Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Klopt nu.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:17 schreef Klonk het volgende:
de twee lekkerste dingen in een TT
Whehequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar dat jij hier nog kunt posten, ondanks dat je naam regelmatig voorbijkomt in het FP-banmeldtopic!
MPG OF DM zijn aan de beurtquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al een topic geopend deze week, dus iemand anders gaat maar de ninja uithangen
whehehequote:
Totaal geen inspiratiequote:
Haal je zaad eens uit je ogen... je zit al in een nieuw topicquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
MPG OF DM zijn aan de beurt![]()
grote kans dat Fha hem heeft![]()
registrerenquote:
die post had ik al gemaakt in het oude topicquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Haal je zaad eens uit je ogen... je zit al in een nieuw topic.
daarom heb ik het voor jouw gedaanquote:
Dan nog komt het erg knullig en postgeil over om in post #8 al te speculeren over wie dit topic volpostquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die post had ik al gemaakt in het oude topic![]()
alleen was het topic al dicht voordat ik het kon posten
Voor zijn wat?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom heb ik het voor jouw gedaan
Mijn spatie.quote:
Je gebruikt 'jouw'. Dat is een bezittelijk voornaamwoord, dus daar hoort nog een zelfstandig naamwoord achter dan. En anders is het 'jou'.quote:
Ik wil wel een cracker met smeerkaas voor je maken!quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:37 schreef Fha het volgende:
Gaat er nou nog iemand eten voor me maken of hoe zit dat? pretty please?
Woaaahquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil wel een cracker met smeerkaas voor je maken!
Die maak ik wel danquote:
Lees nog een keerquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:47 schreef FFSletop het volgende:
Tefack? lees net dat LL is gebanned
Hebben we toch al bijna een picknickquote:
oeps, lettertje gemistquote:
Is dit nou opgehelderd inmiddels? Lijkt me een foutjequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
What The Fuck![]()
[Forum] Banmeldtopic
Ah ja laat ook maarquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit nou opgehelderd inmiddels? Lijkt me een foutje
Van GuyUnlike?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:11 schreef Ladylike het volgende:
Jaaaaah
ze hebben alleen ontdekt dat ik een Kloon ben
Ach ik vind je nog steeds een lekker wijfquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:11 schreef Ladylike het volgende:
Jaaaaah
Kloontje , 't reuze kindquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:11 schreef Ladylike het volgende:
Jaaaaah
Fuck... bustedquote:
Ik jou ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach ik vind je nog steeds een lekker wijf
Tuutquote:
Maar je bent er nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fuck... busted
[..]
Ik jou ook![]()
[..]
Tuut
quote:
Niet thuis nee, JF was aan het lurken en wees me hieropquote:
Soentje voor die lurker van jequote:Op woensdag 24 februari 2010 22:27 schreef Ladylike het volgende:
Niet thuis nee, JF was aan het lurken en wees me hierop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |