Nee. Dit wordt mijn eerste grote festival en dat wordt dan ook direct LL.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ga dan naar Pinkpop
Ik mis alleen The XX
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Waren de Arctic Monkeys een optie?
Jan: "Die hebben nooit op de lijst gestaan."
Nooit? Dit jaar bedoeld hij zeker met nooit;
Maar die bands hebben al op Pinkpop gestaan voordat ze naar Lowlands gaan (The Prodigy en Kasabian dit jaar uitgezonderd)quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:15 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee. Dit wordt mijn eerste grote festival en dat wordt dan ook direct LL.![]()
![]()
Ik merk ook op dat veel bands die een jaar eerder al op LL stonden het jaar erna op Pinkpop staan.
Dan zou ik naar pp gaanquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu krijgen we het PP vs LL verhaal weer.
Pinkpoppers zeggen: we hadden Bruce Springsteen
Lowlanders zeggen: we hadden Faith No More en Snoop Dogg
Dat is smaak.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan zou ik naar pp gaan. Bruce > FTM + Snoop
Wat the hell is dat dan voor een vergelijking?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu krijgen we het PP vs LL verhaal weer.
Pinkpoppers zeggen: we hadden Bruce Springsteen
Lowlanders zeggen: we hadden Faith No More en Snoop Dogg
Dat is ook zo, maar kijk maar eens bij een willekeurig Pinkpop of Lowlands bericht op de FP. Het gaat ALTIJD naar die discussie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat the hell is dat dan voor een vergelijking?
Pinkpop en Lowlands kun je echt niet vergelijken IMHO
Ja staan dus ook op Pinkpopquote:
Dat laatste maakt het wel mooi. Maar als je niet naar een festival gaat om films te kijken, naar cabaret te gaan of om een lezing bij te wonen ga je toch mooi naar alleen muziek op LL?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja staan dus ook op Pinkpop
Die discussie gaat idd. nergens over. Maar dat is al jaren zo. Ben nog nooit op Lowlands geweest dus kan er niet over oordelen. Maar zelf ga ik naar een festival voor de muziek en niet voor films te kijken, naar cabaret of een lezing te gaan.Dus gaat m`n voorkeur naar Pinkpop
Daarbij is het maar 20 minuten van huis af![]()
Ik woon helaas 15x zoveel verder weg (5 uur rijden), maar je moet het een keer gezien hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja staan dus ook op Pinkpop
Die discussie gaat idd. nergens over. Maar dat is al jaren zo. Ben nog nooit op Lowlands geweest dus kan er niet over oordelen. Maar zelf ga ik naar een festival voor de muziek en niet voor films te kijken, naar cabaret of een lezing te gaan.Dus gaat m`n voorkeur naar Pinkpop
Daarbij is het maar 20 minuten van huis af![]()
Ja das waarquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:38 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat laatste maakt het wel mooi. Maar als je niet naar een festival gaat om films te kijken, naar cabaret te gaan of om een lezing bij te wonen ga je toch mooi naar alleen muziek op LL?
Dat wordt weer tof!quote:
Dat lijkt me nou eens geweldig om live te zien, The Prodigy! een briljante keuze om ze als allerlaatste te programmeren natuurlijk.quote:
Hopen dat de stroom aan blijft.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou eens geweldig om live te zien, The Prodigy! een briljante keuze om ze als allerlaatste te programmeren natuurlijk.
Wordt weer een knallende afsluiter, net als RATM 2 jaar geleden![]()
ja idd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:57 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Hopen dat de stroom aan blijft.
]http://tweetphoto.com/12393932[/q][/url]quote:Sweet! Ik bloos! @gabcilmi: The first man to play sweet about me in Holland....big up Gerard..!! [url=http://tweetphoto.com/12393932
Volgens het persbericht door de Gouden Tip.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:06 schreef Timo20 het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Mando Diao er weer staat op Pinkpop. vorig jaar ook gespeeld (dat was trouwens super!) maar in de tussentijd hebben ze geen nieuw album gemaakt. Waarom dan toch boeken?
quote:Naar aanleiding van de jaarlijkse Gouden Tip zullen op Pinkpop Wolfmother, blabla etc. en Mando Diao terugkeren met nieuw materiaal.
Ik zie wel The Malevolence Of Mando Diao 2002-2007, maar dat is een best-of-album.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:06 schreef Timo20 het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Mando Diao er weer staat op Pinkpop. vorig jaar ook gespeeld (dat was trouwens super!) maar in de tussentijd hebben ze geen nieuw album gemaakt. Waarom dan toch boeken?
was dat niet Teddy Picker?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat fragment waren Arctic Monkeys met..
quote:tleemhuis
@gerardekdom En in dit geval heb je ook al haar platen natuurlijk. Heb je ook al haar boeken al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |