abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78361716
Het vorige deel: Slank # 958 - Met Hetty de stofzuiger

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef Sarabi het volgende:
2 gekookte eitjes op als tussendoortje en ook al 5 boterhammen verdeelt over de dag
Ik eet in ieder geval niet te weinig vandaag
pi_78361750
tvp
Ja doei.
pi_78361784
Als ik dit zo zie dan vind ik niet dat nootjes echt een licht tussendoortje is? Of ligt dat nou aan mij?
pi_78361791
Volgens mij zenden ze in Vlaanderen amper Olympische Spelen uit - ze winnen toch niet
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:13:40 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78361834
Ik distantieer me van deze TT .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78361871
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga jij nog wel zelf sporten vanavond?
pi_78361883
Goedenavond ja haha

ik heb geen problemen hoor, ik ben alleen wat wisselvallig wat betreft emoties, als ik n beetje verdrietig ben ga ik snacken, en als ik alleen ben ook..

en die dingetjes als paprika komkommer enz, dat lust ik dus echt niet..
pi_78361896
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:12 schreef Raissa het volgende:
Als ik dit zo zie dan vind ik niet dat nootjes echt een licht tussendoortje is? Of ligt dat nou aan mij?
Qua kcals inderdaad niet. Het zijn wel goede vetten, maar daar word je even dik van.

CF: er was hier van de week een item op tv over de enige Belg die kans maakt, een of andere kunstschaatser. Ik vond het wel aandoenlijk.

Zo, nu ga ik ook schaatsen kijken en ondertussen wat sommen maken. Kan best tegelijk.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_78361900
quote:
Ik ook! OS
pi_78361915
Hola, ik kijk heul geen OS!
XM, nog steeds duizelig?
pi_78361929
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:12 schreef Raissa het volgende:
Klopt hoor, nootjes zijn niet bepaald calorie-arm en je moet zeker niet elke dag een ons ervan eten. Wel zijn noten supergezond: goede vetten, mineralen... 't Is een beetje hoe je het zelf wilt aanpakken, maar vaak is laagcalorisch eten helemaal niet zo'n goed idee en werkt wat steviger (doch gezond) eten en regelmatig bewegen net zo goed - minder kans op jojo'en.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:16:25 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78361998
quote:
Ik ook .
Niet meer actief op Fok!
pi_78362034
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Qua kcals inderdaad niet. Het zijn wel goede vetten, maar daar word je even dik van.

CF: er was hier van de week een item op tv over de enige Belg die kans maakt, een of andere kunstschaatser. Ik vond het wel aandoenlijk.

Zo, nu ga ik ook schaatsen kijken en ondertussen wat sommen maken. Kan best tegelijk.
Ik dacht dat die er al uitlag, eigenlijk. Het goede nieuws van de afgelopen weken hier is dat Tia Hellebaut voor een comeback gaat! Maar eigenlijk zijn het hoofdzakelijk de tennisdames die hier wat presteren op sportief gebied
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:17:21 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78362053
Mijn daglijstje
o. bak havermout
t. bak tomatensoep
t. mcflurry stroopwafel
l. gemengde salade van LaPlace (een beetje aan de vette kant dus)
t. plak kaas
t. 2 eetlepels gemengde gezouten noten
t. 4 eetlepels tuinbonensalade
d. glas wijn + halve pizza + 2 stukjes brood met kruidenboter

Geen fruit en yoghurt vandaag (was op)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:18:56 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78362149
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ga jij nog wel zelf sporten vanavond?
Nee, ben gister geweest en ga morgen weer

@MevrouwPuff: Ja Word er echt gek van.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78362176
Hmmmmmm..........ik had als toetje optimelvla bedacht, maar die was bedorven, ook al stond er 27 feb. op de verpakking als houdbaarheidsdatum. Strange. Toen heb ik koekjes gebakken. Met mandarijnenmarmelade erdoorheen. Heb er 2 gegeten. EN DE REST RAAK IK NIET AAN.

NIET.
pi_78362279
Cootje, cootje. Wat leuk dat je strakke regime van een jaar ofzo geleden wat losser is, nu. Respect
pi_78362322
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Klopt hoor, nootjes zijn niet bepaald calorie-arm en je moet zeker niet elke dag een ons ervan eten. Wel zijn noten supergezond: goede vetten, mineralen... 't Is een beetje hoe je het zelf wilt aanpakken, maar vaak is laagcalorisch eten helemaal niet zo'n goed idee en werkt wat steviger (doch gezond) eten en regelmatig bewegen net zo goed - minder kans op jojo'en.
Jojo-en doe ik ook zonder te lijnen
Maar ik ben zeker niet van plan d.m.v. weinig calorieen af te vallen, het idee is om gewoon te kunnen eten wat de pot schaft ook al is dat pizza of patat. Ik denk dat minder snoepen al een hoop zal schelen hier, maar dat is nog even een experimentje Merk wel aan mezelf dat ik echt die snoepmomentjes in mn systeem heb zitten
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:22:09 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78362343
OS? Ik moest zelfs nadenken mbt waar het voor staat Nee ik kijk het niet. Vind het saai. Ik kijk tegenwoordig wel Supernatural tijdens het eten en verder hebben we soms Comedy Central aan staan. Spanneuuund!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_78362345
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef Floor-Sofie het volgende:
Goedenavond ja haha

ik heb geen problemen hoor, ik ben alleen wat wisselvallig wat betreft emoties, als ik n beetje verdrietig ben ga ik snacken, en als ik alleen ben ook..

en die dingetjes als paprika komkommer enz, dat lust ik dus echt niet..
Je ervaart het als een probleem, dus wat eten betreft heb je wel een probleem
Als je groentes niet lekker vindt, kan je ook een bakje yoghurt eten of een soepje (uit een pakje of zelfgepureerd) nemen. Iets afleidends doen waarbij je niet kan eten is ook slim. Sporten is dan een hele goede maar je kan ook gewoon een eind lopen, of studeren, hobbies etc...

XM wat vervelend! het duurt al een tijdje he? Heeft meer (zout) eten geen invloed gehad? Als het blijft aanhouden wel ff langs de dokter hoor (of had je dat al gedaan?)
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:23:25 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78362422
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
OS? Ik moest zelfs nadenken mbt waar het voor staat Nee ik kijk het niet. Vind het saai. Ik kijk tegenwoordig wel Supernatural tijdens het eten en verder hebben we soms Comedy Central aan staan. Spanneuuund!
Ik denk in eerste instantie aan Operating System als ik OS zie staan [/computernerd ]
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:24:16 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78362484
@ Floor-Sofie: ik lust ook veel groenten niet, maar je kunt ze natuurlijk ook op een andere manier bereiden. Flikker bijv eens een zak groenten door je pastasaus, dat smaakt al heel anders dan wanneer je ze 'zo' eet.
Niet meer actief op Fok!
pi_78362621
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:21 schreef Raissa het volgende:

[..]

Jojo-en doe ik ook zonder te lijnen
Maar ik ben zeker niet van plan d.m.v. weinig calorieen af te vallen, het idee is om gewoon te kunnen eten wat de pot schaft ook al is dat pizza of patat. Ik denk dat minder snoepen al een hoop zal schelen hier, maar dat is nog even een experimentje Merk wel aan mezelf dat ik echt die snoepmomentjes in mn systeem heb zitten
Met regelmatig/gepland eten ondervang je dat misschien een beetje? 't is ook overdreven om alle snoepmomentjes te schrappen, natuurlijk. Tenzij je zo'n alles-of-nietspersoon bent dat chocolade enkel per 250-gramsreep eet Maar je kunt bijvoorbeeld zeggen dat je, als je rijst met biefstuk en groente eet, dat je dan nootjes neemt als tussendoortje, en op een frituurdag worteltjes. Zoiets. Beetje kinderachtig, maar het werkt wel.
pi_78362786
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Met regelmatig/gepland eten ondervang je dat misschien een beetje? 't is ook overdreven om alle snoepmomentjes te schrappen, natuurlijk. Tenzij je zo'n alles-of-nietspersoon bent dat chocolade enkel per 250-gramsreep eet Maar je kunt bijvoorbeeld zeggen dat je, als je rijst met biefstuk en groente eet, dat je dan nootjes neemt als tussendoortje, en op een frituurdag worteltjes. Zoiets. Beetje kinderachtig, maar het werkt wel.
Thanks voor de tip, kan ik best eens proberen!
Anyway, voor vandaag ga ik jullie weer verlaten, ik kruip mn bed in met wat series en mn kerel Tot morgen!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:28:40 #25
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78362824
Ik ben weer terug van de EHBO-cursus. Heb niet bij gelezen, maar zag zo vluchtig wel een nieuweling. Welkom Raissa!
Your body. Your soul. Your rituals.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')