gaat het erg moeilijk en langzaam... Dus blijf vooral goede lijstjes posten, daar haal ik veel inspiratie uit.
Huh.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:30 schreef AKnynke het volgende:
tvp...
Het gaat dooien hier! Eigenlijk zie ik daar wel tegenop, want met zoveel sneeuw wordt dat heel erg nat denk ik. Maar goed, eens moet het gebeuren..
het weerbericht zegt zelfs +3 morgen....quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Huh.![]()
Van -24 naar > 0?![]()
Dat zal wel flink schelen!
Ik merk dat het nu al een stuk beter gaatquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
hebben jullie ook zo'n zin in de lente? Ik denk dat mijn energie daar ook weer van omhoog gaatlanger licht, langere dagen, straks weer lekker buiten op balkon zitten lezen!
Ik wilde precies hetzelfde zeggen! Wat een omschakeling.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Huh.![]()
Van -24 naar > 0?![]()
Dat zal wel flink schelen!
Ik heb van de week zo'n leuk lenteshirtje gekocht, ik kan niet wachten tot ik die aan kan trekken!quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
hebben jullie ook zo'n zin in de lente? Ik denk dat mijn energie daar ook weer van omhoog gaatlanger licht, langere dagen, straks weer lekker buiten op balkon zitten lezen!
fijn he?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb van de week zo'n leuk lenteshirtje gekocht, ik kan niet wachten tot ik die aan kan trekken!. Maar het gaat al duidelijk de goede kant op, het is in huis 's ochtends ook lang zo koud niet meer.
.
Gewoon net zoals ik doen: veel te veel keuzevakken volgenquote:
denk 't nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gewoon net zoals ik doen: veel te veel keuzevakken volgen![]()
Wat versta jij onder rustig?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
denk 't nietna volgend jaar ga ik 'rustig' studeren
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:56 schreef Ewelina het volgende:
Nou, ik heb iig geslapenAlleen jammer dat de kat me wakker ging maken midden in de nacht
Alleen heb ik wel onwijs opgezette ogen nu.
Voor de rest gaat het wel, zit gewoon op mijn werk.
Aangezien jij niet aan foto's doet, is je laatste zin het vermelden niet waard.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ewelina, fijn dat je nog wel een beetje hebt geslapen. En... er is geen richtlijn over hoe je je zou moeten voelen, als het nu 'wel gaat' is dat alleen maar fijn!
Ik ben naar de kapper geweest, zeker 150 gram haar kwijt en nu zie ik er echt foolproof Vlaams uit
foto!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ewelina, fijn dat je nog wel een beetje hebt geslapen. En... er is geen richtlijn over hoe je je zou moeten voelen, als het nu 'wel gaat' is dat alleen maar fijn!
Ik ben naar de kapper geweest, zeker 150 gram haar kwijt en nu zie ik er echt foolproof Vlaams uit
champignons, dunne paprikareepjes, ham, ui, kappertjes, olijfjes, xtra mozzarella en een eierdooier. (die laatste op het allerlaatst want die moet vloeibaar blijven.)quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
foto!
En, wat zal ik op m'n pizza doen vandaag?
Jaaaaa! En het wordt inderdaad al beter, vanochtend heb ik gefietst met normale handschoenen ipv mijn ski-handschoenenquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ook nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik wil echt niet weten hoe je je nu voelt, zeg maar..
Ja, je mag dan kiezen. Maar in de beschrijving staat dan meestal welke vakken er verplicht zijn en welke optioneel.quote:
dat wordt nog moeilijk, alles lijkt me leuk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:40 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, je mag dan kiezen. Maar in de beschrijving staat dan meestal welke vakken er verplicht zijn en welke optioneel.
Dus vaak zijn dan 2 vakken verplicht (10 pt) en moet je er nog 2 bij kiezen uit de lijst (ook 10 pt).
Maar ik denk dat mensen niet raar hadden opgekeken als je je een dagje had ziekgemeld.... Toen mijn vorige relatie uitging na 5 jaar, ben ik ook "gewoon" gaan werken. Ik deed dat vooral voor een beetje afleiding, niet vanwege mijn arbeidsethos.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:33 schreef Ewelina het volgende:
Wat schiet ik op met bij de pakken neerzitten? Daar bereik ik niks mee en ik denk niet dat mijn werkgever blij is als ik thuisblijf
CF! jij slanke den!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
Helaasch, allemaal rare foto'sNote to self: camera niet omhoog richten wegens onderkin-effect
![]()
[ afbeelding ]
maar het haar staat hardstikke leuk!en als ik je zo zie ben je echt afgevallen sinds de laatste keer dat ik je zag! (Wanneer was dat, die keer in Maastricht zeker?)quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
Helaasch, allemaal rare foto'sNote to self: camera niet omhoog richten wegens onderkin-effect
![]()
[ afbeelding ]
Slankerdquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
SlankerdArm + sleutelbeenderen en gezichtje
Ik zie trouwens geen onderkin.
Je haar is mooi! Die lengte is tof met wat laagjes vind ik
Haha, heb de rest alweer weggehaald en verder is 't hoofdzakelijk kookfoto'squote:Op donderdag 25 februari 2010 11:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Vlaams koppie.![]()
Je photobucket staat trouwens open, weet niet of dat de bedoeling is.
waar heb je die vandaan getoverd?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
je trouwfoto's zijn gaaf CF
geweldig, aan 't strand
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
lief vragen![]()
maar ik vind CF er nu echt geweldig uitzien! Ben jaloers! Slankerd + mooi kapsel
Die foto op de website van m'n werk was gewoon onflatteus, hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:16 schreef conleche het volgende:
Een foto van CF!!! Een kleine weliswaar, maar toch goed te zien dat je erg bent afgevallen!!! Ik heb ooit (per PM?) een paar foto's gezien en daar was je een stuk minder slank!! Way to go!
Nee, waren vakantiefoto's!quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die foto op de website van m'n werk was gewoon onflatteus, hoor
He he! Eindelijk een gezicht bij CF! Jij slankerd jij!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nouja, daarvoor moet ik ook een 8,5 halen voor mijn eerste stage (waarvan ik nu het verslag aan het herschrijven ben) dus misschien is die optie binnenkort snel genoeg van de baan, maar het zal me toch niet gebeuren dat ik die 8,5 wel haal en dan alleen vanwege een wiskundevakje van 3 punten niet cum laude eindig!quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:07 schreef Ewelina het volgende:
Mini, dat je uberhaupt aan cum laude kan denken... knap hoorKun je niet alleen de her maken en daarvoor leren, of kun je dan ook niet cum laude afstuderen? Succes iig.
Ik zou melk doen!quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeg culi-kenners! Ik heb een vraagje over frittataIk wil er vandaag één maken met champignons en prei en ui en herrrrbz en kaas (en evt tomaat? Maar weet niet of dat lekker is hierbij...), maar allemaal recepten hebben het over eieren loskloppen met melk of kwark of slagroom ofzo.
Ik heb alleen Griekse yoghurt en gewone halfvolle melk in huis, wat is het beste?
Even langs de administratie... misschien ben je eruit gegooid vanwege ingangseiscontrole.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het helpt trouwens ook niet dat het vak (met de collegeslides en alles) nu ineens verdwenen is van mijn UvA-Blackboard. Nee, je kunt prima vakken volgen bij een andere universiteit.
quote:Nederlands Studenten Kamerkoor heeft vlinders in de buik
In februari en maart 2010 maakt het Nederlands Studenten Kamerkoor (NSK) een begin met het internationaliseren van Nederlandse klassieke koormuziek. Tijdens de concerttournee zullen er namelijk, naast de traditionele optredens in het binnenland, ook twee uitvoeringen in Duitsland gegeven worden. Zoals gebruikelijk wordt de tournee afgesloten met een spetterend concert in het Concertgebouw te Amsterdam. In ButterFlyDreams zingt het NSK onder leiding van Fokko Oldenhuis – naast werken van Chilcott, Pärt en Tavener – werken van vijf Nederlandse componisten.
Het NSK is een projectkoor dat in 1974 werd opgericht en ieder najaar door middel van audities opnieuw wordt samengesteld. Tijdens een intensieve repetitieperiode bestaande uit drie weekenden en een repetitieweek studeren 36 jonge, getalenteerde amateurzangers een professioneel, modern-klassiek programma in. Podiumpresentatie en theatrale elementen vormen hierbij een belangrijk aandachtspunt. Nieuw dit jaar is dat er tijdens het hele project een vocal coach aanwezig is.
Programma Ook dit jaar neemt een aantal Nederlandse componisten een belangrijke plaats in binnen het concertrepertoire. Dit biedt het NSK, naast de gelegenheid om te fungeren als pleitbezorger van Nederlandse koormuziek, de mogelijkheid nauw samen te werken met de componisten gedurende de repetitieperiode.
Het programma bestaat uit de volgende werken: Butterfly Dreams (John Tavener), Drang naar schoonheid (Jos de Klerk), Scene from the Ramayana (Sinta Wullur), Concerto per la beata Vergine (Vic Nees), Slaapstad (Huub de Vriend), Fragments from His Dish (Bob Chilcott), Which was the son of… (Arvo Pärt) en de opdrachtcompositie Daar wel, een bergwandeling (Arthur Wagenaar). Extra bijzonder dit jaar is de medewerking van solist Arco van Zon, bij het stuk voor hobo en koor van Vic Nees.
Concertdata
Zaterdag 20 en zondag 21 februari , verschillende locaties in Duitsland
Donderdag 25 februari 20.15u Paduakerk Nijmegen
Vrijdag 26 februari 20.15u Pieterskerk Utrecht
Zaterdag 27 februari 20.15u Marekerk Leiden
Vrijdag 5 maart 20.15u Grote Kerk Leeuwarden
Zaterdag 6 maart 20.15u Martinikerk Groningen
Zondag 7 maart 14.00u Concertgebouw Amsterdam
Informatie en kaartverkoop
Meer informatie over het NSK en de concertserie ButterFlyDreams is te vinden op www.nskk.nl. Voor kaartverkoop kan men contact opnemen met het koor via info@nskk.nl.
Daar ben ik net afgelopen maandag langsgeweest met allerlei documenten die ik moest laten zien.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Even langs de administratie... misschien ben je eruit gegooid vanwege ingangseiscontrole.
Nee, dat maakt niets uit. Tenzij je een vreselijk streberige yogajuf hebt, maar dan heeft ze het niet begrepenquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, jij doet toch ook wel eens aan yoga? Moet je daar echt heel lenig voor zijn?. Ik heb me aangemeld voor een les, morgen, maar ik kan niet eens m'n handen plat op de grond krijgen met gestrekte benen.
.
Jij raakt de grond ten minste nog...quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, jij doet toch ook wel eens aan yoga? Moet je daar echt heel lenig voor zijn?. Ik heb me aangemeld voor een les, morgen, maar ik kan niet eens m'n handen plat op de grond krijgen met gestrekte benen.
.
Welkom op de UvA!quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar ben ik net afgelopen maandag langsgeweest met allerlei documenten die ik moest laten zien.(En volledig doorweekt geraakt tijdens de wandeling ernaartoe.
) Nouja, ik ga wel weer bellen ofzo. Morgen dan.
Ik heb al tig keer heen en weer gemaild en gebeld met de UvA, en hetzelfde in Maastricht. Beide vakken zijn nu al zo ongeveer afgelopen en mijn inschrijvingen zijn nog steeds niet rond.
Succes! Nog even en je bent er vanaf en dat geeft zo'n heeerlijk gevoel!quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben weg! Als ik straks niet zeg over m'n gesprek dan ging het slecht en wil ik er niet over praten..
ooh, jij lijkt op mijn huisgenoot. Die heeft ook altijd een oordeel over mij. Als ik een keer pas om 9 uur opsta, en niet om 8 uur zoals hij is het niet goed. Als ik een keer met de bus naar de stad ga omdat er te veel sneeuw ligt, en niet met de fiets zoals hij is het niet goed. Als ik een keer een hele avond helemaal niets doe, en niet ga sporten zoals hij, is het niet goed. Als ik naar Duitsland ga, en m'n ouders maar 1 dag opzoek, en niet 2 weken naar m'n ouders ga zoals hij, is het niet goed.quote:
Maar lui zijn is zo af en toe best fijn!quote:
ensterktevoorewelinaquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:04 schreef P.F het volgende:
CF! Ik wil ze ook zien!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:02 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ensterktevoorewelina
succesvoorDaD
veelpleziermetlauvoorxm
mijnspatiedoethetniet:(
ik sta meestal om 8 uur op. Maar soms wil ik dat niet. Maar, ik voel me bijna verplicht om dat wel te doen, omdat ik er anders een opmerking over krijg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehe Nynke, als ik in Zweden zou wonen zou ik denk ik altijd de bus pakkenIk vind je al heldhaftig omdat je uberhaupt wel eens op de fiets gaat
![]()
En ik sta ook laat (rond 9.30 / 10.00) op als ik kan. Ik ben namelijk meer een avondmens - in de avond / nacht ben ik productief, in de ochtend komt er nagenoeg niks uit mn vingers. En als ik later op sta, blijf ik langer wakker in de avond
*duimt voor DaD*
Echt waar?? Waarom zou je je in godsnaam iets aantrekken wat hij van iets vindt??quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik sta meestal om 8 uur op. Maar soms wil ik dat niet. Maar, ik voel me bijna verplicht om dat wel te doen, omdat ik er anders een opmerking over krijg.
Ik ben altijd zo verbaasd als er mensen zijn die op zaterdagochtend om 8 uur al op fok zitten! Dan lig ik nog heerlijk in mijn warme bedquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar lui zijn is zo af en toe best fijn!
bijna he! Ik vind die opmerkingen zo vervelend dat ik er tegenop kan zien.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Echt waar?? Waarom zou je je in godsnaam iets aantrekken wat hij van iets vindt??
Ik zou dat echt zo irritant vinden! gewoon niks van aantrekken en ik zou hem kenbaar maken dat ik niet van dat soort opmerkingen gediend ben.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik sta meestal om 8 uur op. Maar soms wil ik dat niet. Maar, ik voel me bijna verplicht om dat wel te doen, omdat ik er anders een opmerking over krijg.
Ik heb nu al een hekel aan die gast.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
bijna he! Ik vind die opmerkingen zo vervelend dat ik er tegenop kan zien.
Maar goed, als hij wel om 8 uur opstaat word ik toch wel wakker, omdat hij z'n pap 's morgens in de magnetron maakt. Dat ik hem al 20x verteld heeft dat hij mij daar wakker mee maakt maakt niet uit blijkbaar, want de pap op een pannejte op het fornuis maken is teveel werk...
Mark is zo af en toe ook best fijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar lui zijn is zo af en toe best fijn!
Meneer dwingt dus iedereen zijn ritme aan te nemen? En hij mag wel opmerkingen maken over jouw leefstijl maar hij weigert de zijne aan te passen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar goed, als hij wel om 8 uur opstaat word ik toch wel wakker, omdat hij z'n pap 's morgens in de magnetron maakt. Dat ik hem al 20x verteld heeft dat hij mij daar wakker mee maakt maakt niet uit blijkbaar, want de pap op een pannejte op het fornuis maken is teveel werk...
gelukkig heeft ie sinds kort een vriendinnetje! En tis op zich een hele aardige vent, en ik kan goed met hem overweg, maar hij heeft zo z'n negatieve kanten..quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb nu al een hekel aan die gast.Misschien kunnen we een plan maken om hem weg te pesten.
![]()
![]()
Ik zou dan op een gegeven moment de magnetron sabotteren. Of het stopcontact stroomvrij maken. Of de magnetron verstoppen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hij zoekt nog een meisje. Interesse?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Mark is zo af en toe ook best fijn.
Tot hoe oud ben je een meisje?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij zoekt nog een meisje. Interesse?
Huh, hoe kun je daar wakker van wordenquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als hij hem een keer aan zou zetten, zou het geen probleem zijn. Maar, het is aanzetten, deur open, roeren, deur dicht, aanzetten, deur open, roeren, deur dicht, aanzetten, deur open, roeren, deur dicht...piep piep..deur open,"oh, nog niet klaar.." roeren aanzetten, deur open, roeren, deur dicht..piep piep..quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Huh, hoe kun je daar wakker van worden
Van het piepje?
Jezelf meid noemen is op elke leeftijd een afknapper.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:18 schreef Viking84 het volgende:
Tot 30, denk ik. Jezelf na je 30e een 'meid' noemen vind ik een afknapper. Gek hè, dat ik nooit aan de vrouw kom.
Dan zou ik op een gegeven moment niet de magnetron sabotteren, maar de huisgenoot. Denk ik.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als hij hem een keer aan zou zetten, zou het geen probleem zijn. Maar, het is aanzetten, deur open, roeren, deur dicht, aanzetten, deur open, roeren, deur dicht, aanzetten, deur open, roeren, deur dicht...piep piep..deur open,"oh, nog niet klaar.." roeren aanzetten, deur open, roeren, deur dicht..piep piep..
haha, vindictive!quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zou dan op een gegeven moment de magnetron sabotteren. Of het stopcontact stroomvrij maken. Of de magnetron verstoppen.
Tip: plakbandje om de contacten van de stekker!
Da's omdat het nooit op zichzelf staat. Leuke meid, vlotte meid, brrr, altijd een afknapper. In contactadvertenties danquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Jezelf meid noemen is op elke leeftijd een afknapper.
True. Maar na je 30e al helemaal. Na je 30e ben je een 'vrouw' of een 'dame'. Geen 'lady' trouwens. Dat is ook not done.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Jezelf meid noemen is op elke leeftijd een afknapper.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:21 schreef anna82 het volgende:
[..]
haha, vindictive!
Ik verstopte toiletpapier voor mijn huisgenootje, omdat zij echt nooit zelf toiletpapier kocht en het mijne steeds maar opmaakte. Daar ben ik maar gestopt toen de WC verstopt raakte door krantenpapier.
Hahahaha! Klinkt als iets wat ik zou kunnen doenquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:21 schreef anna82 het volgende:
[..]
haha, vindictive!
Ik verstopte toiletpapier voor mijn huisgenootje, omdat zij echt nooit zelf toiletpapier kocht en het mijne steeds maar opmaakte. Daar ben ik maar gestopt toen de WC verstopt raakte door krantenpapier.
Wie is die iemand?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:27 schreef loveli het volgende:
Ik ga binnenkort de auto van iemand volstorten met verpakkingsmateriaal, van die schuimvlokken. Denk ik. Of volplakken met post-it briefjes.
Lente
Maar jij hebt een koophuis. Da's anders. Ik niet en op m'n werk spreken ze me nog steeds aan met meisje.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Je suis une madame![]()
Ik bedacht me laatst dat ik met mn 23 jaar ook al van meisje naar vrouw aan het gaan ben
Dat zal me blijven achtervolgen of niet?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar jij hebt een koophuis. Da's anders. Ik niet en op m'n werk spreken ze me nog steeds aan met meisje.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:33 schreef loveli het volgende:
Een vriend, geen speciale. Gewoon iemand die eens een grap verdient.
Ik had ook 1 hele leuke huisgenoot! Daar woon ik nog steeds mee samenquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
OMG die mensen weigeren wel heel halstarrig toiletpapier te kopen dan!!Wat sneu
schamen ze zich als ze met een pak in de winkel lopen zeker?
Ik heb alleen maar leuke huisgenoten gehad gelukkigwoonde met mn 2 beste vriendinnen + een lichtelijk aparte maar ontzettend aardige gothic-kerel, en later met 2 voormalige krakers, die heerlijk relaxt waren en nog steeds mn beste 'male-friends'
Sommige mensen moeten werken dan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo verbaasd als er mensen zijn die op zaterdagochtend om 8 uur al op fok zitten! Dan lig ik nog heerlijk in mijn warme bed
Daarom spreken ze me nog aan met 'meisje', denk ik. Ik ben ouder dan jij en mis die studentengrappen ook, maar ben niet te beroerd om ze met burgers uit te halenquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:45 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wel een goeie grap. Ik mis de leuke studentengrappen van vroeger. Als ik die nu uithaal, vinden ze me niet professioneel en onvolwassen
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik had ook 1 hele leuke huisgenoot! Daar woon ik nog steeds mee samen
Je weet iig wel wat je in huis haaltquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik had ook 1 hele leuke huisgenoot! Daar woon ik nog steeds mee samen
En, je afspraak?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken dan..
\quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n gesprek ging trouwens best goed.. De structuur van het hoofdstuk is goed, hij vond me ook zeer zorgvuldig te werk gaan, maar ik moet op bepaalde punten nog wel wat aanvullingen doen. Hij heeft me wel goede tips gegeven daarover, dus dat is fijn.
Scriptiegesprek? Klinkt goed!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb drie jaar met m'n beste vriendin in een huis gewoond, dat ging geweldig. Ik mis d'r ook best wel, maar we spreken elkaar vaak en zien elkaar minsten twee keer per week. Maar ze gaat straks op wereldreis voor onbepaalde tijd, daar zie ik nu al tegenop..
M'n gesprek ging trouwens best goed.. De structuur van het hoofdstuk is goed, hij vond me ook zeer zorgvuldig te werk gaan, maar ik moet op bepaalde punten nog wel wat aanvullingen doen. Hij heeft me wel goede tips gegeven daarover, dus dat is fijn.
Des te leuker als ze straks terug is. En heeft ze niet een blog die je kunt volgen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb drie jaar met m'n beste vriendin in een huis gewoond, dat ging geweldig. Ik mis d'r ook best wel, maar we spreken elkaar vaak en zien elkaar minsten twee keer per week. Maar ze gaat straks op wereldreis voor onbepaalde tijd, daar zie ik nu al tegenop..
Hé, dat is bepaald geen slechte beoordeling! Aanvullingen zijn geen ramp (hele stukkken schrappen, da's naarquote:M'n gesprek ging trouwens best goed.. De structuur van het hoofdstuk is goed, hij vond me ook zeer zorgvuldig te werk gaan, maar ik moet op bepaalde punten nog wel wat aanvullingen doen. Hij heeft me wel goede tips gegeven daarover, dus dat is fijn.
Toen ze vorig jaar vier maanden weg was had ze ook een blog, en we mailden heel veel. Maar ze heeft nu een Australische vriend (die nu in Nederland is) en sluit niet uit dat ze gewoon niet weer terugkomt, of anders sowieso pas over een x aantal jaren. En het is natuurlijk toch niet hetzelfde, mailen of samen leuke dingen doen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Des te leuker als ze straks terug is. En heeft ze niet een blog die je kunt volgen?
[..]
Hé, dat is bepaald geen slechte beoordeling! Aanvullingen zijn geen ramp (hele stukkken schrappen, da's naar). Heb je nu weer een beetje frisse moed?
Mannen...quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:22 schreef P.F het volgende:
O heerlijk die discussies met mijn vader (gezette man)
Ik: Deze koekjes zijn nog lekkerder in de variant met chocolade
Mijn vader: van chocolade word je dik
Ik: Nou dan neem je toch 1 ipv 2 koekjes.
Mijn vader:![]()
Plus.... Ik eet chocolade en ik ben dun.
Jij eet geen chocolade en jij bent dik![]()
Conclusie: chocolade maakt dun![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn vader staart al een tijdje naar mijn navel en zegt dan:
NOU ik zie anders een BE-HOOR-LIJKE bobbel zo tussen je borst en je benen en dat is je BUIK![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA![]()
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ik snap echt niet de noodzaak om een paar kcal te besparen als je toch al koekjes aan het eten bent
Eén of twee is wel iets anders dan een hele rol...quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ik snap echt niet de noodzaak om een paar kcal te besparen als je toch al koekjes aan het eten bent
Juist wel, van gezondere koekjes kun je er meer eten!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
Mmmm, koekjes, ik ga vanavond een cheesecake bakken!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:48 schreef LadyBlack het volgende:
Nu heb ik zin in koekjes
Niks in huis, dat scheelt weer, maar toch
Hahahaquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
loveli komt je zo een paar vragen stellen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welkom Zonnestraaltje!
Welkom Zonnestraaltje!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mmmm, koekjes, ik ga vanavond een cheesecake bakken!![]()
Dit helpt zeker niet
Eet ze dan ook niet per rolquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eén of twee is wel iets anders dan een hele rol...
Welkom Zonnestraaltje!
Ehmmm heb je effe.. hehe..quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zonnestraaltje, als je een lijstje post met wat je bijvoorbeeld gisteren allemaal hebt gegeten, kun je daar inderdaad een heleboel tips over krijgen van diverse users hier
Welkom Zonnestraaltje!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:59 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
[..]
Ehmmm heb je effe.. hehe..
Gisteren:Bruine (dubbele) boterham met leverworst Enkele boterham met pasta Schaaltje groente met feta (kleinnnn beetje dressing) 3 a 4 mini dropjes Ontbijtkoek Bord bami Crackers
Enn....een chocolade cakeje..
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Koekjes![]()
Welkom Zonnestraaltje! Is er geen andere sport die je leuker vindt dan fitnessen?
Succes, Mini!
Waarom zou je het nog erger maken als dat niet nodig is?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
Maar af en toe vind k dat je wel mag genieten, door de week "probeer" ik erop te letten, in het weekend ga ik ook lekker eten etc.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed genieten is ook beter dan slecht genieten, maarja als je gewone koekies net zo lekker vindt als chocokoekies en light cola als gewone cola, dan is dit argument invalid
Als de chocolade-variant echt veel lekkerder is, zou ik daar toch echt de voorkeur aan gevenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:08 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Waarom zou je het nog erger maken als dat niet nodig is?
Net als de light-drank bij de McDonalds maaltijd. Ja, het is niet verstandig om bij de Mac te eten, maar waarom zou je het nog erger maken door er een extra lading suiker bij te gooien?
Slecht is nog altijd beter dan heel slecht.
Maar dan geldt natuurlijk nog steeds dat goed weer heel veel beter is dan slecht.
Ook als je om je lijn denkt kun je heel lekker eten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:14 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
[..]
Maar af en toe vind k dat je wel mag genieten, door de week "probeer" ik erop te letten, in het weekend ga ik ook lekker eten etc.
Yep, maar dan denk k al gauw aan koolhydraten laten staan.. en laat ik dat heerlijk vindenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ook als je om je lijn denkt kun je heel lekker eten..
Oei, had dit betrekking op de broccoli-vraag van loveli?? Ik zou maar vast wegduiken als ik jou wasquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:06 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Hahahaha.. nee jij wel? ;-)
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:22 schreef AKnynke het volgende:
boh, ik kom er steeds meer achter dat ik buikpijn krijg van wat vetter eten. Net een uitsmijter op met salami en een plak kaas....oioioi
Idem! Regelmatig, vezelrijk en gezond eten helpt bij mij echt geweldigquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:30 schreef Phaidra het volgende:
De pijn is natuurlijk allesbehalve prettig, maar bij mij helpt het wel om verstandiger keuzes te maken. Mijn spastische darm speelt bijvoorbeeld vooral op als ik een tijdje achter elkaar vet / ongezond eet. Dus heel lang ongezond eten doe ik dus niet meer.
Oke Shiny ;-) Ik ben 1.66quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:20 schreef shinydiscoball het volgende:
Shiny is ook goed hoor
Mag ik vragen hoe lang je bent?
Hahaha ja.. moet ik zo vrezen voor der?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oei, had dit betrekking op de broccoli-vraag van loveli?? Ik zou maar vast wegduiken als ik jou was.
Nee, serieus: Welkom!!
Volgens mij kan je beter dingen als ontbijtkoek vervangen door een schaal kwark (ca. 200-300 ml) of een zachtgekookt eitje. En leverworst niet te vaak eten, dat is behoorlijk vet beleg met veel stoffen die je niet nodig hebt. Misschien hou je van kipfilet of rosbief? Mager én gezond.
Ik denk dat mijn buik gelijk reageert op die vettige dingen. Dinsdag hadden we taco's, daar kreeg ik ook buikpijn van. Best lastig, maar wel handig!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
voor je buikje!!
De pijn is natuurlijk allesbehalve prettig, maar bij mij helpt het wel om verstandiger keuzes te maken. Mijn spastische darm speelt bijvoorbeeld vooral op als ik een tijdje achter elkaar vet / ongezond eet. Dus heel lang ongezond eten doe ik dus niet meer.
@DaD, fijn dat de docent positief was!!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:37 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Hahaha ja.. moet ik zo vrezen voor der?
Wat zat er dan voor zoetstof in? Ontbijtkoek is slecht vanwege de fructose die erin zit, had je een variant zonder fructose dan mag je ervan blijven snoepen.quote:Rosbief vind k wel lekker ja, maar vind al gauw zo droog.. idem voor kipfilet haha Filet Americain ook goed..
Had trouwens wel ontbijtkoek zonder suiker.. *yeah*
Als je gezond eet (pond groente per dag, wat fruit, voldoende gezonde vetten, weinig simpele suikers en ook nog vezels erbij) en daar voldoende bij sport, maakt het mij geen klap uit hoeveel kcals je binnenkrijgt, dan moet het bijna wel goed gaan.quote:Kijken jullie ook écht naar alle calorieën? Weet namelijk niet hoeveel ik er per dag moet binnen krijgen.. Mn digitale weegschaal zegt rond de 2000, lijkt me erg veel..
Liefquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net met m'n nichtje van 4 gebeld, maar ze drukt steeds de telefoon uit.. Niet echt bevorderlijk voor een goed gesprek.
.
Whahaha, dat dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou ook raar opkijken als ik iemand aan de telefoon zou krijgen met de naam Uniekhoorn.
Ha ja maar ik had gewoon een gevoel! Ik wist ook niet zeker of dat je naam wel was.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:43 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben wel een keer aangesproken met mijn nick aan de telefoon, op mijn werk. Maar het was dan ook shiny die belde.
Wel grappig, want er zijn hier 2 collega's met mijn voornaam (die dus niet hetzelfde is als mijn nick). Ben benieuwd hoe de andere collega had gereageerd als shiny dat tegen haar had gezegd.
Zo heb je bijna elke dag een goeie reden om te snaaienquote:January
National Hot Tea Month
National Oatmeal Month
National Slow Cooking Month
National Soup Month
January 2 National Buffet Day
January 2 National Cream Puff Day
January 3 National Chocolate Covered Cherry Day
January 4 National Spaghetti Day
January 5 National Whipped Cream Day
January 6 National Shortbread Day
January 7 National Tempura Day
January 8 National English Toffee Day
January 9 National Apricot Day
January 10 National Bittersweet Chocolate Day
January 12 National Marzipan Day
January 13 National Peach Melba Day
January 14 National Hot Pastrami Sandwich Day
January 15 National Strawberry Ice Cream Day
January 16 National Fig Newton Day
January 20 National Buttercrunch Day
January 20 National Cheese Lover's Day
January 21 National Granola Bar Day
January 22 National Blonde Brownie Day
January 23 National Pie Day
January 23 National Rhubarb Pie Day
January 24 National Peanut Butter Day
January 25 National Irish Coffee Day
January 26 National Peanut Brittle Day
January 26 National Pistachio Day
January 28 National Blueberry Pancake Day
January 29 National Cornchip Day
January 30 National Croissant Day
January 31 National Popcorn Day
February
National Cherry Month
National Grapefruit Month
National Hot Breakfast Month
National Macadamia Nut Month
National Snack Food Month
February 19-25 National Pancake Week
February 1 National Baked Alaska Day
February 3 National Carrot Cake Day
February 4 National Homemade Soup Day
February 4 National Stuffed Mushroom Day
February 7 National Fettuccine Alfredo Day
February 8 National Molasses Bar Day
February 9 National Bagels and Lox Day
February 10 National Cream Cheese Brownie Day
February 11 National Peppermint Patty Day
February 12 National Plum Pudding Day
February 13 National Tortellini Day
February 14 National Cream-Filled Chocolates Day
February 15 National Gumdrop Day
February 16 National Almond Day
February 17 National Indian Pudding Day
February 19 National Chocolate Mint Day
February 20 National Cherry Pie Day
February 21 National Sticky Bun Day
February 22 National Cook a Sweet Potato Day
February 22 National Margarita Day
February 23 National Banana Bread Day
February 24 National Tortilla Chip Day
February 25 National Chocolate-Covered Peanuts Day
February 25 National Clam Chowder Day
February 26 National Pistachio Day
February 27 National Chocolate Cake Day
February 27 National Strawberry Day
February 27 National Kahlua Day
February 28 National Chocolate Souffle Day
March
National Caffeine Awareness Month
National Celery Month
National Flour Month
National Frozen Food Month
National Noodle Month
National Nutrition Month
National Peanut Month
National Sauce Month
March 1 National Peanut Butter Lover's Day
March 1 National Fruit Compote Day
March 2 National Banana Cream Pie Day
March 3 National Cold Cuts Day
March 3 National Mulled Wine Day
March 4 National Poundcake Day
March 5 National Cheese Doodle Day
March 6 National Frozen Food Day
March 6 National White Chocolate Cheesecake Day
March 7 National Crown Roast of Pork Day
March 7 National Cereal Day
March 8 National Peanut Cluster Day
March 9 National Crabmeat Day
March 10 National Blueberry Popover Day
March 11 Oatmeal Nut Waffles Day
March 12 National Baked Scallops Day
March 13 National Coconut Torte Day
March 14 National Potato Chip Day
March 15 National Peanut Lovers Day
March 15 National Pears Helene Day
March 16 National Artichoke Heart Day
March 18 National Lacy Oatmeal Cookie Day
March 19 National Poultry Day
March 19 National Chocolate Caramel Day
March 20 National Ravioli Day
March 21 National French Bread Day
March 23 National Chip and Dip Day
March 23 National Melba Toast Day
March 24 National Chocolate Covered Raisins Day
March 25 National Lobster Newburg Day
March 26 National Waffle Day
March 26 National Nougat Day
March 27 National Spanish Paella Day
March 28 National Black Forest Cake Day
March 29 National Lemon Chiffon Cake Day
March 30 Turkey Neck Soup Day
March 31 National Clams on the Half Shell Day
April
National Fresh Celery Month
National Pecan Month
National Soft Pretzel Month
National Soyfoods Month
April 12-18 National Egg Salad Week
April 1 National Sourdough Bread Day
April 2 National Peanut Butter and Jelly Day
April 3 National Chocolate Mousse Day
April 4 National Cordon Bleu Day
April 5 National Raisin & Spice Bar Day
April 6 National Caramel Popcorn Day
April 7 National Coffee Cake Day
April 8 National Empanada Day
April 9 National Chinese Almond Cookie Day
April 10 National Cinnamon Crescent Day
April 11 National Cheese Fondue Day
April 12 National Licorice Day
April 13 National Peach Cobbler Day
April 14 National Pecan Day
April 14 National Hot Cross Bun Day (Good Friday)
April 15 National Glazed Ham Day
April 16 National Eggs Benedict Day
April 16 National Baked Ham with Pineapple Day
April 17 National Cheeseball Day
April 18 National Animal Crackers Day
April 20 National Pineapple Upside-down Cake Day
April 21 National Chocolate-Covered Cashews Day
April 22 National Jelly Bean Day
April 23 National Cherry Cheesecake Day
April 24 National Pigs-in-a-Blanket Day
April 25 National Zucchini Bread Day
April 26 National Pretzel Day
April 27 National Prime Rib Day
April 28 National Blueberry Pie Day
April 29 National Shrimp Scampi Day
April 30 National Oatmeal Cookie Day
May
National Barbecue Month
National Chocolate Custard Month
National Egg Month
National Hamburger Month
National Salad Month
National Salsa Month
National Strawberry Month
May 1-7 National Raisin Week
May 3-9 National Herb Week
May 1 National Chocolate Parfait Day
May 3 National Raspberry Popover Day
May 3 National Chocolate Custard Day
May 4 National Candied Orange Peel Day
May 4 National Hoagie Day
May 6 National Crepe Suzette Day
May 7 National Roast Leg of Lamb Day
May 8 National Coconut Cream Pie Day
May 12 National Nutty Fudge Day
May 13 National Apple Pie Day
May 14 National Buttermilk Biscuit Day
May 17 National Cherry Cobbler Day
May 18 National Cheese Souffle Day
May 19 National Devil's Food Cake Day
May 20 National Quiche Lorraine Day
May 22 National Vanilla Pudding Day
May 23 National Taffy Day
May 24 National Escargot Day
May 25 National Brown-Bag-It Day
May 26 National Blueberry Cheesecake Day
May 31 National Macaroon day
June
National Candy Month
National Dairy Month
National Fresh Fruit and Vegetables Month
National Iced Tea Month
National Papaya Month
June 1 National Hazelnut Cake Day
June 2 National Rocky Road Day
June 3 Donut Day (1st weekend in June)
June 3 National Chocolate Macaroon Day
June 5 National Gingerbread Day
June 6 National Applesauce Cake Day
June 7 National Chocolate Ice Cream Day
June 9 National Strawberry-Rhubarb Pie Day
June 11 National German Chocolate Cake Day
June 12 National Peanut Butter Cookie Day
June 13 Kitchen Klutzes of America Day
June 14 National Strawberry Shortcake Day
June 16 National Fudge Day
June 17 National Apple Strudel Day
June 17 National Cherry Tart Day
June 21 National Peaches & Cream Day
June 22 National Chocolate Eclair Day
June 23 National Pecan Sandies Day
June 24 National Pralines Day
June 25 National Strawberry Parfait Day
June 26 National Chocolate Pudding Day
June 29 National Almond Buttercrunch Day
July
National Baked Bean Month
National Culinary Arts Month
National Hot Dog Month
National Ice Cream Month
National July Belongs to Blueberries Month
National Picnic Month
July 1 National Gingersnap Day
July 2 National Anisette Day
July 3 National Chocolate Wafer Day
July 4 National Barbecue Day
July 5 National Apple Turnover Day
July 6 National Fried Chicken Day
July 7 National Strawberry Sundae Day
July 7 National Macaroni Day
July 8 National Milk Chocolate with Almonds Day
July 9 National Sugar Cookie Day
July 10 National Pina Colada Day
July 11 National Blueberry Muffin Day
July 12 National Pecan Pie Day
July 15 National Tapioca Pudding Day
July 17 National Peach Ice Cream Day
July 18 National Caviar Day
July 20 National Ice Cream Day
July 20 National Lollipop Day
July 21 National Creme Brulee Day
July 22 National Penuche Day
July 23 National Vanilla Ice Cream Day
July 25 National Hot Fudge Sundae Day
July 26 National Bagelfest
July 28 National Milk Chocolate Day
July 28 National Hamburger Day
July 29 National Lasagna Day
July 30 National Cheesecake Day
July 31 National Raspberry Cake Day
August
National Catfish Month
August 1 National Raspberry Cream Pie Day
August 2 National Ice Cream Sandwich Day
August 2 National Ice Cream Soda Day
August 3 National Watermelon Day
August 4 National Chocolate Chip Day
August 5 National Mustard Day
August 6 National Root Beer Float Day
August 7 Raspberries 'n Cream Day
August 8 National Frozen Custard Day
August 9 National Rice Pudding Day
August 10 National S'mores Day
August 11 National Raspberry Bombe Day
August 14 National Creamsicle Day
August 15 National Lemon Meringue Pie Day
August 17 National Vanilla Custard Day
August 18 National Ice Cream Pie Day
August 19 National Soft Ice Cream Day
August 20 National Chocolate Pecan Pie Day
August 21 National Spumoni Day
August 22 National Pecan Torte Day
August 23 National Spongecake Day
August 24 National Peach Pie Day
August 25 National Banana Split Day
August 26 National Cherry Popsicle Day
August 27 National Pots de Creme Day
August 28 National Cherry Turnovers Day
August 30 National Toasted Marshmallow Day
August 31 National Trail Mix Day
September
National Chicken Month
National Honey Month
National Mushroom Month
National Papaya Month
National Potato Month
National Rice Month
September 3 National Welsh Rarebit Day
September 5 National Cheese Pizza Day
September 8 National Date-Nut Bread Day
September 11 National Hot Cross Bun Day
September 12 National Chocolate Milkshake Day
September 14 National Cream-Filled Donut Day
September 15 National Creme de Menthe Day
September 16 National Cinnamon-Raisin Bread Day
September 17 National Apple Dumpling Day
September 18 National Play-Dough Day
September 19 National Butterscotch Pudding Day
September 20 National Punch Day
September 21 National Pecan Cookie Day
September 22 National White Chocolate Day
September 26 National Pancake Day
September 28 National Strawberry Cream Pie Day
September 30 National Mulled Cider Day
October
National Apple Month
National Applejack Month
National Caramel Month
National Cookbook Month
National Cookie Month
National Cookie Month
National Dessert Month
National Pasta Month
National Pickled Peppers Month
National Pizza Month
National Popcorn Poppin’ Month
National Pork Month
National Pretzel Month
National Seafood Month
October 4 National Taco Day
October 5 National Apple Betty Day
October 6 National Noodle Day
October 9 National Dessert Day
October 10 National Angel Food Cake Day
October 11 National Sausage Pizza Day
October 13 National Peanut Festival
October 13 National Pumpkin Festival
October 15 National Mushroom Day
October 17 National Pasta Day
October 18 National Chocolate Cupcake Day
October 20 National Brandied Fruit Day
October 22 National Nut Day
October 23 National Boston Cream Pie Day
October 24 National Bologna Day
October 26 National Mincemeat Day
October 28 National Chocolate Day
October 29 National Oatmeal Day
October 30 National Candy Corn Day
November
National Fun with Fondue Month
National Georgia Pecan Month
National Peanut Butter Lover's Month
National Pepper Month
National Raisin Bread Month
November 1-7 - National Fig Week
November 2 National Deviled Egg Day
November 4 National Candy Day
November 5 National Doughnut Day
November 6 National Nachos Day
November 7 National Bittersweet Chocolate with Almonds Day
November 8 National Split Pea Soup Week (November 8-13)
November 10 National Vanilla Cupcake Day
November 12 National Pizza with the Works Except Anchovies Day
November 13 National Indian Pudding Day
November 14 National Guacamole Day
November 15 National Spicy Hermit Cookie Day
November 20 National Peanut Butter Fudge Day
November 23 National Cashew Day
November 25 National Parfait Day
November 26 National Cake Day
November 27 National Bavarian Cream Pie Day
November 28 National French Toast Day
November 29 National Chocolates Day
November 30 National Mousse Day
December
December 1 National Pie Day
December 2 National Fritters Day
December 4 National Cookie Day
December 5 National Sacher Torte Day
December 6 National Gazpacho Day
December 7 National Cotton Candy Day
December 8 National Brownie Day
December 9 National Pastry Day
December 11 National Noodle-Ring Day
December 12 National Ambrosia Day
December 13 National Cocoa Day
December 14 National Bouillabaisse Day
December 15 National Lemon Cupcake Day
December 16 National Chocolate Covered Anything Day
December 18 National Roast Suckling Pig Day
December 21 National French Fried Shrimp Day
December 23 National Pfeffernuesse Day
December 24 National Egg Nog Day
December 25 National Pumpkin Pie Day
December 26 National Candy Cane Day
December 27 National Fruitcake Day
December 30 National Bicarbonate of Soda Day
Behalve op mijn verjaardagquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:04 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, in CUL kwam ik deze lijst tegen:
[..]
Zo heb je bijna elke dag een goeie reden om te snaaien.
en dan ben ik natuurlijk jarig op witte chocolade dag, lust dat helemaal nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:04 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, in CUL kwam ik deze lijst tegen:
[..]
Zo heb je bijna elke dag een goeie reden om te snaaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DaD goed nieuws van je gesprek!Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Is dat geen suikerspin?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:14 schreef Chicolate het volgende:
Cotton Candy? Wat moet ik me daarbij voorstellen, eet lekker een stuk van een oud tshirt?![]()
Ahquote:
Ik heb weinig ervaring met solliciteren, maar het lijkt me beter als het stuk relevant is voor de baan. Als je de tijd kunt vinden om het opnieuw te schrijven zou ik het denk ik doen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:36 schreef AKnynke het volgende:
ik zit met een dilemma: voor die baan in Berlijn moet ik 2 schrijf samples opsturen. Een academische, en een meer policy-georienteerd. Nu is die academische makkelijk, maar die laastste is moeilijker. Ze schreef in de email dat dat een essay mag zijn, een policy paper of een journalistiek stuk. Dat laatste, dat heb ik wel. En goed geschreven, maar het onderwerp is niet zo relevant voor de baan. Helemaal niet eigenlijk. Die eerste twee zou ik opnieuw moeten schrijven, wat me minstens een halve dag kost denk ik. Wat zouden jullie doen?
Kun je geen deal maken met een IT bedrijfje dat jij zorgt voor wat leuke wandvulling als ze jou helpen met een website?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:12 schreef conleche het volgende:
Hmmmmm, ik heb ooit aan een Amerikaanse film meegewerkt (Mindhunters) die hier in Nederland werd gedraaid en daar werkte ik met iemand die zei dat als ik ooit in Amerika zou willen werken....etc. Toen nooit echt over nagedacht, maar nu ik naar LA ga, heb ik contact gezocht en ze reageerde best enthousiast. Nu ga ik haar dus prbly ontmoeten als ik daar ben en moet nu eens gaan netwerken. Liefst wil ik via haar natuurlijk allemaal Amerikaanse schilderopdrachten binnenslepen of een expositie,maar zou het eigenlijk ook wel prima vinden om daar een film te doen. Best spannend, vooral ook omdat ik er behoorlijk slecht in ben, in netwerken, that is. Heb bv nooit visitekaartjes bij me.
En eigenlijk moet ik ook een professionelere website. Degene die ik nu heb, heb ik zelf gefrøbeld, 10 jaar geleden of zo en dat kan eigenlijk echt niet meer. Maar waar zou ik dat nu eens goedkoop kunnen laten doen en dat het er dan toch niet standaard uitziet?
Ja zat ik ook al aan te denken, om te ruilen voor schilderijen. Mijn ex doet echt heel veel met ruil, dat is zó leuk!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun je geen deal maken met een IT bedrijfje dat jij zorgt voor wat leuke wandvulling als ze jou helpen met een website?
En wat voor soort films moeten we aan denken?
Hai darrrrrlingquote:
Vertel eens? Van dat jubelen??? Is het omdat je me gaat zien over een paar dagen??quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hai darrrrrling![]()
Ik ben helemaal in een jubelstemming![]()
Oh, en van dat filmgedoe en netwerken enzo: doen!!Volgens mij heb ik Mindhunters ook wel gezien
Ja, dat je dat nog vraaaaaaaaaaagt überhauptquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Vertel eens? Van dat jubelen??? Is het omdat je me gaat zien over een paar dagen??![]()
Hij is laatst nog op TV geweest idd!
Heb ook heul zin drin!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat je dat nog vraaaaaaaaaaagt überhauptHeb er wel zin in! Maar de jubelstemming kwam vooral vanwege lekker eten en een fijn bad waar ik net uitkom
En het vriendje is bijna thuis!!
Niet gezien toen, ik heb hem op DVD![]()
Badderze popjequote:Op donderdag 25 februari 2010 19:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb ook heul zin drin!!
Ik ga ook in bad nu, had alleen de hete kraan aangezet, dus moest even wachten tot het afgekoeld was, maar nu ga ik ook het hardloopzweet van me afspoelen!
Heb je me niet gespot op de aftiteling?
Toppie!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow en ik had een brief, ik ben geslaagd voor het bevolkingsonderzoek!
Fijn! De dokter zou mij uiterlijk afgelopen maandag bellen als er iets loos was, dus ik ben ook geslaagdquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog een keerquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fijn! De dokter zou mij uiterlijk afgelopen maandag bellen als er iets loos was, dus ik ben ook geslaagdTaart
Champagne
Ow nee, prinses Laurentien. Event van het werk, bla.quote:
Gefeliciteerd! Je hebt een kado'tje verdiendquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alweer?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je hebt een kado'tje verdiend.
waar is je avondeten? ik mag hopen dat je na die paar borrelhapjes en 4 boterhammetjes nog wel een fatsoenlijke maaltijd naar binnenschuift!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hidihoooo!
DaD: gesprek![]()
Welkom Zonnestraaltje!
En ik vergeet vast nog veel.
Ik ben nog 1 week een meisje
Lau was leuk, maar heeft wel mn lijst vernueckt:
O: 2 boterhammen pindakaas
T: -
L: 2 boterhammen pindakaas
en toen... borreltijd:
T: blueberrymuffin
T: 2 bitterballen, 1 loempia'tje, 2 glazen rode wijn
T: 2 glazen jus d'orange
't Is gewoon volgens de regels hoor.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:51 schreef MUUS het volgende:
Belangrijke regels!!!!Na een uitstrijkje moet je een kadootje, want uitstrijkjes laten maken is stom. Tijdens de twee weken wachten moet je een kadootje, want wachten en stress is stom. Bij een goede uitslag moet je een kadootje, want dat moet gevierd worden. Bij een vervelende uitslag moet je een kadootje, want je moet getroost worden.
Hm, dan tel ik mn nieuwe laarzen als het wacht-cadeautje en mag ik morgen nog iets kopenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
't Is gewoon volgens de regels hoor.
[..]
Ehhhh....quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
waar is je avondeten? ik mag hopen dat je na die paar borrelhapjes en 4 boterhammetjes nog wel een fatsoenlijke maaltijd naar binnenschuift!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hm, dan tel ik mn nieuwe laarzen als het wacht-cadeautje en mag ik morgen nog iets kopen
Puike regels
Duvel en ik vieren onze verjaardagen het weekend voor de family, dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
En dan iets lekkers als extra'tje erbij om ons te plezieren.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
't Is gewoon volgens de regels hoor.
[..]
Lijkt me nog steeds prima hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gefelie voor de geslaagden![]()
Mn dvdspeler is zojuist kaduuk gegaan![]()
En volgens mij heb ik vandaag 2x zoveel gegeten als Ek-Mei, mwehe.
Mn O was pas om half 12 ofzo, en mn avondeten was echt heel veel hoor, 2 grote borden vol, en er komt straks nog wel wat bij denk ik!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gefelie voor de geslaagden![]()
Mn dvdspeler is zojuist kaduuk gegaan![]()
En volgens mij heb ik vandaag 2x zoveel gegeten als Ek-Mei, mwehe.
Aan wie??quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:22 schreef Viking84 het volgende:
Even vragen wat Co ook alweer precies doet in de filmwereld.
CF had er al 3 op alleen bij het ontbijt!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Aan wie??
Mijn D zit in de pan. Balletjes rundergehakt met veul groenten en kruiden erin en daarnaast nog een wokpan vol groenten en kruiden en een eitje.
Dat wordt m'n 3e eitje vandaag. Misschien een tikkie overdreven..
Ja, en er komt nog wat ei bij voor het avondeten! Ik doe morgen even wat minderquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
CF had er al 3 op alleen bij het ontbijt!
O, van die chocolate chip cookies heb ik er vandaag ook 2 op die zijn echt extreem lekkerquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben jarig op national chocolate chip day!
En neen, jij ook al? Ik heb mijn stufi nog niet!
En ik ben heel zwak/ziek/misselijk enzo, en heb het zo ongelofelijk warm! En behoorlijk last van mijn buik. Hoop niet
dat het koorts is ofzo..of weer buikgriep :s
Oh!!!quote:
Jij dus ook nog niet? Heb je ze al gebeld? Echt flink kut is het want ik had er wel op gerekend.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:57 schreef neen het volgende:
[..]
O, van die chocolate chip cookies heb ik er vandaag ook 2 op die zijn echt extreem lekker
Stufi hadden m'n studiegenoten al wel gekregen, bij mij zie ik online dat er nogal wat is veranderdnou ja goed ik zal nog maar eens bezwaar maken ofzo.
En als je ziek bent moet je gewoon goed uitzieken he!![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:01 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jij dus ook nog niet? Heb je ze al gebeld? Echt flink kut is het want ik had er wel op gerekend.
En ja ik kijk wel even hoe het vannacht gaat enzo. Heb nu echt het gevoel alsof ik in een tropisch regenwoud zit, zo warm heb ik het tenminste!
Ze mag ook wel eens wat besparen op haar voedingquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:08 schreef Ewelina het volgende:
OMG. Ik zit net een dubbeltje op zijn kant te kijken. Wat een lui mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |