En Maidenform? Werd vroeger bij de Bijenkorf verkocht, deed het prima in kleine maten. En kleine meisjes kunnen tegenwoordig al push-ups kopen, merken zijn me ontschoten. Heb een puber-nichtje en die heeft meer keus dan ik op m'n 18de. Wat zeg ik? 23ste.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:22 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb 65/70 B en dat is ook al niet wijd verkrijgbaar. Hunkemoller heeft wel 70B, maar na een paar keer wassen zijn die alweer aan de wijde kant. In ons winkelcentrum zit Lindessa, die heeft Calvin Klein 70B, die zit wel langer goed. Maar verder heb ik die maat nog nergens gezien...
Ik ga morgenavond wel even naar Episode en Zipper uit mijn werk, als dat niets wordt, laat ik het je weten!quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat ene jurkje hangt niet hier (bedacht ikl na lang zoeken), dus nu nog een foto's. Heb wel wat andere dingen hangen waaronder een roze-witte rok die leuk is met petticoat en wat jurkjes van m'n moeder uit de seventies, maar die zijn niet xs.
Klopt! Ik heb laatst een 70FF gekocht, die zit tussen F en G in.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
Freya heeft alle 'gekke'maten, toch?
Ik weeg zelf in principe 1 keer per dag, omdat ik dan het verloop goed kan bijhouden. Stel dat je één keer in de week weegt en dan net de dag van tevoren iets minder gezonds hebt gegeten. Dan vertekent dat het beeld, want twee dagen later ben je dat gewicht alweer kwijt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:33 schreef Raissa het volgende:
Goodmorning!
Las een hele discussie over het schaatsgedoe van gisteren, wat zal die jongen balen zeg!
Wat is handig qua wegen? Iedere dag? 1 keer in de week? 1 keer in de maand?
Ok. Ik zie namelijk dat ik per dag zo'n 0,4 kilo scheel, is dat te veel/te weinig/goed?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weeg zelf in principe 1 keer per dag, omdat ik dan het verloop goed kan bijhouden. Stel dat je één keer in de week weegt en dan net de dag van tevoren iets minder gezonds hebt gegeten. Dan vertekent dat het beeld, want twee dagen later ben je dat gewicht alweer kwijt.
Ik heb 'm niet eens zien hangen, ik werd meteen na m'n "Nee hoor" een pashokje in gedirigeerd en de verkoopster heeft gewoon 5 bh's gepakt die ik kon passen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb hem gezien, DaD. En ik snap wel wat je bedoelt: als je hem ziet hangen, denk je: mwaah, maar als je hem aan hebt, blijkt 'ie heel mooi te staan! Had ik ook met mijn Freya.
Weegschaal wegflikkeren, meetlint kopen. Je wilt centimeters kwijt, geen kilo'squote:Op woensdag 24 februari 2010 11:33 schreef Raissa het volgende:
Goodmorning!
Las een hele discussie over het schaatsgedoe van gisteren, wat zal die jongen balen zeg!
Wat is handig qua wegen? Iedere dag? 1 keer in de week? 1 keer in de maand?
Da's best veel, maar als je net begint niet heel vreemd, omdat je dan ook veel vocht verliest. 1 kilo per week is een mooi streven, maar langzamer is ook prima, misschien wel beter voor op de lange duur.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:38 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ok. Ik zie namelijk dat ik per dag zo'n 0,4 kilo scheel, is dat te veel/te weinig/goed?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Weegschaal wegflikkeren, meetlint kopen. Je wilt centimeters kwijt, geen kilo's
Pond per week is 'normaal'. Sneller afvallen betekent meestal vochtverlies en als je te weinig eet spierverlies, daar schiet je niets mee op als je vet kwijt wilt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:38 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ok. Ik zie namelijk dat ik per dag zo'n 0,4 kilo scheel, is dat te veel/te weinig/goed?
Ik heb 75C nu maar ik merk echt dat zodra ik afval het als eerste bij mn borsten vandaan gaatquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:36 schreef anna82 het volgende:
goedemorgen!
zo, iedereen weer een beetje bijgekomen van de consterantie van gisteren? Ik zit nu foto's te kijken en interviews te lezen over het debacle en daar ga ik nu mee ophouden, want ik word er echt niet blij van. Ik moest wel even hardop lachen om het grapje van Kwak's moeder.
Ik heb een schamele 70B en draag vaak BH's van Esprit. Wel altijd push-up, want dan lijkt het nog wat.
Ik wilde de laatste keer ook een voorgevormde gaan kopen, maar na veel passen ben ik toch weer met een niet-voorgevormde uit de strijd gekomen omdat hij gewoon mooier én lekkerder zat. Dat gebeurde de vorige keer ook al. Ik was altijd verontwaardigd dat ik met mijn maat nauwelijks voorgevormde kon kopen maar de laatste tijd heb ik er een paar gevonden en die zaten gewoon echt niet mooi. Misschien zijn die voorgevormde toch niet zo geschikt bij grotere maten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet eens zien hangen, ik werd meteen na m'n "Nee hoor" een pashokje in gedirigeerd en de verkoopster heeft gewoon 5 bh's gepakt die ik kon passen.. Maar normaal kies ik dus eigenlijk altijd voor zwart, of in ieder geval effen, en nog voorgevormd ook, en deze heeft geen van die kenmerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |