abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78385585
Het vorige deel: < Slank #959 - Waar we heel sportief OS kijken >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? woensdag 24 februari 2010 @ 11:26:30 #2
70532 loveli
N
pi_78385623
bh-vind fipo!
crap in = crap out
pi_78385632
Ja doei.
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:27:00 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78385636
Ik heb hem gezien, DaD. En ik snap wel wat je bedoelt: als je hem ziet hangen, denk je: mwaah, maar als je hem aan hebt, blijkt 'ie heel mooi te staan! Had ik ook met mijn Freya.
Niet meer actief op Fok!
pi_78385666
Freya heeft alle 'gekke'maten, toch?
pi_78385706
helleu,

als ik lekker afgevallen ben mag ik ook een mooie nieuwe beha!

vooralsnog lijk ik stil te staan, maar stiekem schommelt het steeds rond een lager gewicht... (van rond 103.5 naar rond 103.0) en ik denk maar zo: als ik 3 ons per week afval dan van ik in 25 weken toch mooi 7,5 kilo duurzaam af. Maar ik denk dat het nog wel sneller kan gaan, heb nu eigenlijk twee niet zo goede weken achter de rug, en deze week loopt al 100% beter...
Kwak
  Vis een optie? woensdag 24 februari 2010 @ 11:29:38 #7
70532 loveli
N
pi_78385721
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:22 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb 65/70 B en dat is ook al niet wijd verkrijgbaar. Hunkemoller heeft wel 70B, maar na een paar keer wassen zijn die alweer aan de wijde kant. In ons winkelcentrum zit Lindessa, die heeft Calvin Klein 70B, die zit wel langer goed. Maar verder heb ik die maat nog nergens gezien...
En Maidenform? Werd vroeger bij de Bijenkorf verkocht, deed het prima in kleine maten. En kleine meisjes kunnen tegenwoordig al push-ups kopen, merken zijn me ontschoten. Heb een puber-nichtje en die heeft meer keus dan ik op m'n 18de. Wat zeg ik? 23ste.
crap in = crap out
pi_78385726
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat ene jurkje hangt niet hier (bedacht ikl na lang zoeken), dus nu nog een foto's. Heb wel wat andere dingen hangen waaronder een roze-witte rok die leuk is met petticoat en wat jurkjes van m'n moeder uit de seventies, maar die zijn niet xs.
Ik ga morgenavond wel even naar Episode en Zipper uit mijn werk, als dat niets wordt, laat ik het je weten!
In ieder geval heel erg bedankt voor het meedenken, lief !!

Nu moet ik me helaas haasten naar werk . Geen zin.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78385746
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
Freya heeft alle 'gekke'maten, toch?
Klopt! Ik heb laatst een 70FF gekocht, die zit tussen F en G in.
Zo zie je maar DaD, het kan altijd erger.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:30:56 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78385769
Ik wil ook iets nieuws, maar het is allemaal zo duuhuuurrr. En het was voor mij een hele stap om zo'n winkel in te stappen en dan zo'n vrouw aan me te laten friemelen. Ik was blij toen ik wist welke maat ik had, want dan kon ik voortaan via internet bestellen . Maar ik weet vrij zeker dat eea geslonken is, dus nu moet ik toch weer terug .
Niet meer actief op Fok!
pi_78385809
oeh, ik wil freya arabella cassis en freya mimi
Kwak
pi_78385879
Goodmorning!
Las een hele discussie over het schaatsgedoe van gisteren, wat zal die jongen balen zeg!

Wat is handig qua wegen? Iedere dag? 1 keer in de week? 1 keer in de maand?
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:34:39 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78385920
tvp
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:34:58 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78385934
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:33 schreef Raissa het volgende:
Goodmorning!
Las een hele discussie over het schaatsgedoe van gisteren, wat zal die jongen balen zeg!

Ik weeg zelf in principe 1 keer per dag, omdat ik dan het verloop goed kan bijhouden. Stel dat je één keer in de week weegt en dan net de dag van tevoren iets minder gezonds hebt gegeten. Dan vertekent dat het beeld, want twee dagen later ben je dat gewicht alweer kwijt.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:35:41 #15
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78385961
tvp....
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78385996
goedemorgen!

zo, iedereen weer een beetje bijgekomen van de consterantie van gisteren? Ik zit nu foto's te kijken en interviews te lezen over het debacle en daar ga ik nu mee ophouden, want ik word er echt niet blij van. Ik moest wel even hardop lachen om het grapje van Kwak's moeder .

Ik heb een schamele 70B en draag vaak BH's van Esprit. Wel altijd push-up, want dan lijkt het nog wat .
pi_78386076
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik weeg zelf in principe 1 keer per dag, omdat ik dan het verloop goed kan bijhouden. Stel dat je één keer in de week weegt en dan net de dag van tevoren iets minder gezonds hebt gegeten. Dan vertekent dat het beeld, want twee dagen later ben je dat gewicht alweer kwijt.
Ok. Ik zie namelijk dat ik per dag zo'n 0,4 kilo scheel, is dat te veel/te weinig/goed?
pi_78386127
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb hem gezien, DaD. En ik snap wel wat je bedoelt: als je hem ziet hangen, denk je: mwaah, maar als je hem aan hebt, blijkt 'ie heel mooi te staan! Had ik ook met mijn Freya.
Ik heb 'm niet eens zien hangen, ik werd meteen na m'n "Nee hoor" een pashokje in gedirigeerd en de verkoopster heeft gewoon 5 bh's gepakt die ik kon passen. . Maar normaal kies ik dus eigenlijk altijd voor zwart, of in ieder geval effen, en nog voorgevormd ook, en deze heeft geen van die kenmerken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? woensdag 24 februari 2010 @ 11:39:53 #19
70532 loveli
N
pi_78386138
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:33 schreef Raissa het volgende:
Goodmorning!

Weegschaal wegflikkeren, meetlint kopen. Je wilt centimeters kwijt, geen kilo's
crap in = crap out
pi_78386173
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:38 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ok. Ik zie namelijk dat ik per dag zo'n 0,4 kilo scheel, is dat te veel/te weinig/goed?
Da's best veel, maar als je net begint niet heel vreemd, omdat je dan ook veel vocht verliest. 1 kilo per week is een mooi streven, maar langzamer is ook prima, misschien wel beter voor op de lange duur.
pi_78386185
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Weegschaal wegflikkeren, meetlint kopen. Je wilt centimeters kwijt, geen kilo's
Ja, das waar
  Vis een optie? woensdag 24 februari 2010 @ 11:41:22 #22
70532 loveli
N
pi_78386207
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:38 schreef Raissa het volgende:

[..]

Pond per week is 'normaal'. Sneller afvallen betekent meestal vochtverlies en als je te weinig eet spierverlies, daar schiet je niets mee op als je vet kwijt wilt.
crap in = crap out
pi_78386258
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:36 schreef anna82 het volgende:
goedemorgen!

zo, iedereen weer een beetje bijgekomen van de consterantie van gisteren? Ik zit nu foto's te kijken en interviews te lezen over het debacle en daar ga ik nu mee ophouden, want ik word er echt niet blij van. Ik moest wel even hardop lachen om het grapje van Kwak's moeder .

Ik heb een schamele 70B en draag vaak BH's van Esprit. Wel altijd push-up, want dan lijkt het nog wat .
Ik heb 75C nu maar ik merk echt dat zodra ik afval het als eerste bij mn borsten vandaan gaat
pi_78386283
TVP. Vanmiddag nieuwe collega inwerken. Ik met bonkende koppijn en zij snipverkouden
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78386502
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb 'm niet eens zien hangen, ik werd meteen na m'n "Nee hoor" een pashokje in gedirigeerd en de verkoopster heeft gewoon 5 bh's gepakt die ik kon passen. . Maar normaal kies ik dus eigenlijk altijd voor zwart, of in ieder geval effen, en nog voorgevormd ook, en deze heeft geen van die kenmerken.
Ik wilde de laatste keer ook een voorgevormde gaan kopen, maar na veel passen ben ik toch weer met een niet-voorgevormde uit de strijd gekomen omdat hij gewoon mooier én lekkerder zat. Dat gebeurde de vorige keer ook al. Ik was altijd verontwaardigd dat ik met mijn maat nauwelijks voorgevormde kon kopen maar de laatste tijd heb ik er een paar gevonden en die zaten gewoon echt niet mooi. Misschien zijn die voorgevormde toch niet zo geschikt bij grotere maten.
Alleen als je het koud hebt zijn ze wel handig.
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')