Is dat erg dan?quote:
nja tis idd SLOWchat jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat erg dan?
Herhaling
[ afbeelding ]
Koop GF een pc en verbinding die niet vasthangen na een multi-quote en je punt van irritatie zal voorbij zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:44 schreef Pheno het volgende:
Zoals het hoort, dan is het in ieder geval te volgen ipv vijf kwartetposts achter elkaar in vijf minuten
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat erg dan?
Herhaling
[ afbeelding ]
Hij moet eens een fatsoenlijke browser gebruiken dan gf explorer 0.1 beta.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Koop GF een pc en verbinding die niet vasthangen na een multi-quote en je punt van irritatie zal voorbij zijn
* wel.o.k zakt mijmerend onderuitquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij moet eens een fatsoenlijke browser gebruiken dan gf explorer 0.1 beta.
Netscape 3.5 is echt te oud
Als het daaraan lag...quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij moet eens een fatsoenlijke browser gebruiken dan gf explorer 0.1 beta.
Netscape 3.5 is echt te oud
Mogguh popjequote:
Zelfs een iMac van 10 jaar terug (G3 met 64 mb ram) heeft geen problemen met multiquoting, of internet in zijn algeheel.quote:
Goed voornemenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:04 schreef Aarti het volgende:
Ik heb me voorgenomen om vandaag 5 uur naar huis te gaan
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:15 schreef Giertje het volgende:
zooo werk zit er weer op voor vandaag
jup kan ik weer grootste gedeelte van de dag hier door brengenquote:
haha wat heb jij voor baanquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
jup kan ik weer grootste gedeelte van de dag hier door brengen
ik werk op invalbasis in de zorgquote:
Iemand die voor de mensen zorgtquote:
Dus je gaat flink batsen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, zwaar vervroegd weekend. Nu dus al
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iemand die voor de mensen zorgt
Hij doet nuttiger werk dan ik doe
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, zwaar vervroegd weekend. Nu dus al
Jeej Marcb komt naar GF dit weekendquote:
heb respect voor jullie, je moet het maar kunnen en willenquote:
zorg voor ouderen? thuiszorg?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik werk op invalbasis in de zorg
draai voornamelijk korte dienstjes
nee niet de thuiszorg dat vind ik niks aanquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
zorg voor ouderen? thuiszorg?
zware baan!!
ja, kan ik me voorstellen!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee niet de thuiszorg dat vind ik niks aan
werk momenteel in een verzorgingstehuis
wel leuke mensen opzich
het is soms wel zwaar want niet alle mensen kunnen
even goed meewerken
batsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
mja dat zeer zekerquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, kan ik me voorstellen!
Ik heb in een restaurant van een verzorgingstehuis gewerkt als student, en daar moesten we ook vaak mensen in en uit stoelen tillen. erg zwaar idd.
Ik wil ook verlofquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:33 schreef Pheno het volgende:
Ik heb morgen ook maar vrijgenomen. Er is niemand aanwezig om toestemming te krijgen, dus ze sterven maar. Dan heb ik tenminste goed te tijd om eens te gaan zoeken naar werk.
En monsterboard af te struinen
heb je geen uren die je op kan nemen?quote:
Jawel, maar mn baas vind het niet zo leuk als ik dat pas op het laatste moment aangeefquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb je geen uren die je op kan nemen?
Geen kut zo nauw als je eigen klauwquote:
daar zit wat in jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel, maar mn baas vind het niet zo leuk als ik dat pas op het laatste moment aangeef
[..]
Geen kut zo nauw als je eigen klauw
* wel.o.k kijkt uit het raamquote:
Lieverd, je bent je pilletjes vergetenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:45 schreef Ladylike het volgende:
Geen kut zo nauw als je eigen klauw
oow wat zal ik blij zijn als het zomer isquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k kijkt uit het raam
ik wacht wel tot de zomer.
nee hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lieverd, je bent je pilletjes vergeten
Dan moet je even terug, deze zijn duidelijk stukquote:
je mag de mijne ook wel hebbenquote:
Nou moet ik aan The End denken, dat Burt Reynolds die pillen inneemt met zure melk en ze weer uitspuugtquote:
ik wil naar een warm land op vakantiequote:Op donderdag 25 februari 2010 10:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k kijkt uit het raam
ik wacht wel tot de zomer.
anders ik welquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik wil naar een warm land op vakantie
limburg is altijd wel warmer dan hierquote:
als ik de kans zou krijgen zou ik binnen record tijd hier weg zijnquote:
Ik kan van andere landen houdenquote:
Vochtig bedoel je.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Groetjes uit een warm land
waar zit jij dan precies?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga aan de blokjes kaas en salami. Zelf geimporteerd uit het verre Singapore.
wat houdt je nu tegen dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik de kans zou krijgen zou ik binnen record tijd hier weg zijn
geld voornamelijk en mijn ouders wil ik ook niet achter latenquote:
dat dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
geld voornamelijk en mijn ouders wil ik ook niet achter laten
geld kun je in een ander land ook verdienen, en je ouders kun je bezoeken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
geld voornamelijk en mijn ouders wil ik ook niet achter laten
Gewoon ervoor gaanquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
geld kun je in een ander land ook verdienen, en je ouders kun je bezoeken.
Ik weet, het klinkt te simpel gezegd, maar als je iets echt wil, moet je er gewoon voor gaan.
vanuit waar ik heen wil word dat lastigquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
geld kun je in een ander land ook verdienen, en je ouders kun je bezoeken.
Ik weet, het klinkt te simpel gezegd, maar als je iets echt wil, moet je er gewoon voor gaan.
hoelang is een poosje? een maand? een jaar?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
vanuit waar ik heen wil word dat lastig
ik zou echt graag voor een poosje in een boedhistisch klooster willen wonen
weg van deze samenleving en ik wil kijken of ik dan eindelijk innerlijke rust in me kan vinden
ja ja ja ik weet het klinkt simpel gezegquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon ervoor gaan
leuk gezegd
denk wel een jaar jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
hoelang is een poosje? een maand? een jaar?
ben je er voor aan het sparen?
mee eens, alleen zijn sommige dingen niet snel uit te voerenquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja ja ja ik weet het klinkt simpel gezeg
Maar: morgen ben je dood, dus doe nu wat je nu kan doen.
ook dat en ik denk dat mijn ouders het ook niet zo waarderen als ik voor een jaar verdwijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mee eens, alleen zijn sommige dingen niet snel uit te voeren
aangezien mijn kind niet kan voorzien in eigen voedsel zal ik eerst voor werk in een ander land moeten zorgen.
idd, met een baan daar, kun je makkelijker verhuizen.
Maar zonder inkomen is verhuizen gewoon geen optie voor mensen met een gezin en verantwoordelijkheden.
In Nederland is het ook vochtig vandaag, het regent hier (Drenthe) al sinds ik uit bed ben (uur of 8)quote:
vanmorgen naar mijn werk kwam et ook al met bakken uit de luchtquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:38 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
In Nederland is het ook vochtig vandaag, het regent hier (Drenthe) al sinds ik uit bed ben (uur of 8)
Nou gelukkig maar, gisteren had ik ook al pech, bijna de hele dag was het droog, totdat ik met mijn zus boodschappen moest gaan doen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
vanmorgen naar mijn werk kwam et ook al met bakken uit de lucht
het is nu effe droog eindelijk
Ik heb recent geleerd dat dat je eigen geluk niet in de weg mag staan, grof gezegd, als zij dood zijn moet jij nog een tijd met jezelf doorlevenquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook dat en ik denk dat mijn ouders het ook niet zo waarderen als ik voor een jaar verdwijn
ook al fha was ook al aan et studerenquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:40 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar, gisteren had ik ook al pech, bijna de hele dag was het droog, totdat ik met mijn zus boodschappen moest gaan doen.
Vandaag heb ik gelukkig geen last van de regen, ik ben vandaag nl aan het leren voor de komende tentamenweken.
dat wel maar goed ze zijn me erg dierbaar zeker na alles wat ze voor me gedaan hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb recent geleerd dat dat je eigen geluk niet in de weg mag staan, grof gezegd, als zij dood zijn moet jij nog een tijd met jezelf doorleven
Ik begrijp je helemaal.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mee eens, alleen zijn sommige dingen niet snel uit te voeren
aangezien mijn kind niet kan voorzien in eigen voedsel zal ik eerst voor werk in een ander land moeten zorgen.
idd, met een baan daar, kun je makkelijker verhuizen.
Maar zonder inkomen is verhuizen gewoon geen optie voor mensen met een gezin en verantwoordelijkheden.
ooow maar dat heb ik zowiezo welquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal.
Ik zou het alleen heel spijtig vinden als je straks op je 80e achter de geraniums zit, en spijt hebt van wat je niet hebt gedaan
heey GFquote:
giertjequote:
hoe isset?quote:
waarom doe jij dan zelden tot nooit multiquotenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs een iMac van 10 jaar terug (G3 met 64 mb ram) heeft geen problemen met multiquoting, of internet in zijn algeheel.
Dus hij moert zijn OS gewoon eens opnieuw installeren, want volgens mij heeft hij gewoonweg te veel spyware op zijn pc staan
Ik studeer facility management.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook al fha was ook al aan et studeren
waar studeer jij voor dan?
hoi tweetyquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:49 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik studeer facility management.
En m'n tentamenweken zijn pas over een week of 7 geloof ik, maar ik begin graag op tijd met leren.
Hoi GF
Ik doe het toch wel, maar met vertragingquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal.
Ik zou het alleen heel spijtig vinden als je straks op je 80e achter de geraniums zit, en spijt hebt van wat je niet hebt gedaan
Pappasquote:
mja dan ben je in ieder geval goed voorbereidquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:49 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik studeer facility management.
En m'n tentamenweken zijn pas over een week of 7 geloof ik, maar ik begin graag op tijd met leren.
Hoi GF
Oeh, lekker! Eetsmakelijk.quote:
goedquote:
LLquote:
WOKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |