waar is je avondeten? ik mag hopen dat je na die paar borrelhapjes en 4 boterhammetjes nog wel een fatsoenlijke maaltijd naar binnenschuift!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hidihoooo!
DaD: gesprek![]()
Welkom Zonnestraaltje!
En ik vergeet vast nog veel.
Ik ben nog 1 week een meisje
Lau was leuk, maar heeft wel mn lijst vernueckt:
O: 2 boterhammen pindakaas
T: -
L: 2 boterhammen pindakaas
en toen... borreltijd:
T: blueberrymuffin
T: 2 bitterballen, 1 loempia'tje, 2 glazen rode wijn
T: 2 glazen jus d'orange
't Is gewoon volgens de regels hoor.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:51 schreef MUUS het volgende:
Belangrijke regels!!!!Na een uitstrijkje moet je een kadootje, want uitstrijkjes laten maken is stom. Tijdens de twee weken wachten moet je een kadootje, want wachten en stress is stom. Bij een goede uitslag moet je een kadootje, want dat moet gevierd worden. Bij een vervelende uitslag moet je een kadootje, want je moet getroost worden.
Hm, dan tel ik mn nieuwe laarzen als het wacht-cadeautje en mag ik morgen nog iets kopenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
't Is gewoon volgens de regels hoor.
[..]
Ehhhh....quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
waar is je avondeten? ik mag hopen dat je na die paar borrelhapjes en 4 boterhammetjes nog wel een fatsoenlijke maaltijd naar binnenschuift!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hm, dan tel ik mn nieuwe laarzen als het wacht-cadeautje en mag ik morgen nog iets kopen
Puike regels
Duvel en ik vieren onze verjaardagen het weekend voor de family, dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
En dan iets lekkers als extra'tje erbij om ons te plezieren.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
't Is gewoon volgens de regels hoor.
[..]
Lijkt me nog steeds prima hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gefelie voor de geslaagden![]()
Mn dvdspeler is zojuist kaduuk gegaan![]()
En volgens mij heb ik vandaag 2x zoveel gegeten als Ek-Mei, mwehe.
Mn O was pas om half 12 ofzo, en mn avondeten was echt heel veel hoor, 2 grote borden vol, en er komt straks nog wel wat bij denk ik!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gefelie voor de geslaagden![]()
Mn dvdspeler is zojuist kaduuk gegaan![]()
En volgens mij heb ik vandaag 2x zoveel gegeten als Ek-Mei, mwehe.
Aan wie??quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:22 schreef Viking84 het volgende:
Even vragen wat Co ook alweer precies doet in de filmwereld.
CF had er al 3 op alleen bij het ontbijt!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Aan wie??
Mijn D zit in de pan. Balletjes rundergehakt met veul groenten en kruiden erin en daarnaast nog een wokpan vol groenten en kruiden en een eitje.
Dat wordt m'n 3e eitje vandaag. Misschien een tikkie overdreven..
Ja, en er komt nog wat ei bij voor het avondeten! Ik doe morgen even wat minderquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
CF had er al 3 op alleen bij het ontbijt!
O, van die chocolate chip cookies heb ik er vandaag ook 2 op die zijn echt extreem lekkerquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben jarig op national chocolate chip day!
En neen, jij ook al? Ik heb mijn stufi nog niet!
En ik ben heel zwak/ziek/misselijk enzo, en heb het zo ongelofelijk warm! En behoorlijk last van mijn buik. Hoop niet
dat het koorts is ofzo..of weer buikgriep :s
Oh!!!quote:
Jij dus ook nog niet? Heb je ze al gebeld? Echt flink kut is het want ik had er wel op gerekend.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:57 schreef neen het volgende:
[..]
O, van die chocolate chip cookies heb ik er vandaag ook 2 op die zijn echt extreem lekker
Stufi hadden m'n studiegenoten al wel gekregen, bij mij zie ik online dat er nogal wat is veranderdnou ja goed ik zal nog maar eens bezwaar maken ofzo.
En als je ziek bent moet je gewoon goed uitzieken he!![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:01 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jij dus ook nog niet? Heb je ze al gebeld? Echt flink kut is het want ik had er wel op gerekend.
En ja ik kijk wel even hoe het vannacht gaat enzo. Heb nu echt het gevoel alsof ik in een tropisch regenwoud zit, zo warm heb ik het tenminste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |