Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Klopt nu.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:17 schreef Klonk het volgende:
de twee lekkerste dingen in een TT
Whehequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar dat jij hier nog kunt posten, ondanks dat je naam regelmatig voorbijkomt in het FP-banmeldtopic!
MPG OF DM zijn aan de beurtquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al een topic geopend deze week, dus iemand anders gaat maar de ninja uithangen
whehehequote:
Totaal geen inspiratiequote:
Haal je zaad eens uit je ogen... je zit al in een nieuw topicquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
MPG OF DM zijn aan de beurt![]()
grote kans dat Fha hem heeft![]()
registrerenquote:
die post had ik al gemaakt in het oude topicquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Haal je zaad eens uit je ogen... je zit al in een nieuw topic.
daarom heb ik het voor jouw gedaanquote:
Dan nog komt het erg knullig en postgeil over om in post #8 al te speculeren over wie dit topic volpostquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die post had ik al gemaakt in het oude topic![]()
alleen was het topic al dicht voordat ik het kon posten
Voor zijn wat?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom heb ik het voor jouw gedaan
Mijn spatie.quote:
Je gebruikt 'jouw'. Dat is een bezittelijk voornaamwoord, dus daar hoort nog een zelfstandig naamwoord achter dan. En anders is het 'jou'.quote:
Ik wil wel een cracker met smeerkaas voor je maken!quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:37 schreef Fha het volgende:
Gaat er nou nog iemand eten voor me maken of hoe zit dat? pretty please?
Woaaahquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil wel een cracker met smeerkaas voor je maken!
Die maak ik wel danquote:
Lees nog een keerquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:47 schreef FFSletop het volgende:
Tefack? lees net dat LL is gebanned
Hebben we toch al bijna een picknickquote:
oeps, lettertje gemistquote:
Is dit nou opgehelderd inmiddels? Lijkt me een foutjequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
What The Fuck![]()
[Forum] Banmeldtopic
Ah ja laat ook maarquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit nou opgehelderd inmiddels? Lijkt me een foutje
Van GuyUnlike?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:11 schreef Ladylike het volgende:
Jaaaaah
ze hebben alleen ontdekt dat ik een Kloon ben
Ach ik vind je nog steeds een lekker wijfquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:11 schreef Ladylike het volgende:
Jaaaaah
Kloontje , 't reuze kindquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:11 schreef Ladylike het volgende:
Jaaaaah
Fuck... bustedquote:
Ik jou ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach ik vind je nog steeds een lekker wijf
Tuutquote:
Maar je bent er nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fuck... busted
[..]
Ik jou ook![]()
[..]
Tuut
quote:
Niet thuis nee, JF was aan het lurken en wees me hieropquote:
Soentje voor die lurker van jequote:Op woensdag 24 februari 2010 22:27 schreef Ladylike het volgende:
Niet thuis nee, JF was aan het lurken en wees me hierop
Soen terugquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Soentje voor die lurker van je
Hoe is het eigenlijk met de kleine grote man?
Onkruid vergaat nietquote:
Hahahahhahaquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:45 schreef Ladylike het volgende:
Soen terug
Die groeit hard, JF begon al zijn eigen eigenschappen op te noemen.
Ik: KLEINE grote man
Hij:![]()
Absoluut welquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wil je mijn eigenschappen niet weten?
nou, mijn haar groeit al goed, ik ben volgens mij aan het afvallen en ik heb vanmorgen in mijn eentje mijn tanden gepoetstquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:01 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou, mijn haar groeit al goed, ik ben volgens mij aan het afvallen en ik heb vanmorgen in mijn eentje mijn tanden gepoetst
als jij meedoet is het wel 2 keer douchenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:05 schreef Fha het volgende:
Veel plezier (zal wel twee keer douchen worden?) en slaap lekker alvast![]()
Ik moet wel nog douchen vanavond jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als jij meedoet is het wel 2 keer douchen
of 1 douche is al voldoende trouwens
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:02 schreef john-frusciante het volgende:
Wij gaan naar huis, LL lekker douchen
en dan naar bed
quote:
quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 24-02-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 081 Ladylike
02. 064 Pheno
03. 061 Giertje
04. 058 goldfinger1963
05. 048 Fha
06. 022 Pien85
07. 020 friemelaar
08. 017 MPG
09. 015 DaMart
10. 014 Dr_Flash
11. 014 marcb1974
12. 008 Symphonic
13. 008 Marijkezwolle
14. 006 Aarti
15. 006 john-frusciante
16. 006 MaleDuck
17. 004 FFSletop
18. 002 Klonk
19. 002 Zonnestraaltje86
20. 001 vogeltjesdans
friemelquote:
ookquote:
marcquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:11 schreef Ladylike het volgende:
Jaaaaah
slaap ze Friemelquote:
indahquote:
al weer terug thuis indah?quote:
Thuis en weer lekker aan het werk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 05:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
al weer terug thuis indah?
goed om te horenquote:Op donderdag 25 februari 2010 05:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Thuis en weer lekker aan het werk.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 05:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed om te horen
ik ga zo maar eens mijn bedje opzoeken
Trusten en tot laterquote:Op donderdag 25 februari 2010 05:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik spreek je straks nog wel kerel
Is dat erg dan?quote:
nja tis idd SLOWchat jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat erg dan?
Herhaling
[ afbeelding ]
Koop GF een pc en verbinding die niet vasthangen na een multi-quote en je punt van irritatie zal voorbij zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:44 schreef Pheno het volgende:
Zoals het hoort, dan is het in ieder geval te volgen ipv vijf kwartetposts achter elkaar in vijf minuten
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat erg dan?
Herhaling
[ afbeelding ]
Hij moet eens een fatsoenlijke browser gebruiken dan gf explorer 0.1 beta.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Koop GF een pc en verbinding die niet vasthangen na een multi-quote en je punt van irritatie zal voorbij zijn
* wel.o.k zakt mijmerend onderuitquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij moet eens een fatsoenlijke browser gebruiken dan gf explorer 0.1 beta.
Netscape 3.5 is echt te oud
Als het daaraan lag...quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij moet eens een fatsoenlijke browser gebruiken dan gf explorer 0.1 beta.
Netscape 3.5 is echt te oud
Mogguh popjequote:
Zelfs een iMac van 10 jaar terug (G3 met 64 mb ram) heeft geen problemen met multiquoting, of internet in zijn algeheel.quote:
Goed voornemenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:04 schreef Aarti het volgende:
Ik heb me voorgenomen om vandaag 5 uur naar huis te gaan
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:15 schreef Giertje het volgende:
zooo werk zit er weer op voor vandaag
jup kan ik weer grootste gedeelte van de dag hier door brengenquote:
haha wat heb jij voor baanquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
jup kan ik weer grootste gedeelte van de dag hier door brengen
ik werk op invalbasis in de zorgquote:
Iemand die voor de mensen zorgtquote:
Dus je gaat flink batsen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, zwaar vervroegd weekend. Nu dus al
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iemand die voor de mensen zorgt
Hij doet nuttiger werk dan ik doe
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, zwaar vervroegd weekend. Nu dus al
Jeej Marcb komt naar GF dit weekendquote:
heb respect voor jullie, je moet het maar kunnen en willenquote:
zorg voor ouderen? thuiszorg?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik werk op invalbasis in de zorg
draai voornamelijk korte dienstjes
nee niet de thuiszorg dat vind ik niks aanquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
zorg voor ouderen? thuiszorg?
zware baan!!
ja, kan ik me voorstellen!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee niet de thuiszorg dat vind ik niks aan
werk momenteel in een verzorgingstehuis
wel leuke mensen opzich
het is soms wel zwaar want niet alle mensen kunnen
even goed meewerken
batsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
mja dat zeer zekerquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, kan ik me voorstellen!
Ik heb in een restaurant van een verzorgingstehuis gewerkt als student, en daar moesten we ook vaak mensen in en uit stoelen tillen. erg zwaar idd.
Ik wil ook verlofquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:33 schreef Pheno het volgende:
Ik heb morgen ook maar vrijgenomen. Er is niemand aanwezig om toestemming te krijgen, dus ze sterven maar. Dan heb ik tenminste goed te tijd om eens te gaan zoeken naar werk.
En monsterboard af te struinen
heb je geen uren die je op kan nemen?quote:
Jawel, maar mn baas vind het niet zo leuk als ik dat pas op het laatste moment aangeefquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb je geen uren die je op kan nemen?
Geen kut zo nauw als je eigen klauwquote:
daar zit wat in jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel, maar mn baas vind het niet zo leuk als ik dat pas op het laatste moment aangeef
[..]
Geen kut zo nauw als je eigen klauw
* wel.o.k kijkt uit het raamquote:
Lieverd, je bent je pilletjes vergetenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:45 schreef Ladylike het volgende:
Geen kut zo nauw als je eigen klauw
oow wat zal ik blij zijn als het zomer isquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k kijkt uit het raam
ik wacht wel tot de zomer.
nee hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lieverd, je bent je pilletjes vergeten
Dan moet je even terug, deze zijn duidelijk stukquote:
je mag de mijne ook wel hebbenquote:
Nou moet ik aan The End denken, dat Burt Reynolds die pillen inneemt met zure melk en ze weer uitspuugtquote:
ik wil naar een warm land op vakantiequote:Op donderdag 25 februari 2010 10:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k kijkt uit het raam
ik wacht wel tot de zomer.
anders ik welquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik wil naar een warm land op vakantie
limburg is altijd wel warmer dan hierquote:
als ik de kans zou krijgen zou ik binnen record tijd hier weg zijnquote:
Ik kan van andere landen houdenquote:
Vochtig bedoel je.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Groetjes uit een warm land
waar zit jij dan precies?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga aan de blokjes kaas en salami. Zelf geimporteerd uit het verre Singapore.
wat houdt je nu tegen dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik de kans zou krijgen zou ik binnen record tijd hier weg zijn
geld voornamelijk en mijn ouders wil ik ook niet achter latenquote:
dat dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
geld voornamelijk en mijn ouders wil ik ook niet achter laten
geld kun je in een ander land ook verdienen, en je ouders kun je bezoeken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
geld voornamelijk en mijn ouders wil ik ook niet achter laten
Gewoon ervoor gaanquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
geld kun je in een ander land ook verdienen, en je ouders kun je bezoeken.
Ik weet, het klinkt te simpel gezegd, maar als je iets echt wil, moet je er gewoon voor gaan.
vanuit waar ik heen wil word dat lastigquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
geld kun je in een ander land ook verdienen, en je ouders kun je bezoeken.
Ik weet, het klinkt te simpel gezegd, maar als je iets echt wil, moet je er gewoon voor gaan.
hoelang is een poosje? een maand? een jaar?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
vanuit waar ik heen wil word dat lastig
ik zou echt graag voor een poosje in een boedhistisch klooster willen wonen
weg van deze samenleving en ik wil kijken of ik dan eindelijk innerlijke rust in me kan vinden
ja ja ja ik weet het klinkt simpel gezegquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon ervoor gaan
leuk gezegd
denk wel een jaar jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
hoelang is een poosje? een maand? een jaar?
ben je er voor aan het sparen?
mee eens, alleen zijn sommige dingen niet snel uit te voerenquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja ja ja ik weet het klinkt simpel gezeg
Maar: morgen ben je dood, dus doe nu wat je nu kan doen.
ook dat en ik denk dat mijn ouders het ook niet zo waarderen als ik voor een jaar verdwijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mee eens, alleen zijn sommige dingen niet snel uit te voeren
aangezien mijn kind niet kan voorzien in eigen voedsel zal ik eerst voor werk in een ander land moeten zorgen.
idd, met een baan daar, kun je makkelijker verhuizen.
Maar zonder inkomen is verhuizen gewoon geen optie voor mensen met een gezin en verantwoordelijkheden.
In Nederland is het ook vochtig vandaag, het regent hier (Drenthe) al sinds ik uit bed ben (uur of 8)quote:
vanmorgen naar mijn werk kwam et ook al met bakken uit de luchtquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:38 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
In Nederland is het ook vochtig vandaag, het regent hier (Drenthe) al sinds ik uit bed ben (uur of 8)
Nou gelukkig maar, gisteren had ik ook al pech, bijna de hele dag was het droog, totdat ik met mijn zus boodschappen moest gaan doen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
vanmorgen naar mijn werk kwam et ook al met bakken uit de lucht
het is nu effe droog eindelijk
Ik heb recent geleerd dat dat je eigen geluk niet in de weg mag staan, grof gezegd, als zij dood zijn moet jij nog een tijd met jezelf doorlevenquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook dat en ik denk dat mijn ouders het ook niet zo waarderen als ik voor een jaar verdwijn
ook al fha was ook al aan et studerenquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:40 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar, gisteren had ik ook al pech, bijna de hele dag was het droog, totdat ik met mijn zus boodschappen moest gaan doen.
Vandaag heb ik gelukkig geen last van de regen, ik ben vandaag nl aan het leren voor de komende tentamenweken.
dat wel maar goed ze zijn me erg dierbaar zeker na alles wat ze voor me gedaan hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb recent geleerd dat dat je eigen geluk niet in de weg mag staan, grof gezegd, als zij dood zijn moet jij nog een tijd met jezelf doorleven
Ik begrijp je helemaal.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mee eens, alleen zijn sommige dingen niet snel uit te voeren
aangezien mijn kind niet kan voorzien in eigen voedsel zal ik eerst voor werk in een ander land moeten zorgen.
idd, met een baan daar, kun je makkelijker verhuizen.
Maar zonder inkomen is verhuizen gewoon geen optie voor mensen met een gezin en verantwoordelijkheden.
ooow maar dat heb ik zowiezo welquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal.
Ik zou het alleen heel spijtig vinden als je straks op je 80e achter de geraniums zit, en spijt hebt van wat je niet hebt gedaan
heey GFquote:
giertjequote:
hoe isset?quote:
waarom doe jij dan zelden tot nooit multiquotenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs een iMac van 10 jaar terug (G3 met 64 mb ram) heeft geen problemen met multiquoting, of internet in zijn algeheel.
Dus hij moert zijn OS gewoon eens opnieuw installeren, want volgens mij heeft hij gewoonweg te veel spyware op zijn pc staan
Ik studeer facility management.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook al fha was ook al aan et studeren
waar studeer jij voor dan?
hoi tweetyquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:49 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik studeer facility management.
En m'n tentamenweken zijn pas over een week of 7 geloof ik, maar ik begin graag op tijd met leren.
Hoi GF
Ik doe het toch wel, maar met vertragingquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal.
Ik zou het alleen heel spijtig vinden als je straks op je 80e achter de geraniums zit, en spijt hebt van wat je niet hebt gedaan
Pappasquote:
mja dan ben je in ieder geval goed voorbereidquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:49 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik studeer facility management.
En m'n tentamenweken zijn pas over een week of 7 geloof ik, maar ik begin graag op tijd met leren.
Hoi GF
Oeh, lekker! Eetsmakelijk.quote:
goedquote:
LLquote:
WOKquote:
quote:
laters tweetyquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:04 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Oeh, lekker! Eetsmakelijk.
Ik duik ook weer even de schoolboeken in. Tot later
rook zequote:
OAquote:
dat was snelquote:
we zijn getrouwd je weetz, dan mag hetquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:47 schreef Ladylike het volgende:
ssssssst zometeen valt het op dat we samen zijn gaan lunchen
de posts zijn 32 minuten na elkaar, half uur dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
laters tweety
[..]
rook ze
[..]
OA
[..]
dat was snel
Oh jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we zijn getrouwd je weetz, dan mag het
Omdat ik op één bericht reageer, niet op alle hoi's en doei's. Die mensen groet ik impliciet al.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom doe jij dan zelden tot nooit multiquoten
Ik wil expliciet gegroet worden verdoriequote:Op donderdag 25 februari 2010 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ik op één bericht reageer, niet op alle hoi's en doei's. Die mensen groet ik impliciet al.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil expliciet gegroet worden verdorie
Ik ken je nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoi LLquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je WILT me volgens mij niet kennenquote:
quote:
Zij wel..quote:
Jullie willen geen sushiquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je WILT me volgens mij niet kennen
[..]
quote:
maar ik ben bang voor mensenquote:
ik ook.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
maar ik ben bang voor mensen
Nou ja, vandaar dat ik je niet kenquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Och, wees maar blij danquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, vandaar dat ik je niet ken
wie zegt datquote:
ik niet in ieder gevalquote:
meets zijn een HOAXquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jawel, maar dat kan niet
meets enzo
ah, een pauze?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:24 schreef Symphonic het volgende:
Even hallo met de PIII van mijn meisje..
Damn dat is echt niet te doen
pentium 3, antiekhandelquote:
das wel old school in ieder gevalquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, een pauze?
[..]
pentium 3, antiekhandel
hoi terug Symquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:24 schreef Symphonic het volgende:
Even hallo met de PIII van mijn meisje..
Damn dat is echt niet te doen
jij bang voor mensenquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
klinkt niet echt geloofwaardig hequote:Op donderdag 25 februari 2010 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoi terug Sym
[..]
jij bang voor mensen![]()
en al helemaal niet als je d'r irl kentquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
klinkt niet echt geloofwaardig he
Dus ze moet me niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en al helemaal niet als je d'r irl kent
inderdaadquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fuck, je hebt me doorquote:
Ik ben een asociaal kutwijfquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je hebt Alfa Romeo als UI. Je maakt het wel bont zeg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fuck, je hebt me door
[..]
Ik ben een asociaal kutwijf
maar mag je er ook aan zittenquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat betreft de TT: ik loop al een dag met zes tieten rond me hier in huis.
Gatverdamme, ik hoef niet te weten dat je zo veel aangekomen bent dat je tieten hebt gekregenquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:
die tijd komt nog voor mijquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
In een bananendoos?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
dat zeg ik helemaal nietquote:
Aan twee zeker wel, aan twee niet (is de bediende) en de andere twee (overduidelijk de grootste) zullen er in feite geen moeite mee hebben, ware het niet dat die toebehoren aan die van een vriendin van mijn vriendin. Maar 1/3 is nog geen slechte score dacht ik zo.quote:
rond me, niet an me.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:57 schreef Ladylike het volgende:
Gatverdamme, ik hoef niet te weten dat je zo veel aangekomen bent dat je tieten hebt gekregen
Het vermoeden bestond alquote:
nee dat zeker niet als ze de hele dag in je gezicht mee zwaaien en je mag er niet aanzittenquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Aan twee zeker wel, aan twee niet (is de bediende) en de andere twee (overduidelijk de grootste) zullen er in feite geen moeite mee hebben, ware het niet dat die toebehoren aan die van een vriendin van mijn vriendin. Maar 1/3 is nog geen slechte score dacht ik zo.
Dat doet ze niet, al zal ze vanavond wel weer rondlopen in dunne avondkleding. Maar ach, dat doet mijn vriendin ook, dus het zal allemaal wel goed zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee dat zeker niet als ze de hele dag in je gezicht mee zwaaien en je mag er niet aanzitten
dat is pas een kwelling
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:00 schreef Giertje het volgende:
vrouwen trekken altijd zo snel conclusies
en vaak nog verkeerd ookquote:
ze denken altijd gelijk te hebbenquote:
zuip ze Indahquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga mijn hoeveelheid van 1,125 liter JW black in de fles eens wat verkleinen.![]()
ze willen gelijk hebben maar je moet het ze niet geven.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ze denken altijd gelijk te hebben
dat zeg je ook alleen maar omdat je wil neukenquote:
niet altijd teminstequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze willen gelijk hebben maar je moet het ze niet geven.
dan zou ik er nu juist tegenin moeten gaan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zeg je ook alleen maar omdat je wil neuken
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ze denken altijd gelijk te hebben
alleen als ie niet anders kanquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze willen gelijk hebben maar je moet het ze niet geven.
quote:
want WOKKIN zit ook op Fok!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zou ik er nu juist tegenin moeten gaan.
Huhquote:
maar ik welquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zeg ik helemaal niet
Hoe kan ik het goedmaken?quote:
ik geloof je lekker toch nietquote:
die heeft daar helemaal geen tijd voorquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
want WOKKIN zit ook op Fok!
dat zowiezoquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
conclusie trekken.
vrouwen zijn complex
dat denk jijquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die heeft daar helemaal geen tijd voor
helemaal waarquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
conclusie trekken.
vrouwen zijn complex
koken, schoonmaken, wassen, stofzuigen, kinderen naar school brengen en halen.quote:
dus vervelen jullie nooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
niks hoorquote:
geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering waar blijft die koerier met de modem en router![]()
zit al de hele tijd te wachten
dat is dezelfde die ook bij Pheno (niet) komtquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering waar blijft die koerier met de modem en router![]()
zit al de hele tijd te wachten
whehequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
LOL
Maar goedemiddag lieverds!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
LOL
Hai Gierquote:
Hihihiquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus vervelen jullie nooit
net.. met de hakken over de slootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsssskquote:
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
dat heb ik nietquote:
een schone zaak of geduld?quote:
Hey schatjequote:
quote:
heey Fhaquote:
ik ben er bang voorquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is dezelfde die ook bij Pheno (niet) komt
Marijkequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
LOL
Hai meisje!quote:
goed hoor en met jou?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai GierHoe is het vandaag?
[..]
Hihihi![]()
Hoi Wok
quote:
quote:
Fhaquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai meisje!
En hoi GF en LL
Garpjuhquote:
nu durf je wel hequote:[..]
![]()
![]()
Hier alles okee ik ben alleen zoooooooooooooooooooooo moequote:
quote:
dat durf ik zaterdag ook nog hoorquote:[..]
nu durf je wel he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
dan is je hele dag ontregelt of nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles okee ik ben alleen zoooooooooooooooooooooo moe![]()
Ik had vanochtend de wekker gezet en toen had ik em half slapend gewoon uitgedrukt en me weer omgedraaid, werd ik een uur later waker![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ok![]()
![]()
[..]
dat durf ik zaterdag ook nog hoor
denk eraan: ik weiger de NA aan te vullen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
een 6je is ook voldoendequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
net.. met de hakken over de sloot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |