Kun je geen deal maken met een IT bedrijfje dat jij zorgt voor wat leuke wandvulling als ze jou helpen met een website?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:12 schreef conleche het volgende:
Hmmmmm, ik heb ooit aan een Amerikaanse film meegewerkt (Mindhunters) die hier in Nederland werd gedraaid en daar werkte ik met iemand die zei dat als ik ooit in Amerika zou willen werken....etc. Toen nooit echt over nagedacht, maar nu ik naar LA ga, heb ik contact gezocht en ze reageerde best enthousiast. Nu ga ik haar dus prbly ontmoeten als ik daar ben en moet nu eens gaan netwerken. Liefst wil ik via haar natuurlijk allemaal Amerikaanse schilderopdrachten binnenslepen of een expositie,maar zou het eigenlijk ook wel prima vinden om daar een film te doen. Best spannend, vooral ook omdat ik er behoorlijk slecht in ben, in netwerken, that is. Heb bv nooit visitekaartjes bij me.
En eigenlijk moet ik ook een professionelere website. Degene die ik nu heb, heb ik zelf gefrøbeld, 10 jaar geleden of zo en dat kan eigenlijk echt niet meer. Maar waar zou ik dat nu eens goedkoop kunnen laten doen en dat het er dan toch niet standaard uitziet?
Ja zat ik ook al aan te denken, om te ruilen voor schilderijen. Mijn ex doet echt heel veel met ruil, dat is zó leuk!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun je geen deal maken met een IT bedrijfje dat jij zorgt voor wat leuke wandvulling als ze jou helpen met een website?
En wat voor soort films moeten we aan denken?
Hai darrrrrlingquote:
Vertel eens? Van dat jubelen??? Is het omdat je me gaat zien over een paar dagen??quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hai darrrrrling![]()
Ik ben helemaal in een jubelstemming![]()
Oh, en van dat filmgedoe en netwerken enzo: doen!!Volgens mij heb ik Mindhunters ook wel gezien
Ja, dat je dat nog vraaaaaaaaaaagt überhauptquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Vertel eens? Van dat jubelen??? Is het omdat je me gaat zien over een paar dagen??![]()
Hij is laatst nog op TV geweest idd!
Heb ook heul zin drin!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat je dat nog vraaaaaaaaaaagt überhauptHeb er wel zin in! Maar de jubelstemming kwam vooral vanwege lekker eten en een fijn bad waar ik net uitkom
En het vriendje is bijna thuis!!
Niet gezien toen, ik heb hem op DVD![]()
Badderze popjequote:Op donderdag 25 februari 2010 19:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb ook heul zin drin!!
Ik ga ook in bad nu, had alleen de hete kraan aangezet, dus moest even wachten tot het afgekoeld was, maar nu ga ik ook het hardloopzweet van me afspoelen!
Heb je me niet gespot op de aftiteling?
Toppie!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow en ik had een brief, ik ben geslaagd voor het bevolkingsonderzoek!
Fijn! De dokter zou mij uiterlijk afgelopen maandag bellen als er iets loos was, dus ik ben ook geslaagdquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog een keerquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fijn! De dokter zou mij uiterlijk afgelopen maandag bellen als er iets loos was, dus ik ben ook geslaagdTaart
Champagne
Ow nee, prinses Laurentien. Event van het werk, bla.quote:
Gefeliciteerd! Je hebt een kado'tje verdiendquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alweer?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je hebt een kado'tje verdiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |