Nou inderdaad zeg en eens een keer niet I was made for loving youquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:36 schreef Againzender het volgende:
ik wist niet dat ze nog een nummer van Kiss in de computer hadden.....
Zie op 3FMfan dat ze ook Detroit Rock City hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:36 schreef -Hans- het volgende:
Jurk.. Want Want vind ik nog wel leuk maar met Jurk heb ik vrij weinig.
[..]
Nou inderdaad zeg en eens een keer niet I was made for loving you.
Serieus of niet, er staan een aantal prachtige liedjes op de cd. Beter dan de laatste AedM.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:40 schreef broer het volgende:
Jurk zou serieus zijn? Wie gelooft dat nou!?
Gabriela Cilmiquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:51 schreef Captain_Slow het volgende:
Heeft Giel weer een nieuwe hoer?
Valt me 100% meequote:Op donderdag 25 februari 2010 13:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zie op 3FMfan dat ze ook Detroit Rock City hebben
Ja, Jurk is echt zo'n typisch zeiknummerquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:36 schreef -Hans- het volgende:
Jurk.. Want Want vind ik nog wel leuk maar met Jurk heb ik vrij weinig.
[..]
Nou inderdaad zeg en eens een keer niet I was made for loving you.
Yup, time flies...quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:01 schreef Captain_Slow het volgende:
Nu al weer een jaar geleden???![]()
Past prima bij HollandFMquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:59 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, Jurk is echt zo'n typisch zeiknummer![]()
Scoren he.....quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:02 schreef Captain_Slow het volgende:
De VVD gaat ook de PVV kant op?
Net als die Bartjosti.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:18 schreef -Hans- het volgende:
Wat een vreselijk irritante plaat de nieuwe van de BeP. Laat die zooi maar mooi bij de commerciele zenders blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |