Het is ook nieuw, nouja nieuw, volgens mij hun 1e single, in clubs werd de langere versie al een tijdje gedraaid hiervan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Doop is briljant zoek ook maar eens het nummer Yoghurt of Daktarihelden
Ik ken dat grammophonedingus niet
Dit dus. Ongelooflijk hoe ze een goed nummer weer compleet weten te verkrachten door er een beat doorheen te gooien en de vocal track te verknippen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 06:54 schreef female81 het volgende:
*klein kickje*
Het nummer begon en ik dacht 'leuk!' en tegelijkertijd 'wat doet dit op de moderne popradio?'
Vervolgens kwam er na enige tijd een verschrikkelijk uitgekauwd, zielloos dance-ritme doorheen, dat het hele nummer grandioos verpestte. Het woord 'Sneakerz' kwam gelijk bij me op.
Da's nou jammer... (maar wel een mooie clip, en leuk dat ik zo op het spoor kom van het veel betere en voor mij eerst nog niet bekende origineel.)
Even Googelen lijkt er helaas op te wijzen dat ik bijna de enige ben die het niks vind, dus hier ben ik de komende tijd nog niet vanaf...
[uber muziek snob modusquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:57 schreef BdR het volgende:
[muziek snob modus]Het origineel is beter
Benny Goodman and Peggy Lee - Why Don't You Do Right (1936)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |