abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78447404
Hmmmmm, ik heb ooit aan een Amerikaanse film meegewerkt (Mindhunters) die hier in Nederland werd gedraaid en daar werkte ik met iemand die zei dat als ik ooit in Amerika zou willen werken....etc. Toen nooit echt over nagedacht, maar nu ik naar LA ga, heb ik contact gezocht en ze reageerde best enthousiast. Nu ga ik haar dus prbly ontmoeten als ik daar ben en moet nu eens gaan netwerken. Liefst wil ik via haar natuurlijk allemaal Amerikaanse schilderopdrachten binnenslepen of een expositie, maar zou het eigenlijk ook wel prima vinden om daar een film te doen. Best spannend, vooral ook omdat ik er behoorlijk slecht in ben, in netwerken, that is. Heb bv nooit visitekaartjes bij me. En eigenlijk moet ik ook een professionelere website. Degene die ik nu heb, heb ik zelf gefrøbeld, 10 jaar geleden of zo en dat kan eigenlijk echt niet meer. Maar waar zou ik dat nu eens goedkoop kunnen laten doen en dat het er dan toch niet standaard uitziet?
  donderdag 25 februari 2010 @ 19:16:01 #252
3185 Adelante
To let it go now
pi_78447520
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:12 schreef conleche het volgende:
Hmmmmm, ik heb ooit aan een Amerikaanse film meegewerkt (Mindhunters) die hier in Nederland werd gedraaid en daar werkte ik met iemand die zei dat als ik ooit in Amerika zou willen werken....etc. Toen nooit echt over nagedacht, maar nu ik naar LA ga, heb ik contact gezocht en ze reageerde best enthousiast. Nu ga ik haar dus prbly ontmoeten als ik daar ben en moet nu eens gaan netwerken. Liefst wil ik via haar natuurlijk allemaal Amerikaanse schilderopdrachten binnenslepen of een expositie, maar zou het eigenlijk ook wel prima vinden om daar een film te doen. Best spannend, vooral ook omdat ik er behoorlijk slecht in ben, in netwerken, that is. Heb bv nooit visitekaartjes bij me. En eigenlijk moet ik ook een professionelere website. Degene die ik nu heb, heb ik zelf gefrøbeld, 10 jaar geleden of zo en dat kan eigenlijk echt niet meer. Maar waar zou ik dat nu eens goedkoop kunnen laten doen en dat het er dan toch niet standaard uitziet?
Kun je geen deal maken met een IT bedrijfje dat jij zorgt voor wat leuke wandvulling als ze jou helpen met een website?

En wat voor soort films moeten we aan denken?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 25 februari 2010 @ 19:16:25 #253
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78447536
Ik heb geen tips voor een website conleche, maar wat een enorme kans. Wat leuk! Spannend. En zoals jij hier op mij overkomt, gaat het wel goed komen met het netwerken!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_78447671
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:16 schreef Adelante het volgende:

[..]

Kun je geen deal maken met een IT bedrijfje dat jij zorgt voor wat leuke wandvulling als ze jou helpen met een website?

En wat voor soort films moeten we aan denken?
Ja zat ik ook al aan te denken, om te ruilen voor schilderijen. Mijn ex doet echt heel veel met ruil, dat is zó leuk!!

En je moet gewoon aan films denken, wacht, ik zal even kijken op IMDB waar ze nog allemaal aan heeft gewerkt sinds Mindhunters.

-edit-:
Burlesque (2010/I) (filming)
Jonah Hex (2010)
Land of the Lost (2009)
The Spirit (2008)
... aka "Will Eisner's The Spirit" - USA
Yes Man (2008)
Ocean's Thirteen (2007)
The Good German (2006)
Good Night, and Good Luck.
Million Dollar Baby

Dat soort films dus!

En thanx Rituals, maar ik ben echt erg! Als ik alle kansen had gepakt, ooit tegengekomen........

Ach, zelfkennis is ook een goeie eigenschap.
  donderdag 25 februari 2010 @ 19:23:17 #255
3185 Adelante
To let it go now
pi_78447793
Als ik ook maar iets in de IT kon, had ik graag een schilderij van jou aan de muur
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_78447842
Hoi
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_78447914
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:24 schreef Goodbye het volgende:
Hoi
Hee mop!!!
pi_78448007
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Hee mop!!!
Hai darrrrrling

Ik ben helemaal in een jubelstemming

Oh, en van dat filmgedoe en netwerken enzo: doen!! Volgens mij heb ik Mindhunters ook wel gezien
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_78448082
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hai darrrrrling

Ik ben helemaal in een jubelstemming

Oh, en van dat filmgedoe en netwerken enzo: doen!! Volgens mij heb ik Mindhunters ook wel gezien
Vertel eens? Van dat jubelen??? Is het omdat je me gaat zien over een paar dagen??

Hij is laatst nog op TV geweest idd!
pi_78448162
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Vertel eens? Van dat jubelen??? Is het omdat je me gaat zien over een paar dagen??

Hij is laatst nog op TV geweest idd!
Ja, dat je dat nog vraaaaaaaaaaagt überhaupt Heb er wel zin in! Maar de jubelstemming kwam vooral vanwege lekker eten en een fijn bad waar ik net uitkom En het vriendje is bijna thuis!!

Niet gezien toen, ik heb hem op DVD
pi_78448214
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, dat je dat nog vraaaaaaaaaaagt überhaupt Heb er wel zin in! Maar de jubelstemming kwam vooral vanwege lekker eten en een fijn bad waar ik net uitkom En het vriendje is bijna thuis!!

Niet gezien toen, ik heb hem op DVD
Heb ook heul zin drin!!
Ik ga ook in bad nu, had alleen de hete kraan aangezet, dus moest even wachten tot het afgekoeld was, maar nu ga ik ook het hardloopzweet van me afspoelen!

Heb je me niet gespot op de aftiteling?
pi_78448294
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb ook heul zin drin!!
Ik ga ook in bad nu, had alleen de hete kraan aangezet, dus moest even wachten tot het afgekoeld was, maar nu ga ik ook het hardloopzweet van me afspoelen!

Heb je me niet gespot op de aftiteling?
Badderze popje

Volgende keer ga ik ook de aftiteling kijken, promised
  donderdag 25 februari 2010 @ 19:57:18 #263
236335 neen
schone schijn
pi_78449021
Nou ik ben weer thuis gedonder met de IBG of wacht.. DUO

Nou goed, 4 broodjes pindakaas gehad en een tosti vandaag. Ook nog 5 kopjes koffie en 2 bekers melk en een appel. Nu heb ik geen zin om avondeten te maken dus ik ga maar een eitje koken ofzo of 2 of noodles eten. Ik denk dat ik pas honger krijg als ik ga eten

Wel dondersveel gefietst vandaag een paar weekenden werk geregeld, nog even gesocialized bij een vriend en een poging gedaan om een afspraak te maken bij de kapper die is mislukt

Nu moet ik zo'n beetje een heel topic teruglezen maar ik ga dus eerst m'n afwas doen van 2 week ofzo.
het lijkt niet wat het is
pi_78449376
Hoi! Wat is er weer druk gepost.
De helft van m'n stages is al geregeld heb ik daar nou zo over in gezeten...

Lijstje van vandaag:
O: dubbele boterham met hagelslag, thee
T: koffie, koffie, koffie
L: dubbele boterham met kaas/kipfilet, dubbele met rookvlees
T: koffie, appel, cola light
S: Evy 18 (2, 4, 5, 6, 7 min)
D: rode-bietjes-witlofsalade met 2 ei, appel en yoghurtdressing
T: fruityoghurt
  donderdag 25 februari 2010 @ 20:08:09 #265
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78449491
Hidihoooo!

DaD: gesprek

Welkom Zonnestraaltje!

En ik vergeet vast nog veel.

Ik ben nog 1 week een meisje

Lau was leuk, maar heeft wel mn lijst vernueckt:

O: 2 boterhammen pindakaas
T: -
L: 2 boterhammen pindakaas
en toen... borreltijd :
T: blueberrymuffin
T: 2 bitterballen, 1 loempia'tje, 2 glazen rode wijn
T: 2 glazen jus d'orange
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 25 februari 2010 @ 20:09:33 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78449558
Ow en ik had een brief, ik ben geslaagd voor het bevolkingsonderzoek!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 25 februari 2010 @ 20:10:19 #267
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78449593
ha, ik kan goed pizza's bakken! Uiteindelijk is er serano ham opgegaan, rucola, mozerella en een beetje parmezaanse kaas. En een tomatensaus die de hele middag heeft staan pruttelen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78449627
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toppie!
  donderdag 25 februari 2010 @ 20:11:06 #269
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78449629
wat doe jij bij Laureline, Xme?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78449637
quote:
Fijn! De dokter zou mij uiterlijk afgelopen maandag bellen als er iets loos was, dus ik ben ook geslaagd Taart Champagne
pi_78449672
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Fijn! De dokter zou mij uiterlijk afgelopen maandag bellen als er iets loos was, dus ik ben ook geslaagd Taart Champagne
Nog een keer
  donderdag 25 februari 2010 @ 20:12:10 #272
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78449686
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:11 schreef AKnynke het volgende:
wat doe jij bij Laureline, Xme?
Ow nee, prinses Laurentien. Event van het werk, bla.
pi_78449689
Oh en ik las iets over een foto CF. Zien?
pi_78449708
quote:
Gefeliciteerd! Je hebt een kado'tje verdiend .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 25 februari 2010 @ 20:13:09 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78449738
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Je hebt een kado'tje verdiend .
Alweer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')