quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk dat ik mijn minoren heb gekozen!
studieadviseur zei ook: als je journalistiek wilt doen, dan moet je dat doen en je niet tegen laten houden 'omdat iedereen het doet'. Als je goed bent, dan kom je echt wel aan de bak...
De minor biedt slechts plaats aan 50 studenten per semester... en als er meer zijn wordt er geloot (zonder naar cijfers te kijken).. en ik heb dus 2 kansen om toegelaten te worden...
Verder Engelse Letterkunde en Geschiedenis.. zit alleen nog even te kijken of ik dan keuze moet maken uit deze vakken, want de minoren zitten vol met 40 punten, terwijl ik 'maar' 20 hoef te hebben per minor!
Ooit wil ik hier graag aan voldoen. Maar op het moment gaat het erg moeilijk en langzaam... Dus blijf vooral goede lijstjes posten, daar haal ik veel inspiratie uit.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er zijn geen voorwaarden, slechts wat richtlijnen
oh, dan moet je niet op mijn lijstjes lettenquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:27 schreef Klare het volgende:
[..]
Ooit wil ik hier graag aan voldoen. Maar op het moment gaat het erg moeilijk en langzaam... Dus blijf vooral goede lijstjes posten, daar haal ik veel inspiratie uit.
Huh.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:30 schreef AKnynke het volgende:
tvp...
Het gaat dooien hier! Eigenlijk zie ik daar wel tegenop, want met zoveel sneeuw wordt dat heel erg nat denk ik. Maar goed, eens moet het gebeuren..
het weerbericht zegt zelfs +3 morgen....quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Huh.![]()
Van -24 naar > 0?![]()
Dat zal wel flink schelen!
Ik merk dat het nu al een stuk beter gaatquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
hebben jullie ook zo'n zin in de lente? Ik denk dat mijn energie daar ook weer van omhoog gaatlanger licht, langere dagen, straks weer lekker buiten op balkon zitten lezen!
Ik wilde precies hetzelfde zeggen! Wat een omschakeling.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Huh.![]()
Van -24 naar > 0?![]()
Dat zal wel flink schelen!
Ik heb van de week zo'n leuk lenteshirtje gekocht, ik kan niet wachten tot ik die aan kan trekken!quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
hebben jullie ook zo'n zin in de lente? Ik denk dat mijn energie daar ook weer van omhoog gaatlanger licht, langere dagen, straks weer lekker buiten op balkon zitten lezen!
fijn he?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb van de week zo'n leuk lenteshirtje gekocht, ik kan niet wachten tot ik die aan kan trekken!. Maar het gaat al duidelijk de goede kant op, het is in huis 's ochtends ook lang zo koud niet meer.
.
Gewoon net zoals ik doen: veel te veel keuzevakken volgenquote:
denk 't nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gewoon net zoals ik doen: veel te veel keuzevakken volgen![]()
Wat versta jij onder rustig?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
denk 't nietna volgend jaar ga ik 'rustig' studeren
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:56 schreef Ewelina het volgende:
Nou, ik heb iig geslapenAlleen jammer dat de kat me wakker ging maken midden in de nacht
Alleen heb ik wel onwijs opgezette ogen nu.
Voor de rest gaat het wel, zit gewoon op mijn werk.
Aangezien jij niet aan foto's doet, is je laatste zin het vermelden niet waard.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ewelina, fijn dat je nog wel een beetje hebt geslapen. En... er is geen richtlijn over hoe je je zou moeten voelen, als het nu 'wel gaat' is dat alleen maar fijn!
Ik ben naar de kapper geweest, zeker 150 gram haar kwijt en nu zie ik er echt foolproof Vlaams uit
foto!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ewelina, fijn dat je nog wel een beetje hebt geslapen. En... er is geen richtlijn over hoe je je zou moeten voelen, als het nu 'wel gaat' is dat alleen maar fijn!
Ik ben naar de kapper geweest, zeker 150 gram haar kwijt en nu zie ik er echt foolproof Vlaams uit
champignons, dunne paprikareepjes, ham, ui, kappertjes, olijfjes, xtra mozzarella en een eierdooier. (die laatste op het allerlaatst want die moet vloeibaar blijven.)quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
foto!
En, wat zal ik op m'n pizza doen vandaag?
Jaaaaa! En het wordt inderdaad al beter, vanochtend heb ik gefietst met normale handschoenen ipv mijn ski-handschoenenquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ook nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik wil echt niet weten hoe je je nu voelt, zeg maar..
Ja, je mag dan kiezen. Maar in de beschrijving staat dan meestal welke vakken er verplicht zijn en welke optioneel.quote:
dat wordt nog moeilijk, alles lijkt me leuk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:40 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, je mag dan kiezen. Maar in de beschrijving staat dan meestal welke vakken er verplicht zijn en welke optioneel.
Dus vaak zijn dan 2 vakken verplicht (10 pt) en moet je er nog 2 bij kiezen uit de lijst (ook 10 pt).
Maar ik denk dat mensen niet raar hadden opgekeken als je je een dagje had ziekgemeld.... Toen mijn vorige relatie uitging na 5 jaar, ben ik ook "gewoon" gaan werken. Ik deed dat vooral voor een beetje afleiding, niet vanwege mijn arbeidsethos.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:33 schreef Ewelina het volgende:
Wat schiet ik op met bij de pakken neerzitten? Daar bereik ik niks mee en ik denk niet dat mijn werkgever blij is als ik thuisblijf
CF! jij slanke den!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
Helaasch, allemaal rare foto'sNote to self: camera niet omhoog richten wegens onderkin-effect
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |