Waar luisteren de echte mannen dan naar?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:14 schreef SimonBalk het volgende:
beide hebben nu net zoveel hersen doden als luisteraars. Nou boeiend hoor.
Jazz fmquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:22 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Waar luisteren de echte mannen dan naar?
dat is bij elke zender zo.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:08 schreef Ryon het volgende:
Ik luister bijna de gehele dag radio 538. Makkelijke muziek, proleten die bellen, prima. Alleen hangt het er wel heel erg vanaf welke DJ bezig is. Sommige shows zijn echt een stuk beter dan andere terwijl het eigenlijk allemaal hetzelfde kunstje is. Beetje jammer.
Alles is leuk van 3fm behalve Michiel Veenstraquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:14 schreef skittelman het volgende:
[..]
dat is bij elke zender zo.
Ik ben bv. geen fan van Paul Rabbering, hij is echter de enige 3fm DJ die de ballen heeft om Linkin Park te draaien.
Giel houd zich staande met leuke vaste items (gedicht, kluun)
Gerard's arbeidsvitaminen is het langst lopende radioprogramma van NL (dat zegt imho genoeg)
Stenders betekent even switchen naar Xfm![]()
Tjah en Coen en Sander spreekt voor zich, meest briljante radio show op de Neerlandsche Radio
Hij heeft wel Kontrust naar NL gehaald hequote:Op donderdag 25 februari 2010 12:17 schreef Paul het volgende:
En Eric Corton is ook niets aan met die show 's avonds
Terwijl zondag een rustdag is!quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen de zondagavond op 3FM vind ik een beetje crap. Alleen maar EO-meuk
Volgens mij probeert Sky juist af te wisselen, ooit hadden ze ook zo'n slogan nooit het zelfde nummer per dag ofzoiets.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
dat mensen naar Sky radio luisteren...das pas geestdodend met 4x per dag de zelfde playlist!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |