Nee. Dit wordt mijn eerste grote festival en dat wordt dan ook direct LL.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ga dan naar Pinkpop
Ik mis alleen The XX
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Waren de Arctic Monkeys een optie?
Jan: "Die hebben nooit op de lijst gestaan."
Nooit? Dit jaar bedoeld hij zeker met nooit;
Maar die bands hebben al op Pinkpop gestaan voordat ze naar Lowlands gaan (The Prodigy en Kasabian dit jaar uitgezonderd)quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:15 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee. Dit wordt mijn eerste grote festival en dat wordt dan ook direct LL.![]()
![]()
Ik merk ook op dat veel bands die een jaar eerder al op LL stonden het jaar erna op Pinkpop staan.
Dan zou ik naar pp gaanquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu krijgen we het PP vs LL verhaal weer.
Pinkpoppers zeggen: we hadden Bruce Springsteen
Lowlanders zeggen: we hadden Faith No More en Snoop Dogg
Dat is smaak.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan zou ik naar pp gaan. Bruce > FTM + Snoop
Wat the hell is dat dan voor een vergelijking?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu krijgen we het PP vs LL verhaal weer.
Pinkpoppers zeggen: we hadden Bruce Springsteen
Lowlanders zeggen: we hadden Faith No More en Snoop Dogg
Dat is ook zo, maar kijk maar eens bij een willekeurig Pinkpop of Lowlands bericht op de FP. Het gaat ALTIJD naar die discussie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat the hell is dat dan voor een vergelijking?
Pinkpop en Lowlands kun je echt niet vergelijken IMHO
Ja staan dus ook op Pinkpopquote:
Dat laatste maakt het wel mooi. Maar als je niet naar een festival gaat om films te kijken, naar cabaret te gaan of om een lezing bij te wonen ga je toch mooi naar alleen muziek op LL?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja staan dus ook op Pinkpop
Die discussie gaat idd. nergens over. Maar dat is al jaren zo. Ben nog nooit op Lowlands geweest dus kan er niet over oordelen. Maar zelf ga ik naar een festival voor de muziek en niet voor films te kijken, naar cabaret of een lezing te gaan.Dus gaat m`n voorkeur naar Pinkpop
Daarbij is het maar 20 minuten van huis af![]()
Ik woon helaas 15x zoveel verder weg (5 uur rijden), maar je moet het een keer gezien hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja staan dus ook op Pinkpop
Die discussie gaat idd. nergens over. Maar dat is al jaren zo. Ben nog nooit op Lowlands geweest dus kan er niet over oordelen. Maar zelf ga ik naar een festival voor de muziek en niet voor films te kijken, naar cabaret of een lezing te gaan.Dus gaat m`n voorkeur naar Pinkpop
Daarbij is het maar 20 minuten van huis af![]()
Ja das waarquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:38 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat laatste maakt het wel mooi. Maar als je niet naar een festival gaat om films te kijken, naar cabaret te gaan of om een lezing bij te wonen ga je toch mooi naar alleen muziek op LL?
Dat wordt weer tof!quote:
Dat lijkt me nou eens geweldig om live te zien, The Prodigy! een briljante keuze om ze als allerlaatste te programmeren natuurlijk.quote:
Hopen dat de stroom aan blijft.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou eens geweldig om live te zien, The Prodigy! een briljante keuze om ze als allerlaatste te programmeren natuurlijk.
Wordt weer een knallende afsluiter, net als RATM 2 jaar geleden![]()
ja idd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:57 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Hopen dat de stroom aan blijft.
]http://tweetphoto.com/12393932[/q][/url]quote:Sweet! Ik bloos! @gabcilmi: The first man to play sweet about me in Holland....big up Gerard..!! [url=http://tweetphoto.com/12393932
Volgens het persbericht door de Gouden Tip.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:06 schreef Timo20 het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Mando Diao er weer staat op Pinkpop. vorig jaar ook gespeeld (dat was trouwens super!) maar in de tussentijd hebben ze geen nieuw album gemaakt. Waarom dan toch boeken?
quote:Naar aanleiding van de jaarlijkse Gouden Tip zullen op Pinkpop Wolfmother, blabla etc. en Mando Diao terugkeren met nieuw materiaal.
Ik zie wel The Malevolence Of Mando Diao 2002-2007, maar dat is een best-of-album.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:06 schreef Timo20 het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Mando Diao er weer staat op Pinkpop. vorig jaar ook gespeeld (dat was trouwens super!) maar in de tussentijd hebben ze geen nieuw album gemaakt. Waarom dan toch boeken?
was dat niet Teddy Picker?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat fragment waren Arctic Monkeys met..
quote:tleemhuis
@gerardekdom En in dit geval heb je ook al haar platen natuurlijk. Heb je ook al haar boeken al?
Lowlands is een veel beter festival inderdaad.Pinkpop zou er wijs aan doen om zijn naam te veranderen in 3FMpop want dat is het wel geworden in de loop der jaren.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:31 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ken genoeg mensen die zeggen: Ik ben niet zo'n Lowlands-fan. Dat snap ik niet, je kunt het zeker niet zeggen als je er nog niet bent geweest. Lowlands is juist breder.
quote:01. Radio 2 - 12,9 (12,8) - [12,8]
02. Sky Radio - 10,1 (10,1) - [9,9]
03. Radio 3FM - 9,2 (9,3) - [7,9]
04. Radio 538 - 9,2 (9,6) - [9,9]
05. Radio 1 - 6,7 (6,6) - [6,6]
06. Q-music - 6,4 (6,6) - [6,8]
07. Radio Veronica - 6,0 (5,9) - [5,8]
08. 100%NL - 3,8 (3,7) - [2,7]
09. Radio 10 Gold - 2,5 (2,4) - [2,7]
10. Radio 5 - 2,4 (2,5) - [2,5]
11. Classic FM - 2,3 (2,0) - [2,3]
12. Radio 4 - 1,9 (1,9) - [1,9]
13. Slam!FM - 1,7 (1,9) - [1,6]
14. Arrow Classic Rock - 1,2 (1,2) - [2,6]
15. BNR Nieuwsradio - 0,8 (0,8) - [0,8]
16. Kink FM - 0,4 (0,2) - [0,2]
17. Radio Decibel - 0,4
18. Arrow Jazz FM - 0,3 (0,4) - [0,6]
19. Radio 6 - 0,2 (0,2) - [0,2]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:04 schreef Paul het volgende:
Paramore net!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111
Gerard vindt het kennelijk niet leuk, de mafkeesquote:
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:31 schreef svenistheman het volgende:
Hans....Queen!
Eens! Killer Queen, damn wat een juweeltjequote:Op donderdag 25 februari 2010 10:30 schreef Paul het volgende:
[..]
, ja kom op dat nummer heb ik nou zovaak gehoord
Mits Mark van den Akker terugkomtquote:
Nogal!quote:
Oh My God die plaat is zo verwoestend tof !!!!!! draai de plaat tegenwoordig echt vaak. Ge-wel-dige track!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:46 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, als ik niet snel mp3fm had opgezet zouden er echt hoofden gaan rollen, heerlijk die yeah yeah yeah's
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh My God die plaat is zo verwoestend tof !!!!!! draai de plaat tegenwoordig echt vaak. Ge-wel-dige track!
Ik draai tegenwoordig de nieuwe single van Hot Chip regelmatigquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh My God die plaat is zo verwoestend tof !!!!!! draai de plaat tegenwoordig echt vaak. Ge-wel-dige track!
Oja, die mag er idd ook wel wezenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik draai tegenwoordig de nieuwe single van Hot Chip regelmatigMaar deze is idd ook te pruimen
En je laat een spoor achter van maaginhoud?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik loop al hossend door de kamer!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik loop al hossend door de kamer!
Domien laatst..start 'ie een plaat in om 'm na 30 seconden(!) af te kappen. Zo kansloos.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Start die plaat dan maar helemaal niet.
Draai dan united states of wathever ofzo iddquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Domien laatst..start 'ie een plaat in om 'm na 30 seconden(!) af te kappen. Zo kansloos.
Je zei het verboden woordquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:57 schreef naatje_1 het volgende:
Veronica met michiel veenstra, ehm foutje, gerard ekdom
Domien is nog een beginner, laat hem nou hij is lievquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Domien laatst..start 'ie een plaat in om 'm na 30 seconden(!) af te kappen. Zo kansloos.
Nog erger idd. Ze hebben daar toch een gigantische timer voor hun neus staan....quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, maar in dit geval was het volkletsen van de tijd een betere optie geweest. 't was ook nog eens bij de nieuwe Stereophonicsquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Draai dan united states of wathever ofzo idd
Precies..quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog erger idd. Ze hebben daar toch een gigantische timer voor hun neus staan....
Vreselijke plaat iddquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeiknummer.
Die top20 is wel pure ellendequote:Op donderdag 25 februari 2010 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.apple.com/nl/i(...)ankyou.html#thankyou
Grappig trouwens dat Vooral de mix van Florence & The Machine's You Got The Love wordt gedraaid. Hoor de originele cover amper.... ben blijkbaar niet de enige die die heel erg kut vindtquote:BOB MARLEY & FUNKSTAR DE LUXE Sun is shining
JONSI Go do
UNDERWORLD Two months off
ABSYNTHE MINDED Moodswing Baby
ARCADE FIRE Rebellion (lies)
JEFF BUCKLEY Hallelujah
DIGGY DEX ft EVA DE ROOVERE Slaap lekker (fantastig toch)
HELL feat BRYAN FERRY U can dance
BECK Devils haircut
GNARLS BARKLEY Crazy
TIGA Love don't dance here anymore
GEORGE MICHAEL I want your sex
GORILLAZ feat MOS DEF & BOBBY WOMACK Stylo
MANIC STREET PREACHERS There by the grace of god
FLORENCE & THE MACHINE feat. THE XX You got the love (Jamie XX rework)
ZWijg!!!!!!!!!!!! ik kan de pijn niet aaaaaaaaanquote:
Mag de bier en wijn bestelling opnemenquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:11 schreef gerbenp het volgende:
Tjibbie in de studio!
Veenstra Veenstraquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:12 schreef Paul het volgende:
[..]
ZWijg!!!!!!!!!!!! ik kan de pijn niet aaaaaaaaan!!!!!
Of hij komt de Nuts en de boekenbon ophalen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Mag de bier en wijn bestelling opnemen
En hij kondigde ook aan dat hij nmog maar 30 seconden had, en toch die plaat ging startenquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Domien is nog een beginner, laat hem nou hij is liev
Da's nog erger.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
En hij kondigde ook aan dat hij nmog maar 30 seconden had, en toch die plaat ging starten
Dat komt omdat hij nog puber isquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
En hij kondigde ook aan dat hij nmog maar 30 seconden had, en toch die plaat ging starten
Hou opppppppppppppppppppquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Michiel Veenstra, uw plaatselijke discjockey
Hieruit blijkt dat Apple-liefhebbers een bar slechte smaak hebben... /generaliserenisokéoléoléquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.apple.com/nl/i(...)ankyou.html#thankyou
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dat Apple-liefhebbers een bar slechte smaak hebben... /generaliserenisokéoléolé
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:31 schreef borisz het volgende:
ik kom erachter dat ik de tentamenweek gewoon bijna twee weken vrij ben
[..]
Hieruit blijkt dat Apple-liefhebbers een bar slechte smaak hebben... /generaliserenisokéoléolé
[..]
Die zijn meestal alleen intern bekend, en worden niet openbaar gemaakt. De enige openbare cijfers vind je via http://twitter.com/radiocijfersquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:44 schreef Paul-89 het volgende:
Worden vandaag de luistercijfers per programma bekend gemaakt ? Of alleen intern ?
Dat zeker. Maar andere jaren kwamen ze daarmee niet in de buurt van 538, dus het is gewoon een goede score.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:49 schreef Paul-89 het volgende:
Dus dat 3FM nu bovenaan staat komt alsmede door Serious Request,,
Doe mij ook een pallet!quote:
Zal ik doen! 2010 is nog maar net begonnen, maar volgens mij hebben we nu al de winnaar van de meest crappy cover van het jaar al te pakken. Wat een bagger.quote:
Smaak komt met de jaren,,quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar andere jaren kwamen ze daarmee niet in de buurt van 538, dus het is gewoon een goede score.
Zijn ze al wel bekend?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zijn meestal alleen intern bekend, en worden niet openbaar gemaakt. De enige openbare cijfers vind je via http://twitter.com/radiocijfers
Slipknot - Psychosocialquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:34 schreef Paul het volgende:
Hoe heet dat nummer nou?
Why don't you van ???
Dat jazz achtige mixliedje
Hihihi ! kijk anders even op 3FMfan.nl.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:36 schreef Paul het volgende:
Lachen man
* klikt *quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:54 schreef Paul het volgende:
Gramophonedzie - Why Don't You
Gewoon omdat het kan
Op je verjaardagquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Van Hengelo naar Hilversum fietsen.
Sterker nog, voorgaande jaren zakten ze soms zelfs iets in de decembermaand, en was het in ieder geval geen stijging. Het is dus echt een goede score.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar andere jaren kwamen ze daarmee niet in de buurt van 538, dus het is gewoon een goede score.
ik wist niet dat ze nog een nummer van Kiss in de computer hadden.....quote:
Nou inderdaad zeg en eens een keer niet I was made for loving youquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:36 schreef Againzender het volgende:
ik wist niet dat ze nog een nummer van Kiss in de computer hadden.....
Zie op 3FMfan dat ze ook Detroit Rock City hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:36 schreef -Hans- het volgende:
Jurk.. Want Want vind ik nog wel leuk maar met Jurk heb ik vrij weinig.
[..]
Nou inderdaad zeg en eens een keer niet I was made for loving you.
Serieus of niet, er staan een aantal prachtige liedjes op de cd. Beter dan de laatste AedM.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:40 schreef broer het volgende:
Jurk zou serieus zijn? Wie gelooft dat nou!?
Gabriela Cilmiquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:51 schreef Captain_Slow het volgende:
Heeft Giel weer een nieuwe hoer?
Valt me 100% meequote:Op donderdag 25 februari 2010 13:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zie op 3FMfan dat ze ook Detroit Rock City hebben
Ja, Jurk is echt zo'n typisch zeiknummerquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:36 schreef -Hans- het volgende:
Jurk.. Want Want vind ik nog wel leuk maar met Jurk heb ik vrij weinig.
[..]
Nou inderdaad zeg en eens een keer niet I was made for loving you.
Yup, time flies...quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:01 schreef Captain_Slow het volgende:
Nu al weer een jaar geleden???![]()
Past prima bij HollandFMquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:59 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, Jurk is echt zo'n typisch zeiknummer![]()
Scoren he.....quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:02 schreef Captain_Slow het volgende:
De VVD gaat ook de PVV kant op?
Net als die Bartjosti.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:18 schreef -Hans- het volgende:
Wat een vreselijk irritante plaat de nieuwe van de BeP. Laat die zooi maar mooi bij de commerciele zenders blijven
Ook absoluut niet mijn favo DJquote:
Je komt dus met de wijnfles tussen de benen naar 3fm?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ren je naar KX voor goede muziek... krijg je daar Dansplaat voor je kiezen![]()
.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Je komt dus met de wijnfles tussen de benen naar 3fm?
Dat dan weer welquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:23 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ja maar dan wel een immens vrolijke
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:05 schreef -Hans- het volgende:
Coen en Sander show !
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:39 schreef alors het volgende:
Van hooguit 1x pink per dag naar nu opeens 4 keer. Nou ze zou toch niet op pinkpop staan?![]()
![]()
![]()
En 3fm heeft er vast geen belangen bij verder...
Nogmaalsvalt me echt tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |